abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juni 2007 @ 19:54:14 #176
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_50343844
Riann> ik zal niet teveel energie meer verspillen aan het verantwoorden aan Miss-S... je weet zelf het beste wat je eet en wat goed voor je is.. en ik neem aan dat je zelf heel goed weet waar je mee bezig bent
en een saucijsje of een ijsje af en toe moet kunnen hoor...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_50343922
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
Riann> ik zal niet teveel energie meer verspillen aan het verantwoorden aan Miss-S... je weet zelf het beste wat je eet en wat goed voor je is.. en ik neem aan dat je zelf heel goed weet waar je mee bezig bent
en een saucijsje of een ijsje af en toe moet kunnen hoor...
ja je hebt eigenlijk ook gelijk maar ik denk dan nog ff vlug dat zeggen en nog ff vlug dat
En ik heb genoeg lijnervaring om te weten hoe het allemaal zit en moet volgens mij weet 90% hier dat wat in dit topic zit.
  maandag 11 juni 2007 @ 19:57:24 #178
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_50343971
dat denk ik inderdaad ook
en nu ga ik ff douchen: naamideeen zijn nog steeds welkom... ben er met een kwartiertje wel weer
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_50344066
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat denk ik inderdaad ook
en nu ga ik ff douchen: naamideeen zijn nog steeds welkom... ben er met een kwartiertje wel weer
Dadelijk gtst de gouden kooi is ook al niet geweest door dat voetballen.
pi_50344080
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, fijn, nog meer mensen die olie meebrengen

Het verbaast me elke keer weer hoe een ogenschijnlijk milde opmerking van Miss S (ook al komt het niet altijd even handig over) tot een topic vol discussie en modder gooien kan leiden
Wordt het dan niet eens tijd om in te grijpen?

Je doet steeds een flauwe poging om Miss_S te verdedigen maar de anderen aanspreken op hun gedrag doe je nauwelijks terwijl zij allemaal net zo hard meewerken aan de verziekte sfeer in dit topic.

Miss_S is nu weer begonnen terwijl iedereen allang op een ander onderwerp door was gegaan, verwijder die posts dan gewoon. Evenals de reacties die er ongetwijfeld op komen van de anderen omdat iedereen hier lijkt te genieten van een potje moddergooien.
Je bent toch mod? Maak dan ook eens gebruik van die rechten en grijp in.
Dit gaat echt nergens meer over.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_50344129
Zo, heb alles eens even zitten bijlezen tijdens mijn eten.

Ik wil graag als eerste even zeggen: Niemand verbiedt hier iemand om mee te posten. Dit is een openbaar forum en je gaat geen mensen wegjagen of uitsluiten. We zijn hier niet op het schoolplein van de basisschool

Dat gezegd hebbende: Ik denk dat we allemaal oud en wijs genoeg zouden moeten zijn om te snappen dat je iets bijvoorbeeld kan zeggen, mededelen of op een nare manier kan brengen.... En dat we hier niét zitten om elkaar af te zeiken, naar beneden te halen, te betweteren of whatever, maar we zitten hier omdat we het, hopelijk, léuk vinden om op Fok! te posten. Niet om mensen boos te maken maar om dingen te delen en om steun te krijgen...

Dus...

Misschien is het handig als je eerst eens doorleest wat je wilt gaan posten voor je op de reageer knop drukt. En vergeet niet: Je hoéft niet te reageren op alles wat je leest, belangrijk vindt, ergert of wat dan ook. Maar Als je reageert doe dat dan op een normale respectvolle manier...

Nog een dingetje moet me van het hart : Als je in een discussie met iemand komt hoéf je niet altijd maar door- en door te gaan om je punt duidelijk te maken (of je nou ermee begonnen bent of niet, dat maakt even niets uit) ... Je kan er ook voor kiezen om even te stoppen, iets anders te gaan doen of gewoon door te posten op ee leuke manier... Dingen hoeven niet altijd te escaleren, daar ben je zelf bij en bedenk wel: het plezier vergaat anderen ook door nare discussies... Das toch neem ik aan helemaal niet wat jullie willen?

Kortom, we zien graag dat mensen elkaar met respect behandelen, lijkt me echt werkelijk niet te veel gevraagd

Zo en laten we nu weer gewoon normaal verder posten, er is al genoeg tijd in gaan zitten denk ik
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_50345099
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:51 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ook als je later aan het werk bent? Drukke baan? misschien ooit kindertjes? (weet niet of je dat wilt hoor)... maar neem van mij aan, dat je er echt niet altijd aan toe komt om een uur per dag te sporten dan/??
ja JIJ misschien wel....
ja dan nog
en als dat niet mocht gaan dan moet je je eten gewoon aanpassen en dan kom je ook niet aan
  maandag 11 juni 2007 @ 20:29:37 #183
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50345505
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja dan nog
en als dat niet mocht gaan dan moet je je eten gewoon aanpassen en dan kom je ook niet aan
Als je gewend bent om heel erg veel te sporten moet je je eten wel heel erg gaan aanpassen als je daarmee stopt. Lijkt me lastig als je kinderen hebt die je moet leren dat je evenwichtig en gevarieerd moet eten. Dan kan je niet zelf als goed voorbeeld gaan leven op 3 blaadjes sla en een wortel per dag.
pi_50345593
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Als je gewend bent om heel erg veel te sporten moet je je eten wel heel erg gaan aanpassen als je daarmee stopt. Lijkt me lastig als je kinderen hebt die je moet leren dat je evenwichtig en gevarieerd moet eten. Dan kan je niet zelf als goed voorbeeld gaan leven op 3 blaadjes sla en een wortel per dag.
zo is er altijd wel een smoesje
maar hoe graag jullie ook willen ik ga niet weer aankomen
in mijn volwassen leven ben ik alleen nog maar afgevallen dus aankomen doe ik niet zomaar
zelfs als ik straks een baan en kinderen heb moet je tijd voor jezelf maken
  maandag 11 juni 2007 @ 20:33:07 #185
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50345693
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo is er altijd wel een smoesje
maar hoe graag jullie ook willen ik ga niet weer aankomen
in mijn volwassen leven ben ik alleen nog maar afgevallen dus aankomen doe ik niet zomaar
zelfs als ik straks een baan en kinderen heb moet je tijd voor jezelf maken
Dan wens ik je alle succes en geluk van de wereld.
Iedereen moet gewoon voor zichzelf uitmaken waar zijn/haar prioriteiten in het leven liggen. Respecteer en accepteer elkaar.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_50345707
dames nu kappen, lijkt me dat de post van darkelf wel duidelijk genoeg was.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  maandag 11 juni 2007 @ 20:34:37 #187
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50345778
Ik heb het niet over jou, maar over dat je (lees "men") als ouder een goed voorbeeld moet geven en dus niet aan tafel kan gaan zitten met 3 blaadjes sla. Dan red je jezelf misschien maar krijgen je kinderen een heel raar beeld van gezond eten.
pi_50345798
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:33 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dan wens ik je alle succes en geluk van de wereld.
Iedereen moet gewoon voor zichzelf uitmaken waar zijn/haar prioriteiten in het leven liggen. Respecteer en accepteer elkaar.
ja precies het gaat om prioriteiten en dat is ieder zijn eigen keuze
maar dat maakt het niet onmogelijk
pi_50345969
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

yup bij mij is afvallen niet prioriteit nummer 1
  maandag 11 juni 2007 @ 20:41:04 #190
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50346131
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar respecteer dan ook dat afvallen bij veel mensen niet de hoogste prioriteit heeft. Ik probeer bijvoorbeeld vooral gezond te leven, heb 18 jaar geprobeerd met lijnen een ideaal lichaam te bereiken... Met als gevolg dat ik nu bijna 100kg weeg. Mijn prio nr 1 is dus mijzelf accepteren, met DIT lichaam en gezond te eten en voldoende te bewegen. Als ik daarmee afval is dat mooi meegenomen, maar op dit moment vind ik mijn geestelijke en lichamelijke gezondheid belangrijker dan mijn gewicht.
***Levi was here***
  maandag 11 juni 2007 @ 20:42:30 #191
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50346206
Beessie-Jen, ik vind het een schatje. Doet me denken aan Spikey toen ze nog zo klein was.

freecell, je hebt er goed kattenbakspul, zit in zakken met roze opdruk en het zijn een soort van witte steentjes. Er staat op dat het voor een maand is. Het is wat duurder, maar echt superfijn spul. In ons winkelcentrum wordt het alleen bij de dierenwinkel verkocht.

Wat verschrikkelijk Ymke, weet niet goed wat ik moet zeggen. Zoiets verwacht je niet na zo'n lange tijd.

Riann, ik vind het stoer en verstandig dat je je problemen aan gaat pakken. Als je wilt sporten, kun je hulp vragen bij het zoeken van een goede sportschool bij MEE, wist je dat? Die hebben vaak een databank waar jij ook terecht kunt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_50346320
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar respecteer dan ook dat afvallen bij veel mensen niet de hoogste prioriteit heeft. Ik probeer bijvoorbeeld vooral gezond te leven, heb 18 jaar geprobeerd met lijnen een ideaal lichaam te bereiken... Met als gevolg dat ik nu bijna 100kg weeg. Mijn prio nr 1 is dus mijzelf accepteren, met DIT lichaam en gezond te eten en voldoende te bewegen. Als ik daarmee afval is dat mooi meegenomen, maar op dit moment vind ik mijn geestelijke en lichamelijke gezondheid belangrijker dan mijn gewicht.
Op moment is mijn geestelijke gezondheid ook prio nr 1 ik moet mijn leven weer wat op de reals krijgen en ook met name het sociale leven.
pi_50346460
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef YPPY het volgende:
Beessie-Jen, ik vind het een schatje. Doet me denken aan Spikey toen ze nog zo klein was.

freecell, je hebt er goed kattenbakspul, zit in zakken met roze opdruk en het zijn een soort van witte steentjes. Er staat op dat het voor een maand is. Het is wat duurder, maar echt superfijn spul. In ons winkelcentrum wordt het alleen bij de dierenwinkel verkocht.

Wat verschrikkelijk Ymke, weet niet goed wat ik moet zeggen. Zoiets verwacht je niet na zo'n lange tijd.

Riann, ik vind het stoer en verstandig dat je je problemen aan gaat pakken. Als je wilt sporten, kun je hulp vragen bij het zoeken van een goede sportschool bij MEE, wist je dat? Die hebben vaak een databank waar jij ook terecht kunt.
dat wist ik niet... maar ik doe al aquafun of eigenlijk nog steeds dat doe ik alweer ruim 1,5 jaar en dat is ook bij een sportschool en dicht in de buurt en de prijs valt nogal mee wat je met een all in abonement kwijt bent. En daar heb ik het goed naar de zin. Dus daar wil ik dan gaan sporten en adviezen en goede begleiding en ben er van overtuigd dat ik het daar ook krijg. Maar ik begin daar na turkije aan. Ik kan niet alles tegelijk ik pak het nu allemaal stap voor stap aan. over iets minder als 4 weken zit ik al in turkije.
pi_50346511
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

maar als je gezond eet en voldoende beweegt ga je vanzelf afvallen
  maandag 11 juni 2007 @ 20:49:33 #195
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_50346552
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:59 schreef Riann het volgende:
Dadelijk gtst de gouden kooi is ook al niet geweest door dat voetballen.
Gouden kooi? Trollende, flamende, vervelende, lichtgeraakte mensen met lange tenen die elkaar niet uit kunnen staan. Waarom zou je daar nog naar kijken, je ziet hier precies hetzelfde.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  maandag 11 juni 2007 @ 20:51:51 #196
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50346667
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Was het altijd maar zo makkelijk.... ken helaas van dichtbij mensen die genoeg beweging hadden en gezond aten, maar juist aankwamen, en dan niet spiermassa maar gewoon echt omvang... een aantal doktoren en dieetisten etc die verschillende theorien hadden, maar niets hielp...

Dus zo simpel als jij het stelt is het niet altijd helaas.
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_50346745
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:51 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Was het altijd maar zo makkelijk.... ken helaas van dichtbij mensen die genoeg beweging hadden en gezond aten, maar juist aankwamen, en dan niet spiermassa maar gewoon echt omvang... een aantal doktoren en dieetisten etc die verschillende theorien hadden, maar niets hielp...

Dus zo simpel als jij het stelt is het niet altijd helaas.
maar dat zijn uitzonderingen
maar die zijn er hier altijd nogal veel
  maandag 11 juni 2007 @ 20:54:38 #198
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50346846
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

In een perfecte wereld wel, in werkelijkheid helaas niet.
Heb mijn verbranding al veel te erg verpest met te weinig eten... Je kunt de natuurlijke processen aardig om zeep helpen als je niet goed voor jezelf zorgt. Zoals ik al zei, is mijn gewicht mede een erfenis van jaren lang lijnen.
***Levi was here***
pi_50346854
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:49 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Gouden kooi? Trollende, flamende, vervelende, lichtgeraakte mensen met lange tenen die elkaar niet uit kunnen staan. Waarom zou je daar nog naar kijken, je ziet hier precies hetzelfde.
Haha, maar dit is geen televisie
  maandag 11 juni 2007 @ 20:55:53 #200
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_50346920
Ik begrijp niet dat jullie na 166 topics nog steeds zeiken over bewegen, eten en afvallen. Van alleen het lezen van al die ergernissen van jullie ben ik al tien kilo kwijt En dat was nog voor dat de helft bij ons over de vloer waren gekomen
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')