Tuurlijk uitzonderingen, helaas zijn het er overal nog best wel veel... alleen daar is geen oor/oog voor... past niet in het algemeen beeld dat dikke mensen te veel eten en te weinig bewegen....quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar dat zijn uitzonderingen
maar die zijn er hier altijd nogal veel
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef Atrimar het volgende:
Ik begrijp niet dat jullie na 166 topics nog steeds zeiken over bewegen, eten en afvallen. Van alleen het lezen van al die ergernissen van jullie ben ik al tien kilo kwijtEn dat was nog voor dat de helft bij ons over de vloer waren gekomen
Wil je een politiek correct antwoord of mag ik gewoon een grapje maken met te veel vrouwen per vierkante meter erin?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Je vond het wel leuk dat we bij je thuis waren... of heb je zo vaak een woonkamer vol vrouwelijkschoon dat het helemaal geen indruk meer maakt?![]()
ging het bij mij maar zo makkelijk... sught...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef Atrimar het volgende:
Ik begrijp niet dat jullie na 166 topics nog steeds zeiken over bewegen, eten en afvallen. Van alleen het lezen van al die ergernissen van jullie ben ik al tien kilo kwijtEn dat was nog voor dat de helft bij ons over de vloer waren gekomen
Zolang het gaat over het aantal vrouwen en niet over onze massa.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Wil je een politiek correct antwoord of mag ik gewoon een grapje maken met te veel vrouwen per vierkante meter erin?
Dat is zo'n open deur dat het zeer doet om niets te zeggenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zolang het gaat over het aantal vrouwen en niet over onze massa.![]()
Vertel dat ook even tegen Isabeau, want die stuurt mensen met een andere mening gewoon een mailtje dat ze niet welkom zijn in de dieetclub topics.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:00 schreef DarkElf het volgende:
Zo, heb alles eens even zitten bijlezen tijdens mijn eten.
Ik wil graag als eerste even zeggen: Niemand verbiedt hier iemand om mee te posten. Dit is een openbaar forum en je gaat geen mensen wegjagen of uitsluiten. We zijn hier niet op het schoolplein van de basisschool![]()
<..>
nee klopt je word niet dik door verkeerd en teveel eten en te weinig bewegenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:56 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Tuurlijk uitzonderingen, helaas zijn het er overal nog best wel veel... alleen daar is geen oor/oog voor... past niet in het algemeen beeld dat dikke mensen te veel eten en te weinig bewegen....
Ook goed hoor, maar als je eens wat anders wilt, weet dan dat je ergens terecht kunt. Ik heb in mijn werk vaak meegemaakt dat mensen dachten dat ze nergens konden of mochten sporten en dat bleek zo makkelijk te regelen te zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:47 schreef Riann het volgende:
[..]
dat wist ik niet... maar ik doe al aquafun of eigenlijk nog steeds dat doe ik alweer ruim 1,5 jaar en dat is ook bij een sportschool en dicht in de buurt en de prijs valt nogal mee wat je met een all in abonement kwijt bent. En daar heb ik het goed naar de zin. Dus daar wil ik dan gaan sporten en adviezen en goede begleiding en ben er van overtuigd dat ik het daar ook krijg. Maar ik begin daar na turkije aan. Ik kan niet alles tegelijk ik pak het nu allemaal stap voor stap aan. over iets minder als 4 weken zit ik al in turkije.
dus oprottenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vertel dat ook even tegen Isabeau, want die stuurt mensen met een andere mening gewoon een mailtje dat ze niet welkom zijn in de dieetclub topics.
Eeey! Als jij zo doorgaat, zing ik een SoM serenade voor je.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef Atrimar het volgende:
zucht.... je wilt gewoon tegendraads zijn volgens mij... iedereen weet dat verkeerd/teveel eten en te weinig bewegen een oorzaak kan zijn van groei.... alleen is het niet de enige oorzaak... er zijn zowel lichamelijk eigenschappen (nee, niet het zware botten syndroom) en geestelijke eigenschappen die ook groei veroorzaken.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee klopt je word niet dik door verkeerd en teveel eten en te weinig bewegen
Lief van je dat je het zegt.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ook goed hoor, maar als je eens wat anders wilt, weet dan dat je ergens terecht kunt. Ik heb in mijn werk vaak meegemaakt dat mensen dachten dat ze nergens konden of mochten sporten en dat bleek zo makkelijk te regelen te zijn.
Verstandig dat je het stap voor stap doet. Een kleine stap vooruit is ook goed.
Uhm ... ik snap je garpje niet!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:05 schreef YPPY het volgende:
[..]
Eeey! Als jij zo doorgaat, zing ik een SoM serenade voor je.![]()
Als je dat denkt, waarom ga e er nog tegenin? Het is zo simpel.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:06 schreef locutus51 het volgende:
[..]
zucht.... je wilt gewoon tegendraads zijn volgens mij... i
ja maar toch gaat elk pondje door het mondjequote:Op maandag 11 juni 2007 21:06 schreef locutus51 het volgende:
[..]
zucht.... je wilt gewoon tegendraads zijn volgens mij... iedereen weet dat verkeerd/teveel eten en te weinig bewegen een oorzaak kan zijn van groei.... alleen is het niet de enige oorzaak... er zijn zowel lichamelijk eigenschappen (nee, niet het zware botten syndroom) en geestelijke eigenschappen die ook groei veroorzaken.
Als je niet lief doet, ga ik leuke liedjes uit The Sound of Music voor je zingen. Dat kan ik namelijk erg goed bij jullie thuis en dan leer je het wel af om ons zo te pesten.quote:
Er blijken heel veel mensen ziek te zijn, maar dit wordt nu eenmaal nog niet erkent... ik heb het van dichtbij meegemaakt....en dan blijk het elk pondje door het mondje verhaal toch niet op te gaan....quote:Op maandag 11 juni 2007 21:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar toch gaat elk pondje door het mondje
of je het nu leuk vind of niet
of je moet ziek zijn maar dat zijn echt uitzonderingen
Ja juf, ik zal me gedragen. Het spijt me zeer. Was me alleen niet opgevallen dat SoM liedjes het kolven makkelijker maakte, had ze niet gehoordquote:Op maandag 11 juni 2007 21:08 schreef YPPY het volgende:
Als je niet lief doet, ga ik leuke liedjes uit The Sound of Music voor je zingen. Dat kan ik namelijk erg goed bij jullie thuis en dan leer je het wel af om ons zo te pesten.![]()
Daar was ik dan ook niet bij hé!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:19 schreef YPPY het volgende:
We hebben een halve avond SoM liedjes zitten zingen zelfs, maar dat heb je gemist. Maarten was erbij, vond het erg leuk. Weet hij vast nog.
wel een goed smoesje om gewoon door te blijven snacken en snoepen op je kont te blijven zittenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:11 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Er blijken heel veel mensen ziek te zijn, maar dit wordt nu eenmaal nog niet erkent... ik heb het van dichtbij meegemaakt....en dan blijk het elk pondje door het mondje verhaal toch niet op te gaan....
En daarnaast is het ziek zijn een ruim begrip natuurlijk... vraatzucht is ook een ziekte... etc etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |