Je bent zelf een hoer!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet naar gekeken, ik reageer alleen maar op d'r naam in de TT, zonder eerst te zoeken of ik inderdaad recht heb om te zeiken. Ik kom er allicht nog op terug.
Memories, tamponthee!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:42 schreef Insomaniac het volgende:
Neh, ik ben geen hoer, want mijn vriend mag er nog altijd gratis overheen..
En die 5 euro mag je houden, ik zei toch al dat ik het nodig vond dat je betaalde voor mijn volgebloede tampon!.
Waarschijnlijk bedoelt 'ie een dirktatuurquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:50 schreef Dirkh het volgende:
didactuur?
Eh ja, dat is wel weer waar. Je leert het wel.
Nee hoor, wij dwingen hem om iets te leren. Op zich een goede TTquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt 'ie een dirktatuur
"wilde dat hij vrouw was.." dan was het zo van..quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:48 schreef Dirkh het volgende:
BG, als jij een vrouw was, speelde ik ook met jouw tieten!
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef Wojworshebn het volgende:
Waarom gooi je zo'n achterlijk, deprimerend onzin topic niet dicht PLORK!
Dude, jij zit echt vol met je eigen subjectieve blik op het leven hč? Hij is best grappig, staat niet in de weg en als je echt problemen hebt met een topic kan je ook gewoon een topicreport of een PM sturen om voor een slotje te vragen. Niet dat je er ééntje krijgt in dit geval maar verneuk het topic niet alleen omdat jij er problemen mee hebt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef Wojworshebn het volgende:
Waarom gooi je zo'n achterlijk, deprimerend onzin topic niet dicht PLORK!
jogy wel, ik niet, in eerste instantie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:54 schreef Wojworshebn het volgende:
SHE zou hem meteen dichtgooien(gok ik). Bovendien wist je dus wel waar ik het over had.
quote:Maar goed laat maar staan dan, voor deze keer.
Dank. En nee, ik wist niet waar je het over had maar nu wel waar je het over hebt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:54 schreef Wojworshebn het volgende:
SHE zou hem meteen dichtgooien(gok ik). Bovendien wist je dus wel waar ik het over had.
Maar goed laat maar staan dan, voor deze keer.
Niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mijn Fok!-ontdekking van vandaag.
Waarom werkt het ei niet meer?
Tijd en plaats graag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:01 schreef Insomaniac het volgende:
Hey Joog, neuken?
R. is er vannacht niet, dus als je *nu* niks beters te doen hebt..quote:
Opdarren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:07 schreef SHE het volgende:
Anders verhuizen jullie even naar msn/mail/PM /kroeg.
dit is FB
Wat nou 'of' ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:05 schreef Insomaniac het volgende:
Oh ja, plaats is mijn kingsize bed, behalve natuurlijk als je voorkeur uitgaat naar de trap, het bad of de keukentafel.
HAHAWHAHAHAHHAHAHAWHAWHAHAHAH!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, kan je altijd nog gaan staken.
quote:
Maar jij bent hier toch heer en meester?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:12 schreef jogy het volgende:
Inso, schatje van mijn hart en geslachtsdeel. ONZ is veranderd, zo ook het feedbacktopic. Blijkbaar.
Had je zelf ook kunnen doen als er ondertussen geen seal op had gezeten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:15 schreef rulerofdeath het volgende:
FOK! wandtegeltjes
joepie ik een goed topic aangemaakt. zou iemand de link naar het lege tegeltje de letters JPG even in kleine letters willen zetten?
dan doet ie het wel als het goed is
thnx
Voltooid verleden tijd schat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar jij bent hier toch heer en meester?
Ik ben meer van de daden dan van de woorden. Tikken kan ik wel maar aan de telefoon komt er weinig meer uit dan 'hihi'. Het is een vloek.quote:
Also.
Dan maar gewoon telefoonseks?
ik kwam er pas achter toen er zo'n seal op zatquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Had je zelf ook kunnen doen als er ondertussen geen seal op had gezeten.
Anyway, done.
Nee hoor, het ging echt he-le-maal nergens over.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:56 schreef -skippybal- het volgende:
Wat doe je nou? Scik en skippy biertopic is TOF!!!
2 uur!! Woensdag!! jij kanje je er ook vermaken stiekem!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging echt he-le-maal nergens over.
Nee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
2 uur!! Woensdag!! jij kanje je er ook vermaken stiekem!!
open 'n m dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |