quote:
Saai onweerquote:Op zondag 10 juni 2007 23:45 schreef wyccie het volgende:
Het is hier nu helemaal stil. Geen regen, niks meer.
Staat er al sinds topic 157 in zag ikquote:Op zondag 10 juni 2007 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is er overigens bekend van de aanwezigheid van Irakeez bij de meet? Ik kan me niet herinneren dat ik zijn aanmeldpost heb gezien...
Er zit vast nog wel wat in je ruifquote:Op zondag 10 juni 2007 23:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Mijn maag ook
Heb ook niet echt gegeten vanavond
Oh, dat zeg je tegen mij hč? Ik zal het proberen.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mag mijn verjaardag ook in de OP?
27 oktober 1980
Mijn verjaardag staat er ook nog steeds niet in..quote:Op zondag 10 juni 2007 23:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mag mijn verjaardag ook in de OP?
27 oktober 1980
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:00 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat zeg je tegen mij hč? Ik zal het proberen.
De truc: pas aan wat je wil aanpassen, selecteer en knip alles, en klik daarna op bewerken zodat de OP leeg is. Klik weer op bewerken, plak alles weer, verzenden en het is geluktquote:Op maandag 11 juni 2007 00:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar het editten wil niet meer lukken. Databaseproblemen....![]()
Sorry![]()
Ben ik dan ook niet jarig? Mooi, ik vind 27 toch al veel te oud...quote:Op maandag 11 juni 2007 00:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar het editten wil niet meer lukken. Databaseproblemen....![]()
Sorry![]()
Heb via stanley gehoord dat irakeez kwamquote:Op zondag 10 juni 2007 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is er overigens bekend van de aanwezigheid van Irakeez bij de meet? Ik kan me niet herinneren dat ik zijn aanmeldpost heb gezien...
Bedankt, het is gelukt.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De truc: pas aan wat je wil aanpassen, selecteer en knip alles, en klik daarna op bewerken zodat de OP leeg is. Klik weer op bewerken, plak alles weer, verzenden en het is gelukt![]()
En dat zegt iemand die zelf geen geboortjejaar in zijn profiel heeft staanquote:Op maandag 11 juni 2007 00:18 schreef geenaam het volgende:
Waarom staan er eigenlijk geen geboortejaren achter? Lijkt me ook wel interessant om te weten.. Of is dat teveel gevraagd?
Ach, iedereen hier weet toch wel hoe oud ik ben. Dan kan je mijn geboortejaar wel raden. Laat ik dan de eerste zijn die het hier zegt. 1989.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die zelf geen geboortjejaar in zijn profiel heeft staan
Trusten!quote:
1989 was een mooi jaarquote:Op maandag 11 juni 2007 00:22 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach, iedereen hier weet toch wel hoe oud ik ben. Dan kan je mijn geboortejaar wel raden. Laat ik dan de eerste zijn die het hier zegt. 1989.
Dan is ie alweer dichtquote:Op maandag 11 juni 2007 00:27 schreef Juup© het volgende:
Misschien Hier Later Nog Eens Kijken Post
Jazeker. De val van de muur natuurlijk. Ennuhh.... mijn geboorte!!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Trusten!
[..]
1989 was een mooi jaar![]()
![]()
En voor het eerst Samson en Gert op tvquote:Op maandag 11 juni 2007 00:33 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jazeker. De val van de muur natuurlijk. Ennuhh.... mijn geboorte!!![]()
Nee. Dat is in 1998 uitgevonden.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:53 schreef Supersheep het volgende:
Alhoewel... bestond er in 1989 ook al onweer?
dat wist ik helemaal niet!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:55 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee. Dat is in 1998 uitgevonden.Door de heer Bliksemdo Onweer. Deze Italiaanse wetenschapper kwam na een paar mislukte proeven erachter dat hij flitsen en gerommel kon maken. Deze substantie wordt soms door de overheden verspreid in de lucht. Deze substantie noemen we Romelos. Wat Grieks is voor gerommel. Maar onweer heet dus onweer omdat onweer onweer heette..
![]()
Het zit zo. Dat is een anticyclisch beleid. Net als bij de conjuctuur in de economie is er ook een soort van conjunctuur bij het weer. De ene keer is het weer lekker en de andere keer weer slecht. Zie de zomer en de winter. Men wil dat de burgers niet te verwend raken en proberen dit te doen met onweer. Kok is daar mee begonnen in 1998. Dit kwam in een geheime vergadering in de kamer om daarover te beslissen. Iedereen was er voor behalve groenlinks. Deze partij wil dat de overheid niet teveel ingrijpt in het milieu.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dat wist ik helemaal niet!![]()
Welk complot zit er dan achter dat de overheid het vandaag ook weer heeft verspreid?
Je leert nog eens wat hierquote:Op maandag 11 juni 2007 01:03 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het zit zo. Dat is een anticyclisch beleid. Net als bij de conjuctuur in de economie is er ook een soort van conjunctuur bij het weer. De ene keer is het weer lekker en de andere keer weer slecht. Zie de zomer en de winter. Men wil dat de burgers niet te verwend raken en proberen dit te doen met onweer. Kok is daar mee begonnen in 1998. Dit kwam in een geheime vergadering in de kamer om daarover te beslissen. Iedereen was er voor behalve groenlinks. Deze partij wil dat de overheid niet teveel ingrijpt in het milieu.
Ik heb nog steeds, na mijn korte periode in de kamer, vele contacten bij prominente (ex) kamerleden. Deze zullen me dit niet in dank afnemen. Ik zal dus wel een tijdje moeten onderduiken. Ik zat te denken aan een weiland met schapen ofzo. Heb jij geen contacten in dat wereldje?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je leert nog eens wat hier
Nou vraag ik me wel af waarom je deze geheime informatie naar buiten brengt. Loopt je leven nu geen gevaar? Of heb je er gewoon alles voor over om GroenLinks de volgende verkiezingen te laten winnen?
Ik ken toevallig nog wel een ooitje dat op zoek is naar een krantenjongen om het nieuws aan haar voor te lezen en haar wol kan plukken als ze het te warm heeft.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:14 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds, na mijn korte periode in de kamer, vele contacten bij prominente (ex) kamerleden. Deze zullen me dit niet in dank afnemen. Ik zal dus wel een tijdje moeten onderduiken. Ik zat te denken aan een weiland met schapen ofzo. Heb jij geen contacten in dat wereldje?
Leeftijd? Woonplaats? Foto?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ken toevallig nog wel een ooitje dat op zoek is naar een krantenjongen om het nieuws aan haar voor te lezen en haar wol kan plukken als ze het te warm heeft.
Supersheep zegt:quote:
Klinkt spannend..quote:Op maandag 11 juni 2007 01:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Supersheep zegt:
asl?
Lief ooitje zegt:
16
meisje
weiland
Supersheep zegt:
dankje
Supersheep zegt:
Mag ik misschien een foto van je hebben?
* bestand ontvangen "11186.gif"
Supersheep zegt:
dankje!
Lief ooitje zegt:
Anders nog iets Supertje?
Supersheep zegt:
Ik laat het wel weten als ik nog iets hoor
Supersheep zegt:
Beh!
Lief ooitje zegt:
Behbeh
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:45 schreef Supersheep het volgende:
Supersheep zegt:
Hoi, er wordt gevraagd of je toevallig een model bent?
Lief ooitje zegt:
:$
Lief ooitje zegt:
Nee, dat niet
Lief ooitje zegt::
Maar voor een leuke krantenjongen wil ik best wel een privé-modeshowtje lopen...
Supersheep zegt:
Ik geef het door
Supersheep zegt:
Volgens mij maak je hem nu al gek..
Hmm.. Puur zakelijk is dat natuurlijk. Ik zoek alleen een onderduikadres. Anders word mijn vriendin boos.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zal ik iets proberen af te spreken voor jullie?
*snifquote:
Ik hou van schapen!! Ik bel Caroline wel even of ze haar oude programma weer even nieuwe leven in kan blazen. Ik geef ons gelijk op dan..quote:Op maandag 11 juni 2007 02:00 schreef Supersheep het volgende:
Supersheep zegt:
Hij heeft een vriendin zegt ie
Lief ooitje zegt:
Ik ga m'n wol verbranden
Supersheep zegt:
Gaat het wel?
berichten die je nu stuurt, worden bezorgd wanneer je contactpersoon zich aanmeldt
Supersheep zegt:
Oh, je bent offline..
Supersheep zegt:
Hoop niet dat je je nou rot voelt hierdoor
Supersheep zegt:
Sommige krantenjongens zijn gewoon schapenhaters, daar kan jij ook niks aan doen
Moet ik haar nu gaan vertellen dat je van haar houdt?quote:Op maandag 11 juni 2007 02:08 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik hou van schapen!! Ik bel Caroline wel even of ze haar oude programma weer even nieuwe leven in kan blazen. Ik geef ons gelijk op dan..
Wacht daar nog maar even mee. Zeg maar dat ik in een moeilijke periode in mijn leven zit en dat ik op dit moment even niet toe ben aan een relatie. Werkt aaaaltijd..quote:Op maandag 11 juni 2007 02:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Moet ik haar nu gaan vertellen dat je van haar houdt?
Ik zal het doorgeven als ik haar weer spreekquote:Op maandag 11 juni 2007 02:11 schreef geenaam het volgende:
[..]
Wacht daar nog maar even mee. Zeg maar dat ik in een moeilijke periode in mijn leven zit en dat ik op dit moment even niet toe ben aan een relatie. Werkt aaaaltijd..![]()
Goed plan. Maar dat is niet zo moeilijk. Ik ken Caroline nog van mijn tijd dat ik bij de radio werkte. Wij hadden een speciale band als je begrijpt wat ik bedoel..quote:Op maandag 11 juni 2007 02:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven als ik haar weer spreek
En ga jij maar even bij Caroline slijmen en laat haar een bloemetje bezorgen zodat je het verder ook nog een beetje goedmaakt
Jullie zaten samen in de Jostiband? Dat is inderdaad vrij speciaal ja.quote:Op maandag 11 juni 2007 02:19 schreef geenaam het volgende:
[..]
Goed plan. Maar dat is niet zo moeilijk. Ik ken Caroline nog van mijn tijd dat ik bij de radio werkte. Wij hadden een speciale band als je begrijpt wat ik bedoel..![]()
Ik vertel je nog wel een keer over mijn tijd bij de band.quote:Op maandag 11 juni 2007 02:25 schreef Supersheep het volgende:
Over een keukenrasp gesproken, ik ga slapen.
Whehehequote:Op zondag 10 juni 2007 23:19 schreef Etcetera het volgende:
hooooooooooofd schouders knie en teen knie en teen
hooooooooooofd schouders knie en teen knie en tee
oren ogen puntje van je neus
hooooooooooofd schouders knie en teen knie en teen
quote:Op maandag 11 juni 2007 02:25 schreef Supersheep het volgende:
Over een keukenrasp gesproken, ik ga slapen.
niksquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
'Ik ben voor de maatschappij, dan moet je ook dikke wijven neuken'![]()
waaaaatquote:Op maandag 11 juni 2007 00:15 schreef Treinhomo het volgende:
Over plaatjes in [MEN] gesproken;
Er staat daar gewoon nog ergens een tubgirl die nog niet door een moderator is opgemerkt.
Goedemorgenquote:Op maandag 11 juni 2007 08:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeker weten, goeiemorgen!vandaag 1 jaar getrouwd (voor de kerk dan)
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
Hee meis, het is B&J weerquote:
best welquote:
Zaterdag de 23e bijvoorbeeld?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
best wel
kan het mss op een zaterdag? m'n vriend wil wel mee
Ja he. Wij zijn ooit op de terugweg van vakantie zó een bui ingereden, leek het wel. Recht voor ons enorme bliksemschichten, dat was echt zo gaaf!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb een keer in zuid-frankrijk met 5 collega's midden in de nacht vanuit de auto zitten kijken naar zo'n ultieme bui, dat was echt supermooi![]()
In de wiki zetten, volgende keer staat het erinquote:Op maandag 11 juni 2007 00:02 schreef wyccie het volgende:
Sorry![]()
Echt wel hequote:
Tssssquote:Op maandag 11 juni 2007 01:03 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het zit zo. Dat is een anticyclisch beleid. Net als bij de conjuctuur in de economie is er ook een soort van conjunctuur bij het weer. De ene keer is het weer lekker en de andere keer weer slecht. Zie de zomer en de winter. Men wil dat de burgers niet te verwend raken en proberen dit te doen met onweer. Kok is daar mee begonnen in 1998. Dit kwam in een geheime vergadering in de kamer om daarover te beslissen. Iedereen was er voor behalve groenlinks. Deze partij wil dat de overheid niet teveel ingrijpt in het milieu.
ik zal het in de overleg gooienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Het is echt waar hoor. Ik heb het zelf meegekregen toen ik in de kamer zat. Lekker puhquote:
En hoelang heb je er over gedaan om alle plaatjes te vinden? Was het een moeilijke Etc? Vind het wel knap van je hoor.quote:
Oohh.. Zeg dat danquote:Op maandag 11 juni 2007 12:25 schreef Etcetera het volgende:
ik bedoelde meer dat het flash memory spel wat ik moet knutselen af is maar dat er nog een scene mist die wel in het script zit
Jij hebt geen smaakquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 juni 2007 08:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
Sommige mensen staan daar gewoon niet open voor, die ontkennen liever allesquote:Op maandag 11 juni 2007 12:11 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het is echt waar hoor. Ik heb het zelf meegekregen toen ik in de kamer zat. Lekker puh![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:47 schreef Supersheep het volgende:
Gefeliciteerd![]()
* Supersheep taart gooit op het jubilerende echtpaar
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:30 schreef Etcetera het volgende:
ik had al gefeliciteerd gedaanmaar nog een keertje kan geen kwaad
alle gelukswensenen dat jullie nog vele jaren getrouwd mogen zijn
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:31 schreef LadyBlack het volgende:
Fok! doet irritant hier...... als ik op verversen klik gaat ie er een uur over doen
Het is dat ik niet van concerten houd maar andersquote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef B.ertha het volgende:
Jullie zijn jaloers he![]()
Ik ben net 3 uur bezig geweest met Vista installeren, ben benieuwd of het iets is (ik heb nog herstelschijven) Ga nu wat lekkere zooi kopen voor vanavond.
quote:Cuz there's something here I can't explain
I feel I'm diving into driving rain
You get my senses running wild
I can 't resist your sweet, sweet smile
Die kende ik nog nietquote:Op maandag 11 juni 2007 14:42 schreef Supersheep het volgende:
Vind het nou niet echt de meest mooie muziek (wat ook komt doordat ik de meeste nummers al echt héél vaak heb gehoord) maar I'm Ready en Cloud Number Nine zijn toch wel erg goed
En Don't Let Go samen met Sarah McLachlan
En die heb ik onder andere dus zó ontzettend vaak gehoordquote:Op maandag 11 juni 2007 14:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet
When your gone met mel c![]()
sumer of 69![]()
heaven![]()
Oudquote:Op maandag 11 juni 2007 15:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik heb een grote schram op mn borst![]()
En je weet niet hoe het komt?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nietus die zit er pas sinds vanochtend![]()
![]()
Dan moet je er gewoon tegelijkertijd in gaan zittenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:44 schreef Nesle het volgende:
Mensen die geen deo gebruiken met dit snikhete weer
Ik moet verdorie wel na hun in dat lokaal zitten
Een emo deed hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Een emo deed het
Wat ben je toch een emoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik nietquote:Op maandag 11 juni 2007 16:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat ben je toch een emo [afbeelding]
![]()
Ga er nu al vandoor!quote:
Is die emo nog bij je in de buurt dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik werd wakker en er zat ineens een emo in me te krassen![]()
![]()
Maar als me haar nog langer wordt dan begint het toch wat in de buurt te komen![]()
Nee die heb ik direct uit het raam gepleurtquote:Op maandag 11 juni 2007 16:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is die emo nog bij je in de buurt dan?
Dat zou ik wel willen doen, maar af en toe gaat de telefoon, en dan moet ik er echt wel zijn. Bovendien is een van m'n collega's al eerder naar huis gegaan, en daarnaast wil ik morgen wat eerder weg. Dus vandaag maar even dat laatste uurtje uitzittenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ga er nu al vandoor!![]()
Vind je baas vast niet erg en dan hebben jullie meer tijd samen vanavond![]()
Toch niet in de prikkelstruiken?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee die heb ik direct uit het raam gepleurt![]()
Maar hij was niet dood dus doe je hok maar wel goed opslot![]()
Nee wel een bot plasticscheermesjequote:Op maandag 11 juni 2007 16:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Toch niet in de prikkelstruiken?
Of heb je er ook een bak krasloten achteraan gegooid? Dan blijft ie wel even van zichzelf af
Ik dacht woensdag...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem komt trouwens vandaag toch terug of woensdag ?
Hij zou misschien bog een week ectra blijven toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem komt trouwens vandaag toch terug of woensdag ?
Maar dat mist ie de meetquote:Op maandag 11 juni 2007 16:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hij zou misschien bog een week ectra blijven toch?
Correct. Dat is te zeggen: Ik vlieg morgen(dinsdag) en kom dan woensdagochtend aan.quote:
Bij dezequote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef iamredleader het volgende:
Hij wist het nog niet, Nem moest nog kijken of hij goedkoop z'n ticket met een week kon verlengen. Tot op heden nog niks vernomen...
Als je het over de duvel hebtquote:Op maandag 11 juni 2007 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correct. Dat is te zeggen: Ik vlieg morgen(dinsdag) en kom dan woensdagochtend aan.
Ik ga niet verlengen. Waarschijnlijk wel weer binnenkort terug
Straks eerst mijn noodpaspoort ophalen
En als dat er niet is dan MOET ik misschien wel verlengen
quote:
je vingers gaan te snel voor je toetsenbordquote:Op maandag 11 juni 2007 16:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hij zou misschien bog een week ectra blijven toch?
Nah, is waarschijnlijk eerder omdat 'ie aan jou dachtquote:Op maandag 11 juni 2007 16:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
je vingers gaan te snel voor je toetsenbord
ik zie het nu pasquote:Op maandag 11 juni 2007 16:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vingers gaan te snel voor je toetsenbord
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nah, is waarschijnlijk eerder omdat 'ie aan jou dacht![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nah, is waarschijnlijk eerder omdat 'ie aan jou dacht![]()
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
Het vrouwtje achter de balie bij het consulaat is trouwens echt een paniekerige stresskip
De mensen die voor mij waren werden allemaal met een kluitje het riet ingestuurd.
Volgens hun had ze gezegd dat ze hun oude paspoort moesten opzoeken e.d.
Hebben ze dat blijkbaar gedaan en nu vertelde ze dat dat niet genoeg was of niet de bedoeling.
Na aandringen dat ze dat wel gezegd had zei ze steeds dat die mensen het verkeerd begrepen moesten hebben.
Ik dacht: nou, dat zal dan wel.
Maar toen ik zelf aan het loket kwam kwam ik erachter dat ze TOTAAL niet luisterde
Ik leg mijn kapotte paspoort neer en zeg "ik wil graag een noodpaspoort aanvragen". Krijg ik een formulier voor "vermissing van document" toegescheven. En nog meer van dat soort dingen
Dus ik hoop maar dat het werkt
Echt zo'n desk-zombie dusquote:Op maandag 11 juni 2007 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
Het vrouwtje achter de balie bij het consulaat is trouwens echt een paniekerige stresskip
De mensen die voor mij waren werden allemaal met een kluitje het riet ingestuurd.
Volgens hun had ze gezegd dat ze hun oude paspoort moesten opzoeken e.d.
Hebben ze dat blijkbaar gedaan en nu vertelde ze dat dat niet genoeg was of niet de bedoeling.
Na aandringen dat ze dat wel gezegd had zei ze steeds dat die mensen het verkeerd begrepen moesten hebben.
Ik dacht: nou, dat zal dan wel.
Maar toen ik zelf aan het loket kwam kwam ik erachter dat ze TOTAAL niet luisterde
Ik leg mijn kapotte paspoort neer en zeg "ik wil graag een noodpaspoort aanvragen". Krijg ik een formulier voor "vermissing van document" toegescheven. En nog meer van dat soort dingen
Dus ik hoop maar dat het werkt
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
mensen die niet luisteren. En dat op een consulaat
ik zou er wat van zeggen, of vragen naar haar baas.
"Ja hallo, ik heet Nembrionic, en ik wil graag de Consul spreken"
Nou niet echtquote:
Iemand die alleen naar haarzelf luistert danquote:Op maandag 11 juni 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou niet echt
Echt een heel opgefokt typje
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Iemand die alleen naar haarzelf luistert dan
Het resultaat is helaas hetzelfde
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:44 schreef iamredleader het volgende:
Nou, luitjes, ik ga hier de boel afsluiten en naar huis.
En ik denk niet dat ik vanavond nog langskom![]()
Ga gezellig met m'n meissie op de bank hangen of zo![]()
![]()
tot morgen!
Jammerquote:Op maandag 11 juni 2007 09:21 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik heb besloten niet naar de meeting te gaan. Jammer, maar 't wordt me echt te druk om voor een uur of 2 naar Utrecht te reizen.![]()
Tour de Francequote:Op maandag 11 juni 2007 19:04 schreef wyccie het volgende:
Een wat?
wie weetquote:Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zie het
En daar ga jij dus spammen?![]()
sja dat gaat niet lukken. ik post juist steeds minderquote:Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je had het pas nog over heel veel posten in een redelijk korte tijd namelijk
sliep ik danquote:
En is dat goed of slecht?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:12 schreef Homdeck het volgende:
[..]
sja dat gaat niet lukken. ik post juist steeds minder![]()
slaapkopquote:
ik weet van niksquote:
dan heb ik in m'n slaap zeker een driverprobleem opgelostquote:
die dingen zijn slaapverwekkendquote:Op maandag 11 juni 2007 19:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan heb ik in m'n slaap zeker een driverprobleem opgelost
goed bijgekomen?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik was met mijn stageverslag bezig maar dat is ongeveer herzelfde![]()
eigenlijk heb ik daar niet echt een mening overquote:
toch jammerquote:Op maandag 11 juni 2007 19:18 schreef Homdeck het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik daar niet echt een mening over![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
en nu naar links en rechts bewegen
Ah, primaquote:Op maandag 11 juni 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zal het in de overleg gooien
grootste probleem is vervoer (auto enzo... ik vind bus prima maar hij rijdt liever zelf)
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, primaBen benieuwd. Mail maar als je het weet.
ja weet ik datquote:Op maandag 11 juni 2007 19:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:26 schreef Supersheep het volgende:
Eet er hier iemand paddo's?
Jij vast wel Soempie
champignonsquote:Op maandag 11 juni 2007 19:26 schreef Supersheep het volgende:
Eet er hier iemand paddo's?
Jij vast wel Soempie
Hey patserquote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef iamredleader het volgende:toch even een korte "hoi" hier. Even uitbuiken van het eten, en genieten van de aanblik van m'n vrouw met haar nieuwe
Swarovski
ketting
![]()
De bijpassende oorbellen doet ze nu niet in, maar ze wilde per se de ketting meteen om![]()
Zo. En nu de afwas, en een rustige avond![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef Yurithemaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rfP90uJ12eQ&mode=related&search=![]()
Kweetniet of dat misschien wat vroeg is? Wilden we niet rond 16:00 op Utrecht CS afspreken? We kunnen dan beter om 17:00 een baan reserveren, of om 15:00 afspreken. Rekening houdend met eventuele vertragingen op het spoor en zo, is het verstandig wat speling in te bouwen.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jammer
Maar voor de mensen die wel komen: zullen we de baan van 16-17 uur reserveren?
nicequote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef iamredleader het volgende:toch even een korte "hoi" hier. Even uitbuiken van het eten, en genieten van de aanblik van m'n vrouw met haar nieuwe
Swarovski
ketting
![]()
De bijpassende oorbellen doet ze nu niet in, maar ze wilde per se de ketting meteen om![]()
Gefeliciteerd nogquote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef iamredleader het volgende:toch even een korte "hoi" hier. Even uitbuiken van het eten, en genieten van de aanblik van m'n vrouw met haar nieuwe
Swarovski
ketting
![]()
Ik denk dat je er met 20 minuten lopen wel bent, mogelijk wel in minder dan datquote:Op maandag 11 juni 2007 19:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kweetniet of dat misschien wat vroeg is? Wilden we niet rond 16:00 op Utrecht CS afspreken? We kunnen dan beter om 17:00 een baan reserveren, of om 15:00 afspreken. Rekening houdend met eventuele vertragingen op het spoor en zo, is het verstandig wat speling in te bouwen.
En hoe ver is het van Utrecht CS naar de bowlingbaan?
Toetjes met stukjes fruit zijn wel lekkerquote:Op maandag 11 juni 2007 20:01 schreef Nesle het volgende:
oh oh oh oh
wat gruwel ik toch van stukjes in een toetje![]()
lees: stukken aardbei in een breaker, stukjes fruit in een mixtoetje.
ik wil gewoon een toetje dat ik door kan slikken!![]()
vroeg ik jou watquote:Op maandag 11 juni 2007 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Toetjes met stukjes fruit zijn wel lekkeren die kun je ook gewoon doorslikken
![]()
slikken kreng![]()
die met zonnebloempitten is lekkerquote:Op maandag 11 juni 2007 20:01 schreef Nesle het volgende:
oh oh oh oh
wat gruwel ik toch van stukjes in een toetje![]()
lees: stukken aardbei in een breaker, stukjes fruit in een mixtoetje.
ik wil gewoon een toetje dat ik door kan slikken!![]()
quote:
Heb je dat gat van een breaker wel is gezien?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:08 schreef Supersheep het volgende:
Eet voortaan alles met een rietje, dan heb je daar geen last van
neequote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef Nesle het volgende:
[..]
Heb je dat gat van een breaker wel is gezien?
nee niksquote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef Mikkie het volgende:
Jullie allemaal noodweer gehad van 't weekend?
geen druppel gezienquote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben er weer
Terug uit Zeeland.Jullie allemaal noodweer gehad van 't weekend?
Zeeland is de Nederlandse provincie waar ik al het langste niet geweest benquote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben er weer
Terug uit Zeeland.Jullie allemaal noodweer gehad van 't weekend?
Ga je moeilijk doen Tim?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je iets tegen breakers Sheep?
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo, ook weer online na een dag hard werken!
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo, ook weer online na een dag hard werken!
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Doe maar bij wyccie, vindt ze leuk
Wie zegt dat ik geen Sjiep heet?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij ben ik de enige uit de SC die regelmatig met de echte voornaam wordt aangesproken
Of Yuri moet echt Yuri heten
mooiquote:Op maandag 11 juni 2007 20:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een huis gekocht.
Over 3 weken krijgen wij de sleutel van dit mooie stulpje:
[afbeelding]
Da's de slaapkamer; de woonkamer zit aan de achterkant het heeft ook over de hele lengte ramen (met openslaande deuren naar de tuin). Aan de achterkant loopt de woning schuin, en heeft dus 3 verdiepingen. Nu zitten we in een portiekflatje, dus dit is echt een enorm grote stap vooruit!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef wyccie het volgende:
Mooi, veel licht!
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's de slaapkamer; de woonkamer zit aan de achterkant het heeft ook over de hele lengte ramen (met openslaande deuren naar de tuin). Aan de achterkant loopt de woning schuin, en heeft dus 3 verdiepingen. Nu zitten we in een portiekflatje, dus dit is echt een enorm grote stap vooruit!
En dit wordt min of meer ons uitzicht:
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's de slaapkamer; de woonkamer zit aan de achterkant het heeft ook over de hele lengte ramen (met openslaande deuren naar de tuin). Aan de achterkant loopt de woning schuin, en heeft dus 3 verdiepingen. Nu zitten we in een portiekflatje, dus dit is echt een enorm grote stap vooruit!
En dit wordt min of meer ons uitzicht:
[afbeelding]
flauwquote:Op maandag 11 juni 2007 20:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vader komt thuis met een grote zak.
Zoontje vraagt wat erin zit.
Da's mest zegt de vader?
Waarvoor vader?
Voor de aardbeien
Zoon kijkt wat bedrukt en vraagt of het ook slagroom mag zijn....
Nee. Sterker nog, het bos wordt nog verder uitgebreid.quote:
Nee, ik schijn volwassen te zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef wyccie het volgende:
TSE is geen TSEtje meer.
je bent zo oud als je je voelt hequote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, ik schijn volwassen te zijn.
Dat is toch Nijmegen?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kronenburg?
Rijkerswoerd, laatste gedeelte.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kronenburg?
oh bij mij werkt dat zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |