Ik kijk eerder naar gezicht en ogen enzo over het algemeenquote:Op zondag 17 juni 2007 01:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, en, waarom zou je m'n armspieren gaan zitten bekijken hè.
Ja geen idee meer of het echt de Matthijs. was hoor. Maar ik denk het wel, want zo veel mannenbladen lees ik normaal niet.quote:
kom maar opquote:
quote:
Lief zeg.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:42 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb je nog even een PM gestuurd.. Ik ga nu naar bed, moet al weer vroeg op voor een familiedagHoop dat je nog een beetje lekker slaapt!
Wenkbrauwen zijn erg belangrijk in een gezicht, let er ook altijd erg goed op!quote:Op zondag 17 juni 2007 01:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is ook iets logischer inderdaad. Ik kick op wenkbrauwen.
I knowquote:Op zondag 17 juni 2007 00:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi peeps
Oh, en Cz. de grootste school shooting is tegenwoordig niet meer Columbine, maar Virginia Tech.
Oh en die samenvatting van Amerikaanse geschiedenis uit Bowling for Columbine is qua historische feiten redelijk accuraat inderdaad
Eternal Sunshine of the Spotless Mindquote:Op zondag 17 juni 2007 02:03 schreef Tangarine het volgende:
mooi: Scarlett Johansson is toch wel mooi... en euh... Kate Winslet (vooral in die film met Jim Carrey waarvan ik te lui ben om de naam op te zoeken en het te laat is om me hem te herinneren) ennuh... Alyson Hannigan (zal wel een raar idee hebben van wat ik mooi vind)
hoi Jelmrquote:Op zondag 17 juni 2007 09:08 schreef nietzman het volgende:
HAI MAARTN.
Ik was ook moe joh, om kwart over 4! Whehe.quote:Op zondag 17 juni 2007 05:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Wenkbrauwen zijn erg belangrijk in een gezicht, let er ook altijd erg goed op!
Ik ben moe geloof ik, ga maar eens slapen![]()
Oh ja, gaaf hèquote:Op zondag 17 juni 2007 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb net eindelijk 'Bang bang! You're dead' gezien!!
Heel mooi![]()
![]()
Ik vind Kate Winslet in Little Children mooier. In Eternal Sunshine of the Spotless Mind is ze een beetje 'raar', zeg maar. Al heb ik toen wel m'n haar ook blauw geverfd en ook zo'n oranje sweater gekochtquote:Op zondag 17 juni 2007 02:03 schreef Tangarine het volgende:
mooi: Scarlett Johansson is toch wel mooi... en euh... Kate Winslet (vooral in die film met Jim Carrey waarvan ik te lui ben om de naam op te zoeken en het te laat is om me hem te herinneren) ennuh... Alyson Hannigan (zal wel een raar idee hebben van wat ik mooi vind)
Ik heb ookal Zero Day gezienquote:Op zondag 17 juni 2007 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, gaaf hè. Echt wel een eye opener enzo. Heel anders dan andere films uit dat 'genre'.
Ik heb eergisteren en gisteren Loving Annabelle gezien. 2 keer dus al. En nog een halve keer, omdat Mark gisteravond ging kijken (was zelf wat anders aan het doen tussendoor).
Het verhaal sprak me dan ook zo aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |