abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2007 @ 17:40:54 #1
43556 miss_dynastie
pi_50338783
Vervolg van: Fok! Dieetclub deel 165

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #63 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale \"5 jaar dieetclub-meet\". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Di-eetclubmeeting XXIII

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
pi_50338819
Ymke
Hoe ging het vandaag? Lekkere wandeling gemaakt?

Ik heb door de hitte ook niet veel honger, heb nu 2 bakjes all-bran met melk en een paprike-wortel-salade op. Straks ga ik eten in de mensa op de uni en dan de hele avond bezig, dus er veel zal er niet bij komen.

Morgen hardlopen, jammergenoeg in m'n uppie, maar wil het wel gaan doen
pi_50338837
isa, ik begrijp jouw standpunt helemaal, maar jézus miss_s, kap ff man
zeker na dat speklap verhaal....

rode en roze lappen galore..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50338883
De Dieetclub is een gezellige club vrouwen en mannen met overgewicht die daar iets aan willen doen. Omdat het bij veel overgewicht om lange termijn planning gaat is het niet vreemd dat het niet altijd even goed gaat.

Maar wij zijn er om je te steunen en te helpen!

Iedereen met roze in de usericon gaarne negeren of enkel positief interpreteren. Bij voorbaat dank. Behalve Omearos. Die vooral niet negeren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50338942
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
isa, ik begrijp jouw standpunt helemaal, maar jézus miss_s, kap ff man
zeker na dat speklap verhaal....

rode en roze lappen galore..
hoezo na het speklap verhaal?
het was een 40gram speklap
in totaal heb ik vandaag nog geen 600 kcal op
pi_50338990
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:43 schreef Isabeau het volgende:
De Dieetclub is een gezellige club vrouwen en mannen met overgewicht die daar iets aan willen doen. Omdat het bij veel overgewicht om lange termijn planning gaat is het niet vreemd dat het niet altijd even goed gaat.

Iedereen met roze in de usericon gaarne negeren of enkel positief interpreteren. Bij voorbaat dank. Behalve Omearos. Die vooral niet negeren.
Ik ben namelijk heel lief enzo
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2007 @ 17:49:50 #7
43556 miss_dynastie
pi_50339096
Ik had net dit getypt:
quote:
doei Omearos
Maar gelukkig mag je blijven
pi_50339138
Ja, ik zag na invoeren dat ze óók roze in haar usericon had!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50339185
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:45 schreef Miss_S het volgende:
Wauw, die kan in het Guinness Book of Records.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 11 juni 2007 @ 17:52:05 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_50339186
Het staat ook gewoon in de OP

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50339200
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had net dit getypt:
[..]

Maar gelukkig mag je blijven

Jullie hadden het sneller door dan ik, ik zag het pas nadat Isa het in haar post had gezet
pi_50339212
een hele grote tvp
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50339252
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:52 schreef dwerg het volgende:

[..]

Wauw, die kan in het Guinness Book of Records.
toch heel normaal hier hoor?
gewoon halve speklap en dan de kleinste uitkiezen
pi_50339271
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:52 schreef Troel het volgende:

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
Volgens mijn gegevens had Miss_S een startbmi van 27 of hoger hoor
pi_50339274
quote:

en tussen de 25 en 27 mag je het zelf weten
daar zit ik voorlopig nog wel tussen dus
  maandag 11 juni 2007 @ 17:54:23 #16
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50339291
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

toch heel normaal hier hoor?
gewoon halve speklap en dan de kleinste uitkiezen
wil je álsjeblieft gewoon je oogkleppen afzetten, en niet zo eigenwijs zijn?
verder ben je ongetwijfeld heel lief, leuk en goed bezig, maar niet hier.

voor de goeie orde.
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2007 @ 17:54:34 #17
43556 miss_dynastie
pi_50339297
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:52 schreef gothic-blackie het volgende:
een hele grote tvp
Als ie maar niet meer dan 40 gram is

Anyway, ik val hardstikke af met dit weer
pi_50339301
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

bijna 37 zelfs
pi_50339330
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:54 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

wil je álsjeblieft gewoon je oogkleppen afzetten, en niet zo eigenwijs zijn?
verder ben je ongetwijfeld heel lief, leuk en goed bezig, maar niet hier.

voor de goeie orde.
waar ben ik dan eigenwijs in?
over de speklap dan
de rest begrijp ik wel hoor
  maandag 11 juni 2007 @ 17:55:23 #20
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50339331
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

bijna 37 zelfs
37
dan ben je aardig ver gekomen
  maandag 11 juni 2007 @ 17:55:25 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_50339332
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tijd om dat start even weg te halen dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50339348
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als ie maar niet meer dan 40 gram is

Anyway, ik val hardstikke af met dit weer
wel 96 kilo gewoon me eigen gewicht en zow

vanavond aan de boontjes en een gehakt cordonblue (ja is slecht miss-s maar niet zeiken graag)
pi_50339357
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:55 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

37
dan ben je aardig ver gekomen
ja.....
pi_50339388
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:55 schreef Troel het volgende:
Die is maf Nee hoor, we gaan niets aanpassen omdat jij iemand niet kan luchten of zien
pi_50339417
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:55 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik krimp tegenwoordig...
Echt naar. Straks ben ik nog maar 1.55 oid!
pi_50339448
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:55 schreef gothic-blackie het volgende:
vanavond aan de boontjes en een gehakt cordonblue (ja is slecht miss-s maar niet zeiken graag)
D'r is toch niets mis met boontjes? Als je ze maar minstens 10 minuten kookt, anders zijn ze (een beetje) giftig
pi_50339507
Oeh, dat klinkt niet gezond freecell..
Wij hebben net boodschappen gehaald, ik in mijn niet zo charmante jurkje, kom je natuurlijk een leerling tegen.. Ik hoop dat ik hem verpletterd heb met mijn fantastische uitstraling..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 11 juni 2007 @ 18:00:55 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_50339545
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die is maf Nee hoor, we gaan niets aanpassen omdat jij iemand niet kan luchten of zien
Nee, het wordt serieus gewoon tijd dat er een keer door moderators ingegrepen wordt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50339575
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

D'r is toch niets mis met boontjes? Als je ze maar minstens 10 minuten kookt, anders zijn ze (een beetje) giftig
Is dat zo?? Weer wat geleerd. Ik doe dat niet altijd namelijk, dacht dat groenten kort koken beter was!
pi_50339576
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:00 schreef Troel het volgende:
Nee, het wordt serieus gewoon tijd dat er een keer door moderators ingegrepen wordt.
Omdat iemand vindt dat een saucijsje misschien door een slimmere keuze kan worden vervangen in een topic over lijnen? En wat voor soort 'ingrijpen' had jij dan in gedachten?
pi_50339671
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:59 schreef teigan het volgende:
Oeh, dat klinkt niet gezond freecell..
Alleen als de BMI grens omhoog gaat, alleen dan
pi_50339682
edit: ieks! lamaar!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_50339684
Zo leer je eens wat hier. Ik wist ook niet dat je boontjes minimaal 10 minuten moest koken
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2007 @ 18:04:56 #34
43556 miss_dynastie
pi_50339689
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat iemand vindt dat een saucijsje misschien door een slimmere keuze kan worden vervangen in een topic over lijnen? En wat voor soort 'ingrijpen' had jij dan in gedachten?
In het Sonja Bakker topic is er geen ruimte om te klagen over het Sonja Bakker dieet. Lijkt me dat in de dieetclub geen ruimte zou moeten zijn om te klagen over de keuzes van/ gebrek aan inzet/ het toch niet af willen vallen van dikke mensen. Daar zou een eigen topic voor kunnen komen, bijvoorbeeld, waar ruimte is voor discussie over... (net als bij Sonja Bakker dus, daar werkt het toch ook)
pi_50339692
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

hihihihi ach als ik biefstuk had gelust was het boontjes met biefstuk geweest. en geen aardappels, want die lust ik niet
  maandag 11 juni 2007 @ 18:05:31 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_50339706
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Pfff, je probeert nu wel een beetje de ideale mod uit te hangen hoor. C'est le ton qui fait la music. De manier waarop het gebracht wordt ligt heel dicht bij mensen persoonlijk aanvallen, iets wat op Fok! niet getolereerd wordt. Omdat zij zo reageert, reageren wij zo terug wat het topic er niet leuker op maakt.
Er zijn al eerder op Fok afspraken geweest dat mensen uit topics moesten blijven op straffe van een ban.
Dit lijkt mij een uitgelezen moment om zoiets in te voeren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50339772
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:43 schreef Isabeau het volgende:

Nou!
Het is maar goed dat je die aanvulling hebt gedaan Isa!

Ik kreeg te horen van een collega dat ik er zo slank uit zag! Vond ik wel grappig, want ik ben vooral niet afgevallen volgens mij de afgelopen tijd!
Ter compensatie kom ik wel behoorlijk goed aan mijn beweging de laatste tijd.
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2007 @ 18:08:15 #38
43556 miss_dynastie
pi_50339806
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ter compensatie kom ik wel behoorlijk goed aan mijn beweging de laatste tijd.
Misschien daardoor wat strakker in je vel?
pi_50339818
Liejannuh moet ook niet genegeerd worden hoor!!

Ik vind jou er ook best slank uitzien hoor... En misschien heb je door de beweging van de laatste tijd wel wat centimeters weggekregen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2007 @ 18:09:18 #40
43556 miss_dynastie
pi_50339837
Oh ja, ships, Liejannuh heeft roze in d'r avatar. Ff mijn post editten
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 juni 2007 @ 18:11:28 #41
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50339905
Sorry Isa, maar ik snap niet waarom je negeert dat een heleboel mensen hier zich ergeren aan Miss_S

Aangezien geen enkel soort van verzoek aan haar tot resultaat heeft dat ze ook echt ophoepelt moet dat dan misschien maar eens verplicht worden in plaats van vrijwillig.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_50339925
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:04 schreef Pandorah het volgende:
Zo leer je eens wat hier. Ik wist ook niet dat je boontjes minimaal 10 minuten moest koken
Van de Engelse Wiki over sperziebonen:
quote:
Toxicity

Before they are eaten, the raw bean should be boiled for at least ten minutes to degrade a toxic compound - the lectin phytohaemagglutinin - found in the bean which would otherwise cause severe gastric upset. This compound is present in many varieties (and in some other species of bean), but is especially concentrated in red kidney beans. Although in the case of dry beans the ten minutes required to degrade the toxin is much shorter than the hours required to fully cook the beans themselves, outbreaks of poisoning have been associated with the use of slow cookers whose low cooking temperatures may be unable to degrade the toxin. Sprouts of pulses high in haemaglutins should not be eaten. Red kidney beans, especially, should not be sprouted.
pi_50339983
wat een gezever zeg allemaal. Omdat ene sausijsje ik zal eens vertellen het was heerlijk. En ik heb het ook al misschien anderhalf jaar niet gehad. En miss_s dat aankomen van mij ligt ook echt aan al die sausijsjes die ik gegeten heb.

En miss_s aplausje voor jezelf 600 kcal wauw wat ben jij goed en gezond bezig.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:14:27 #44
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50339999
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:45 schreef Miss_S het volgende:
hoezo na het speklap verhaal?
in totaal heb ik vandaag nog geen 600 kcal op
Miss_S, het is een beetje jammer dat je zelf nadat Troel begon te freaken wat lulliger uit de hoek
begon te komen. In eerste instantie vond ik eigenlijk ook niet zoveel mis met je opmerking, maar
het lijkt wel alsof je van geen ophouden weet als mensen zich beginnen te ergeren aan je. Naar
mijn idee zou je juist dan beter een beetje inbinden, maar ik geloof dat dat bij jou niet zo werkt

Voor de rest vind ik trouwens dat het niet correct is om Miss_S zó aan te vallen. Wij zijn hier allemaal
volwassen mensen en/of je haar nu irritant vind of niet, het blijft toch een meisje die ook maar achter
haar computer zit en haar ding doet. Door het succes van haar afvallen heeft ze alleen en wat andere
zienswijze gekregen op de hele problematiek die ermee gemoeid gaat. Ergens herken ik er wel wat in
van mezelf 10-12 jaar geleden en misschien is daarom mijn ergernis niet zo hoog. Het gaat wel over.

Verder vind ik sommige reacties van users op Miss_S eigenlijk nog vervelender om te lezen dan een
lullig geformuleerde opmerking van haar. Het is nergens voor nodig om zo duidelijk je ergernis uit te
spreken lijkt me. Ik zat vanochtend ook met enige ergernis te lezen hoe je kunt voorkomen dat een
kattenbak gaat stinken en dat je de drollen er met de hand uit kon halen of dat je er een hoogpolig
tapijtje voor kon leggen waardoor het grint fijn in de haren daarvan bleef hangen. Sorry hoor, maar
ik haat katten en vind dat overmatige gelul over katten hier totaal niet interessant en lees dat ook liever
helemaal niet. Maar haha, ik had daar eigenlijk niets van willen zeggen. Ik haal het nu even aan om
duidelijk te maken dat nu eenmaal niet alles wat er hier gepost is zo leuk is om te lezen

En nog eventjes een laatste opmerking: nogmaals sorry, maar we zijn hier aan het lijnen (ook al lukt
dat soms niet echt) Ik vind wel dat als je soep en stamppot én een saucijs én kwark wil gaan eten
voor je avondmaal dat je op je klompen kunt aanvoelen dat dat misschien een beetje too much is
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 11 juni 2007 @ 18:15:06 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_50340028
Ik eet vanavond kipfilet met spinazie en aardappelballetjes.

En daar neem ik dan een lekkere klodder zaanse fritessaus bij en vooraf nemen we verse groentensoep en dan nemen we ook pudding toe.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50340117
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef Faat het volgende:

En nog eventjes een laatste opmerking: nogmaals sorry, maar we zijn hier aan het lijnen (ook al lukt
dat soms niet echt) Ik vind wel dat als je soep en stamppot én een saucijs én kwark wil gaan eten
voor je avondmaal dat je op je klompen kunt aanvoelen dat dat misschien een beetje too much is
Daar wil ik nog op reageren

het is een hele gezonde tomatensoep en daar eet ik maar een beetje van

het kleinste sausijsje heb ik gepakt en wat zuurkoolstampot er zit nog niet eens spekjes in. En ik wil er bij vermelden dat ik geen kwark op had omdat ik vol zat. En dat had ik ook in mijn post vermeld dat ik het nog niet eens zeker zou pakken. En miss_s maakt er meteen van dat ik het wel eet.
pi_50340124
Ik heb een biertje!
pi_50340146
tvp
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_50340168
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:15 schreef Troel het volgende:
Ik eet vanavond kipfilet met spinazie en aardappelballetjes.

En daar neem ik dan een lekkere klodder zaanse fritessaus bij en vooraf nemen we verse groentensoep en dan nemen we ook pudding toe.
[miss_s]
nou... dat kan echt niet troel als je groentensoep neemt en dan die spinazie dat moet voldoende zijn. [/miss_s]
  maandag 11 juni 2007 @ 18:21:27 #50
79550 Ymke
your ghost
pi_50340198
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:42 schreef omearos het volgende:
Ymke
Hoe ging het vandaag? Lekkere wandeling gemaakt?
Ja , 2 keer zelfs , ik heb het gevoel dat de eerste blinde paniek een beetje aan het zakken is , heb zelfs boontjes gegeten, ik hoef niet meer te braken , dus we gaan de goede kant op .

Dank je
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_50340283
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:21 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ja , 2 keer zelfs , ik heb het gevoel dat de eerste blinde paniek een beetje aan het zakken is , heb zelfs boontjes gegeten, ik hoef niet meer te braken , dus we gaan de goede kant op .

Dank je
goed zo
  maandag 11 juni 2007 @ 18:23:39 #52
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50340291
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:18 schreef Riann het volgende:

het kleinste sausijsje heb ik gepakt en wat zuurkoolstampot er zit nog niet eens spekjes in. En ik wil er bij vermelden dat ik geen kwark op had omdat ik vol zat. En dat had ik ook in mijn post vermeld dat ik het nog niet eens zeker zou pakken. En miss_s maakt er meteen van dat ik het wel eet.
Ik wilde jou ook absoluut niet aanvallen over wat je ging eten hoor, maar ik had toen ik het las wel
precies hetzelfde gevoel als Miss_S. Zij postte het alleen en ik dacht het, maar postte het niet.

Maakt ook niet zoveel uit verder, want ik heb er ook avondmaaltjes tussen zitten die ik hier maar niet
ga posten uit angst dat iemand de calorieën gaat tellen en me vertelt wat een oliebol ik eigenlijk ben
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_50340302
quote:

[..]

Dank je
Kijk, dat is fijn om te horen!
Wel een onwijze rotstreek van je vent zeg Ymke.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:24:10 #54
79550 Ymke
your ghost
pi_50340308
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:18 schreef Riann het volgende:

[..]

Eet gewoon wat voor jou lekker en genoeg is
  maandag 11 juni 2007 @ 18:25:17 #55
79550 Ymke
your ghost
pi_50340340
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:23 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Kijk, dat is fijn om te horen!
Wel een onwijze rotstreek van je vent zeg Ymke.
Dat vind ik ook , ik geloof alleen dat hij het anders ziet
pi_50340355
quote:

[..]

Dank je
Beter!
pi_50340359
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:23 schreef Faat het volgende:

[..]

Ik wilde jou ook absoluut niet aanvallen over wat je ging eten hoor, maar ik had toen ik het las wel
precies hetzelfde gevoel als Miss_S. Zij postte het alleen en ik dacht het, maar postte het niet.

Maakt ook niet zoveel uit verder, want ik heb er ook avondmaaltjes tussen zitten die ik hier maar niet
ga posten uit angst dat iemand de calorieën gaat tellen en me vertelt wat een oliebol ik eigenlijk ben
Ja ik post het wel ik weet zelf maar al te goed dat sausijs niet het slimste vlees is wat ik kan eten. Ik heb al zoveel lijnervaring. En tja ik eet toevallig wel meer als 600 kcal op een dag ik kan niet leven op een dag van 600 kcal.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:28:18 #58
79550 Ymke
your ghost
pi_50340449
Kijk dit is zo leuk van een groep hier , de steun die je krijgt , ook naast het dieten is super

pi_50340504
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:28 schreef Ymke het volgende:
Kijk dit is zo leuk van een groep hier , de steun die je krijgt , ook naast het dieten is super

Daar zijn we hier ook voor Ik vind het ook fijn dat ik hier mijn shitverhalen kwijt kan. met mijn spierziekte etc etc etc. ik zie de fokdieetclubtopic een topic van even van me af zeuren en vertellen en mijn lijnervaringen vertellen ook als het tegen zit en ook als je blij bent dat het super gaat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 juni 2007 @ 18:35:41 #60
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50340676
Ymke, fijn dat je je weer een klein beetje beter voelt nu. Uitwaaien helpt vaak
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_50340741
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef Riann het volgende:
wat een gezever zeg allemaal. Omdat ene sausijsje ik zal eens vertellen het was heerlijk. En ik heb het ook al misschien anderhalf jaar niet gehad. En miss_s dat aankomen van mij ligt ook echt aan al die sausijsjes die ik gegeten heb.

En miss_s aplausje voor jezelf 600 kcal wauw wat ben jij goed en gezond bezig.
nee dat is ook niet gezond
maar door de warmte kreeg ik geen hap door mijn keel
en van dat ene saucijsje kom je ook niet aan maar je begrijpt toch wel wat ik bedoelde?
pi_50340815
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef Faat het volgende:

[..]

Miss_S, het is een beetje jammer dat je zelf nadat Troel begon te freaken wat lulliger uit de hoek
begon te komen. In eerste instantie vond ik eigenlijk ook niet zoveel mis met je opmerking, maar
het lijkt wel alsof je van geen ophouden weet als mensen zich beginnen te ergeren aan je. Naar
mijn idee zou je juist dan beter een beetje inbinden, maar ik geloof dat dat bij jou niet zo werkt

Voor de rest vind ik trouwens dat het niet correct is om Miss_S zó aan te vallen. Wij zijn hier allemaal
volwassen mensen en/of je haar nu irritant vind of niet, het blijft toch een meisje die ook maar achter
haar computer zit en haar ding doet. Door het succes van haar afvallen heeft ze alleen en wat andere
zienswijze gekregen op de hele problematiek die ermee gemoeid gaat. Ergens herken ik er wel wat in
van mezelf 10-12 jaar geleden en misschien is daarom mijn ergernis niet zo hoog. Het gaat wel over.

Verder vind ik sommige reacties van users op Miss_S eigenlijk nog vervelender om te lezen dan een
lullig geformuleerde opmerking van haar. Het is nergens voor nodig om zo duidelijk je ergernis uit te
spreken lijkt me. Ik zat vanochtend ook met enige ergernis te lezen hoe je kunt voorkomen dat een
kattenbak gaat stinken en dat je de drollen er met de hand uit kon halen of dat je er een hoogpolig
tapijtje voor kon leggen waardoor het grint fijn in de haren daarvan bleef hangen. Sorry hoor, maar
ik haat katten en vind dat overmatige gelul over katten hier totaal niet interessant en lees dat ook liever
helemaal niet. Maar haha, ik had daar eigenlijk niets van willen zeggen. Ik haal het nu even aan om
duidelijk te maken dat nu eenmaal niet alles wat er hier gepost is zo leuk is om te lezen

goed om te weten dat het toch niet helemaal aan mij ligt
soms vraag ik me echt af of die diingen die ik denk en zeg dan echt zo raar zijn
als je de reacties hier hoort
pi_50340913
Warmte? Waarom heeft iedereen het over warmte?? Het is helemaal niet warm vandaag!
Ok, toen ik om 12 uur een rondje ging rennen had ik het wel warm, maar dat was meer van het rennen dan van iets anders eigenlijk.
Zit ik weer in de verkeerde hoek van het land voor de lekkere tempraturen?
pi_50340944
Het is hier bloedheet, Liejannuh
pi_50340981
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:42 schreef Liejannuh het volgende:
Warmte? Waarom heeft iedereen het over warmte?? Het is helemaal niet warm vandaag!
Ok, toen ik om 12 uur een rondje ging rennen had ik het wel warm, maar dat was meer van het rennen dan van iets anders eigenlijk.
denk het
hier is het toch al de hele dag rond de 28 graden
pi_50340983
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

goed om te weten dat het toch niet helemaal aan mij ligt
soms vraag ik me echt af of die diingen die ik denk en zeg dan echt zo raar zijn
als je de reacties hier hoort
Wát je zegt is wel vaker niet zo raar hoor!
Alleen de manier waarop je het zegt kan door sommigen als beledigend worden gezien.
Bijvoorbeeld: Als jij net zegt dat alle anderen in het fototopic gewoon dik waren, dan denk ik: "en bedankt" en ben ik al weer geïrriteerd. Dan zet ik me daar even overheen en post ik geen reacti, maar dat kost me wel even moeite.
Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen soms wat geprikkeld reageren! Maar we reageren misschien wel eens wat extreem op jou, omdat je vaak op de man speelt, die man (vrouw) in kwestie voelt zich dan aangevallen en wordt boos. Of het nou goedbedoeld was van jou of niet.

inmiddels is de allergie over en weer zo groot, dat het misschien verstandiger is om weg te blijven. Gewoon, om geen reacties meer uit te lokken.
pi_50341007
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:42 schreef Liejannuh het volgende:
Hier is het prima te doen
Op het balkonneke gezeten vanmorgen en nu is het gewoon tof weer!
pi_50341026
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Wát je zegt is wel vaker niet zo raar hoor!
Alleen de manier waarop je het zegt kan door sommigen als beledigend worden gezien.
Bijvoorbeeld: Als jij net zegt dat alle anderen in het fototopic gewoon dik waren, dan denk ik: "en bedankt" en ben ik al weer geïrriteerd. Dan zet ik me daar even overheen en post ik geen reacti, maar dat kost me wel even moeite.
Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen soms wat geprikkeld reageren! Maar we reageren misschien wel eens wat extreem op jou, omdat je vaak op de man speelt, die man (vrouw) in kwestie voelt zich dan aangevallen en wordt boos. Of het nou goedbedoeld was van jou of niet.

inmiddels is de allergie over en weer zo groot, dat het misschien verstandiger is om weg te blijven. Gewoon, om geen reacties meer uit te lokken.
ja maar dik is toch gewoon zo, dik hoeft niet negatief te zijn maar hoe wil je het anders noemen?
volslank oke maar dat gaat ook maar tot een bepaalde grens

en weg blijven doe ik toch niet als ik dingen blijf zien die me interesseren
pi_50341095
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee dat is ook niet gezond
maar door de warmte kreeg ik geen hap door mijn keel
en van dat ene saucijsje kom je ook niet aan maar je begrijpt toch wel wat ik bedoelde?
ik begrijp heel goed wat je bedoeld maar je posts waren ronduit schandalig En dan heb ik het nog niet eens over die post over mijn aankomen. Daar heb ik gewoon geen woorden voor. Ik denk als jij mee maakt wat ik de laatste tijd heb mee gemaakt dan wil ik je nog wel een keer spreken en zien wat jou gewicht is. Ik heb hier nog lang niet de helft gepost van wat ik de laatste aantal maanden heb meegemaakt. En nu begint het allemaal wat beter te worden en hopelijk gaat nu mijn leven weer wat leuk worden De eerste stappen zijn iig weer gezet. En dan is al dat geshit nog niet afgelopen maar het is op moment een stuk rustiger eindelijk zeg.......

Hoe jij post daar kwets je andere mee En ik ben lang niet in de dieetclub geweest dus verder weet ik er niks van wat voor commentaar je had op andere mensen maar het zal nogal ernstig zijn geweest aan de reacties van de rest te zien.
pi_50341155
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:48 schreef Riann het volgende:

[..]

ik begrijp heel goed wat je bedoeld maar je posts waren ronduit schandalig En dan heb ik het nog niet eens over die post over mijn aankomen. Daar heb ik gewoon geen woorden voor. Ik denk als jij mee maakt wat ik de laatste tijd heb mee gemaakt dan wil ik je nog wel een keer spreken en zien wat jou gewicht is. Ik heb hier nog lang niet de helft gepost van wat ik de laatste aantal maanden heb meegemaakt. En nu begint het allemaal wat beter te worden en hopelijk gaat nu mijn leven weer wat leuk worden De eerste stappen zijn iig weer gezet. En dan is al dat geshit nog niet afgelopen maar het is op moment een stuk rustiger eindelijk zeg.......
had je dan een ziekte waardoor je weer aankwam?

en ik heb ook genoeg mee gemaakt alleen los ik het op andere manieren op
pi_50341174
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar dik is toch gewoon zo, dik hoeft niet negatief te zijn maar hoe wil je het anders noemen?

dik en volslank word door iedereen anders gezien. De meeste hier in het dieettopic hebben nogal eens wat discussies gezien meegepost of gelezen hier op FOK
  maandag 11 juni 2007 @ 18:51:34 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_50341178
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dik hoeft niet negatief te zijn, maar jij doet telkens wel alsof het negatief is.

Het sneue is dus dat wij dus eigenlijk maar gewoon interessant niet moeten gaan posten om van je af te zijn. En dat klinkt heel bot hoor, dat besef ik me, maar jeetje, ik zie ook genoeg topics waar wel wat interessants in staat, maar je bent niet verplicht om te reageren. Soms is het zelfs fijner als je niet reageert. Blijven de topics leuker als je niet reageert.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2007 @ 18:52:13 #73
43556 miss_dynastie
pi_50341204
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:50 schreef Miss_S het volgende:
Gaan we wéér...
  maandag 11 juni 2007 @ 18:52:36 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_50341218
quote:

[..]

Ja, Riann is inderdaad ziek. En voordat je gaat zeggen dat ze dan meer moet gaan sporten, wil ik een ander ding zeggen:

Ik denk dat je maar 2 topics hoeft terug te lezen om erachter te komen wat en hoe. Misschien eens wat meer interesse daarin tonen en je toon aanpassen aan wat je leest?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50341226
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:51 schreef Troel het volgende:

[..]

dik hoeft niet negatief te zijn, maar jij doet telkens wel alsof het negatief is.

Het sneue is dus dat wij dus eigenlijk maar gewoon interessant niet moeten gaan posten om van je af te zijn. En dat klinkt heel bot hoor, dat besef ik me, maar jeetje, ik zie ook genoeg topics waar wel wat interessants in staat, maar je bent niet verplicht om te reageren. Soms is het zelfs fijner als je niet reageert. Blijven de topics leuker als je niet reageert.
het spijt me dan maar zo ben ik niet

en wat maakt jou het uit of ik dik als negatief zie? zolang jij het niet doet is het toch niet erg om zo genoemt te worden
pi_50341260
Miss_s, stop eens met die olie en ga wat anders doen.
pi_50341267
quote:

[..]

Nope, ik heb wel een spierziekte weet het allemaal nog niet zo lang ontslag op mijn werk en hoe het allemaal geregeld is als ik alles moet uitleggen wat er de laatste paar maanden is gebeurd ben ik hier over een uur nog aan het typpen. Ondertussen ook nog eens gestopt met roken... sins die tijd is het alleen maar omhoog gegaan. 2 weken vakantie italie en tja dat was dan 10 kilo bij elkaar en nu rook ik alleen af en toe in het weekend thuis iig niet meer.

En dat is allemaal geen exuus om aan te komen. Ik had het graag ook allemaal anders gezien maar helaas.
pi_50341290
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Miss_s, stop eens met die olie en ga wat anders doen.
ik ga zo hardlopen
pi_50341299
En Riann, jij bent ook nog lang niet terug bij af hoor, je was zoveel kwijt, en dit is dan jammer, maar het komt straks allemaal wel weer goed joh!

pi_50341316
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:54 schreef Riann het volgende:

[..]

En dat is allemaal geen exuus om aan te komen.
nee ok dan begrijpen we elkaar
pi_50341340
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:55 schreef Miss_S het volgende:

ik ga zo hardlopen
super

Kan iedereen er verder over ophouden?
  maandag 11 juni 2007 @ 18:56:39 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_50341343
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het spijt me dan maar zo ben ik niet

en wat maakt jou het uit of ik dik als negatief zie? zolang jij het niet doet is het toch niet erg om zo genoemt te worden
Ow, jij denkt dat het prettig is om in een topic te praten waar om de haverklap een persoon langskomt die overduidelijk laat merken dat je een vetklep bent? Ik ben trots op hetgeen wat ik kwijt ben, er is me door een arts verteld dat ik zelfs niet meer af moet vallen omdat ik dan kans krijg dat ik heel erg ziek wordt. Denk je dat het dan leuk is om te lezen dat jij zegt dat we ons best er niet voor doen? Nee, ik moet nu gaan proberen om niet verder af te vallen om gezond te blijven. Tuurlijk had ik misschien ook wel een BMI van 25 gehad, maar dat zit er voor mij niet in. Fijn dat jij dan zo aan het hameren bent dat ik dan maar moet gaan sporten of minder moet gaan eten, maar dat is voo rmij dus niet gezond. Kortom, jouw methoden zijn niet voor iedereen gezond, terwijl je wel doet alsof jouw methodes nog heiliger zijn dan die van Sonja Bakker.

En nee, ik ben dan misschien niet de magerste, maar ik ben zeker niet meer moddervet en ik ben gigantisch trots op mijn lichaam, ook al kan ik me best ergeren aan mijn kipfiletjes. Ik ben ruim 70 kilo afgevallen en daar heb ik anderhalf jaar over gedaan en daar heb ik een heleboel voor moeten doen en moeten laten. Ik heb gewoon ook het recht om daar trots op te zijn en dan is het dus niet prettig om telkens te horen dat je beter je best moet doen enzo.

Misschien dat je daar eens aan moet denken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2007 @ 18:56:52 #83
43556 miss_dynastie
pi_50341357
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee ok dan begrijpen we elkaar
jeminee zeg, echt niet te geloven dit, je blijft maar doorgaan ook he
'Boehoe, ze interpreteren alles negatief, hoe zou dat nou komen, hullie is nie aardig '
  maandag 11 juni 2007 @ 18:57:13 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_50341370
Sorry Isa, had jouw post niet gezien.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50341403
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:55 schreef teigan het volgende:
En Riann, jij bent ook nog lang niet terug bij af hoor, je was zoveel kwijt, en dit is dan jammer, maar het komt straks allemaal wel weer goed joh!

Weet ik gelukkig niet ik weet dat het eens en nooit meer 102 kilo is wat ik er ook voor moet doen.
En ik ben er van overtuigd dat het weer gaat lukken het is me al eens gelukt dus waarom geen 2e keer. En het hoeft niet snel als er maar een dalende lijn in zit met het gewicht.
pi_50341449
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:57 schreef Troel het volgende:
Sorry Isa, had jouw post niet gezien.
Is niet erg, ik begrijp je frustratie wel, maar het wordt er niet gezelliger op als we over en weer rot tegen elkaar blijven doen. En jij màg ook heel erg trots op je lijf zijn
pi_50341477
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Ow, jij denkt dat het prettig is om in een topic te praten waar om de haverklap een persoon langskomt die overduidelijk laat merken dat je een vetklep bent? Ik ben trots op hetgeen wat ik kwijt ben, er is me door een arts verteld dat ik zelfs niet meer af moet vallen omdat ik dan kans krijg dat ik heel erg ziek wordt. Denk je dat het dan leuk is om te lezen dat jij zegt dat we ons best er niet voor doen? Nee, ik moet nu gaan proberen om niet verder af te vallen om gezond te blijven.
maar heb je dan geen spijt dat je het zo ver heb laten komen dat je geen gezond gewicht meer kan hebben?
pi_50341502
Ik vind dat iedereen hier trots op zijn lijf mag zijn..

Ook al vallen we niet allemaal even hard af, en komen sommigen ook wel weer eens flink aan, we zijn wel bezig met wat het beste is.. En daarmee win je al een enorme slag.. Dan maakt zo'n terugval echt helemaal niets uit..
  maandag 11 juni 2007 @ 19:01:12 #89
79550 Ymke
your ghost
pi_50341503
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef Riann het volgende:

[..]

Weet ik gelukkig niet ik weet dat het eens en nooit meer 102 kilo is wat ik er ook voor moet doen.
En ik ben er van overtuigd dat het weer gaat lukken het is me al eens gelukt dus waarom geen 2e keer. En het hoeft niet snel als er maar een dalende lijn in zit met het gewicht.
Tuurlijk gaat je dat lukken , hoeveel wil je nog kwijt nu?
pi_50341511
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
maar heb je dan geen spijt dat je het zo ver heb laten komen dat je geen gezond gewicht meer kan hebben?
Hardlopen, je had beloofd te gaan hardlopen!!!!!

* Isabeau schreeuwt even
pi_50341546
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hardlopen, je had beloofd te gaan hardlopen!!!!!

* Isabeau schreeuwt even
moet nog ff bij komen van de bootcamp net sorry
pi_50341570
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:02 schreef Miss_S het volgende:

pi_50341593
Ernstig dit
pi_50341594
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:01 schreef Ymke het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat je dat lukken , hoeveel wil je nog kwijt nu?
het liefste wil ik 70 of zelfs 65 gaan wegen als het me al lukt maar ik ben al uiterst tevrede met 75 kilo dat heb ik al eens gewogen toen ik zoveel was afgevallen.
pi_50341603
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ga dan lekker tv kijken ofzo.
Of ga een ode aan jezelf schrijven ofzo... maar laat ons gewoon eventjes met rust.
Kunnen wij ons ook weer richten op dingen die WEL de moeite waard zijn.
***Levi was here***
pi_50341659
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef Riann het volgende:

[..]

het liefste wil ik 70 of zelfs 65 gaan wegen als het me al lukt maar ik ben al uiterst tevrede met 75 kilo dat heb ik al eens gewogen toen ik zoveel was afgevallen.
en als je 75 weegt ben je op dat moment er dan ook echt tevreden mee?
want dat dacht ik ook altijd maar nu wil ik dus ook echt wel verder gaan
pi_50341672
Ik heb trouwens vandaag het examen van Prince2 Foundation gehaald.
Cursus over projectmanagement, tjonge wat was dat een droge kost.
Heb precies 1 uur aan zelfstudie gedaan... in de auto op weg naar en terug van de meeting gisteren.
***Levi was here***
  maandag 11 juni 2007 @ 19:05:58 #98
79550 Ymke
your ghost
pi_50341686
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef Riann het volgende:

[..]

75 is een mooi begin streefgewicht toch? Je hebt er alle tijd voor , het hoeft niet volgende maand al behaald te zijn
  maandag 11 juni 2007 @ 19:07:27 #99
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_50341746
quote:

noooooouuu nu mag ik dus ook niet meer hier komen??? tussen 25 en 27 had ik toch zelf de keuze???

en uhhh ik heb al een aantal aanvaringen gehad met Miss-S en haar betweterige gedrag en ik wordt er doodmoe van dat ze alles beter denkt te weten (met nadruk op denkt!)
ik ben benieuwd als we een paar jaar verder zijn, of ze dan nog op een stabiel gewicht zit
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_50341761
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef Miss_S het volgende:
en als je 75 weegt ben je op dat moment er dan ook echt tevreden mee?
want dat dacht ik ook altijd maar nu wil ik dus ook echt wel verder gaan
Dat ziet ze dan wel weer hoor, 75 is al een heel mooi getal om trots op te zijn.
pi_50341766
*mompelt ook iets over altijd komen lurken omdat het hier zo gezellig is en mensen elkaar zo goed steunen ...

En ik vind het nog steeds stoer zoals de dames en heren elkaar hier steunen en trots kunnen zijn op hun lichaam!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')