Waarvoor?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:23 schreef Etcetera het volgende:
oh ja ik heb nog een kaartje gekocht voor een vriendin, die is net afgestudeerd. maar dat valt een beetje in het niet met jouw concertverhaal![]()
ze is nu Pedagoogquote:
We zaten eerst op iemands plek, die kwamen opdagen dus wij opgeschoven, ik zat helemaal schichtig rond te kijken volgens papaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:22 schreef Etcetera het volgende:B.! wat súper gaaf zeg
![]()
beetje plekken inpikken
![]()
![]()
![]()
zou ik ook doen hoor
![]()
Inderdaad. Maar ik bedoelde: kaartjes waarvoor?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze is nu Pedagoogofficieel Bachelor Social Work
best knap
en ze gaat nu ook nog rechten doen
Nee dusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:25 schreef Etcetera het volgende:
sowieso is een kaartje kopen niet zo heel bijzonder![]()
![]()
We gaan nou in november naar de HMH, daar moet iedereen staan, dus we gaan lekker vroegquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:27 schreef LadyBlack het volgende:
Concerten zijn gaaf![]()
Ik ben nog nooit naar zo'n groot popconcert geweest trouwens, alleen een keer naar Classical Spectacular in de Raibeetje fout maar wel gaaf.
Ik ga graag hier in Groningen graag naar de Vera, lekker kleinschalig, kun je ook supervooraan gaan staan, of de Spieghel dus, waar ze echt vlak voor je neus staan
een 'gefeliciteerd met je afstuderen' kaartjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik bedoelde: kaartjes waarvoor?Of bedoel je geen concertkaartje?
als je bij de deur staat heb je mazzelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
We gaan nou in november naar de HMH, daar moet iedereen staan, dus we gaan lekker vroeg
Vetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als je bij de deur staat heb je mazzel
ik ben een keer bij Krezip geweest, stonden we 3e rij ofzo
Kjk maar uit straks heb je pvdd achter je aanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader gooit schaap in sloot![]()
sorry, liet me even gaan.
![]()
onder 'opgegeven users tot nu toe'quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar in de OP wou je terecht komen?
Nu is de sloot leeg en mijn vacht uitgezetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader gooit schaap in sloot![]()
sorry, liet me even gaan.
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nu is de sloot leeg en mijn vacht uitgezet![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
onder 'opgegeven users tot nu toe'
Is die er niet af dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nu is de sloot leeg en mijn vacht uitgezet![]()
Maarquote:
En volgens mij mogen er helamaal geen schapen op de bowling baanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
De aanmeld termijn is helaas verstreken![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
* iamredleader pakt grote fohn en droogt Schaap *
heb je 'm wel al bekeken danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar
[..]
En volgens mij mogen er helamaal geen schapen op de bowling baan
waar staat dat?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
De aanmeld termijn is helaas verstreken![]()
Zijn ze bang dat ik te goed ben?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En volgens mij mogen er helamaal geen schapen op de bowling baan
de OPquote:
ja maar dat zei je nietquote:
dat noem ik nou vooruitgangquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:07 schreef B.ertha het volgende:
Nog wat foto's voor de geïnteresseerden:
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier zaten we eerst, die blauwe vlek is het podium
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |