ja nou... ik schreef ook alleen maar op wat ik vanavond ging eten nadat een paar andere dat ook hadden gedaan. En misschien ben ik dan wel te eerlijk geweest dat ik vandaag een sausijsje zou eten. En had ik beter 40 gram speklap kunnen zeggen.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:28 schreef Riann het volgende:
[..]
ja nou... ik schreef ook alleen maar op wat ik vanavond ging eten nadat een paar andere dat ook hadden gedaan. En misschien ben ik dan wel te eerlijk geweest dat ik vandaag een sausijsje zou eten. En had ik beter 40 gram speklap kunnen zeggen.![]()
oei oei als je aan het lijnen bent kun je dat beter niet doenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
ennuh : ik heb net een CORNETTO gehad....... ooooooo foei foei foei
yupz kon ik dat altijd maar.... sught had ik maar een lichaam alla shakira en kon ik maar alles eten en niet aankomen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon eten wat je lekker vindt! Je hebt maar 1 kans om van het leven te genieten.![]()
Ik smacht naar een ijsje, maar ik vind het te warm om een ijsje te gaan halenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
ennuh : ik heb net een CORNETTO gehad....... ooooooo foei foei foei
in het noorden is het nu warmer als in het zuiden normaal is het andersomquote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik smacht naar een ijsje, maar ik vind het te warm om een ijsje te gaan halenAlhoewel het denk ik maar 3 minuten fietsen naar die Italiaan is.
uhuhquote:Op maandag 11 juni 2007 19:31 schreef Riann het volgende:
[..]
oei oei als je aan het lijnen bent kun je dat beter niet doen
hmmmz nu ben ik wel flauw aan het doen
Wij hebben sindskort een ijssalon om de hoek zitten. Ben er nog niet geweest en probeer het ook zo lang mogelijk uit te stellen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik smacht naar een ijsje, maar ik vind het te warm om een ijsje te gaan halenAlhoewel het denk ik maar 3 minuten fietsen naar die Italiaan is.
haha cornetto is ook 1 van mijn lievelingsijsjesquote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
uhuh
maarrrrruuh hij was erg lekker hooren ik mag dat van mezelf gewoon en ga er ook niet direct daarna extra veel voor sporten...
jammie
ik zal nog eens ff voor de gezelligheidsfactor een lieve lieve lieve foto plaatsenff zoeken
hoogeveen he? TOSCANEquote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
heej STING, knuffie, wrom kom je sommige van jouw tips niet eens hier neergooien? sommige zijn wel goed en zowquote:
Hier regent en onweert het al voor de 4de dag op rij!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef Isabeau het volgende:
We hebben hier ook geen regen of onweer gehad
en net weer een cornettoquote:Op maandag 11 juni 2007 19:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hoogeveen he? TOSCANE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar ben ik gister ook nog geweest hahahahhha![]()
ik ken het wij wonen in de dezelfde regioquote:Op maandag 11 juni 2007 19:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hier regent en onweert het al voor de 4de dag op rij!Net hagelde het ook eventjes een beetje.
Ja, daar krijg ik nu ook steeds meer zin inquote:Op maandag 11 juni 2007 19:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoogeveen he? TOSCANE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar ben ik gister ook nog geweest hahahahhha![]()
en als je na het douche nog zo'n zin hebt dan moet je er heen gaan en een lekker ijsje halenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar krijg ik nu ook steeds meer zin inZal wel druk zijn nu
Alleen ben ik wat bezweet en ga zo denk ik eerst maar douchen.
Ik vind 'm een typische Henk. Of Klaas.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ben ik in beeld????
Ik ga toch voor een Brammetjequote:Op maandag 11 juni 2007 19:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind 'm een typische Henk. Of Klaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |