quote:
Saai onweerquote:Op zondag 10 juni 2007 23:45 schreef wyccie het volgende:
Het is hier nu helemaal stil. Geen regen, niks meer.
Staat er al sinds topic 157 in zag ikquote:Op zondag 10 juni 2007 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is er overigens bekend van de aanwezigheid van Irakeez bij de meet? Ik kan me niet herinneren dat ik zijn aanmeldpost heb gezien...
Er zit vast nog wel wat in je ruifquote:Op zondag 10 juni 2007 23:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Mijn maag ook
Heb ook niet echt gegeten vanavond
Oh, dat zeg je tegen mij hè? Ik zal het proberen.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mag mijn verjaardag ook in de OP?
27 oktober 1980
Mijn verjaardag staat er ook nog steeds niet in..quote:Op zondag 10 juni 2007 23:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mag mijn verjaardag ook in de OP?
27 oktober 1980
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:00 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat zeg je tegen mij hè? Ik zal het proberen.
De truc: pas aan wat je wil aanpassen, selecteer en knip alles, en klik daarna op bewerken zodat de OP leeg is. Klik weer op bewerken, plak alles weer, verzenden en het is geluktquote:Op maandag 11 juni 2007 00:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar het editten wil niet meer lukken. Databaseproblemen....![]()
Sorry![]()
Ben ik dan ook niet jarig? Mooi, ik vind 27 toch al veel te oud...quote:Op maandag 11 juni 2007 00:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar het editten wil niet meer lukken. Databaseproblemen....![]()
Sorry![]()
Heb via stanley gehoord dat irakeez kwamquote:Op zondag 10 juni 2007 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is er overigens bekend van de aanwezigheid van Irakeez bij de meet? Ik kan me niet herinneren dat ik zijn aanmeldpost heb gezien...
Bedankt, het is gelukt.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De truc: pas aan wat je wil aanpassen, selecteer en knip alles, en klik daarna op bewerken zodat de OP leeg is. Klik weer op bewerken, plak alles weer, verzenden en het is gelukt![]()
En dat zegt iemand die zelf geen geboortjejaar in zijn profiel heeft staanquote:Op maandag 11 juni 2007 00:18 schreef geenaam het volgende:
Waarom staan er eigenlijk geen geboortejaren achter? Lijkt me ook wel interessant om te weten.. Of is dat teveel gevraagd?
Ach, iedereen hier weet toch wel hoe oud ik ben. Dan kan je mijn geboortejaar wel raden. Laat ik dan de eerste zijn die het hier zegt. 1989.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die zelf geen geboortjejaar in zijn profiel heeft staan
Trusten!quote:
1989 was een mooi jaarquote:Op maandag 11 juni 2007 00:22 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach, iedereen hier weet toch wel hoe oud ik ben. Dan kan je mijn geboortejaar wel raden. Laat ik dan de eerste zijn die het hier zegt. 1989.
Dan is ie alweer dichtquote:Op maandag 11 juni 2007 00:27 schreef Juup© het volgende:
Misschien Hier Later Nog Eens Kijken Post
Jazeker. De val van de muur natuurlijk. Ennuhh.... mijn geboorte!!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Trusten!
[..]
1989 was een mooi jaar![]()
![]()
En voor het eerst Samson en Gert op tvquote:Op maandag 11 juni 2007 00:33 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jazeker. De val van de muur natuurlijk. Ennuhh.... mijn geboorte!!![]()
Nee. Dat is in 1998 uitgevonden.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:53 schreef Supersheep het volgende:
Alhoewel... bestond er in 1989 ook al onweer?
dat wist ik helemaal niet!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:55 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee. Dat is in 1998 uitgevonden.Door de heer Bliksemdo Onweer. Deze Italiaanse wetenschapper kwam na een paar mislukte proeven erachter dat hij flitsen en gerommel kon maken. Deze substantie wordt soms door de overheden verspreid in de lucht. Deze substantie noemen we Romelos. Wat Grieks is voor gerommel. Maar onweer heet dus onweer omdat onweer onweer heette..
![]()
Het zit zo. Dat is een anticyclisch beleid. Net als bij de conjuctuur in de economie is er ook een soort van conjunctuur bij het weer. De ene keer is het weer lekker en de andere keer weer slecht. Zie de zomer en de winter. Men wil dat de burgers niet te verwend raken en proberen dit te doen met onweer. Kok is daar mee begonnen in 1998. Dit kwam in een geheime vergadering in de kamer om daarover te beslissen. Iedereen was er voor behalve groenlinks. Deze partij wil dat de overheid niet teveel ingrijpt in het milieu.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dat wist ik helemaal niet!![]()
Welk complot zit er dan achter dat de overheid het vandaag ook weer heeft verspreid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |