quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik voor gemekker heb gekozen
ik ben meer van jullie gewendquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:35 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het aardig druk anders
en ik maar denken origineel te zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zag het. Ik krijg hulp aan alle kanten
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en ik maar denken origineel te zijn
To latequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en ik maar denken origineel te zijn
die heeft het mij dan ook verbeterdquote:
Daaromquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die heeft het mij dan ook verbeterd
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:44 schreef Etcetera het volgende:
ik ga op bedhet is leuk geweest voor vandaag
Hoiquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:44 schreef Etcetera het volgende:
ik ga op bedhet is leuk geweest voor vandaag
"dat zijn verdommem 3 namen in een zin"quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zwarte Dino, jij wou Nina, die met Rocco was verloofd
Moet ik weer een relatie-probleem oplossen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je hebt PM met mn msnquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:50 schreef Neleos het volgende:
Heej Bertha, kun je mij de meet foto's opsturen? als dat kan, wil ze hebben enzo..
Leuk voor Jan, maar moet je zelf nu nog meer doen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik moet even heel hard vloeken nu!
Ben er zojuist achter gekomen dat ik een kleine 20 pagina's van mijn ruim 30 pagina's tellende verslag voor Jan Joker heb zitten maken...
Een kennerquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
"dat zijn verdommem 3 namen in een zin"![]()
Het betreft een verslag van vorig jaar (heb dat verslag vrijwillig een jaar uitgesteld). De groep die dit jaar afstudeert (mijn groep dus) is nog volgens het oude stelsel begonnen. De groep na ons in volgens het nieuwe stelsel begonnen en hebben allemaal andere richtlijnen, ook voor verslagen. Hun verslagen moeten veel uitgebreider, omdat zij weer minder vakgerichte cursussen hebben gevolgd. Ofzo.quote:
Slaapse Bquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:08 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind het weer genoeg geweest.
Slaap lekker allen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:09 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb Tinuviel gevonden: [afbeelding]
Is dat lief of is dat lief?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
"dat zijn verdommem 3 namen in een zin"![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik moet even heel hard vloeken nu!
Ben er zojuist achter gekomen dat ik een kleine 20 pagina's van mijn ruim 30 pagina's tellende verslag voor Jan Joker heb zitten maken...
maar zat je niet in een overgangsregeling ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het betreft een verslag van vorig jaar (heb dat verslag vrijwillig een jaar uitgesteld). De groep die dit jaar afstudeert (mijn groep dus) is nog volgens het oude stelsel begonnen. De groep na ons in volgens het nieuwe stelsel begonnen en hebben allemaal andere richtlijnen, ook voor verslagen. Hun verslagen moeten veel uitgebreider, omdat zij weer minder vakgerichte cursussen hebben gevolgd. Ofzo.
Ik ben er net achter gekomen dat ik mijn verslag dus aan het maken bij volgende de richtlijnen van het nieuwe stelsel, terwijl ik het oude stelsel had mogen/moeten hanteren...
Snappie?![]()
Ja wij hebben inderdaad een afwijkend programma. Het verslag dat ik nu aan het maken ben is volgens de oude richtlijnen, het verslag dat ik hierna schrijf (en dan ben ik klaar!) volgens de nieuwe. Voor beide richtlijnen bestaat er een syllabus, die voor alle reflectieverslagen de richtlijnen bevat. Ik heb dus twee verschillende syllabi.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]Bert Visscher
[..]![]()
dát is kut
[..]
maar zat je niet in een overgangsregeling ofzodat de 'oude groep' die dit jaar niet afstudeert maar nog wat dingen moet doen volgens de oude richtlijnen werkt en niet volgens de nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |