TerugVindPrutserquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:18 schreef iamredleader het volgende:
Te Volgen BowlingbaanSheep
Paspoort
post!
Nou ja, het is duidelijk.
Hoi![]()
Ik ookquote:
GMT -5quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, waar zit je ongeveer, tijdzone GMT -6 ofzo? Dan is het best nog netjes ochtend
Nou eigenlijk ook weer niet echt Fokken..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
!ollah
dat jullie dat zo lang hebben volgehouden laatst.......![]()
je kunt er een code voorzetten dan gebeurt het automatischquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
!ollah
dat jullie dat zo lang hebben volgehouden laatst.......![]()
Ohja..... maar je kunt t ook gewoon niet doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je kunt er een code voorzetten dan gebeurt het automatisch
maar die heb ik nog niet 1x gebruikt
Y: eitpo nee koo si tadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja..... maar je kunt t ook gewoon niet doen![]()
Jaa, maar een krantenloper kan goed tegen weinig slaapquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Pfff ik zou gebroken zijn!
dus dáárom kruip je weer in bed na afloop van kranten lopenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:08 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jaa, maar een krantenloper kan goed tegen weinig slaap![]()
![]()
Dat doe ik noooitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dus dáárom kruip je weer in bed na afloop van kranten lopen
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef geenaam het volgende:
Ik was moe.Nee, ik was gister tot diep in de nacht aan het Fokken. Toen ik om 7 uur mijn bed inging kwam ik er achter dat ik om 11 uur moest autorijden. Dus sliep ik maar 3,5 uurtjes. Vannacht ging ik pas om 2 uur slapen, en zoals iedereen weet moet ik er dan weer vroeg uit om de krantjes te lopen. Dus ging ik m'n bed weer in en toen werd ik net wakker.
Ik haat die Amerikaanse nep-shows. Om de 5 minuten reclame, overal voor klappen, overal om lachen (zelfs om die Oprah die totaal niet grappige dingen zegt en ze dan ook nog eens 23 x herhaalt), publiek dat "zoooo" erg meeleeft met de personen die te gast zijn, te slijmerig en ass-licking zijn bij de beroemde gasten enzovoort..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:12 schreef Etcetera het volgende:
Oprah is best tofsoms zijn het van die zeikshows, maar ze heeft ook leuke onderwerpen
vind ik dan
Ja, maar dat is anders..quote:
Ik kijk er gelukkig nooit naar dus ik weet ook niet hoe ze er op dit moment uitziet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind Oprah er zo eng uitzien de laatste tijd. Eng strakgetrokken hoofd, ongelooflijke wallen en kleine oogjes..... brrr
Wat ik heel vies vind is haar make-up.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind Oprah er zo eng uitzien de laatste tijd. Eng strakgetrokken hoofd, ongelooflijke wallen en kleine oogjes..... brrr
Je klinkt als een ziek dierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:58 schreef B.ertha het volgende:
paracetamol lijkt te werken. Ik was in bad gegaan, na een kwartier er al weer uit (heb totaal geen rust) en daarna werd ik helemaal niet goed. Ben buiten gaan zitten, frisse lucht, en ben toen in een hoekje gekropen. Nu gaat het weer
Waar heb/had je last van B.?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:58 schreef B.ertha het volgende:
paracetamol lijkt te werken. Ik was in bad gegaan, na een kwartier er al weer uit (heb totaal geen rust) en daarna werd ik helemaal niet goed. Ben buiten gaan zitten, frisse lucht, en ben toen in een hoekje gekropen. Nu gaat het weer
Een kleine AKQ SCer op komst?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Buikpijn en was wat benauwd naderhand
quote:
Ja, maar niet hierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef Etcetera het volgende:
er is trouwens wel een kleine AKQ SCer op komst![]()
ik weet een goeie site voor jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ik mag toch hopen van niet.
2: ik zou niet weten hoe
Ja, kom ik net vandaan. Moest nu wat op de pc doen. Morgen is het maar gewoon over, met werkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ow bah, ik haat buikpijn... gelukkig zijn er pijnstillers![]()
En nou maar lekker op de bank met een boekje ofzo
geloof me, een ongeluk zit in een klein hoekjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:17 schreef B.ertha het volgende:
Mam vroeg het ook al trouwens. Ik denk heus wel na hoor
Dat weet ik ook wel, maar ik duik niet met de eerste de beste het bed in, of als ik iemand net (een maand) kenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geloof me, een ongeluk zit in een klein hoekje
Geen pijn? Dan moet je me zus maar eens vragen wat die de hele tijd voelt.. De aansteller!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Als het goed is doet dat geen pijn
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar ik duik niet met de eerste de beste het bed in, of als ik iemand net (een maand) ken
het uitpissen van nierstenen moet pijnlijker zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef geenaam het volgende:
[..]
Geen pijn? Dan moet je me zus maar eens vragen wat die de hele tijd voelt.. De aansteller!!![]()
[moederpraat] Gebruik altijd een condoom. Ook al vetrouw je hem helemaal. Je kent zijn verleden niet. Kijk ook op http://www.soa.nl [/moederpraat]quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar ik duik niet met de eerste de beste het bed in, of als ik iemand net (een maand) ken
Uhuh... ik was 2x de pil vergeten en heb 3 weken lang zó in de rats gezeten!! Dikke ruzies ook gehad over met mn vriend toen, die reageerde heel stom. Het is goed afgelopen gelukkig, anders had ik nu een kindje van ongeveer een jaar gehadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:18 schreef Etcetera het volgende:
geloof me, een ongeluk zit in een klein hoekje
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
het uitpissen van nierstenen moet pijnlijker zijn
* Etcetera heeft geen ervaring met beide
Ik zeg niet dat het de beste keuze is, maar je had het ook weg kunnen halen, mocht het wel fout zijn gegaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhuh... ik was 2x de pil vergeten en heb 3 weken lang zó in de rats gezeten!! Dikke ruzies ook gehad over met mn vriend toen, die reageerde heel stom. Het is goed afgelopen gelukkig, anders had ik nu een kindje van ongeveer een jaar gehaden waarschijnlijk ook nog steeds een vriend waar ik niet gelukkig mee was geworden.
Oke. Ik waarschijnlijk ook niet danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik toen ook 17 was geweest had ik dat zeker gedaan, maarja, ik was 22 en vriend 23, al 2 jaar een relatie, allebei bijna afgestudeerd (dacht ik toen, hehe) dus dan had ik die keus niet gemaakt denk ik.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef Etcetera het volgende:
Negentien Duitsers in ziekenhuis door zelfmoord buurman
Mijn god...... die man moet wel een heel erge hekel aan het leven hebben gehadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef Etcetera het volgende:
Negentien Duitsers in ziekenhuis door zelfmoord buurman
Ik ken het gevoel van 3 weken in de rats zitten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhuh... ik was 2x de pil vergeten en heb 3 weken lang zó in de rats gezeten!! Dikke ruzies ook gehad over met mn vriend toen, die reageerde heel stom. Het is goed afgelopen gelukkig, anders had ik nu een kindje van ongeveer een jaar gehaden waarschijnlijk ook nog steeds een vriend waar ik niet gelukkig mee was geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |