abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:53:41 #276
79550 Ymke
your ghost
pi_50363316
Goedemorgen allen . Ik kreeg gisteren wat advies over dat vloeibaar eten , ontbijt drankjes enszo

Ik denk dat ik dat zo maar eens ga halen ,want het braken is weer volledig terug. Ik begin helemaal trillerig te worden van het niet eten Weten jullie welke dan een beetje drinkbaar zijn? Ik ben absoluut geen zoetekauw
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_50363372
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:53 schreef Ymke het volgende:
Goedemorgen allen . Ik kreeg gisteren wat advies over dat vloeibaar eten , ontbijt drankjes enszo

Ik denk dat ik dat zo maar eens ga halen ,want het braken is weer volledig terug. Ik begin helemaal trillerig te worden van het niet eten Weten jullie welke dan een beetje drinkbaar zijn? Ik ben absoluut geen zoetekauw
Ik heb geloof ik een tijdje van hero gedronken met rood spul erin ik vond het erg lekker ik kon smorgens om 6 uur niet eten en dan had ik toch genoeg tot de eerste pauze van stage.
pi_50363420
quote:

Ik heb alleen die van Hero geprobeerd en die vond ik absoluut niet lekker. Maar misschien moet je die shakes of soepjes van slimfast of modifast proberen: daar zitten ook veel toegevoegde voedingstoffen en vitamines in, dan krijg je dat iig wel binnen!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:58:04 #279
79550 Ymke
your ghost
pi_50363434
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:55 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik een tijdje van hero gedronken met rood spul erin ik vond het erg lekker ik kon smorgens om 6 uur niet eten en dan had ik toch genoeg tot de eerste pauze van stage.
Is dat een drinkyoghurt of een fruitdrankje?

btw , een lichaam is best een raar iets , al dagen niets eten en toch wel elke dag ontlasting Hoeveel zit er eigenlijk in je darmen?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:59:30 #280
79550 Ymke
your ghost
pi_50363476
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb alleen die van Hero geprobeerd en die vond ik absoluut niet lekker. Maar misschien moet je die shakes of soepjes van slimfast of modifast proberen: daar zitten ook veel toegevoegde voedingstoffen en vitamines in, dan krijg je dat iig wel binnen!
Dat is ook wel een idee ja
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:00:07 #281
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50363490
quote:

Ik ben persoonlijk helemaal weg van de vanille shakes van Slimfast en de mokka shakes
van Weight Care. Beide drankjes kosten in de supermarkt zo ongeveer ¤ 1,75 per stuk.

Op dit moment echter heeft Slimfast zijn lijn vernieuwd ipv blikjes naar plastic flesjes en
zijn alle blikjes bij Xenos (de oude look dus) te koop voor iets van 60 of 70 cent. En de
tussendoor snacks voor zelfs maar 25 cent. Goed moment dus om die dingen in te slaan.

Wat betreft de smaken er is keuze volop, maar vanille en mocca zijn mijn favorites
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 juni 2007 @ 10:00:54 #282
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50363504
Tot morgen!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:03:21 #283
79550 Ymke
your ghost
pi_50363560
Kij , hier heb ik echt wat aan , tijdens het lijnen nooit die shakes en spullen willen eten maar nu is het en prima idee , ik had er nooit aan gedacht

Heb me deze week ziek gemeld , was geen probleem , gelukkig. Even wat rust aan mn hoofd
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:03:44 #284
79550 Ymke
your ghost
pi_50363579
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Tot morgen!
Tot morgen
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:08:40 #285
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50363707
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:52 schreef Rewimo het volgende:
Enne Faat, info?

http://www.wlsinfo.nl/lotgenotendag_2007.htm

Over de WLS-dag afgelopen weekend
Ik ben daar tijden geleden eigenlijk alweer eens geweest, maar voelde me een beetje overweldigd
door alle drama. Ik weet niet hoe ik dat kan uitleggen, maar ik voelde me er niet meer thuis denk ik.

Ik voel me zoveel anders dan vroeger, ik ben nog steeds degene die 85 kilo afviel en als behoorlijk
anorectisch door het leven ging en mezelf 6 dagen in de week afbeulde in de sportschool. Die
herinneringen komen zodra ik met WLS lotgenoten praat continue omhoog. Erg irritant, want zelfs
mensen die zo bekend zijn met dieetproblematiek en wie het niet lukt om te lijnen durven tegen mij
te zeggen. Hoe heb je het zover kunnen laten komen dat je weer 100+ bent gaan wegen

Daar komt nog eens bij dat ik me ook geen WLS-er voel aangezien mijn maagbandje er louter ter
decoratie omzit. Haha of ter psychische ondersteuning, whatever. Tis mijn laatste vrije dag nu.
Ik ga me eens even helemaal uitleven op de markt in Schalkwijk en met leuke spullen terugkomen

Moet ik nog wat meenemen voor iemand? Kaas? Fruit? Bloemen? Kattenbakgrind ofzo?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:12:12 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_50363817
Iets tegen katten zodat ze niet in mijn tuin schijten zou wel welkom zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:14:15 #287
79550 Ymke
your ghost
pi_50363888
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:12 schreef Troel het volgende:
Iets tegen katten zodat ze niet in mijn tuin schijten zou wel welkom zijn
Mijn hond lenen?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:16:48 #288
79550 Ymke
your ghost
pi_50363964
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:08 schreef Faat het volgende:

[..]

Ik ben daar tijden geleden eigenlijk alweer eens geweest, maar voelde me een beetje overweldigd
door alle drama. Ik weet niet hoe ik dat kan uitleggen, maar ik voelde me er niet meer thuis denk ik.

Ik voel me zoveel anders dan vroeger, ik ben nog steeds degene die 85 kilo afviel en als behoorlijk
anorectisch door het leven ging en mezelf 6 dagen in de week afbeulde in de sportschool. Die
herinneringen komen zodra ik met WLS lotgenoten praat continue omhoog. Erg irritant, want zelfs
mensen die zo bekend zijn met dieetproblematiek en wie het niet lukt om te lijnen durven tegen mij
te zeggen. Hoe heb je het zover kunnen laten komen dat je weer 100+ bent gaan wegen

Daar komt nog eens bij dat ik me ook geen WLS-er voel aangezien mijn maagbandje er louter ter
decoratie omzit. Haha of ter psychische ondersteuning, whatever. Tis mijn laatste vrije dag nu.
Ik ga me eens even helemaal uitleven op de markt in Schalkwijk en met leuke spullen terugkomen

Moet ik nog wat meenemen voor iemand? Kaas? Fruit? Bloemen? Kattenbakgrind ofzo?
Ik ken je verhaal dan wel niet maar bijzonder knap hoe jij door het leven gaat , hoop dat je het gezonde leven weer kan opppaken ,

En Schalkwijk dat is wel lekker in de buurt , ik kom wel eens mee markten
pi_50364558
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:44 schreef Faat het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de tip om je tanden te gaan poetsen als je trek hebt in zoetigheid?
Laatst gehoord en ook direct geprobeerd, maar het leek wel alsof mijn frisse mond de leegte van
mijn maag nog eens extra benadrukte en ik nóg meer zin kreeg eigenlijk om wat te eten
Bij mij zou zoiets idd goed helpen, als ik net mijn tanden heb gepoetst heb ik nergens meer zin in.
Ik ga vanmiddag ook hardlopen op het moment dat ik normaal gesproken het meest de neiging heb om te gaan snaaien, dus zo tussen 4 en 5 uur, ook een mooie afleiding en nog goed voor het afvallen ook. En dan het tandenpoetsen gebruiken tegen mijn snaaineigingen 's avonds laat

quote:

ik vind drinkontbijt van Hero wel lekker, en slimfast shake aardbeien (de versie dat je poeder moet aanlengen met melk) Ik heb dat genomen toen ik niet kon kauwen. Verder nam ik ook dingen als AH-vruchtensap (die glazen flessen met versgeperst), soep/bouillon, geprakte banaan met sinaasappelsap, enz. Maar dat was meer omdat ik wel gewoon honger had, is wat minder uitgedacht qua voedingsstoffen dan de slimfast en drinkontbijt e.d.

ow ja, bij hielp het drinken van iets zuurs of van gemberthee goed tegen braken.
Sterkte

quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Tot morgen!
Veel succes!
pi_50364810
Mijn vader gaf me vroeger as ik erg misselijk was, altijd geraspte appel met een heel klein beetje kaneel er over.
Bij de eerste hap denk je: "ieuw!" maar de tweede wordt al lekker.
Ik heb nog nooit gehad dat ik daarna doorging met braken
pi_50365206
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:58 schreef Ymke het volgende:

[..]

Is dat een drinkyoghurt of een fruitdrankje?

btw , een lichaam is best een raar iets , al dagen niets eten en toch wel elke dag ontlasting Hoeveel zit er eigenlijk in je darmen?
Het is een fruitontbijt drankje
pi_50365279
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:03 schreef Ymke het volgende:
Kij , hier heb ik echt wat aan , tijdens het lijnen nooit die shakes en spullen willen eten maar nu is het en prima idee , ik had er nooit aan gedacht

Heb me deze week ziek gemeld , was geen probleem , gelukkig. Even wat rust aan mn hoofd
Ja ik kan me voorstellen dat je eigen ziek meld na alle ellende. Maar shakes en zo is een prima idee als je dat wel binnen kan houden.

knuff
pi_50366294
Zo, net even flink fruit en groente ingeslagen, zometeen maar bewerken tot salades Met dit weer is een bakje salade 's middags erg lekker

Ik heb:
Ananas (vers, zometeen de snijder uitproberen )
Meloen
Bananen
Peren
Appels

Aardbeien
Frambozen

Paprika
Wortel

Komkommer
Tomaat

hopelijk heb ik nog genoeg bakjes
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2007 @ 11:40:07 #294
43556 miss_dynastie
pi_50366427
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:35 schreef omearos het volgende:
Met dit weer is een bakje salade 's middags erg lekker
Of een soeppan vol
Klinkt erg lekker. Als je het tenminste niet allemaal bij elkaar gaat gooien
pi_50366490
Klinkt lekker! De ananassbijder is geniaal. Doordraaien tot de onderkant er helemaal uit is, dan de bovenkant los klikken en de staaf er door heen trekken

@Ymke: als je niet eet en wel braakt bén je ook ziek, wat de oorzaak dan ook moge zijn.

En ik ga ff weer 5 minuten hoepelen
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2007 @ 11:47:02 #296
43556 miss_dynastie
pi_50366686
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:41 schreef freecell het volgende:
En ik ga ff weer 5 minuten hoepelen
Voor een tentamen? Volgens mij is iedereen relaxter dan ik he. Iedereen
pi_50366970
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Voor een tentamen? Volgens mij is iedereen relaxter dan ik he. Iedereen

Ik heb net mijn tentamenstof nog even doorgelezen. Het is voor het vak technische zorgtaken en daar hebben we volgende week een praktijktoets van.
Ik vind medisch dingetjes gewoon wel tof, dus kende ik 90% van de tentamenstof al voor ik met het vak begon. Het enige wat ik niet goed kende was de wet BIG, een ubersaai stuk, maar dat weet ik nu inmiddels ook wel.
Daar word je spontaan relaxed van
pi_50367060
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Of een soeppan vol
Klinkt erg lekker. Als je het tenminste niet allemaal bij elkaar gaat gooien
Het komt bij elkaar zoals ik de groepjes had neergezet, alleen de aardbeien en frambozen hou ik apart, dat is zo ook al lekker om te snaaien
En ik kan idd bij gebrek aan bakjes ook pannen gaan gebruiken
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2007 @ 11:57:15 #299
43556 miss_dynastie
pi_50367087
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:54 schreef freecell het volgende:
Daar word je spontaan relaxed van
Ah, dat scheelt. Maar tentamen + relax is hier een combi die echt niet voorkomt
Wel heel goed voor de lijn, zeker als ik 's middags een tentamen heb
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:59:10 #300
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!