quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
had je maar niet zo blij moeten maken
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Had vandaag trouwens ook een toets over/mett internet![]()
Dat mag niet jij komt heul niet op de meetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en nu is het nog mijn schuld ook![]()
nou zeg
* Etcetera bowlt Sheep over de bowlingbaal
Een muziek schaap hebben wequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:01 schreef Supersheep het volgende:
♫ Or iiiiiiis this burning
Aaan eternal flaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame ♪
wat is een bowlingbaal?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en nu is het nog mijn schuld ook![]()
nou zeg
* Etcetera bowlt Sheep over de bowlingbaal
nou enquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat mag niet jij komt heul niet op de meet![]()
nu waren mijn vingers te snelquote:
Ja, maar dan had je één ding fout gehad, big dealquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alleen de naam voor drivers van een video kaart opzoeken was toch wel wat vervelend
Volgens mij heb ik die wel goed maar weet het niet zekerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar dan had je één ding fout gehad, big deal
hoezo was dat vervelend?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alleen de naam voor drivers van een video kaart opzoeken was toch wel wat vervelend
snapte er niks van wat voor naam nou prcies bedoelt werd dus heb uiteindelijk maar 5.86.032 ingevoerdquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:10 schreef Yurithemaster het volgende:
En orgineel was de toets ook niet want kwam een paar vragen ook tegen op internet zelf![]()
5.86.032 invoeren werkt altijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
snapte er niks van wat voor naam nou prcies bedoelt werd dus heb uiteindelijk maar 5.86.032 ingevoerd
Gatverquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:18 schreef B.ertha het volgende:
Dr zitten hier gewoon vliegen te n**ken op míjn laptop!
Zet een muziekje voor ze opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:18 schreef B.ertha het volgende:
Dr zitten hier gewoon vliegen te n**ken op míjn laptop!
Nou zit ik de rest van de dag metquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zet een muziekje voor ze op
♫ Love is in the air
Everywhere I look around
Love is in the air
Every sight and every sound ♪
Hoi luitje, jij was zelfs van voor mij tijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:24 schreef Irakeez het volgende:
Hey luitjes! lang geleden toen ik hier actief was zeg.. maar jullie zien het goed, ik kom bij de meet als jullie het niet te erg vinden. Ik woon zelf namelijk in Utrecht en joost wou graag dat ik kwam dus tjah ;p
Ik zal waarschijnlijk de jongste zijn maar vind het wel geinig om straks al die slimme koppen te zien ;p
nou tot zaterdag dan!
Gewoon je zware, zwoele stem opzetten zodat iedereen kan meegenietenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nou zit ik de rest van de dag met
"Love is in the air"
Jij ging toch naar Amsterdam?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:25 schreef MaJo het volgende:
Lieve jongetjes en meisjes,
Ik heb slecht nieuws. Ik kan niet naar de meet komen aanstaande zaterdag... Welke kutsmoes zal ze mee aankomen denken jullie nu vast?Ik ga er 2,5 week tussenuit naar Noorwegen en laten we nou net zaterdag vertrekken. Ik was er graag bij geweest maar een vakantie gaat toch nét voor
Een dag later weggaan zit er ook niet in aangezien ik met een concert zit begin juli waar ik echt heen wil en anders zou ik die missen... Volgende keer ben ik er zeker bij!
Je ging toch anders toch al uit in amsterdam dus je was al afgeschrevenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:25 schreef MaJo het volgende:
Lieve jongetjes en meisjes,
Ik heb slecht nieuws. Ik kan niet naar de meet komen aanstaande zaterdag... Welke kutsmoes zal ze mee aankomen denken jullie nu vast?Ik ga er 2,5 week tussenuit naar Noorwegen en laten we nou net zaterdag vertrekken. Ik was er graag bij geweest maar een vakantie gaat toch nét voor
Een dag later weggaan zit er ook niet in aangezien ik met een concert zit begin juli waar ik echt heen wil en anders zou ik die missen... Volgende keer ben ik er zeker bij!
Voor iedereens tijd zo'n beetjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoi luitje, jij was zelfs van voor mij tijd
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over de vliegen ging
wel paracetamol of ibuprofen genomen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:38 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil iets gaan doen om me af te leiden van mn buik, maar ik weet niks
Het doet zo'n zeerVolgens mij heb ik een lage pijngrens
ja, 2quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
wel paracetamol of ibuprofen genomen?
Nee, maandag 18 juni de eerste 2quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:47 schreef B.ertha het volgende:
Is je pww al begonnen dan, Nes?
Wat ist mien skoap?quote:
Hey etcquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |