R. is er vannacht niet, dus als je *nu* niks beters te doen hebt..quote:
Opdarren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:07 schreef SHE het volgende:
Anders verhuizen jullie even naar msn/mail/PM /kroeg.
dit is FB
Wat nou 'of' ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:05 schreef Insomaniac het volgende:
Oh ja, plaats is mijn kingsize bed, behalve natuurlijk als je voorkeur uitgaat naar de trap, het bad of de keukentafel.
HAHAWHAHAHAHHAHAHAWHAWHAHAHAH!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, kan je altijd nog gaan staken.
quote:
Maar jij bent hier toch heer en meester?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:12 schreef jogy het volgende:
Inso, schatje van mijn hart en geslachtsdeel. ONZ is veranderd, zo ook het feedbacktopic. Blijkbaar.
Had je zelf ook kunnen doen als er ondertussen geen seal op had gezeten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:15 schreef rulerofdeath het volgende:
FOK! wandtegeltjes
joepie ik een goed topic aangemaakt. zou iemand de link naar het lege tegeltje de letters JPG even in kleine letters willen zetten?
dan doet ie het wel als het goed is
thnx
Voltooid verleden tijd schat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar jij bent hier toch heer en meester?
Ik ben meer van de daden dan van de woorden. Tikken kan ik wel maar aan de telefoon komt er weinig meer uit dan 'hihi'. Het is een vloek.quote:
Also.
Dan maar gewoon telefoonseks?
ik kwam er pas achter toen er zo'n seal op zatquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Had je zelf ook kunnen doen als er ondertussen geen seal op had gezeten.
Anyway, done.
Nee hoor, het ging echt he-le-maal nergens over.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:56 schreef -skippybal- het volgende:
Wat doe je nou? Scik en skippy biertopic is TOF!!!
2 uur!! Woensdag!! jij kanje je er ook vermaken stiekem!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging echt he-le-maal nergens over.
Nee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
2 uur!! Woensdag!! jij kanje je er ook vermaken stiekem!!
open 'n m dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |