Door Duitsland ben je er zo.quote:
Leuk voor het zoontje van Bluezz die met z'n vriendinnetje in een tentje willen gaan kamperen hier in de buurt.quote:
Dan kan 'ie toch wel gewoon in de huiskamer kamperen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk voor het zoontje van Bluezz die met z'n vriendinnetje in een tentje willen gaan kamperen hier in de buurt.
Of je word opa als ze die tent niet uitkomen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk voor het zoontje van Bluezz die met z'n vriendinnetje in een tentje willen gaan kamperen hier in de buurt.
Dat kan, maar ik denk dat ie dat niet wil.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:48 schreef Eilanden het volgende:
Dan kan 'ie toch wel gewoon in de huiskamer kamperen?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:56 schreef Damzkieee het volgende:
Sandman komt jouw ondertitel van Paul Oakenfolds / Tiësto's Southern Sun?
Wij hebben survivaldag met school. Ook leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Shiiiiiiiiiiit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[upd]Brand in studentenflat Wageningen
Daar wilde ik wonen
das kutquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[upd]Brand in studentenflat Wageningen
Daar wilde ik wonen
Juah, maar misschien ook op de 16e etage. En met explosies, je weet ook niet wat t effect daarvan is. Even afwachten dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Enkel brand op t dak toch EC?
"There's only one Peter Wessels, Only one Peter Wessels, Walking along, singing a song, Walking in a Wessels Wonderland."quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hup Peter Wessels!
Live?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hup Peter Wessels!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |