Wacht maar toch je 4 jaar verder bent...quote:Op maandag 11 juni 2007 21:00 schreef Etcetera het volgende:
oh bij mij werkt dat zobij m'n vriend ook
wij worden nooit volwassen![]()
als mijn vriend ook maar 50% wordt zoals zijn broer nou is, dan gaat het best hilarisch wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wacht maar toch je 4 jaar verder bent...
Ziet er mooi uit daarquote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, het bos wordt nog verder uitgebreid.
Het is de allerlaatste straat van Arnhem. Na onze straat houdt Arnhem op, heb je een paar kilometer bos en weiland, en heb je Huissen.
als je dat data ff zoekt dan doe ik dat welquote:Op maandag 11 juni 2007 21:09 schreef wyccie het volgende:
Oh sorry, ik was de verjaardagen van TSE en geenaam vergeten in wiki te veranderen. (Ik weet ook niet hoe dat moet.)
ik ook nietquote:
een klus huis of is alles "af"?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, we hebben er ook onwijs veel zin in!
En ik was toch zo blijquote:Op maandag 11 juni 2007 21:09 schreef wyccie het volgende:
Oh sorry, ik was de verjaardagen van TSE en geenaam vergeten in wiki te veranderen. (Ik weet ook niet hoe dat moet.)
En ik 27 oktober.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef geenaam het volgende:
En ik was toch zo blij27 maart was het trouwens.
![]()
Nee, geen klus-huis. Het huis komt uit 1999, alles is nog in perfecte staat. Misschien hier en daar een nieuw behangetje of een likje verf, maar daar is alles wel mee gezegd.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een klus huis of is alles "af"?
Dan weet ik in welke straat jij een huis gekocht hebtquote:Op maandag 11 juni 2007 21:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, geen klus-huis. Het huis komt uit 1999, alles is nog in perfecte staat. Misschien hier en daar een nieuw behangetje of een likje verf, maar daar is alles wel mee gezegd.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan weet ik in welke straat jij een huis gekocht hebt
met zo weinig info kan je achterhalen waar iemand woontquote:
En ik weet wat jouw voornaam is!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
laat me raden... een alcoholist?
Joepquote:Op maandag 11 juni 2007 21:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En ik weet wat jouw voornaam is!
Dacht al die tijd dat jij een meisje was...
gokje... 19...quote:Op maandag 11 juni 2007 21:41 schreef Etcetera het volgende:
m'n zus is weer 's bezig....
morgenvroeg moet de groene container bij de weg. nu wil ze dat ik er ook af ga omdat ze niet zeker weet of ze er wel aan denkt
volgens mij is het gewoon kinderachtig gedrag omdat ik even daarvoor zij op haar vraag 'of ik alles wel...' 'ja ik doe alles wel dicht'
stomme bimbohoe oud denkt ze nou dat ik ben
ik weet verdorie toch ook wel dat deuren en ramen dicht moeten als je op bed gaat
Ahhhh.. Een stalker..quote:Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
met zo weinig info kan je achterhalen waar iemand woont![]()
zij of ikquote:
ik dacht dat ze in NL fout bezig warenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
Lang verhaal kort: ik heb dus nog geen noodpaspoort en ik moet bidden dat ik het morgen wel heb
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dacht al die tijd dat jij een meisje was...
ik moest lachenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef wyccie het volgende:
En Nem, waar haal je zo snel een bosmongool vandaan?
Bij de Walmart verkopen ze állesquote:Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef wyccie het volgende:
En Nem, waar haal je zo snel een bosmongool vandaan?
sterktequote:Op maandag 11 juni 2007 22:16 schreef wyccie het volgende:
Ik ben Never gonna give you up van Rick Astley aan het luisteren.
?quote:never gonna give you uuup
never gonna let you doooown
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:16 schreef wyccie het volgende:
Ik ben Never gonna give you up van Rick Astley aan het luisteren.
ik heb de volgende vast voor je klaarstaanquote:Op maandag 11 juni 2007 22:24 schreef wyccie het volgende:
Nee, Glen Medeiros.
vergeleken met rick astley is het een verademingquote:Op maandag 11 juni 2007 22:38 schreef Supersheep het volgende:
Is Donna Lewis die ik vanmiddag een keer had opstaan net zo erg?![]()
DVD boxquote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ontvang helemaal geen Net5 en CNN meer hier sinds kort. Klotekabel![]()
RTL zend toch ook 2 keer per week 2 afleveringen uit?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
DVD boxvan Friends dan
en digitale tvis dat geen optie?
Die vind ik leuk.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:38 schreef Supersheep het volgende:
Is Donna Lewis die ik vanmiddag een keer had opstaan net zo erg?![]()
veronica zendt er 8 per week uitquote:Op maandag 11 juni 2007 22:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
RTL zend toch ook 2 keer per week 2 afleveringen uit?
ja maar die weten van zichzelf dat ze fout zijn. rick astley denkt dat ie cool isquote:Op maandag 11 juni 2007 22:46 schreef geenaam het volgende:
Dan heb ik er ook nog wel ééntje
http://www.youtube.com/watch?v=9z7t-Ox3XvU
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
vergeleken met rick astley is het een verademing![]()
Hier niet neequote:Op maandag 11 juni 2007 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
DVD boxvan Friends dan
en digitale tvis dat geen optie?
die 2e kan absoluut. john waite kan ik zeer waarderen.quote:
Volgens mij hoor ik nu voor het eerst in mijn leven Missing Youquote:Op maandag 11 juni 2007 22:52 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die 2e kan absoluut. john waite kan ik zeer waarderen.
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:56 schreef Neleos het volgende:
Ik weet niet precies wat dit is, maar het is wel fout.
http://youtube.com/watch?v=1NGu5XPt1mU
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:56 schreef Neleos het volgende:
Ik weet niet precies wat dit is, maar het is wel fout.
http://youtube.com/watch?v=1NGu5XPt1mU
Hahaha.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:00 schreef Supersheep het volgende:
http://youtube.com/watch?v=yRmqZRPgK1w
Dit wordt hier vast ook wel gewaardeerd.
omgquote:Op maandag 11 juni 2007 23:00 schreef Supersheep het volgende:
http://youtube.com/watch?v=yRmqZRPgK1w
Dit wordt hier vast ook wel gewaardeerd.
Oh jaquote:Op maandag 11 juni 2007 23:15 schreef geenaam het volgende:
Tarkan
Tarkan 2
Fantastisch. Dit waren zelfs hitjes in Nederland.![]()
Als je wilt controleren of er wel op je linkjes geklikt wordt: ja, dit is dezelfde als de vorigequote:
Nietes!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als je wilt controleren of er wel op je linkjes geklikt wordt: ja, dit is dezelfde als de vorige
2003 ongeveer dacht ikquote:Op maandag 11 juni 2007 23:24 schreef wyccie het volgende:
Van welk jaar is de Fast Food Song?
Alleen deze nog ffquote:Op maandag 11 juni 2007 23:24 schreef geenaam het volgende:
Oké.. Nou is het wel weer mooi geweest met al die nummers..![]()
Jaa.. Maar ze heeft groot gelijk hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:38 schreef Etcetera het volgende:
ik ga er vandoor
nog ff heel netjes opruimen
en dan over een kwartier horen hoe m'n zus naar beneden gaat om te controleren of alles wel dicht zit![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:45 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jaa.. Maar ze heeft groot gelijk hoor.Trusten
![]()
Mijn vader is 47 en vergeet vaak nog de deuren op slot te doen..quote:Op maandag 11 juni 2007 23:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik ben verdorie 22, en nog denkt ze dat ik vergeet om deuren op slot te draaien
anyhow, ik ben het al gewend geen zin om me er kwaad om te maken
trusten
Kijk je dan wel of de container buitenstaatquote:Op maandag 11 juni 2007 23:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik ben verdorie 22, en nog denkt ze dat ik vergeet om deuren op slot te draaien
anyhow, ik ben het al gewend geen zin om me er kwaad om te maken
trusten
En ze moet ook even alle lichten uit doen. Zonde van de energie.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kijk je dan wel of de container buitenstaat
Als ze dat toch controleert kan zij toch net zo goed alles dicht doen?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:38 schreef Etcetera het volgende:
ik ga er vandoor
nog ff heel netjes opruimen
en dan over een kwartier horen hoe m'n zus naar beneden gaat om te controleren of alles wel dicht zit![]()
![]()
Triest ja. Kende hem zelfs trouwens niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:31 schreef erkel het volgende:
Sokolsky overleden
Hij heeft wel eens een puntje gescoord in de AKQ. Erg triest![]()
neequote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:02 schreef geenaam het volgende:
Is er nog iemand? Anders ga ik maar slapen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:31 schreef erkel het volgende:
Sokolsky overleden
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:42 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem hoop dat je morgen weg kan met je noodpaspoort
da's ouderdomquote:Op maandag 11 juni 2007 23:54 schreef geenaam het volgende:
[..]
Mijn vader is 47 en vergeet vaak nog de deuren op slot te doen..![]()
dat doen we 's ochtendsquote:Op maandag 11 juni 2007 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kijk je dan wel of de container buitenstaat
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:57 schreef geenaam het volgende:
[..]
En ze moet ook even alle lichten uit doen. Zonde van de energie.
ze sliep alquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ze dat toch controleert kan zij toch net zo goed alles dicht doen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:31 schreef erkel het volgende:
Sokolsky overleden
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
-een verhaaltje-
volgens mij moesten ze alleen de quote "wereldwijd gepatenteerd" verwijderen. dat zullen ze wel gedaan hebben dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:49 schreef Etcetera het volgende:
waarom is die biostabil reclame nog steeds op tv terwijl hij verboden is
*zap*
Tjeezus, volgens mij ken ik zijn zus van vroegerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:31 schreef erkel het volgende:
Sokolsky overleden
geen idee, ik heb het niet echt afgekekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
volgens mij moesten ze alleen de quote "wereldwijd gepatenteerd" verwijderen. dat zullen ze wel gedaan hebben dan.
het leek me nogal ongepast om het in dat topic te vragen, maar wat is FTR?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kende 'm inderdaad ook nog uit FTR. Zonde.
Waarvoor?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:23 schreef Etcetera het volgende:
oh ja ik heb nog een kaartje gekocht voor een vriendin, die is net afgestudeerd. maar dat valt een beetje in het niet met jouw concertverhaal![]()
ze is nu Pedagoogquote:
We zaten eerst op iemands plek, die kwamen opdagen dus wij opgeschoven, ik zat helemaal schichtig rond te kijken volgens papaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:22 schreef Etcetera het volgende:B.! wat súper gaaf zeg
![]()
beetje plekken inpikken
![]()
![]()
![]()
zou ik ook doen hoor
![]()
Inderdaad. Maar ik bedoelde: kaartjes waarvoor?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze is nu Pedagoogofficieel Bachelor Social Work
best knap
en ze gaat nu ook nog rechten doen
Nee dusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:25 schreef Etcetera het volgende:
sowieso is een kaartje kopen niet zo heel bijzonder![]()
![]()
We gaan nou in november naar de HMH, daar moet iedereen staan, dus we gaan lekker vroegquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:27 schreef LadyBlack het volgende:
Concerten zijn gaaf![]()
Ik ben nog nooit naar zo'n groot popconcert geweest trouwens, alleen een keer naar Classical Spectacular in de Raibeetje fout maar wel gaaf.
Ik ga graag hier in Groningen graag naar de Vera, lekker kleinschalig, kun je ook supervooraan gaan staan, of de Spieghel dus, waar ze echt vlak voor je neus staan
een 'gefeliciteerd met je afstuderen' kaartjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik bedoelde: kaartjes waarvoor?Of bedoel je geen concertkaartje?
als je bij de deur staat heb je mazzelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
We gaan nou in november naar de HMH, daar moet iedereen staan, dus we gaan lekker vroeg
Vetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als je bij de deur staat heb je mazzel
ik ben een keer bij Krezip geweest, stonden we 3e rij ofzo
Kjk maar uit straks heb je pvdd achter je aanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader gooit schaap in sloot![]()
sorry, liet me even gaan.
![]()
onder 'opgegeven users tot nu toe'quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar in de OP wou je terecht komen?
Nu is de sloot leeg en mijn vacht uitgezetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader gooit schaap in sloot![]()
sorry, liet me even gaan.
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nu is de sloot leeg en mijn vacht uitgezet![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
onder 'opgegeven users tot nu toe'
Is die er niet af dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nu is de sloot leeg en mijn vacht uitgezet![]()
Maarquote:
En volgens mij mogen er helamaal geen schapen op de bowling baanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
De aanmeld termijn is helaas verstreken![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
* iamredleader pakt grote fohn en droogt Schaap *
heb je 'm wel al bekeken danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar
[..]
En volgens mij mogen er helamaal geen schapen op de bowling baan
waar staat dat?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
De aanmeld termijn is helaas verstreken![]()
Zijn ze bang dat ik te goed ben?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En volgens mij mogen er helamaal geen schapen op de bowling baan
de OPquote:
ja maar dat zei je nietquote:
dat noem ik nou vooruitgangquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:07 schreef B.ertha het volgende:
Nog wat foto's voor de geïnteresseerden:
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier zaten we eerst, die blauwe vlek is het podium
[afbeelding]
Dat is wel even een verschil jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:07 schreef B.ertha het volgende:
Nog wat foto's voor de geïnteresseerden:
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier zaten we eerst, die blauwe vlek is het podium
[afbeelding]
Als Yuri overstag gaat jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:09 schreef B.ertha het volgende:
Sheep, kom je ook naar de meet?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:08 schreef Etcetera het volgende:
ja maar dat zei je niet
ik laat je lekker staan
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
onder 'opgegeven users tot nu toe'
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
*gooit als beloning redleader in de lege sloot
Vistaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:11 schreef B.ertha het volgende:
Wie kan mij trouwens helpen? Gisteren waren de BA filmpjes nog heel mooi, nu staan ze op mijn laptop in mini-formaat, als ik ze groot maak, zie ik alleen vlekken
Moet ik m'n kudde meenemen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nou vooruit voor deze keer maak ik wle ene uitzondering![]()
quote:
quote:
Dan blijven ze maaar lekker in thuis in de weiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat mag de organisator voor ze doen![]()
Bowlen met schapen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan blijven ze maaar lekker in thuis in de wei![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:33 schreef Supersheep het volgende:
Jessie paint your pictureeees 'bout how it's gonna beee
Jessie you can always sell any dream to meeee
Oh Jessie you can alwayys sell any dream to meeeeheeeeheeeee
* Gooit ook een strike met sheepquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Oh![]()
Dat was fijn, mag ik nog een keer?![]()
* Gooit gewoon nog een keerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:40 schreef Supersheep het volgende:
Hou eens op met dat rollebollen met mij
Niet lekker dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:40 schreef Supersheep het volgende:
Hou eens op met dat rollebollen met mij
*springt van blijdschap snel over wat hekjes heenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:48 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera zet Sheep in een weitje met bloemetjes en bijtjes en veel gras en een lief ooitje waar Sheep veilig is omdat het niet toegankelijk is voor gemene mensen
Das niet handig, nu kunnen we er weer bijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
*springt van blijdschap snel over wat hekjes heen![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Das niet handig, nu kunnen we er weer bij
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
had je maar niet zo blij moeten maken
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Had vandaag trouwens ook een toets over/mett internet![]()
Dat mag niet jij komt heul niet op de meetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en nu is het nog mijn schuld ook![]()
nou zeg
* Etcetera bowlt Sheep over de bowlingbaal
Een muziek schaap hebben wequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:01 schreef Supersheep het volgende:
♫ Or iiiiiiis this burning
Aaan eternal flaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame ♪
wat is een bowlingbaal?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en nu is het nog mijn schuld ook![]()
nou zeg
* Etcetera bowlt Sheep over de bowlingbaal
nou enquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat mag niet jij komt heul niet op de meet![]()
nu waren mijn vingers te snelquote:
Ja, maar dan had je één ding fout gehad, big dealquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alleen de naam voor drivers van een video kaart opzoeken was toch wel wat vervelend
Volgens mij heb ik die wel goed maar weet het niet zekerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar dan had je één ding fout gehad, big deal
hoezo was dat vervelend?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alleen de naam voor drivers van een video kaart opzoeken was toch wel wat vervelend
snapte er niks van wat voor naam nou prcies bedoelt werd dus heb uiteindelijk maar 5.86.032 ingevoerdquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:10 schreef Yurithemaster het volgende:
En orgineel was de toets ook niet want kwam een paar vragen ook tegen op internet zelf![]()
5.86.032 invoeren werkt altijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
snapte er niks van wat voor naam nou prcies bedoelt werd dus heb uiteindelijk maar 5.86.032 ingevoerd
Gatverquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:18 schreef B.ertha het volgende:
Dr zitten hier gewoon vliegen te n**ken op míjn laptop!
Zet een muziekje voor ze opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:18 schreef B.ertha het volgende:
Dr zitten hier gewoon vliegen te n**ken op míjn laptop!
Nou zit ik de rest van de dag metquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zet een muziekje voor ze op
♫ Love is in the air
Everywhere I look around
Love is in the air
Every sight and every sound ♪
Hoi luitje, jij was zelfs van voor mij tijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:24 schreef Irakeez het volgende:
Hey luitjes! lang geleden toen ik hier actief was zeg.. maar jullie zien het goed, ik kom bij de meet als jullie het niet te erg vinden. Ik woon zelf namelijk in Utrecht en joost wou graag dat ik kwam dus tjah ;p
Ik zal waarschijnlijk de jongste zijn maar vind het wel geinig om straks al die slimme koppen te zien ;p
nou tot zaterdag dan!
Gewoon je zware, zwoele stem opzetten zodat iedereen kan meegenietenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nou zit ik de rest van de dag met
"Love is in the air"
Jij ging toch naar Amsterdam?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:25 schreef MaJo het volgende:
Lieve jongetjes en meisjes,
Ik heb slecht nieuws. Ik kan niet naar de meet komen aanstaande zaterdag... Welke kutsmoes zal ze mee aankomen denken jullie nu vast?Ik ga er 2,5 week tussenuit naar Noorwegen en laten we nou net zaterdag vertrekken. Ik was er graag bij geweest maar een vakantie gaat toch nét voor
Een dag later weggaan zit er ook niet in aangezien ik met een concert zit begin juli waar ik echt heen wil en anders zou ik die missen... Volgende keer ben ik er zeker bij!
Je ging toch anders toch al uit in amsterdam dus je was al afgeschrevenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:25 schreef MaJo het volgende:
Lieve jongetjes en meisjes,
Ik heb slecht nieuws. Ik kan niet naar de meet komen aanstaande zaterdag... Welke kutsmoes zal ze mee aankomen denken jullie nu vast?Ik ga er 2,5 week tussenuit naar Noorwegen en laten we nou net zaterdag vertrekken. Ik was er graag bij geweest maar een vakantie gaat toch nét voor
Een dag later weggaan zit er ook niet in aangezien ik met een concert zit begin juli waar ik echt heen wil en anders zou ik die missen... Volgende keer ben ik er zeker bij!
Voor iedereens tijd zo'n beetjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoi luitje, jij was zelfs van voor mij tijd
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over de vliegen ging
wel paracetamol of ibuprofen genomen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:38 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil iets gaan doen om me af te leiden van mn buik, maar ik weet niks
Het doet zo'n zeerVolgens mij heb ik een lage pijngrens
ja, 2quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
wel paracetamol of ibuprofen genomen?
Nee, maandag 18 juni de eerste 2quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:47 schreef B.ertha het volgende:
Is je pww al begonnen dan, Nes?
Wat ist mien skoap?quote:
Hey etcquote:
hey Irakeezquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:24 schreef Irakeez het volgende:
Hey luitjes! lang geleden toen ik hier actief was zeg.. maar jullie zien het goed, ik kom bij de meet als jullie het niet te erg vinden. Ik woon zelf namelijk in Utrecht en joost wou graag dat ik kwam dus tjah ;p
Ik zal waarschijnlijk de jongste zijn maar vind het wel geinig om straks al die slimme koppen te zien ;p
nou tot zaterdag dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |