quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lola liep laatst nog een keertje het verkeerde gebouw in in Hilversum. Zat ze opeens bij 3FM in de studio. Heel gezellig, tot er een luisteraar een SMS stuurde dat ze bij Radio1 op Lola zaten te wachten
gelukkig hebben we de foto's nogquote:
Legoquote:
Antoinequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:17 schreef SCH het volgende:
Hoi - welke speler van FC gGroningen gaat er in Portugal spelen?
Hangt een beetje van de loting van Groningen af, maar dan kunnen het er vrij veel wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:17 schreef SCH het volgende:
Hoi - welke speler van FC gGroningen gaat er in Portugal spelen?
Was het maar waarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de loting van Groningen af, maar dan kunnen het er vrij veel worden
quote:Konden zelfs nog even in ons oude huis binnen,
want de voetbalvrouw des huizes was ook op de begrafenis. haar man -speler
van FC Groningen- gaat nu twee jaar in Portugal spelen en zij gaat mee. Ik
wist dat allemaal niet, maar toen ik hem zag zitten, dacht ik: die is zo
weggelopen uit Voetbalvrouwen. Klopte dus.
Voetball'n! Afbouw'n! De zon in! Geniet'n.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:21 schreef toma het volgende:
[..]
van der Linden![]()
wat moet hij nou in Portugal? Bij welke club btw?
quote:6 juni, 15:12 uur
Linksback Antoine van der Linden heeft een nieuwe club gevonden. Hij voetbalt de komende twee seizoenen bij het Portugese SC Marítimo uit Funchal op het Portugese eiland Madeira.
Bij de Portugese club, die al 22 jaar onafgebroken op het hoogste niveau actief is en afgelopen seizoen als elfde eindigde, speelden sinds de winterstop van afgelopen seizoen twee andere Nederlanders: oud-FC’er Arvid Smit en Darl Douglas.
tauge/touwgayquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:26 schreef SCH het volgende:
Hoe heet een Chinese homo die aan wurgsex doet?
Mja, denk je dat ik zou antwoorden dat het kut gaat als het dat ook gaat?quote:
Invaller toma.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:29 schreef toma het volgende:fijn joh, dat ze zaalvoetbal-wedstrijden om 5 uur plannen terwijl je tot 5 uur moet werken op zaterdag.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Is me niet opgevallen. Hey toma, moesten wij nog niet een potje PES spelen? Heb alleen helemaal geen tijd nu.
Dan zit ik in Kiev toma.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:35 schreef toma het volgende:
[..]![]()
ik heb nu wel even tijd. maar dat moet idd nog gebeuren
zondag?
Bier!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef toma het volgende:
sjezus, wat moet je toch in al die oostblok landen?
heb geen verstand van bier uit oosterse landen maar het lijkt me toch dat de betere brouwseltjes toch wel wat dichter bij huis te vinden zijnquote:
Jaaaws!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:59 schreef Suijk het volgende:
Haaai.
Flipper!quote:
Je zou eens wat verder over de grenzen moeten kijken. Er gaat een wereld voor je open!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:49 schreef toma het volgende:
[..]
heb geen verstand van bier uit oosterse landen maar het lijkt me toch dat de betere brouwseltjes toch wel wat dichter bij huis te vinden zijn
die oost-europese landen trekken mij niet zo. Maar Belgisch bier blijft het lekkerstquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je zou eens wat verder over de grenzen moeten kijken. Er gaat een wereld voor je open!
Ben regelmatig in Polen geweest, Slowakije. Tsjechie niet zo vaak. Kiev wil ik ook nog eens heen.
EenSCH!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |