Ik heb geloof ik een tijdje van hero gedronken met rood spul erin ik vond het erg lekker ik kon smorgens om 6 uur niet eten en dan had ik toch genoeg tot de eerste pauze van stage.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:53 schreef Ymke het volgende:
Goedemorgen allen . Ik kreeg gisteren wat advies over dat vloeibaar eten , ontbijt drankjes enszo
Ik denk dat ik dat zo maar eens ga halen ,want het braken is weer volledig terug. Ik begin helemaal trillerig te worden van het niet eten Weten jullie welke dan een beetje drinkbaar zijn? Ik ben absoluut geen zoetekauw
Ik heb alleen die van Hero geprobeerd en die vond ik absoluut niet lekker. Maar misschien moet je die shakes of soepjes van slimfast of modifast proberen: daar zitten ook veel toegevoegde voedingstoffen en vitamines in, dan krijg je dat iig wel binnen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:53 schreef Ymke het volgende:
Goedemorgen allen . Ik kreeg gisteren wat advies over dat vloeibaar eten , ontbijt drankjes enszo
Ik denk dat ik dat zo maar eens ga halen ,want het braken is weer volledig terug. Ik begin helemaal trillerig te worden van het niet eten Weten jullie welke dan een beetje drinkbaar zijn? Ik ben absoluut geen zoetekauw
Is dat een drinkyoghurt of een fruitdrankje?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:55 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik een tijdje van hero gedronken met rood spul erin ik vond het erg lekker ik kon smorgens om 6 uur niet eten en dan had ik toch genoeg tot de eerste pauze van stage.
Dat is ook wel een idee jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb alleen die van Hero geprobeerd en die vond ik absoluut niet lekker. Maar misschien moet je die shakes of soepjes van slimfast of modifast proberen: daar zitten ook veel toegevoegde voedingstoffen en vitamines in, dan krijg je dat iig wel binnen!
Ik ben persoonlijk helemaal weg van de vanille shakes van Slimfast en de mokka shakesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:53 schreef Ymke het volgende:
Tot morgenquote:
Ik ben daar tijden geleden eigenlijk alweer eens geweest, maar voelde me een beetje overweldigdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:52 schreef Rewimo het volgende:
Enne Faat, info?
http://www.wlsinfo.nl/lotgenotendag_2007.htm
Over de WLS-dag afgelopen weekend
Mijn hond lenen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:12 schreef Troel het volgende:
Iets tegen katten zodat ze niet in mijn tuin schijten zou wel welkom zijn
Ik ken je verhaal dan wel niet maar bijzonder knap hoe jij door het leven gaat , hoop dat je het gezonde leven weer kan opppaken ,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:08 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik ben daar tijden geleden eigenlijk alweer eens geweest, maar voelde me een beetje overweldigd
door alle drama. Ik weet niet hoe ik dat kan uitleggen, maar ik voelde me er niet meer thuis denk ik.
Ik voel me zoveel anders dan vroeger, ik ben nog steeds degene die 85 kilo afviel en als behoorlijk
anorectisch door het leven ging en mezelf 6 dagen in de week afbeulde in de sportschool. Die
herinneringen komen zodra ik met WLS lotgenoten praat continue omhoog. Erg irritant, want zelfs
mensen die zo bekend zijn met dieetproblematiek en wie het niet lukt om te lijnen durven tegen mij
te zeggen. Hoe heb je het zover kunnen laten komen dat je weer 100+ bent gaan wegen![]()
Daar komt nog eens bij dat ik me ook geen WLS-er voel aangezien mijn maagbandje er louter ter
decoratie omzit. Haha of ter psychische ondersteuning, whatever. Tis mijn laatste vrije dag nu.
Ik ga me eens even helemaal uitleven op de markt in Schalkwijk en met leuke spullen terugkomen
Moet ik nog wat meenemen voor iemand? Kaas? Fruit? Bloemen? Kattenbakgrind ofzo?
Bij mij zou zoiets idd goed helpen, als ik net mijn tanden heb gepoetst heb ik nergens meer zin in.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:44 schreef Faat het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de tip om je tanden te gaan poetsen als je trek hebt in zoetigheid?
Laatst gehoord en ook direct geprobeerd, maar het leek wel alsof mijn frisse mond de leegte van
mijn maag nog eens extra benadrukte en ik nóg meer zin kreeg eigenlijk om wat te eten![]()
ik vind drinkontbijt van Hero wel lekker, en slimfast shake aardbeien (de versie dat je poeder moet aanlengen met melk) Ik heb dat genomen toen ik niet kon kauwen. Verder nam ik ook dingen als AH-vruchtensap (die glazen flessen met versgeperst), soep/bouillon, geprakte banaan met sinaasappelsap, enz. Maar dat was meer omdat ik wel gewoon honger had, is wat minder uitgedacht qua voedingsstoffen dan de slimfast en drinkontbijt e.d.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:53 schreef Ymke het volgende:
Veel succes!quote:
Het is een fruitontbijt drankjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
Is dat een drinkyoghurt of een fruitdrankje?
btw , een lichaam is best een raar iets , al dagen niets eten en toch wel elke dag ontlastingHoeveel zit er eigenlijk in je darmen?
Ja ik kan me voorstellen dat je eigen ziek meld na alle ellende. Maar shakes en zo is een prima idee als je dat wel binnen kan houden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:03 schreef Ymke het volgende:
Kij , hier heb ik echt wat aan , tijdens het lijnen nooit die shakes en spullen willen eten maar nu is het en prima idee , ik had er nooit aan gedacht
Heb me deze week ziek gemeld , was geen probleem , gelukkig. Even wat rust aan mn hoofd
Of een soeppan volquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:35 schreef omearos het volgende:
Met dit weer is een bakje salade 's middags erg lekker![]()
Voor een tentamen? Volgens mij is iedereen relaxter dan ik he. Iedereenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:41 schreef freecell het volgende:
En ik ga ff weer 5 minuten hoepelen
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor een tentamen? Volgens mij is iedereen relaxter dan ik he. Iedereen
Het komt bij elkaar zoals ik de groepjes had neergezet, alleen de aardbeien en frambozen hou ik apart, dat is zo ook al lekker om te snaaienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of een soeppan vol
Klinkt erg lekker. Als je het tenminste niet allemaal bij elkaar gaat gooien
Ah, dat scheelt. Maar tentamen + relax is hier een combi die echt niet voorkomtquote:
Ik heb ook zo iddquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt. Maar tentamen + relax is hier een combi die echt niet voorkomt
Wel heel goed voor de lijn, zeker als ik 's middags een tentamen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |