Leve de NSquote:20:39 uur Utrecht<->Rotterdam/Den Haag/Leiden Door gestrande vrachtwagen op een overweg rijden er tussen Utrecht en Woerden geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
Gestrande vrachtwagen == fout NSquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Leve de NSZal mijn vrouw dan maar in Gouda gaan halen
![]()
Laterz
Hij heeft een behoorlijk buikje gekregen trouwensquote:
Godverredomme wat een line-upquote:
Komt er ook nog leuke muziek?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Godverredomme wat een line-up
Killers
Manic Street Preachers
Bedankt Tong
Zoek wat voor jezelf uit, dr komt genoegquote:
Ah ik vind the Killers nog wel te pruimen hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zoek wat voor jezelf uit, dr komt genoeg
Enneuh, ieder zn meuk hè
Die komen morgen vanaf 22.30 live op BBC 2.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ah ik vind the Killers nog wel te pruimen hoor![]()
Dan lig ik al weer dronken ergens in een steegje!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die komen morgen vanaf 22.30 live op BBC 2.
Tijdens Pinkpop nog welquote:
Dan ben je er vroeg bijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan lig ik al weer dronken ergens in een steegje!
Dank je.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:20 schreef Damzkieee het volgende:
Sterkte Loekie
Laatste dagen wel veel slecht nieuws in Hools hè
Bad things always come unexpected hè.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dank je.
ja, zo gebeurt er niks en zo gebeurt en van alles
Zo lijkt het wel ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bad things always come unexpected hè.
net of zij er wat aan kan doenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die vrolijke binnenkomers in Hools.![]()
Ik kijk nu.quote:
Publiek heeft er wel zin in daar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:56 schreef Damzkieee het volgende:
Ouwe lul
Nu Chelsea Dagger, wat een feest daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |