hoezo na het speklap verhaal?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
isa, ik begrijp jouw standpunt helemaal, maar jézus miss_s, kap ff man
zeker na dat speklap verhaal....
rode en roze lappen galore..
Ik ben namelijk heel lief enzoquote:Op maandag 11 juni 2007 17:43 schreef Isabeau het volgende:
De Dieetclub is een gezellige club vrouwen en mannen met overgewicht die daar iets aan willen doen. Omdat het bij veel overgewicht om lange termijn planning gaat is het niet vreemd dat het niet altijd even goed gaat.
Maar wij zijn er om je te steunen en te helpen!
Iedereen met roze in de usericon gaarne negeren of enkel positief interpreteren. Bij voorbaat dank. Behalve Omearos. Die vooral niet negeren.
Wauw, die kan in het Guinness Book of Records.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:45 schreef Miss_S het volgende:
het was een 40gram speklap
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had net dit getypt:
[..]
Maar gelukkig mag je blijven
toch heel normaal hier hoor?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:52 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wauw, die kan in het Guinness Book of Records.
Volgens mijn gegevens had Miss_S een startbmi van 27 of hoger hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 17:52 schreef Troel het volgende:
Het staat ook gewoon in de OP
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
en tussen de 25 en 27 mag je het zelf wetenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:52 schreef Troel het volgende:
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
wil je álsjeblieft gewoon je oogkleppen afzetten, en niet zo eigenwijs zijn?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
toch heel normaal hier hoor?
gewoon halve speklap en dan de kleinste uitkiezen
bijna 37 zelfsquote:Op maandag 11 juni 2007 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens had Miss_S een startbmi van 27 of hoger hoor
waar ben ik dan eigenwijs in?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wil je álsjeblieft gewoon je oogkleppen afzetten, en niet zo eigenwijs zijn?
verder ben je ongetwijfeld heel lief, leuk en goed bezig, maar niet hier.voor de goeie orde.
Tijd om dat start even weg te halen dusquote:Op maandag 11 juni 2007 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens had Miss_S een startbmi van 27 of hoger hoor
wel 96 kiloquote:Op maandag 11 juni 2007 17:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ie maar niet meer dan 40 gram is
Anyway, ik val hardstikke af met dit weer![]()
Die is mafquote:
Ik krimp tegenwoordig...quote:Op maandag 11 juni 2007 17:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Tijd om dat start even weg te halen dus
D'r is toch niets mis met boontjes? Als je ze maar minstens 10 minuten kookt, anders zijn ze (een beetje) giftigquote:Op maandag 11 juni 2007 17:55 schreef gothic-blackie het volgende:
vanavond aan de boontjes en een gehakt cordonblue (ja is slecht miss-s maar niet zeiken graag)
Nee, het wordt serieus gewoon tijd dat er een keer door moderators ingegrepen wordt.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die is mafNee hoor, we gaan niets aanpassen omdat jij iemand niet kan luchten of zien
Is dat zo??quote:Op maandag 11 juni 2007 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
D'r is toch niets mis met boontjes? Als je ze maar minstens 10 minuten kookt, anders zijn ze (een beetje) giftig
Omdat iemand vindt dat een saucijsje misschien door een slimmere keuze kan worden vervangen in een topic over lijnen? En wat voor soort 'ingrijpen' had jij dan in gedachten?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:00 schreef Troel het volgende:
Nee, het wordt serieus gewoon tijd dat er een keer door moderators ingegrepen wordt.
Alleen als de BMI grens omhoog gaat, alleen danquote:Op maandag 11 juni 2007 17:59 schreef teigan het volgende:
Oeh, dat klinkt niet gezond freecell..
In het Sonja Bakker topic is er geen ruimte om te klagen over het Sonja Bakker dieet. Lijkt me dat in de dieetclub geen ruimte zou moeten zijn om te klagen over de keuzes van/ gebrek aan inzet/ het toch niet af willen vallen van dikke mensen. Daar zou een eigen topic voor kunnen komen, bijvoorbeeld, waar ruimte is voor discussie over... (net als bij Sonja Bakker dus, daar werkt het toch ook)quote:Op maandag 11 juni 2007 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat iemand vindt dat een saucijsje misschien door een slimmere keuze kan worden vervangen in een topic over lijnen? En wat voor soort 'ingrijpen' had jij dan in gedachten?
hihihihi ach als ik biefstuk had gelust was het boontjes met biefstuk geweest. en geen aardappels, want die lust ik nietquote:Op maandag 11 juni 2007 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
D'r is toch niets mis met boontjes? Als je ze maar minstens 10 minuten kookt, anders zijn ze (een beetje) giftig
Pfff, je probeert nu wel een beetje de ideale mod uit te hangen hoor. C'est le ton qui fait la music. De manier waarop het gebracht wordt ligt heel dicht bij mensen persoonlijk aanvallen, iets wat op Fok! niet getolereerd wordt. Omdat zij zo reageert, reageren wij zo terug wat het topic er niet leuker op maakt.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat iemand vindt dat een saucijsje misschien door een slimmere keuze kan worden vervangen in een topic over lijnen? En wat voor soort 'ingrijpen' had jij dan in gedachten?
Nou!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:43 schreef Isabeau het volgende:
De Dieetclub is een gezellige club vrouwen en mannen met overgewicht die daar iets aan willen doen. Omdat het bij veel overgewicht om lange termijn planning gaat is het niet vreemd dat het niet altijd even goed gaat.
Maar wij zijn er om je te steunen en te helpen!
Iedereen met roze in de usericon gaarne negeren of enkel positief interpreteren. Bij voorbaat dank. Behalve Omearos. Die vooral niet negeren.
Misschien daardoor wat strakker in je vel?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ter compensatie kom ik wel behoorlijk goed aan mijn beweging de laatste tijd.
Van de Engelse Wiki over sperziebonen:quote:Op maandag 11 juni 2007 18:04 schreef Pandorah het volgende:
Zo leer je eens wat hier. Ik wist ook niet dat je boontjes minimaal 10 minuten moest koken![]()
quote:Toxicity
Before they are eaten, the raw bean should be boiled for at least ten minutes to degrade a toxic compound - the lectin phytohaemagglutinin - found in the bean which would otherwise cause severe gastric upset. This compound is present in many varieties (and in some other species of bean), but is especially concentrated in red kidney beans. Although in the case of dry beans the ten minutes required to degrade the toxin is much shorter than the hours required to fully cook the beans themselves, outbreaks of poisoning have been associated with the use of slow cookers whose low cooking temperatures may be unable to degrade the toxin. Sprouts of pulses high in haemaglutins should not be eaten. Red kidney beans, especially, should not be sprouted.
Miss_S, het is een beetje jammer dat je zelf nadat Troel begon te freaken wat lulliger uit de hoekquote:Op maandag 11 juni 2007 17:45 schreef Miss_S het volgende:
hoezo na het speklap verhaal?
het was een 40gram speklap
in totaal heb ik vandaag nog geen 600 kcal op
Daar wil ik nog op reagerenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef Faat het volgende:
En nog eventjes een laatste opmerking: nogmaals sorry, maar we zijn hier aan het lijnen (ook al lukt
dat soms niet echt) Ik vind wel dat als je soep en stamppot én een saucijs én kwark wil gaan eten
voor je avondmaal dat je op je klompen kunt aanvoelen dat dat misschien een beetje too much is![]()
[miss_s]quote:Op maandag 11 juni 2007 18:15 schreef Troel het volgende:
Ik eet vanavond kipfilet met spinazie en aardappelballetjes.
En daar neem ik dan een lekkere klodder zaanse fritessaus bij en vooraf nemen we verse groentensoep en dan nemen we ook pudding toe.
Ja , 2 keer zelfs , ik heb het gevoel dat de eerste blinde paniek een beetje aan het zakken is , heb zelfs boontjes gegeten, ik hoef niet meer te braken , dus we gaan de goede kant op .quote:Op maandag 11 juni 2007 17:42 schreef omearos het volgende:
Ymke
Hoe ging het vandaag? Lekkere wandeling gemaakt?
goed zoquote:Op maandag 11 juni 2007 18:21 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja , 2 keer zelfs , ik heb het gevoel dat de eerste blinde paniek een beetje aan het zakken is , heb zelfs boontjes gegeten, ik hoef niet meer te braken , dus we gaan de goede kant op .
Dank je
Ik wilde jou ook absoluut niet aanvallen over wat je ging eten hoor, maar ik had toen ik het las welquote:Op maandag 11 juni 2007 18:18 schreef Riann het volgende:
Daar wil ik nog op reageren
het is een hele gezonde tomatensoep en daar eet ik maar een beetje van
het kleinste sausijsje heb ik gepakt en wat zuurkoolstampot er zit nog niet eens spekjes in. En ik wil er bij vermelden dat ik geen kwark op had omdat ik vol zat. En dat had ik ook in mijn post vermeld dat ik het nog niet eens zeker zou pakken. En miss_s maakt er meteen van dat ik het wel eet.
Kijk, dat is fijn om te horen!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:21 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja , 2 keer zelfs , ik heb het gevoel dat de eerste blinde paniek een beetje aan het zakken is , heb zelfs boontjes gegeten, ik hoef niet meer te braken , dus we gaan de goede kant op .
Dank je
Eet gewoon wat voor jou lekker en genoeg isquote:Op maandag 11 juni 2007 18:18 schreef Riann het volgende:
[..]
Daar wil ik nog op reageren
het is een hele gezonde tomatensoep en daar eet ik maar een beetje van
het kleinste sausijsje heb ik gepakt en wat zuurkoolstampot er zit nog niet eens spekjes in. En ik wil er bij vermelden dat ik geen kwark op had omdat ik vol zat. En dat had ik ook in mijn post vermeld dat ik het nog niet eens zeker zou pakken. En miss_s maakt er meteen van dat ik het wel eet.
Dat vind ik ook , ik geloof alleen dat hij het anders zietquote:Op maandag 11 juni 2007 18:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kijk, dat is fijn om te horen!
Wel een onwijze rotstreek van je vent zeg Ymke.
Beter!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:21 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dank je
Ja ik post het wel ik weet zelf maar al te goed dat sausijs niet het slimste vlees is wat ik kan eten. Ik heb al zoveel lijnervaring. En tja ik eet toevallig wel meer als 600 kcal op een dag ik kan niet leven op een dag van 600 kcal.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:23 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik wilde jou ook absoluut niet aanvallen over wat je ging eten hoor, maar ik had toen ik het las wel
precies hetzelfde gevoel als Miss_S. Zij postte het alleen en ik dacht het, maar postte het niet.
Maakt ook niet zoveel uit verder, want ik heb er ook avondmaaltjes tussen zitten die ik hier maar niet
ga posten uit angst dat iemand de calorieën gaat tellen en me vertelt wat een oliebol ik eigenlijk ben
Daar zijn we hier ook voorquote:Op maandag 11 juni 2007 18:28 schreef Ymke het volgende:
Kijk dit is zo leuk van een groep hier , de steun die je krijgt , ook naast het dieten is super
![]()
nee dat is ook niet gezondquote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef Riann het volgende:
wat een gezever zeg allemaal. Omdat ene sausijsje ik zal eens vertellen het was heerlijk. En ik heb het ook al misschien anderhalf jaar niet gehad. En miss_s dat aankomen van mij ligt ook echt aan al die sausijsjes die ik gegeten heb.
En miss_s aplausje voor jezelf 600 kcal wauw wat ben jij goed en gezond bezig.
goed om te weten dat het toch niet helemaal aan mij ligtquote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef Faat het volgende:
[..]
Miss_S, het is een beetje jammer dat je zelf nadat Troel begon te freaken wat lulliger uit de hoek
begon te komen. In eerste instantie vond ik eigenlijk ook niet zoveel mis met je opmerking, maar
het lijkt wel alsof je van geen ophouden weet als mensen zich beginnen te ergeren aan je. Naar
mijn idee zou je juist dan beter een beetje inbinden, maar ik geloof dat dat bij jou niet zo werkt![]()
Voor de rest vind ik trouwens dat het niet correct is om Miss_S zó aan te vallen. Wij zijn hier allemaal
volwassen mensen en/of je haar nu irritant vind of niet, het blijft toch een meisje die ook maar achter
haar computer zit en haar ding doet. Door het succes van haar afvallen heeft ze alleen en wat andere
zienswijze gekregen op de hele problematiek die ermee gemoeid gaat. Ergens herken ik er wel wat in
van mezelf 10-12 jaar geleden en misschien is daarom mijn ergernis niet zo hoog. Het gaat wel over.
Verder vind ik sommige reacties van users op Miss_S eigenlijk nog vervelender om te lezen dan een
lullig geformuleerde opmerking van haar. Het is nergens voor nodig om zo duidelijk je ergernis uit te
spreken lijkt me. Ik zat vanochtend ook met enige ergernis te lezen hoe je kunt voorkomen dat een
kattenbak gaat stinken en dat je de drollen er met de hand uit kon halen of dat je er een hoogpolig
tapijtje voor kon leggen waardoor het grint fijn in de haren daarvan bleef hangen. Sorry hoor, maar
ik haat katten en vind dat overmatige gelul over katten hier totaal niet interessant en lees dat ook liever
helemaal niet. Maar haha, ik had daar eigenlijk niets van willen zeggen. Ik haal het nu even aan om
duidelijk te maken dat nu eenmaal niet alles wat er hier gepost is zo leuk is om te lezen
En nog eventjes een laatste opmerking: nogmaals sorry, maar we zijn hier aan het lijnen (ook al lukt
dat soms niet echt) Ik vind wel dat als je soep en stamppot én een saucijs én kwark wil gaan eten
voor je avondmaal dat je op je klompen kunt aanvoelen dat dat misschien een beetje too much is![]()
denk hetquote:Op maandag 11 juni 2007 18:42 schreef Liejannuh het volgende:
Warmte? Waarom heeft iedereen het over warmte?? Het is helemaal niet warm vandaag!
Ok, toen ik om 12 uur een rondje ging rennen had ik het wel warm, maar dat was meer van het rennen dan van iets anders eigenlijk.
Zit ik weer in de verkeerde hoek van het land voor de lekkere tempraturen?
Wát je zegt is wel vaker niet zo raar hoor!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
goed om te weten dat het toch niet helemaal aan mij ligt
soms vraag ik me echt af of die diingen die ik denk en zeg dan echt zo raar zijn
als je de reacties hier hoort
Hier is het prima te doenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:42 schreef Liejannuh het volgende:
Warmte? Waarom heeft iedereen het over warmte?? Het is helemaal niet warm vandaag!
Ok, toen ik om 12 uur een rondje ging rennen had ik het wel warm, maar dat was meer van het rennen dan van iets anders eigenlijk.
Zit ik weer in de verkeerde hoek van het land voor de lekkere tempraturen?
ja maar dik is toch gewoon zo, dik hoeft niet negatief te zijn maar hoe wil je het anders noemen?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Wát je zegt is wel vaker niet zo raar hoor!
Alleen de manier waarop je het zegt kan door sommigen als beledigend worden gezien.
Bijvoorbeeld: Als jij net zegt dat alle anderen in het fototopic gewoon dik waren, dan denk ik: "en bedankt" en ben ik al weer geïrriteerd. Dan zet ik me daar even overheen en post ik geen reacti, maar dat kost me wel even moeite.
Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen soms wat geprikkeld reageren! Maar we reageren misschien wel eens wat extreem op jou, omdat je vaak op de man speelt, die man (vrouw) in kwestie voelt zich dan aangevallen en wordt boos. Of het nou goedbedoeld was van jou of niet.
inmiddels is de allergie over en weer zo groot, dat het misschien verstandiger is om weg te blijven. Gewoon, om geen reacties meer uit te lokken.
ik begrijp heel goed wat je bedoeld maar je posts waren ronduit schandalig En dan heb ik het nog niet eens over die post over mijn aankomen. Daar heb ik gewoon geen woorden voor. Ik denk als jij mee maakt wat ik de laatste tijd heb mee gemaakt dan wil ik je nog wel een keer spreken en zien wat jou gewicht is. Ik heb hier nog lang niet de helft gepost van wat ik de laatste aantal maanden heb meegemaakt. En nu begint het allemaal wat beter te worden en hopelijk gaat nu mijn leven weer wat leuk worden De eerste stappen zijn iig weer gezet. En dan is al dat geshit nog niet afgelopen maar het is op moment een stuk rustiger eindelijk zeg.......quote:Op maandag 11 juni 2007 18:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee dat is ook niet gezond
maar door de warmte kreeg ik geen hap door mijn keel
en van dat ene saucijsje kom je ook niet aan maar je begrijpt toch wel wat ik bedoelde?
had je dan een ziekte waardoor je weer aankwam?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:48 schreef Riann het volgende:
[..]
ik begrijp heel goed wat je bedoeld maar je posts waren ronduit schandalig En dan heb ik het nog niet eens over die post over mijn aankomen. Daar heb ik gewoon geen woorden voor. Ik denk als jij mee maakt wat ik de laatste tijd heb mee gemaakt dan wil ik je nog wel een keer spreken en zien wat jou gewicht is. Ik heb hier nog lang niet de helft gepost van wat ik de laatste aantal maanden heb meegemaakt. En nu begint het allemaal wat beter te worden en hopelijk gaat nu mijn leven weer wat leuk worden De eerste stappen zijn iig weer gezet. En dan is al dat geshit nog niet afgelopen maar het is op moment een stuk rustiger eindelijk zeg.......
dik en volslank word door iedereen anders gezien. De meeste hier in het dieettopic hebben nogal eens wat discussies gezien meegepost of gelezen hier op FOKquote:Op maandag 11 juni 2007 18:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar dik is toch gewoon zo, dik hoeft niet negatief te zijn maar hoe wil je het anders noemen?
volslank oke maar dat gaat ook maar tot een bepaalde grens
en weg blijven doe ik toch niet als ik dingen blijf zien die me interesseren
dik hoeft niet negatief te zijn, maar jij doet telkens wel alsof het negatief is.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar dik is toch gewoon zo, dik hoeft niet negatief te zijn maar hoe wil je het anders noemen?
volslank oke maar dat gaat ook maar tot een bepaalde grens
en weg blijven doe ik toch niet als ik dingen blijf zien die me interesseren
Gaan we wéér...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:50 schreef Miss_S het volgende:
en ik heb ook genoeg mee gemaakt alleen los ik het op andere manieren op
Ja, Riann is inderdaad ziek. En voordat je gaat zeggen dat ze dan meer moet gaan sporten, wil ik een ander ding zeggen:quote:Op maandag 11 juni 2007 18:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
had je dan een ziekte waardoor je weer aankwam?
het spijt me dan maar zo ben ik nietquote:Op maandag 11 juni 2007 18:51 schreef Troel het volgende:
[..]
dik hoeft niet negatief te zijn, maar jij doet telkens wel alsof het negatief is.
Het sneue is dus dat wij dus eigenlijk maar gewoon interessant niet moeten gaan posten om van je af te zijn. En dat klinkt heel bot hoor, dat besef ik me, maar jeetje, ik zie ook genoeg topics waar wel wat interessants in staat, maar je bent niet verplicht om te reageren. Soms is het zelfs fijner als je niet reageert. Blijven de topics leuker als je niet reageert.
Nope, ik heb wel een spierziekte weet het allemaal nog niet zo lang ontslag op mijn werk en hoe het allemaal geregeld is als ik alles moet uitleggen wat er de laatste paar maanden is gebeurd ben ik hier over een uur nog aan het typpen. Ondertussen ook nog eens gestopt met roken... sins die tijd is het alleen maar omhoog gegaan. 2 weken vakantie italie en tja dat was dan 10 kilo bij elkaar en nu rook ik alleen af en toe in het weekend thuis iig niet meer.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
had je dan een ziekte waardoor je weer aankwam?
ik ga zo hardlopenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Miss_s, stop eens met die olie en ga wat anders doen.
nee ok dan begrijpen we elkaarquote:Op maandag 11 juni 2007 18:54 schreef Riann het volgende:
[..]
En dat is allemaal geen exuus om aan te komen.
quote:
Ow, jij denkt dat het prettig is om in een topic te praten waar om de haverklap een persoon langskomt die overduidelijk laat merken dat je een vetklep bent? Ik ben trots op hetgeen wat ik kwijt ben, er is me door een arts verteld dat ik zelfs niet meer af moet vallen omdat ik dan kans krijg dat ik heel erg ziek wordt. Denk je dat het dan leuk is om te lezen dat jij zegt dat we ons best er niet voor doen? Nee, ik moet nu gaan proberen om niet verder af te vallen om gezond te blijven. Tuurlijk had ik misschien ook wel een BMI van 25 gehad, maar dat zit er voor mij niet in. Fijn dat jij dan zo aan het hameren bent dat ik dan maar moet gaan sporten of minder moet gaan eten, maar dat is voo rmij dus niet gezond. Kortom, jouw methoden zijn niet voor iedereen gezond, terwijl je wel doet alsof jouw methodes nog heiliger zijn dan die van Sonja Bakker.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het spijt me dan maar zo ben ik niet
en wat maakt jou het uit of ik dik als negatief zie? zolang jij het niet doet is het toch niet erg om zo genoemt te worden
jeminee zeg, echt niet te geloven dit, je blijft maar doorgaan ook hequote:
Weet ik gelukkig niet ik weet dat het eens en nooit meer 102 kilo is wat ik er ook voor moet doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:55 schreef teigan het volgende:
En Riann, jij bent ook nog lang niet terug bij af hoor, je was zoveel kwijt, en dit is dan jammer, maar het komt straks allemaal wel weer goed joh!
Is niet erg, ik begrijp je frustratie wel, maar het wordt er niet gezelliger op als we over en weer rot tegen elkaar blijven doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:57 schreef Troel het volgende:
Sorry Isa, had jouw post niet gezien.
maar heb je dan geen spijt dat je het zo ver heb laten komen dat je geen gezond gewicht meer kan hebben?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, jij denkt dat het prettig is om in een topic te praten waar om de haverklap een persoon langskomt die overduidelijk laat merken dat je een vetklep bent? Ik ben trots op hetgeen wat ik kwijt ben, er is me door een arts verteld dat ik zelfs niet meer af moet vallen omdat ik dan kans krijg dat ik heel erg ziek wordt. Denk je dat het dan leuk is om te lezen dat jij zegt dat we ons best er niet voor doen? Nee, ik moet nu gaan proberen om niet verder af te vallen om gezond te blijven.
Tuurlijk gaat je dat lukken , hoeveel wil je nog kwijt nu?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef Riann het volgende:
[..]
Weet ik gelukkig niet ik weet dat het eens en nooit meer 102 kilo is wat ik er ook voor moet doen.
En ik ben er van overtuigd dat het weer gaat lukken het is me al eens gelukt dus waarom geen 2e keer. En het hoeft niet snel als er maar een dalende lijn in zit met het gewicht.
Hardlopen, je had beloofd te gaan hardlopen!!!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
maar heb je dan geen spijt dat je het zo ver heb laten komen dat je geen gezond gewicht meer kan hebben?
moet nog ff bij komen van de bootcamp net sorryquote:Op maandag 11 juni 2007 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hardlopen, je had beloofd te gaan hardlopen!!!!!
* Isabeau schreeuwt even
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:02 schreef Miss_S het volgende:
moet nog ff bij komen van de bootcamp net sorry
het liefste wil ik 70 of zelfs 65 gaan wegen als het me al lukt maar ik ben al uiterst tevrede met 75 kilo dat heb ik al eens gewogen toen ik zoveel was afgevallen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat je dat lukken , hoeveel wil je nog kwijt nu?
Ga dan lekker tv kijken ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
moet nog ff bij komen van de bootcamp net sorry
en als je 75 weegt ben je op dat moment er dan ook echt tevreden mee?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef Riann het volgende:
[..]
het liefste wil ik 70 of zelfs 65 gaan wegen als het me al lukt maar ik ben al uiterst tevrede met 75 kilo dat heb ik al eens gewogen toen ik zoveel was afgevallen.
75 is een mooi begin streefgewicht toch? Je hebt er alle tijd voor , het hoeft niet volgende maand al behaald te zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef Riann het volgende:
[..]
het liefste wil ik 70 of zelfs 65 gaan wegen als het me al lukt maar ik ben al uiterst tevrede met 75 kilo dat heb ik al eens gewogen toen ik zoveel was afgevallen.
noooooouuu nu mag ik dus ook niet meer hier komen??? tussen 25 en 27 had ik toch zelf de keuze???quote:Op maandag 11 juni 2007 17:52 schreef Troel het volgende:
Dat ziet ze dan wel weer hoor, 75 is al een heel mooi getal om trots op te zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef Miss_S het volgende:
en als je 75 weegt ben je op dat moment er dan ook echt tevreden mee?
want dat dacht ik ook altijd maar nu wil ik dus ook echt wel verder gaan
en bedankt hequote:Op maandag 11 juni 2007 19:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben benieuwd als we een paar jaar verder zijn, of ze dan nog op een stabiel gewicht zit![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en bedankt he
en nee waarschijnlijk niet stabiel maar weer 10 kilo minder
idd dat vind ik ookquote:Op maandag 11 juni 2007 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ziet ze dan wel weer hoor, 75 is al een heel mooi getal om trots op te zijn.
ja dat is het ookquote:Op maandag 11 juni 2007 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ziet ze dan wel weer hoor, 75 is al een heel mooi getal om trots op te zijn.
nee als ik een gezond gewicht heb dan maakt het me verder weinig uitquote:Op maandag 11 juni 2007 19:10 schreef Riann het volgende:
[..]
idd dat vind ik ook
en miss_s ben je niet bang dat je dadelijk aan een eetstoornis gaat leiden als ik dat zo hoor.
Nee, maar vragen over hoe ze zich voelt als ze eenmaal 75 heeft bereikt zijn een beetje nutteloos. Dat weet je pas als dat gelukt isquote:Op maandag 11 juni 2007 19:10 schreef Miss_S het volgende:
ja dat is het ook
dat zeg ik toch ook niet?
ja maar dat is toch al ooit eens bereikt door haarquote:Op maandag 11 juni 2007 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, maar vragen over hoe ze zich voelt als ze eenmaal 75 heeft bereikt zijn een beetje nutteloos. Dat weet je pas als dat gelukt isJe kan niet van te voren weten of je tevreden bent of dat je nog meer wilt afvallen.
ik was 12quote:Op maandag 11 juni 2007 19:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
uh Miss-S.. jij bent ook ooit veeeeel te zwaar geweest, dus JIJ hebt het ook zover laten komen. en nu loop JIJ mensen te controleren en bekritiseren?? ipv mensen te steunen omdat je in dezelfde situatie hebt gezeten???
yup en toen was ik super blij en het is niet gelukt om meer af te vallen wel om een half jaar op dat gewicht te blijven Misschien dat het nu wel ooit gaat lukken. Maar laat me eerst maar eens naar die 75 gaan daar zit ik voorlopig nog niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar dat is toch al ooit eens bereikt door haar
of ben ik nu gek....
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
uh Miss-S.. jij bent ook ooit veeeeel te zwaar geweest, dus JIJ hebt het ook zover laten komen. en nu loop JIJ mensen te controleren en bekritiseren?? ipv mensen te steunen omdat je in dezelfde situatie hebt gezeten???
maar vind je zelf niet dat je je soms een beetje erg lullig opstelt tegenover andere mensen? misschien heb je het wel gewoon zelf niet door, of niet zulke goede voelsprieten, maar jij zorgt er echt voor dat mensen zich tegen je gaan keren?quote:
Nee, maar ik had (dacht ik) vriendelijk aan alle 'betrokkenen' gevraagd erover op te houden.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Isa het is voor mij niet de 1e keer en niet alleen deze opmerking dat ik op Miss-S reageer...
Jouw schuldquote:Op maandag 11 juni 2007 19:26 schreef Riann het volgende:
dit is allemaal begonnen om 1 sausijsje...sught...
ja nou... ik schreef ook alleen maar op wat ik vanavond ging eten nadat een paar andere dat ook hadden gedaan. En misschien ben ik dan wel te eerlijk geweest dat ik vandaag een sausijsje zou eten. En had ik beter 40 gram speklap kunnen zeggen.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:28 schreef Riann het volgende:
[..]
ja nou... ik schreef ook alleen maar op wat ik vanavond ging eten nadat een paar andere dat ook hadden gedaan. En misschien ben ik dan wel te eerlijk geweest dat ik vandaag een sausijsje zou eten. En had ik beter 40 gram speklap kunnen zeggen.![]()
oei oei als je aan het lijnen bent kun je dat beter niet doenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
ennuh : ik heb net een CORNETTO gehad....... ooooooo foei foei foei
yupz kon ik dat altijd maar.... sught had ik maar een lichaam alla shakira en kon ik maar alles eten en niet aankomen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon eten wat je lekker vindt! Je hebt maar 1 kans om van het leven te genieten.![]()
Ik smacht naar een ijsje, maar ik vind het te warm om een ijsje te gaan halenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
ennuh : ik heb net een CORNETTO gehad....... ooooooo foei foei foei
in het noorden is het nu warmer als in het zuiden normaal is het andersomquote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik smacht naar een ijsje, maar ik vind het te warm om een ijsje te gaan halenAlhoewel het denk ik maar 3 minuten fietsen naar die Italiaan is.
uhuhquote:Op maandag 11 juni 2007 19:31 schreef Riann het volgende:
[..]
oei oei als je aan het lijnen bent kun je dat beter niet doen
hmmmz nu ben ik wel flauw aan het doen
Wij hebben sindskort een ijssalon om de hoek zitten. Ben er nog niet geweest en probeer het ook zo lang mogelijk uit te stellen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik smacht naar een ijsje, maar ik vind het te warm om een ijsje te gaan halenAlhoewel het denk ik maar 3 minuten fietsen naar die Italiaan is.
haha cornetto is ook 1 van mijn lievelingsijsjesquote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
uhuh
maarrrrruuh hij was erg lekker hooren ik mag dat van mezelf gewoon en ga er ook niet direct daarna extra veel voor sporten...
jammie
ik zal nog eens ff voor de gezelligheidsfactor een lieve lieve lieve foto plaatsenff zoeken
hoogeveen he? TOSCANEquote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
heej STING, knuffie, wrom kom je sommige van jouw tips niet eens hier neergooien? sommige zijn wel goed en zowquote:
Hier regent en onweert het al voor de 4de dag op rij!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef Isabeau het volgende:
We hebben hier ook geen regen of onweer gehad
en net weer een cornettoquote:Op maandag 11 juni 2007 19:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hoogeveen he? TOSCANE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar ben ik gister ook nog geweest hahahahhha![]()
ik ken het wij wonen in de dezelfde regioquote:Op maandag 11 juni 2007 19:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hier regent en onweert het al voor de 4de dag op rij!Net hagelde het ook eventjes een beetje.
Ja, daar krijg ik nu ook steeds meer zin inquote:Op maandag 11 juni 2007 19:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoogeveen he? TOSCANE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar ben ik gister ook nog geweest hahahahhha![]()
en als je na het douche nog zo'n zin hebt dan moet je er heen gaan en een lekker ijsje halenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar krijg ik nu ook steeds meer zin inZal wel druk zijn nu
Alleen ben ik wat bezweet en ga zo denk ik eerst maar douchen.
Ik vind 'm een typische Henk. Of Klaas.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ben ik in beeld????
Ik ga toch voor een Brammetjequote:Op maandag 11 juni 2007 19:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind 'm een typische Henk. Of Klaas.
Ik doe ook even mee met dit dieet-ondermijnende-gespreksonderwerp:quote:Op maandag 11 juni 2007 19:38 schreef teigan het volgende:
Ik heb laatst sorbetijs bij de Lidl gehaald, en dat is oko zeer goed te eten..
voorvan die nepmagnums meegenomen, en hij was er ook goed over te spreken.
De Aldi had ooit heerlijk ijs, van dat italiaanse.. Maar dat ligt al een hele tijd niet meer in de diepvries daar... Misschien ook maar goed ook
Wat een práchtig symmetrische tekening op zijn koppie!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ben ik in beeld????
ik hou een beetje van rare namen voor beestjesquote:Op maandag 11 juni 2007 19:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik vind 'm een typische Henk. Of Klaas.
Als het dieetondermijnend bedoeld is dan gooi ik er gewoon Ben & Jerry's tegenaan. Ga dáár maar eens overheen, kcal-gezienquote:Op maandag 11 juni 2007 19:40 schreef Levitation het volgende:
Ik doe ook even mee met dit dieet-ondermijnende-gespreksonderwerp:
Kaneelijs van de AH is echt hemels!![]()
![]()
![]()
Ik zou 'm Hennes noemen. Waarom weet ik ook niet, dat komt opeens in me op.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ben ik in beeld????
ik wil nog steeds stroopwafel ijs uitproberen het is toch al een tijdje op de markt en het is er nog steeds niet van gekomen. En nu probeer ik weer redelijk streng te zijn dus dan komt het er voorlopig weer niet van.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik doe ook even mee met dit dieet-ondermijnende-gespreksonderwerp:
Kaneelijs van de AH is echt hemels!![]()
![]()
![]()
Jij wint, baas boven baas.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het dieetondermijnend bedoeld is dan gooi ik er gewoon Ben & Jerry's tegenaan. Ga dáár maar eens overheen, kcal-gezien
ja weet niet ik vind stroopwafels erg lekkerquote:Op maandag 11 juni 2007 19:42 schreef teigan het volgende:
die vond ik niet zo super Riann, net zoals dat appeltaartijs...
Ben &Jerry's is inderdaad nog erger dieettechnisch, maar daar eet ik nooit zoveel van..
Wij hadden al een poes Muis en toen kwam er een zwart-witte bij en die kreeg de naam... Mickey!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:43 schreef Chicolate het volgende:
Als ik em zie, denk ik Mick... Kan ook zijn omdat ik een katje ken dat sprekend op hem lijkt, en die heet ook Mick.
(en anders, gekke naam als Muis is ook wel grappig)
Dan is het zeker een broertje van Mick, ongelooflijk ondeugend en daarna schattig gaan doenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
en hij wisselt zijn kattekwaadbuiten af met zeeeeeer rustige periodes:
[afbeelding]
Hij lijkt op Katja, de (helaas overleden) kat van mijn ouders. Was als kitten ook zo'n tof beest.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
en hij wisselt zijn kattekwaadbuiten af met zeeeeeer rustige periodes:
[afbeelding]
wie is die iemand dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
maar vind je zelf niet dat je je soms een beetje erg lullig opstelt tegenover andere mensen? misschien heb je het wel gewoon zelf niet door, of niet zulke goede voelsprieten, maar jij zorgt er echt voor dat mensen zich tegen je gaan keren?
en nog ff over al dat sporten, heb je er wel eens bij stilgestaan dat je lichaam ook gaat wennen aan dat vele sporten? en dan dat straks je leven lang elke dag 2 uur moet sporten????
Ik volleybal al 15 jaar en ik heb tussen mijn 12 en mijn 16 erg fanatiek gespeeld, trainde 4 keer per week en speelde elk weekend 1 tot 3 wedstrijden. Toen ik daar mee moest minderen, doordat het werkende leven moest beginnen en ik dus geen tijd meer had om zoveel te sporten> dat was HET moment dat ik begon met aankomen....
ennuh jij zit nu over een saucijsje te miepen, maaaruuh er was ook een zeker iemand die dit weekend een fles rose ofzo op had gedronken????
ook nietquote:Op maandag 11 juni 2007 19:28 schreef Riann het volgende:
[..]
ja nou... ik schreef ook alleen maar op wat ik vanavond ging eten nadat een paar andere dat ook hadden gedaan. En misschien ben ik dan wel te eerlijk geweest dat ik vandaag een sausijsje zou eten. En had ik beter 40 gram speklap kunnen zeggen.![]()
Dat was niet serieus bedoeld lieve schat en die 2e zin klinkt weer een beetje lullig.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ook niet
maar ik ben niet pas deze week weer begonnen met afvallen na eerst 10 kilo aan te zijn gekomen
ik blijf op gewicht dus dan kan zoiets goed
niet lullig bedoeltquote:Op maandag 11 juni 2007 19:50 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat was niet serieus bedoeld lieve schat en die 2e zin klinkt weer een beetje lullig.
ook als je later aan het werk bent? Drukke baan? misschien ooit kindertjes? (weet niet of je dat wilt hoor)... maar neem van mij aan, dat je er echt niet altijd aan toe komt om een uur per dag te sporten dan/??quote:Op maandag 11 juni 2007 19:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wie is die iemand dan?
en ik ben niet van plan minder te gaan sporten, half uur tot een uur per dag moet goed te doen zijn
en lullig niet echt maar wel soms hard
volgens mij weet je nog niet eens wat ik smorgens eet en smiddags eet....quote:Op maandag 11 juni 2007 19:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
niet lullig bedoelt
maar het is anders of dat je op gewicht moet blijven of net weer begint met afvallen
ja je hebt eigenlijk ook gelijk maar ik denk dan nog ff vlug dat zeggen en nog ff vlug datquote:Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
Riann> ik zal niet teveel energie meer verspillen aan het verantwoorden aan Miss-S... je weet zelf het beste wat je eet en wat goed voor je is.. en ik neem aan dat je zelf heel goed weet waar je mee bezig bent
en een saucijsje of een ijsje af en toe moet kunnen hoor...
Dadelijk gtst de gouden kooi is ook al niet geweest door dat voetballen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat denk ik inderdaad ook![]()
en nu ga ik ff douchen: naamideeen zijn nog steeds welkom... ben er met een kwartiertje wel weer
Wordt het dan niet eens tijd om in te grijpen?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Ja, fijn, nog meer mensen die olie meebrengen
Het verbaast me elke keer weer hoe een ogenschijnlijk milde opmerking van Miss S (ook al komt het niet altijd even handig over) tot een topic vol discussie en modder gooien kan leiden![]()
ja dan nogquote:Op maandag 11 juni 2007 19:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ook als je later aan het werk bent? Drukke baan? misschien ooit kindertjes? (weet niet of je dat wilt hoor)... maar neem van mij aan, dat je er echt niet altijd aan toe komt om een uur per dag te sporten dan/??
ja JIJ misschien wel....
Als je gewend bent om heel erg veel te sporten moet je je eten wel heel erg gaan aanpassen als je daarmee stopt. Lijkt me lastig als je kinderen hebt die je moet leren dat je evenwichtig en gevarieerd moet eten. Dan kan je niet zelf als goed voorbeeld gaan leven op 3 blaadjes sla en een wortel per dag.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dan nog
en als dat niet mocht gaan dan moet je je eten gewoon aanpassen en dan kom je ook niet aan
zo is er altijd wel een smoesjequote:Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Als je gewend bent om heel erg veel te sporten moet je je eten wel heel erg gaan aanpassen als je daarmee stopt. Lijkt me lastig als je kinderen hebt die je moet leren dat je evenwichtig en gevarieerd moet eten. Dan kan je niet zelf als goed voorbeeld gaan leven op 3 blaadjes sla en een wortel per dag.
Dan wens ik je alle succes en geluk van de wereld.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo is er altijd wel een smoesje
maar hoe graag jullie ook willen ik ga niet weer aankomen
in mijn volwassen leven ben ik alleen nog maar afgevallen dus aankomen doe ik niet zomaar
zelfs als ik straks een baan en kinderen heb moet je tijd voor jezelf maken
ja precies het gaat om prioriteiten en dat is ieder zijn eigen keuzequote:Op maandag 11 juni 2007 20:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan wens ik je alle succes en geluk van de wereld.![]()
Iedereen moet gewoon voor zichzelf uitmaken waar zijn/haar prioriteiten in het leven liggen. Respecteer en accepteer elkaar.
yup bij mij is afvallen niet prioriteit nummer 1quote:Op maandag 11 juni 2007 20:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja precies het gaat om prioriteiten en dat is ieder zijn eigen keuze
maar dat maakt het niet onmogelijk
Maar respecteer dan ook dat afvallen bij veel mensen niet de hoogste prioriteit heeft. Ik probeer bijvoorbeeld vooral gezond te leven, heb 18 jaar geprobeerd met lijnen een ideaal lichaam te bereiken... Met als gevolg dat ik nu bijna 100kg weeg. Mijn prio nr 1 is dus mijzelf accepteren, met DIT lichaam en gezond te eten en voldoende te bewegen. Als ik daarmee afval is dat mooi meegenomen, maar op dit moment vind ik mijn geestelijke en lichamelijke gezondheid belangrijker dan mijn gewicht.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja precies het gaat om prioriteiten en dat is ieder zijn eigen keuze
maar dat maakt het niet onmogelijk
Op moment is mijn geestelijke gezondheid ook prio nr 1 ik moet mijn leven weer wat op de reals krijgen en ook met name het sociale leven.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar respecteer dan ook dat afvallen bij veel mensen niet de hoogste prioriteit heeft. Ik probeer bijvoorbeeld vooral gezond te leven, heb 18 jaar geprobeerd met lijnen een ideaal lichaam te bereiken... Met als gevolg dat ik nu bijna 100kg weeg. Mijn prio nr 1 is dus mijzelf accepteren, met DIT lichaam en gezond te eten en voldoende te bewegen. Als ik daarmee afval is dat mooi meegenomen, maar op dit moment vind ik mijn geestelijke en lichamelijke gezondheid belangrijker dan mijn gewicht.
dat wist ik niet... maar ik doe al aquafun of eigenlijk nog steeds dat doe ik alweer ruim 1,5 jaar en dat is ook bij een sportschool en dicht in de buurt en de prijs valt nogal mee wat je met een all in abonement kwijt bent. En daar heb ik het goed naar de zin. Dus daar wil ik dan gaan sporten en adviezen en goede begleiding en ben er van overtuigd dat ik het daar ook krijg. Maar ik begin daar na turkije aan. Ik kan niet alles tegelijk ik pak het nu allemaal stap voor stap aan. over iets minder als 4 weken zit ik al in turkije.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef YPPY het volgende:
Beessie-Jen, ik vind het een schatje.Doet me denken aan Spikey toen ze nog zo klein was.
freecell, je hebt er goed kattenbakspul, zit in zakken met roze opdruk en het zijn een soort van witte steentjes. Er staat op dat het voor een maand is. Het is wat duurder, maar echt superfijn spul. In ons winkelcentrum wordt het alleen bij de dierenwinkel verkocht.
Wat verschrikkelijk Ymke, weet niet goed wat ik moet zeggen. Zoiets verwacht je niet na zo'n lange tijd.
Riann, ik vind het stoer en verstandig dat je je problemen aan gaat pakken. Als je wilt sporten, kun je hulp vragen bij het zoeken van een goede sportschool bij MEE, wist je dat? Die hebben vaak een databank waar jij ook terecht kunt.
maar als je gezond eet en voldoende beweegt ga je vanzelf afvallenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar respecteer dan ook dat afvallen bij veel mensen niet de hoogste prioriteit heeft. Ik probeer bijvoorbeeld vooral gezond te leven, heb 18 jaar geprobeerd met lijnen een ideaal lichaam te bereiken... Met als gevolg dat ik nu bijna 100kg weeg. Mijn prio nr 1 is dus mijzelf accepteren, met DIT lichaam en gezond te eten en voldoende te bewegen. Als ik daarmee afval is dat mooi meegenomen, maar op dit moment vind ik mijn geestelijke en lichamelijke gezondheid belangrijker dan mijn gewicht.
Gouden kooi? Trollende, flamende, vervelende, lichtgeraakte mensen met lange tenen die elkaar niet uit kunnen staan. Waarom zou je daar nog naar kijken, je ziet hier precies hetzelfde.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:59 schreef Riann het volgende:
Dadelijk gtst de gouden kooi is ook al niet geweest door dat voetballen.![]()
Was het altijd maar zo makkelijk.... ken helaas van dichtbij mensen die genoeg beweging hadden en gezond aten, maar juist aankwamen, en dan niet spiermassa maar gewoon echt omvang... een aantal doktoren en dieetisten etc die verschillende theorien hadden, maar niets hielp...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar als je gezond eet en voldoende beweegt ga je vanzelf afvallen
maar dat zijn uitzonderingenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:51 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Was het altijd maar zo makkelijk.... ken helaas van dichtbij mensen die genoeg beweging hadden en gezond aten, maar juist aankwamen, en dan niet spiermassa maar gewoon echt omvang... een aantal doktoren en dieetisten etc die verschillende theorien hadden, maar niets hielp...
Dus zo simpel als jij het stelt is het niet altijd helaas.
In een perfecte wereld wel, in werkelijkheid helaas niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar als je gezond eet en voldoende beweegt ga je vanzelf afvallen
Haha, maar dit is geen televisiequote:Op maandag 11 juni 2007 20:49 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Gouden kooi? Trollende, flamende, vervelende, lichtgeraakte mensen met lange tenen die elkaar niet uit kunnen staan. Waarom zou je daar nog naar kijken, je ziet hier precies hetzelfde.
Tuurlijk uitzonderingen, helaas zijn het er overal nog best wel veel... alleen daar is geen oor/oog voor... past niet in het algemeen beeld dat dikke mensen te veel eten en te weinig bewegen....quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar dat zijn uitzonderingen
maar die zijn er hier altijd nogal veel
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef Atrimar het volgende:
Ik begrijp niet dat jullie na 166 topics nog steeds zeiken over bewegen, eten en afvallen. Van alleen het lezen van al die ergernissen van jullie ben ik al tien kilo kwijtEn dat was nog voor dat de helft bij ons over de vloer waren gekomen
Wil je een politiek correct antwoord of mag ik gewoon een grapje maken met te veel vrouwen per vierkante meter erin?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Je vond het wel leuk dat we bij je thuis waren... of heb je zo vaak een woonkamer vol vrouwelijkschoon dat het helemaal geen indruk meer maakt?![]()
ging het bij mij maar zo makkelijk... sught...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef Atrimar het volgende:
Ik begrijp niet dat jullie na 166 topics nog steeds zeiken over bewegen, eten en afvallen. Van alleen het lezen van al die ergernissen van jullie ben ik al tien kilo kwijtEn dat was nog voor dat de helft bij ons over de vloer waren gekomen
Zolang het gaat over het aantal vrouwen en niet over onze massa.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Wil je een politiek correct antwoord of mag ik gewoon een grapje maken met te veel vrouwen per vierkante meter erin?
Dat is zo'n open deur dat het zeer doet om niets te zeggenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zolang het gaat over het aantal vrouwen en niet over onze massa.![]()
Vertel dat ook even tegen Isabeau, want die stuurt mensen met een andere mening gewoon een mailtje dat ze niet welkom zijn in de dieetclub topics.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:00 schreef DarkElf het volgende:
Zo, heb alles eens even zitten bijlezen tijdens mijn eten.
Ik wil graag als eerste even zeggen: Niemand verbiedt hier iemand om mee te posten. Dit is een openbaar forum en je gaat geen mensen wegjagen of uitsluiten. We zijn hier niet op het schoolplein van de basisschool![]()
<..>
nee klopt je word niet dik door verkeerd en teveel eten en te weinig bewegenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:56 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Tuurlijk uitzonderingen, helaas zijn het er overal nog best wel veel... alleen daar is geen oor/oog voor... past niet in het algemeen beeld dat dikke mensen te veel eten en te weinig bewegen....
Ook goed hoor, maar als je eens wat anders wilt, weet dan dat je ergens terecht kunt. Ik heb in mijn werk vaak meegemaakt dat mensen dachten dat ze nergens konden of mochten sporten en dat bleek zo makkelijk te regelen te zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:47 schreef Riann het volgende:
[..]
dat wist ik niet... maar ik doe al aquafun of eigenlijk nog steeds dat doe ik alweer ruim 1,5 jaar en dat is ook bij een sportschool en dicht in de buurt en de prijs valt nogal mee wat je met een all in abonement kwijt bent. En daar heb ik het goed naar de zin. Dus daar wil ik dan gaan sporten en adviezen en goede begleiding en ben er van overtuigd dat ik het daar ook krijg. Maar ik begin daar na turkije aan. Ik kan niet alles tegelijk ik pak het nu allemaal stap voor stap aan. over iets minder als 4 weken zit ik al in turkije.
dus oprottenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vertel dat ook even tegen Isabeau, want die stuurt mensen met een andere mening gewoon een mailtje dat ze niet welkom zijn in de dieetclub topics.
Eeey! Als jij zo doorgaat, zing ik een SoM serenade voor je.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef Atrimar het volgende:
zucht.... je wilt gewoon tegendraads zijn volgens mij... iedereen weet dat verkeerd/teveel eten en te weinig bewegen een oorzaak kan zijn van groei.... alleen is het niet de enige oorzaak... er zijn zowel lichamelijk eigenschappen (nee, niet het zware botten syndroom) en geestelijke eigenschappen die ook groei veroorzaken.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee klopt je word niet dik door verkeerd en teveel eten en te weinig bewegen
Lief van je dat je het zegt.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ook goed hoor, maar als je eens wat anders wilt, weet dan dat je ergens terecht kunt. Ik heb in mijn werk vaak meegemaakt dat mensen dachten dat ze nergens konden of mochten sporten en dat bleek zo makkelijk te regelen te zijn.
Verstandig dat je het stap voor stap doet. Een kleine stap vooruit is ook goed.
Uhm ... ik snap je garpje niet!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:05 schreef YPPY het volgende:
[..]
Eeey! Als jij zo doorgaat, zing ik een SoM serenade voor je.![]()
Als je dat denkt, waarom ga e er nog tegenin? Het is zo simpel.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:06 schreef locutus51 het volgende:
[..]
zucht.... je wilt gewoon tegendraads zijn volgens mij... i
ja maar toch gaat elk pondje door het mondjequote:Op maandag 11 juni 2007 21:06 schreef locutus51 het volgende:
[..]
zucht.... je wilt gewoon tegendraads zijn volgens mij... iedereen weet dat verkeerd/teveel eten en te weinig bewegen een oorzaak kan zijn van groei.... alleen is het niet de enige oorzaak... er zijn zowel lichamelijk eigenschappen (nee, niet het zware botten syndroom) en geestelijke eigenschappen die ook groei veroorzaken.
Als je niet lief doet, ga ik leuke liedjes uit The Sound of Music voor je zingen. Dat kan ik namelijk erg goed bij jullie thuis en dan leer je het wel af om ons zo te pesten.quote:
Er blijken heel veel mensen ziek te zijn, maar dit wordt nu eenmaal nog niet erkent... ik heb het van dichtbij meegemaakt....en dan blijk het elk pondje door het mondje verhaal toch niet op te gaan....quote:Op maandag 11 juni 2007 21:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar toch gaat elk pondje door het mondje
of je het nu leuk vind of niet
of je moet ziek zijn maar dat zijn echt uitzonderingen
Ja juf, ik zal me gedragen. Het spijt me zeer. Was me alleen niet opgevallen dat SoM liedjes het kolven makkelijker maakte, had ze niet gehoordquote:Op maandag 11 juni 2007 21:08 schreef YPPY het volgende:
Als je niet lief doet, ga ik leuke liedjes uit The Sound of Music voor je zingen. Dat kan ik namelijk erg goed bij jullie thuis en dan leer je het wel af om ons zo te pesten.![]()
Daar was ik dan ook niet bij hé!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:19 schreef YPPY het volgende:
We hebben een halve avond SoM liedjes zitten zingen zelfs, maar dat heb je gemist. Maarten was erbij, vond het erg leuk. Weet hij vast nog.
wel een goed smoesje om gewoon door te blijven snacken en snoepen op je kont te blijven zittenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:11 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Er blijken heel veel mensen ziek te zijn, maar dit wordt nu eenmaal nog niet erkent... ik heb het van dichtbij meegemaakt....en dan blijk het elk pondje door het mondje verhaal toch niet op te gaan....
En daarnaast is het ziek zijn een ruim begrip natuurlijk... vraatzucht is ook een ziekte... etc etc...
Will you shut up!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wel een goed smoesje om gewoon door te blijven snacken en snoepen op je kont te blijven zitten
dat wil ik ook nietquote:Op maandag 11 juni 2007 21:28 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Will you shut up!Vind je het echt nog raar dat iedereen tegen je in blijft gaan? Soms moet je gewoon het laatste woord niet willen hebben. Laat dat maar aan de sociaal zwakkeren over, dat laatste woord.
![]()
omg, nee hoor, dit kan je niet menenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wel een goed smoesje om gewoon door te blijven snacken en snoepen op je kont te blijven zitten
ja maar als het daar niet door komtquote:Op maandag 11 juni 2007 21:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
omg, nee hoor, dit kan je niet menen
-->quote:Op maandag 11 juni 2007 21:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar als het daar niet door komt
kan je er toch rustig mee door gaan?
maar zal jullie met rust laten praat toch liever met mensen die dit serieus nemen
Verwacht je nu echt dat ik je gelijk ga geven? Twee redenen om dat niet te doen. 1: Ik weet niet of het zo is en 2: Als ik het wel doe valt iedereen er weer over heen, is er nog meer gezeik en heb ik het gedaan. Dus geloof wat jij wilt, als de kudde het niet gelooft of wil weten ... fuck 'em what do you care?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat wil ik ook niet
maar dit slaat toch wel weer eens alles om gewoon te ontkennen dat elk pondje door het mondje gaat
thank godquote:Op maandag 11 juni 2007 21:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar als het daar niet door komt
kan je er toch rustig mee door gaan?
maar zal jullie met rust laten praat toch liever met mensen die dit serieus nemen
Wat is dat nu voor flauwekul... er zijn genoeg mensen die niet snacken en snoepen en op hun kont blijven zitten en ze komen aan... in jou ogen zijn dat misschien uitzonderingen, maar niet iedereen valt zo makkelijk af....quote:Op maandag 11 juni 2007 21:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Er wordt toch niet ontkend, wordt alleen gezegd dat er nog andere factoren zijn. Maar dat jij daar niet in geloofd is jou volste recht, hoop voor je dat er nooit last van krijgt...quote:Op maandag 11 juni 2007 21:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat wil ik ook niet
maar dit slaat toch wel weer eens alles om gewoon te ontkennen dat elk pondje door het mondje gaat
En eierkoeken?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit hier met volle teugen te genieten van een bak volle yoghurtZaterdag op de WLS-infodag van de diëtiste gehoord dat volle yoghurt voor WLS-ers beter is dan magere. O, wat een straf
Dan weer wel magere kwark trouwens.
Overigens raadt ze het ten zeerste af om Optimel te drinken. Volgens haar is dat alleen water met kleur- en smaakstoffen. Doe ermee wat je wilt
Vergeten te vragen, stomquote:
ik was al wegquote:Op maandag 11 juni 2007 21:48 schreef DarkElf het volgende:
oh en Miss_S kap gewoon even lekker met olie erop blijven gooien (Ja, dat doe je wel, en dat weet jij ook)
Okay ja door mijn spierziekte heb ik heeeeeeeeeeel veel last van mijn stoergang en ook erge buikkrampen... Ik ben nu veel bezig met uitproberen van vezels, importal en andere medicijnen van de huisarts ik wil maag darm specialist zo lang mogelijk uitstellen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vergeten te vragen, stom![]()
Riann, voor WLS-ers zitten er in volle yoghurt betere stoffen, o.a. voor de darmflora. Let wel, dat is dus specifiek voor mensen die zo'n operatie hebben gehad. Niet voor "gewone" diëters. Helaas voor jullie
Waarom? Zou die niet bepaalde tips en trucs kunnen geven zodat je zelf niet hoeft te proberen?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:52 schreef Riann het volgende:
ik wil maag darm specialist zo lang mogelijk uitstellen.
weet niet ik ben op moment een beetje onderzoekmoe klinkt een beetje raar maar ik heb de laatste tijd zoveel moeten doen. Maar ik ga nu eerst een beetje winkelen met de spullen van de huisarts en zo een goede balans proberen te vinden lukt dat niet dan zal ik wel moeten.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom? Zou die niet bepaalde tips en trucs kunnen geven zodat je zelf niet hoeft te proberen?
Ah, oke, kan ik me ook wel weer voorstellen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:55 schreef Riann het volgende:
[..]
weet niet ik ben op moment een beetje onderzoekmoe klinkt een beetje raar maar ik heb de laatste tijd zoveel moeten doen. Maar ik ga nu eerst een beetje winkelen met de spullen van de huisarts en zo een goede balans proberen te vinden lukt dat niet dan zal ik wel moeten.
trustenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:56 schreef Ymke het volgende:
Ik wens een ieder een goede nacht , ben doodop en ga maar eens proberen te slapen
![]()
ik vind maag darm specialist een beetje als een optie wat nog altijd kan.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, oke, kan ik me ook wel weer voorstellen.
Sterkte! Dikke knuf voor het slapen gaan!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:56 schreef Ymke het volgende:
Ik wens een ieder een goede nacht , ben doodop en ga maar eens proberen te slapen
![]()
Ik weet niet wat hij je daarnaast nog voor tips heeft gegeven, maar probeer suikers en koolzuurhoudende dranken te vermijden, die zorgen vaak voor krampen. Zorg dat je genoeg drinkt, zeker als je extra vezels eet. Sterkte ermee!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:52 schreef Riann het volgende:
Okay ja door mijn spierziekte heb ik heeeeeeeeeeel veel last van mijn stoergang en ook erge buikkrampen... Ik ben nu veel bezig met uitproberen van vezels, importal en andere medicijnen van de huisarts ik wil maag darm specialist zo lang mogelijk uitstellen.
Ik weet het en het is een zijquote:Op maandag 11 juni 2007 22:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij je daarnaast nog voor tips heeft gegeven, maar probeer suikers en koolzuurhoudende dranken te vermijden, die zorgen vaak voor krampen. Zorg dat je genoeg drinkt, zeker als je extra vezels eet. Sterkte ermee!
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:21 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dank je
Wil je wat lenen van de regen van hier?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef Isabeau het volgende:
We hebben hier ook geen regen of onweer gehad
Ik heb vandaag denk ik ook wel 100 posts gehaald en dat is erg lang geleden dat is ook ergquote:
Hmmm....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:27 schreef teigan het volgende:
Ik weet het, ik probeer haar ook nog wel te laten drinken op verschillende manieren.
Waarvan de helft over katten gaatquote:
Sorry, ik zal proberen te stoppen en over de katten te praten in de kattentopicsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:00 schreef Faat het volgende:
[..]
Waarvan de helft over katten gaat![]()
Goedemorgen allemaal![]()
Voel je alsjeblieft niet persoonlijk aangesproken. Je bent absoluut niet de enigequote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:05 schreef freecell het volgende:
Sorry, ik zal proberen te stoppen en over de katten te praten in de kattentopics
Ik meld hier gewoon vaak dingen uit mijn leven en momenteel heeft dat beestje gewoon een stukje leven overgenomen
Ja ik zou dat dus nooit doen. Hetzelfde als kaugom eten daarbij heb ik ook altijd het gevoel dat ik nog meer honger krijg. Als ik net gegeten heb of gewoon vol zit dan kan een kaugompje best.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:44 schreef Faat het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de tip om je tanden te gaan poetsen als je trek hebt in zoetigheid?
Laatst gehoord en ook direct geprobeerd, maar het leek wel alsof mijn frisse mond de leegte van
mijn maag nog eens extra benadrukte en ik nóg meer zin kreeg eigenlijk om wat te eten![]()
Ik heb geloof ik een tijdje van hero gedronken met rood spul erin ik vond het erg lekker ik kon smorgens om 6 uur niet eten en dan had ik toch genoeg tot de eerste pauze van stage.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:53 schreef Ymke het volgende:
Goedemorgen allen . Ik kreeg gisteren wat advies over dat vloeibaar eten , ontbijt drankjes enszo
Ik denk dat ik dat zo maar eens ga halen ,want het braken is weer volledig terug. Ik begin helemaal trillerig te worden van het niet eten Weten jullie welke dan een beetje drinkbaar zijn? Ik ben absoluut geen zoetekauw
Ik heb alleen die van Hero geprobeerd en die vond ik absoluut niet lekker. Maar misschien moet je die shakes of soepjes van slimfast of modifast proberen: daar zitten ook veel toegevoegde voedingstoffen en vitamines in, dan krijg je dat iig wel binnen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:53 schreef Ymke het volgende:
Goedemorgen allen . Ik kreeg gisteren wat advies over dat vloeibaar eten , ontbijt drankjes enszo
Ik denk dat ik dat zo maar eens ga halen ,want het braken is weer volledig terug. Ik begin helemaal trillerig te worden van het niet eten Weten jullie welke dan een beetje drinkbaar zijn? Ik ben absoluut geen zoetekauw
Is dat een drinkyoghurt of een fruitdrankje?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:55 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik een tijdje van hero gedronken met rood spul erin ik vond het erg lekker ik kon smorgens om 6 uur niet eten en dan had ik toch genoeg tot de eerste pauze van stage.
Dat is ook wel een idee jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb alleen die van Hero geprobeerd en die vond ik absoluut niet lekker. Maar misschien moet je die shakes of soepjes van slimfast of modifast proberen: daar zitten ook veel toegevoegde voedingstoffen en vitamines in, dan krijg je dat iig wel binnen!
Ik ben persoonlijk helemaal weg van de vanille shakes van Slimfast en de mokka shakesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:53 schreef Ymke het volgende:
Tot morgenquote:
Ik ben daar tijden geleden eigenlijk alweer eens geweest, maar voelde me een beetje overweldigdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:52 schreef Rewimo het volgende:
Enne Faat, info?
http://www.wlsinfo.nl/lotgenotendag_2007.htm
Over de WLS-dag afgelopen weekend
Mijn hond lenen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:12 schreef Troel het volgende:
Iets tegen katten zodat ze niet in mijn tuin schijten zou wel welkom zijn
Ik ken je verhaal dan wel niet maar bijzonder knap hoe jij door het leven gaat , hoop dat je het gezonde leven weer kan opppaken ,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:08 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik ben daar tijden geleden eigenlijk alweer eens geweest, maar voelde me een beetje overweldigd
door alle drama. Ik weet niet hoe ik dat kan uitleggen, maar ik voelde me er niet meer thuis denk ik.
Ik voel me zoveel anders dan vroeger, ik ben nog steeds degene die 85 kilo afviel en als behoorlijk
anorectisch door het leven ging en mezelf 6 dagen in de week afbeulde in de sportschool. Die
herinneringen komen zodra ik met WLS lotgenoten praat continue omhoog. Erg irritant, want zelfs
mensen die zo bekend zijn met dieetproblematiek en wie het niet lukt om te lijnen durven tegen mij
te zeggen. Hoe heb je het zover kunnen laten komen dat je weer 100+ bent gaan wegen![]()
Daar komt nog eens bij dat ik me ook geen WLS-er voel aangezien mijn maagbandje er louter ter
decoratie omzit. Haha of ter psychische ondersteuning, whatever. Tis mijn laatste vrije dag nu.
Ik ga me eens even helemaal uitleven op de markt in Schalkwijk en met leuke spullen terugkomen
Moet ik nog wat meenemen voor iemand? Kaas? Fruit? Bloemen? Kattenbakgrind ofzo?
Bij mij zou zoiets idd goed helpen, als ik net mijn tanden heb gepoetst heb ik nergens meer zin in.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:44 schreef Faat het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de tip om je tanden te gaan poetsen als je trek hebt in zoetigheid?
Laatst gehoord en ook direct geprobeerd, maar het leek wel alsof mijn frisse mond de leegte van
mijn maag nog eens extra benadrukte en ik nóg meer zin kreeg eigenlijk om wat te eten![]()
ik vind drinkontbijt van Hero wel lekker, en slimfast shake aardbeien (de versie dat je poeder moet aanlengen met melk) Ik heb dat genomen toen ik niet kon kauwen. Verder nam ik ook dingen als AH-vruchtensap (die glazen flessen met versgeperst), soep/bouillon, geprakte banaan met sinaasappelsap, enz. Maar dat was meer omdat ik wel gewoon honger had, is wat minder uitgedacht qua voedingsstoffen dan de slimfast en drinkontbijt e.d.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:53 schreef Ymke het volgende:
Veel succes!quote:
Het is een fruitontbijt drankjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
Is dat een drinkyoghurt of een fruitdrankje?
btw , een lichaam is best een raar iets , al dagen niets eten en toch wel elke dag ontlastingHoeveel zit er eigenlijk in je darmen?
Ja ik kan me voorstellen dat je eigen ziek meld na alle ellende. Maar shakes en zo is een prima idee als je dat wel binnen kan houden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:03 schreef Ymke het volgende:
Kij , hier heb ik echt wat aan , tijdens het lijnen nooit die shakes en spullen willen eten maar nu is het en prima idee , ik had er nooit aan gedacht
Heb me deze week ziek gemeld , was geen probleem , gelukkig. Even wat rust aan mn hoofd
Of een soeppan volquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:35 schreef omearos het volgende:
Met dit weer is een bakje salade 's middags erg lekker![]()
Voor een tentamen? Volgens mij is iedereen relaxter dan ik he. Iedereenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:41 schreef freecell het volgende:
En ik ga ff weer 5 minuten hoepelen
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor een tentamen? Volgens mij is iedereen relaxter dan ik he. Iedereen
Het komt bij elkaar zoals ik de groepjes had neergezet, alleen de aardbeien en frambozen hou ik apart, dat is zo ook al lekker om te snaaienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of een soeppan vol
Klinkt erg lekker. Als je het tenminste niet allemaal bij elkaar gaat gooien
Ah, dat scheelt. Maar tentamen + relax is hier een combi die echt niet voorkomtquote:
Ik heb ook zo iddquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt. Maar tentamen + relax is hier een combi die echt niet voorkomt
Wel heel goed voor de lijn, zeker als ik 's middags een tentamen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |