quote:
Dat kusje of dat daarvoor?quote:
Nee, doen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:56 schreef Etcetera het volgende:
valt 'duh' terug mailen onder passive-aggresive
quote:nieuw topic kan ff duren als ik al die figuurtjes er in wil stoppen
ik had het al gedaanquote:
Daar heb je dus niks aanquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het verlossende antwoord:
[ONZ-FB] SHE'll make you pet your wants
Heb hem op msn en heb het gevraagd:quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:05 schreef wyccie het volgende:
Waarom is Sheep hier niet?
quote:Bart zegt:
dat scheelt tijd
Ik roep welquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:05 schreef wyccie het volgende:
Waarom is Sheep hier niet?
quote:
ja maar je hebt m'n bankrekeningnummer nog nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:15 schreef B.ertha het volgende:
Etcie, je wordt rijk!
ah duidelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:15 schreef wyccie het volgende:
Zeg maar tegen Sheep dat ie even moet kijken. Had nog beloofd foto's van die kleurfunctie van mijn camera te laten zien.
Snel oprapen en storten!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
ja maar je hebt m'n bankrekeningnummer nog niet
* Etcetera raapt alles snel op!quote:
vast wel ergensquote:
wauw goed gezien schaapjequote:
oeh! heldin!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je roept en hij is er. Braaf hondje, braaf.
Zie je dat, zonder Photoshop.
Gewoon de speciale schaap lokroep gebruikenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je roept en hij is er. Braaf hondje, braaf.
Zie je dat, zonder Photoshop.
succes gegarandeer?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon de speciale schaap lokroep gebruiken![]()
hey Timquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon de speciale schaap lokroep gebruiken![]()
Hij is nog niet helemaal geperfectioneerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:24 schreef Etcetera het volgende:
succes gegarandeer?
Oké, WAT zijn de zoekwoorden? Mij lukt het nog steeds nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
succes gegarandeer?
[..]
hey Timik heb je gevonden op youtube
Wie niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hey Timik heb je gevonden op youtube
oh dan moet ik weer even zoekenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oké, WAT zijn de zoekwoorden? Mij lukt het nog steeds nietWel al gezien ondertussen, maar toch...
B.quote:
Ja begon het gemekker al te missenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:27 schreef Supersheep het volgende:
Nou, ik maar weer posts van hoge kwaliteit zie ik, die hebben jullie vast gemist.
ik bedoelde het niet echt serieus trouwensquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja begon het gemekker al te missen![]()
Waarom denk je dat ik voor gemekker heb gekozenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet echt serieus trouwens
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik voor gemekker heb gekozen
ik ben meer van jullie gewendquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:35 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het aardig druk anders
en ik maar denken origineel te zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zag het. Ik krijg hulp aan alle kanten
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en ik maar denken origineel te zijn
To latequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en ik maar denken origineel te zijn
die heeft het mij dan ook verbeterdquote:
Daaromquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die heeft het mij dan ook verbeterd
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:44 schreef Etcetera het volgende:
ik ga op bedhet is leuk geweest voor vandaag
Hoiquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:44 schreef Etcetera het volgende:
ik ga op bedhet is leuk geweest voor vandaag
"dat zijn verdommem 3 namen in een zin"quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zwarte Dino, jij wou Nina, die met Rocco was verloofd
Moet ik weer een relatie-probleem oplossen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je hebt PM met mn msnquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:50 schreef Neleos het volgende:
Heej Bertha, kun je mij de meet foto's opsturen? als dat kan, wil ze hebben enzo..
Leuk voor Jan, maar moet je zelf nu nog meer doen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik moet even heel hard vloeken nu!
Ben er zojuist achter gekomen dat ik een kleine 20 pagina's van mijn ruim 30 pagina's tellende verslag voor Jan Joker heb zitten maken...
Een kennerquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
"dat zijn verdommem 3 namen in een zin"![]()
Het betreft een verslag van vorig jaar (heb dat verslag vrijwillig een jaar uitgesteld). De groep die dit jaar afstudeert (mijn groep dus) is nog volgens het oude stelsel begonnen. De groep na ons in volgens het nieuwe stelsel begonnen en hebben allemaal andere richtlijnen, ook voor verslagen. Hun verslagen moeten veel uitgebreider, omdat zij weer minder vakgerichte cursussen hebben gevolgd. Ofzo.quote:
Slaapse Bquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:08 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind het weer genoeg geweest.
Slaap lekker allen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:09 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb Tinuviel gevonden: [afbeelding]
Is dat lief of is dat lief?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
"dat zijn verdommem 3 namen in een zin"![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik moet even heel hard vloeken nu!
Ben er zojuist achter gekomen dat ik een kleine 20 pagina's van mijn ruim 30 pagina's tellende verslag voor Jan Joker heb zitten maken...
maar zat je niet in een overgangsregeling ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het betreft een verslag van vorig jaar (heb dat verslag vrijwillig een jaar uitgesteld). De groep die dit jaar afstudeert (mijn groep dus) is nog volgens het oude stelsel begonnen. De groep na ons in volgens het nieuwe stelsel begonnen en hebben allemaal andere richtlijnen, ook voor verslagen. Hun verslagen moeten veel uitgebreider, omdat zij weer minder vakgerichte cursussen hebben gevolgd. Ofzo.
Ik ben er net achter gekomen dat ik mijn verslag dus aan het maken bij volgende de richtlijnen van het nieuwe stelsel, terwijl ik het oude stelsel had mogen/moeten hanteren...
Snappie?![]()
Ja wij hebben inderdaad een afwijkend programma. Het verslag dat ik nu aan het maken ben is volgens de oude richtlijnen, het verslag dat ik hierna schrijf (en dan ben ik klaar!) volgens de nieuwe. Voor beide richtlijnen bestaat er een syllabus, die voor alle reflectieverslagen de richtlijnen bevat. Ik heb dus twee verschillende syllabi.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]Bert Visscher
[..]![]()
dįt is kut
[..]
maar zat je niet in een overgangsregeling ofzodat de 'oude groep' die dit jaar niet afstudeert maar nog wat dingen moet doen volgens de oude richtlijnen werkt en niet volgens de nieuwe
Mwah, zo ben ik niet. Ik breng het wel als compensatie van het jaar vertraging.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:36 schreef Mikkie het volgende:
Dat is wel heel zuur.
Maar als je het nou presenteert als zijnde dat je dit beter en nuttiger vond, kun je wel extra punten scoren bij je docent
Loop je achter dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:08 schreef iamredleader het volgende:
Even pauze, lekker naar Battlestar Galactica aan het kijken
Tevens welterustenpost
Tijd om op kamers te gaan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:23 schreef Etcetera het volgende:
ik ben er heel evenga zo heroes kijken ben benieuwd
ouders zijn weer thuis aangekomen
m'n zus ik hadden allebei glad vergeten om eens met onze oma te bellen, die helemaal pissig (m'n moeder bijna schreeuwend aan de telefoon) maar kom op wij zijn het vergeten (denken wij toch niet aan we bellen nooit met oma) maar zelf bellen: ho maar
en nu is de halve familie woest enzo, omdat wij niets van ons laten horen. als ze dat zo erg vonden hadden ze zelf wel ff kunnen bellen of alles wel ok was toch
of zie ik dat verkeerd
heel drama weerbah, stomme familie
Jojoortje! Reddende engel!quote:
Awwwquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wel okay, last van m'n voet (zoals eerder gepost) en ik weet niet waarom
Het voelt alweer beterquote:
Meiose I en Meiose II, deling van geslachtscellen. Mitose: deling van lichaamscellenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:29 schreef Nesle het volgende:
Oh oh ik snap geen reet van bio
Meiose hier, mitose daar
Dank je Nem, je stelt me niet teleur!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meiose I en Meiose II, deling van geslachtscellen. Mitose: deling van lichaamscellen![]()
Bij dezequote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eigenlijk verwacht ik wel een berichtje van Nem wanneer hij thuis komt
Fout? Welke fout?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie, koningin van de planning, die zo'n fout maakt?
Het was goedquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, Ane Brunheb een beetje spijt dat ik niet mee kan...... maarja, ook wel weer beter eigenlijk. En ter compensatie ben ik gisteravond naar Charlie Dée geweest, was ook erg goed!!
We zijn naar een concert geweest van Ane Brun samen met Nina Kinaert. Maar ik denk dat die naam je niets zegtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:19 schreef Jojoortje het volgende:
Wat hebben jullie gedaan dan Nem?
Okay, misschien geen fout, maar echt handig is het niet om naar een concert te gaan kilometers van huis, daar om 2 uur in de nacht aankomen en dan de volgende ochtend om 9 uur tentamen hebbenquote:
We praten hier wel over soempie hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay, misschien geen fout, maar echt handig is het niet om naar een concert te gaan kilometers van huis, daar om 2 uur in de nacht aankomen en dan de volgende ochtend om 9 uur tentamen hebben
Ik was ook sarcastisch bezigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
We praten hier wel over soempie hoor![]()
Mwoah...dat hoort bij het studentenlevenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay, misschien geen fout, maar echt handig is het niet om naar een concert te gaan kilometers van huis, daar om 2 uur in de nacht aankomen en dan de volgende ochtend om 9 uur tentamen hebben
Tijdens tentamenweken hield ik me altijd wel rustig, maar ik ben wel es om half negen in de ochtend uit de kroeg gekomen, en daarna zo rond 9 uur in de ochtend gaan slapenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mwoah...dat hoort bij het studentenleven
In de busquote:
Neuh, ben helemaal bij.quote:
Ja, ben er.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:01 schreef iamredleader het volgende:
Ochtend ploeg al aanwezig?
Ga je ook mee naar de Dubliners????quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Raised on songs and stories, heroes of renown
The passing tales and glories that once was Dublin Town
The hallowed halls and houses, the haunting childrens rhymes
That once was Dublin City in the rare ould times
Ring a ring a rosey, as the light declines
I remember Dublin City in the rare ould times
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je hebt een fantopic.![]()
Ook fan van Plasterk?
quote:
Waar en wanneer?quote:
Tof, een Dubliners-meet!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op een vrijdagavond, dus misschien kan ik dan nog wel ook... Ik denk er over
Neen..ik heb hier nog ergens een CD van ze liggen en er zitten wel leuke nummers tussen maar het is niet voor mij, een concert van de Dublinersquote:
Maar dat is een kutdingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Speelt cd's, mp3's, radio en maar 70 ballen
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:14 schreef NJ het volgende:
geenaam post tubgirl en is dus 48 uur weg.
Ja..die avatar van jequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:41 schreef wyccie het volgende:
Ach, ik post zo vaak Tubgirl. Nooit geband.
Link?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:41 schreef wyccie het volgende:
Ach, ik post zo vaak Tubgirl. Nooit geband.
Een vies plaatje, waar ik gelukkig langere tijd wat anders in zagquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:58 schreef Nesle het volgende:
Goeiedag
Mijn ttweek zit er bijna op, maandag de laatste
En wat is tubgirl?
Dat vind ik knapquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een vies plaatje, waar ik gelukkig langere tijd wat anders in zag
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zag een kalkoen waar vulling uit kwam, pas na de uitleg snapte ik de big deal
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zag een kalkoen waar vulling uit kwam, pas na de uitleg snapte ik de big deal
Nu heb ik een te grote fantasie, ga je er niet eens meer van uit dat ik lief en onschuldig ben/was?quote:
Mijn trein had 20 minuten vertraging, omdat we moesten wachten op de trein naar Enschede. Die trein stond dus al gewoon aan de overkant en was aan het wachten op ons.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij deze
Mijn trein had 10 minuten vertraging omdat er geen machinist was
Die 10 minuten vallen dus nog mee, het had erger kunnen zijn. Wel is het zo dat ik mijn laatste metro-aansluiting dus heb gemist en weer een taxi heb moeten nemen. Dat is dan wel weer zonde van het geld.
Over 3 kwartier moet Soempie thuis zijn en die heeft morgenochtend om 09:00 tentamen
Goeie test was datquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:11 schreef Soempie het volgende:
Ik moet denken aan die tekeningen die je aan mensen die voor een kamer kwamen liet zien: 'wat zie je hier in??'
Knap dat je er nog iets anders van kan maken.![]()
![]()
Nouja, ik vind het wel lief en onschuldig wat je in tubgirl zag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu heb ik een te grote fantasie, ga je er niet eens meer van uit dat ik lief en onschuldig ben/was?![]()
Ze vallen ook bijna niet op, die grote geel met blauwe dingenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn trein had 20 minuten vertraging, omdat we moesten wachten op de trein naar Enschede. Die trein stond dus al gewoon aan de overkant en was aan het wachten op ons.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mwoah...dat hoort bij het studentenleven
Het is een beginquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het wel lief en onschuldig wat je in tubgirl zag.
Schutkleurenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze vallen ook bijna niet op, die grote geel met blauwe dingen
Ja, ik ben hier speciaal voor jou!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Soempie soempie soempie soempie!
En toch zie je zelden schuttingen in die kleuren, toch vreemdquote:
quote:
Ik las je SMS-je over dat boek pas om 03:00 ofso dus daar heb ik maar niet meer op gereageerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn trein had 20 minuten vertraging, omdat we moesten wachten op de trein naar Enschede. Die trein stond dus al gewoon aan de overkant en was aan het wachten op ons.![]()
Wel oke.quote:
Mooi zo!quote:
Dat klopt. Ik slaap nooit in de trein, maar ik was de enige in het treinstel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las je SMS-je over dat boek pas om 03:00 ofso dus daar heb ik maar niet meer op gereageerd.
Je bent dan trouwens wel direct in slaap gevallen want ik zat nét in de trein toen ik de mijne stuurde
Ben je er al uit welke smaak? En waar zullen we gaan zitten? En enenen hoe laat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik voel me gevlijd
ik las net je PM'tje maar zag dat je om 15:14 gepost hadzat zelf ook al te denken om ff een pm achter te laten
Op het station zou ik juist voor die kleuren gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En toch zie je zelden schuttingen in die kleuren, toch vreemd
Daar ga ik geen uitspraken over doen. De volgende haal ik zeker.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mooi zo!Denk je dat je het gehaald hebt?
niet echtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben je er al uit welke smaak? En waar zullen we gaan zitten? En enenen hoe laat?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:20 schreef PhysicsRules het volgende:
Slowchatters. Ik heb even jullie hulp nodig in de quiz. Jullie weten vast wel het antwoord op mijn vraag.
quote:
Zoek gewoon het grootste park van de stad op en ga daar onder een boom zittenquote:
Ik vond de vismarkt ook niet het beste idee inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet echtKaramel Sutra ken jij niet he? lijkt me dan wel een aanrader
enne waar we zitten... ik dacht eerst bij AH Vismarkt (de trap) maar lijkt me niet zo gezellig. Peerd van Ome Loeksof weet jij nog een geschikt plekje
enenenenenen ik heb geen ideeergens in de middag, half 4 ofzo
![]()
het is nu officieel ik ben een smiley addict
zullen we anders 06 nog ff uitwisselenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond de vismarkt ook niet het beste idee inderdaadZat te denken aan het Noorderplantsoen, maar Peerd van Ome Loeks kan natuurlijk ook.
![]()
Half 4 komt goed uit! Kan ik daarvoor nog even inkopen doen.
Oke, er is een jumbo dichtbij het Noorderplantsoen. Dan neem ik wel ijs mee en lepels enz. Dan zie ik jullie bij... ? de vijver?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zullen we anders 06 nog ff uitwisselenlijkt me wel handig
Noorderplantsoen vind ik ook wel prima
welke vijverquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, er is een jumbo dichtbij het Noorderplantsoen. Dan neem ik wel ijs mee en lepels enz. Dan zie ik jullie bij... ? de vijver?
Daar ga ik even over nadenkenquote:
Nee, geleend. En die had ze gisteren weer meegenomen. Maar ik was zelf vergeten te herinnerenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoezo, heeft soempie je boek gejat![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
welke vijver
ik ken maar 1 weg naar het noorderplantsoen, en dat is de route van lijn 15
Whehehehequote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dit moet haast wel de meest overbodige hybride ter wereld zijn
Ook een goed idee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
Als het mooi weer is zou ik naar de Prinsentuin gaanlekker zitten, roosjeslucht.......
Nee hoor, ik ben al een paar uur wakkerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
Whahaha, jij wordt wakker en denkt: pindarotsjes
Dus morgen om half 4 bij de prinsentuin.quote:
maar ontbeten heb je nog nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben al een paar uur wakker
hebben ze ook wat andersquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
Die theeschenkerij is ook briljant, vrijwilligers geloof ik, en de thee kost maar 1 euro ofzo
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus morgen om half 4 bij de prinsentuin.Ik neem ijs enzo mee.
![]()
Komt goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als er iets veranderd (je weet het nooit he) bellen we
Ben je al zenuwachtig eigenlijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |