quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt er zin in?
Nee, heb vrijdag m'n werkbesprekingen en moet daarvoor nog vijf films afmonteren en een boek in elkaar zetten. Vrij weinig tijd voor dus. Maar daarna kan ik goed zoeken en waarschijnlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je al weer een kamer nietz?
Hmm, rot. Ik hou m'n ogen en oren iig open, maar er is echt niets.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, heb vrijdag m'n werkbesprekingen en moet daarvoor nog vijf films afmonteren en een boek in elkaar zetten. Vrij weinig tijd voor dus. Maar daarna kan ik goed zoeken en waarschijnlijkhospiteren
.
Perenijsjes van festini.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef Crack_david het volgende:
nog bepaalde eisen?
Ehh.. wordt lastig denk ik.......quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dus geen biertje in de stad vanavond?.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
jajaj zondag naar ub is wel heul bijzonder, maar maandag ben ik erquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben speciaal naar Groningen gegaan vanavond om morgen vroeg in de ub te kunnen zijn, dus het lijkt me ook geen goed plan..
ahh ik snap em eindelijk...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een dak.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef Crack_david het volgende:
nog bepaalde eisen?
Ga je elke dag stappen ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:10 schreef Grulez het volgende:
Noca mocht je meelezen. Mocht je vanavond op stap gaan, dan mag je me eventueel om 2/3 uur wel ff smsen![]()
Echt groot en heerlijk eten, veel te veel gegeten in totaal wel 6 keer wat gehaaldquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Dat vind ik echt een toffe tent.
Je bedoelt toetje taart? Ik heb 2 soorten gehad, een met kokos en een met cranbarries of ander rood fruit ofzoquote:Op zondag 17 juni 2007 00:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je wel van die heerlijke taart gehad waarvan ik de naam ben vergeten?
Pffff, mn powernap duurde iets langer dan gepland! Maar ik ben ook weer in de stad....alweeeeeer op stap, vervelend zegquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:10 schreef Grulez het volgende:
Noca mocht je meelezen. Mocht je vanavond op stap gaan, dan mag je me eventueel om 2/3 uur wel ff smsen![]()
Ja inderdaad was hele zachte taart, jammer dat ik alleen al zo vol zat, die met kokos was ook heerlijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik die met cranberries en zo bedoel. Ook met een soort puddingspul... Jeetje, zo lekker.
zeker, vooral het 'I Iuvzz mah guhn!'quote:Op zondag 17 juni 2007 00:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi peeps
Oh, en Cz. de grootste school shooting is tegenwoordig niet meer Columbine, maar Virginia Tech.
Oh en die samenvatting van Amerikaanse geschiedenis uit Bowling for Columbine is qua historische feiten redelijk accuraat inderdaad
Ik heb t boek zelfs naast me liggen!quote:Op zondag 17 juni 2007 01:04 schreef Tangarine het volgende:
BiWOcean's 13 was wel tof
Chipsz., ik heb ook wel am. gesch. gedaan, mocht je hulp nodig hebben
Ik kijk eerder naar gezicht en ogen enzo over het algemeenquote:Op zondag 17 juni 2007 01:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, en, waarom zou je m'n armspieren gaan zitten bekijken hè.
Ja geen idee meer of het echt de Matthijs. was hoor. Maar ik denk het wel, want zo veel mannenbladen lees ik normaal niet.quote:
kom maar opquote:
quote:
Lief zeg.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:42 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb je nog even een PM gestuurd.. Ik ga nu naar bed, moet al weer vroeg op voor een familiedagHoop dat je nog een beetje lekker slaapt!
Wenkbrauwen zijn erg belangrijk in een gezicht, let er ook altijd erg goed op!quote:Op zondag 17 juni 2007 01:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is ook iets logischer inderdaad. Ik kick op wenkbrauwen.
I knowquote:Op zondag 17 juni 2007 00:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi peeps
Oh, en Cz. de grootste school shooting is tegenwoordig niet meer Columbine, maar Virginia Tech.
Oh en die samenvatting van Amerikaanse geschiedenis uit Bowling for Columbine is qua historische feiten redelijk accuraat inderdaad
Eternal Sunshine of the Spotless Mindquote:Op zondag 17 juni 2007 02:03 schreef Tangarine het volgende:
mooi: Scarlett Johansson is toch wel mooi... en euh... Kate Winslet (vooral in die film met Jim Carrey waarvan ik te lui ben om de naam op te zoeken en het te laat is om me hem te herinneren) ennuh... Alyson Hannigan (zal wel een raar idee hebben van wat ik mooi vind)
hoi Jelmrquote:Op zondag 17 juni 2007 09:08 schreef nietzman het volgende:
HAI MAARTN.
Ik was ook moe joh, om kwart over 4! Whehe.quote:Op zondag 17 juni 2007 05:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Wenkbrauwen zijn erg belangrijk in een gezicht, let er ook altijd erg goed op!
Ik ben moe geloof ik, ga maar eens slapen![]()
Oh ja, gaaf hèquote:Op zondag 17 juni 2007 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb net eindelijk 'Bang bang! You're dead' gezien!!
Heel mooi![]()
![]()
Ik vind Kate Winslet in Little Children mooier. In Eternal Sunshine of the Spotless Mind is ze een beetje 'raar', zeg maar. Al heb ik toen wel m'n haar ook blauw geverfd en ook zo'n oranje sweater gekochtquote:Op zondag 17 juni 2007 02:03 schreef Tangarine het volgende:
mooi: Scarlett Johansson is toch wel mooi... en euh... Kate Winslet (vooral in die film met Jim Carrey waarvan ik te lui ben om de naam op te zoeken en het te laat is om me hem te herinneren) ennuh... Alyson Hannigan (zal wel een raar idee hebben van wat ik mooi vind)
Ik heb ookal Zero Day gezienquote:Op zondag 17 juni 2007 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, gaaf hè. Echt wel een eye opener enzo. Heel anders dan andere films uit dat 'genre'.
Ik heb eergisteren en gisteren Loving Annabelle gezien. 2 keer dus al. En nog een halve keer, omdat Mark gisteravond ging kijken (was zelf wat anders aan het doen tussendoor).
Het verhaal sprak me dan ook zo aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |