quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:05 schreef freecell het volgende:Sorry, ik zal proberen te stoppen en over de katten te praten in de kattentopics
![]()
Ik meld hier gewoon vaak dingen uit mijn leven en momenteel heeft dat beestje gewoon een stukje leven overgenomen
![]()
Voel je alsjeblieft niet persoonlijk aangesproken. Je bent absoluut niet de enige
![]()
Ik ben zelf trouwens ook iemand die om de haverklap offtopic gaat hoor, maar ik mis gewoon heel erg
de tips en adviezen hier in het dieettopic die me helpen met mijn dieet. Gewoon dingen lezen waarvoor
ik hier ook eigenlijk kom zeg maar. We kunnen wel denken dat we alles al weten, maar er is altijd wel
weer iets dat je nog nooit eerder hebt gehoord of dat je gewoon echt nog niet wist. Leuke tips ofzo.
Overigens vind ik dat persoonlijk leed en nare dingen die mensen meemaken hier wel thuis horen,
omdat die bijna altijd weer met iemands eetgedrag verbonden zijn. En steun die van hieruit komt kan
dan misschien ook weer iemand goed helpen verder te lijnen (of zich iig een beetje beter te voelen)
Maar ja, katten hè in het dieetclubtopic. Dat gaat mij gewoon net effe te ver
Wat vinden jullie trouwens van de tip om je tanden te gaan poetsen als je trek hebt in zoetigheid?
Laatst gehoord en ook direct geprobeerd, maar het leek wel alsof mijn frisse mond de leegte van
mijn maag nog eens extra benadrukte en ik nóg meer zin kreeg eigenlijk om wat te eten