hoezo na het speklap verhaal?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
isa, ik begrijp jouw standpunt helemaal, maar jézus miss_s, kap ff man
zeker na dat speklap verhaal....
rode en roze lappen galore..
Ik ben namelijk heel lief enzoquote:Op maandag 11 juni 2007 17:43 schreef Isabeau het volgende:
De Dieetclub is een gezellige club vrouwen en mannen met overgewicht die daar iets aan willen doen. Omdat het bij veel overgewicht om lange termijn planning gaat is het niet vreemd dat het niet altijd even goed gaat.
Maar wij zijn er om je te steunen en te helpen!
Iedereen met roze in de usericon gaarne negeren of enkel positief interpreteren. Bij voorbaat dank. Behalve Omearos. Die vooral niet negeren.
Wauw, die kan in het Guinness Book of Records.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:45 schreef Miss_S het volgende:
het was een 40gram speklap
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had net dit getypt:
[..]
Maar gelukkig mag je blijven
toch heel normaal hier hoor?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:52 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wauw, die kan in het Guinness Book of Records.
Volgens mijn gegevens had Miss_S een startbmi van 27 of hoger hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 17:52 schreef Troel het volgende:
Het staat ook gewoon in de OP
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
en tussen de 25 en 27 mag je het zelf wetenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:52 schreef Troel het volgende:
Het staat ook gewoon in de OP
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
wil je álsjeblieft gewoon je oogkleppen afzetten, en niet zo eigenwijs zijn?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
toch heel normaal hier hoor?
gewoon halve speklap en dan de kleinste uitkiezen
bijna 37 zelfsquote:Op maandag 11 juni 2007 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens had Miss_S een startbmi van 27 of hoger hoor
waar ben ik dan eigenwijs in?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wil je álsjeblieft gewoon je oogkleppen afzetten, en niet zo eigenwijs zijn?
verder ben je ongetwijfeld heel lief, leuk en goed bezig, maar niet hier.voor de goeie orde.
Tijd om dat start even weg te halen dusquote:Op maandag 11 juni 2007 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens had Miss_S een startbmi van 27 of hoger hoor
wel 96 kiloquote:Op maandag 11 juni 2007 17:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ie maar niet meer dan 40 gram is
Anyway, ik val hardstikke af met dit weer![]()
Die is mafquote:
Ik krimp tegenwoordig...quote:Op maandag 11 juni 2007 17:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Tijd om dat start even weg te halen dus
D'r is toch niets mis met boontjes? Als je ze maar minstens 10 minuten kookt, anders zijn ze (een beetje) giftigquote:Op maandag 11 juni 2007 17:55 schreef gothic-blackie het volgende:
vanavond aan de boontjes en een gehakt cordonblue (ja is slecht miss-s maar niet zeiken graag)
Nee, het wordt serieus gewoon tijd dat er een keer door moderators ingegrepen wordt.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die is mafNee hoor, we gaan niets aanpassen omdat jij iemand niet kan luchten of zien
Is dat zo??quote:Op maandag 11 juni 2007 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
D'r is toch niets mis met boontjes? Als je ze maar minstens 10 minuten kookt, anders zijn ze (een beetje) giftig
Omdat iemand vindt dat een saucijsje misschien door een slimmere keuze kan worden vervangen in een topic over lijnen? En wat voor soort 'ingrijpen' had jij dan in gedachten?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:00 schreef Troel het volgende:
Nee, het wordt serieus gewoon tijd dat er een keer door moderators ingegrepen wordt.
Alleen als de BMI grens omhoog gaat, alleen danquote:Op maandag 11 juni 2007 17:59 schreef teigan het volgende:
Oeh, dat klinkt niet gezond freecell..
In het Sonja Bakker topic is er geen ruimte om te klagen over het Sonja Bakker dieet. Lijkt me dat in de dieetclub geen ruimte zou moeten zijn om te klagen over de keuzes van/ gebrek aan inzet/ het toch niet af willen vallen van dikke mensen. Daar zou een eigen topic voor kunnen komen, bijvoorbeeld, waar ruimte is voor discussie over... (net als bij Sonja Bakker dus, daar werkt het toch ook)quote:Op maandag 11 juni 2007 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat iemand vindt dat een saucijsje misschien door een slimmere keuze kan worden vervangen in een topic over lijnen? En wat voor soort 'ingrijpen' had jij dan in gedachten?
hihihihi ach als ik biefstuk had gelust was het boontjes met biefstuk geweest. en geen aardappels, want die lust ik nietquote:Op maandag 11 juni 2007 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
D'r is toch niets mis met boontjes? Als je ze maar minstens 10 minuten kookt, anders zijn ze (een beetje) giftig
Pfff, je probeert nu wel een beetje de ideale mod uit te hangen hoor. C'est le ton qui fait la music. De manier waarop het gebracht wordt ligt heel dicht bij mensen persoonlijk aanvallen, iets wat op Fok! niet getolereerd wordt. Omdat zij zo reageert, reageren wij zo terug wat het topic er niet leuker op maakt.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat iemand vindt dat een saucijsje misschien door een slimmere keuze kan worden vervangen in een topic over lijnen? En wat voor soort 'ingrijpen' had jij dan in gedachten?
Nou!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:43 schreef Isabeau het volgende:
De Dieetclub is een gezellige club vrouwen en mannen met overgewicht die daar iets aan willen doen. Omdat het bij veel overgewicht om lange termijn planning gaat is het niet vreemd dat het niet altijd even goed gaat.
Maar wij zijn er om je te steunen en te helpen!
Iedereen met roze in de usericon gaarne negeren of enkel positief interpreteren. Bij voorbaat dank. Behalve Omearos. Die vooral niet negeren.
Misschien daardoor wat strakker in je vel?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ter compensatie kom ik wel behoorlijk goed aan mijn beweging de laatste tijd.
Van de Engelse Wiki over sperziebonen:quote:Op maandag 11 juni 2007 18:04 schreef Pandorah het volgende:
Zo leer je eens wat hier. Ik wist ook niet dat je boontjes minimaal 10 minuten moest koken![]()
quote:Toxicity
Before they are eaten, the raw bean should be boiled for at least ten minutes to degrade a toxic compound - the lectin phytohaemagglutinin - found in the bean which would otherwise cause severe gastric upset. This compound is present in many varieties (and in some other species of bean), but is especially concentrated in red kidney beans. Although in the case of dry beans the ten minutes required to degrade the toxin is much shorter than the hours required to fully cook the beans themselves, outbreaks of poisoning have been associated with the use of slow cookers whose low cooking temperatures may be unable to degrade the toxin. Sprouts of pulses high in haemaglutins should not be eaten. Red kidney beans, especially, should not be sprouted.
Miss_S, het is een beetje jammer dat je zelf nadat Troel begon te freaken wat lulliger uit de hoekquote:Op maandag 11 juni 2007 17:45 schreef Miss_S het volgende:
hoezo na het speklap verhaal?
het was een 40gram speklap
in totaal heb ik vandaag nog geen 600 kcal op
Daar wil ik nog op reagerenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef Faat het volgende:
En nog eventjes een laatste opmerking: nogmaals sorry, maar we zijn hier aan het lijnen (ook al lukt
dat soms niet echt) Ik vind wel dat als je soep en stamppot én een saucijs én kwark wil gaan eten
voor je avondmaal dat je op je klompen kunt aanvoelen dat dat misschien een beetje too much is![]()
[miss_s]quote:Op maandag 11 juni 2007 18:15 schreef Troel het volgende:
Ik eet vanavond kipfilet met spinazie en aardappelballetjes.
En daar neem ik dan een lekkere klodder zaanse fritessaus bij en vooraf nemen we verse groentensoep en dan nemen we ook pudding toe.
Ja , 2 keer zelfs , ik heb het gevoel dat de eerste blinde paniek een beetje aan het zakken is , heb zelfs boontjes gegeten, ik hoef niet meer te braken , dus we gaan de goede kant op .quote:Op maandag 11 juni 2007 17:42 schreef omearos het volgende:
Ymke
Hoe ging het vandaag? Lekkere wandeling gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |