Hoe gaat die?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:03 schreef jorgentol het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.oet de happy single dans*Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ow. mits naakt?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:03 schreef jorgentol het volgende:
Rondjes springen met zoveel mogelijk chicks om je heen.
Oeh vertel, met wat voor iemand, en ben je er blij mee of is het meer van: ff weer uitproberen.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat een doorzichtige tvp'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ga donderdag weer eens uit na 100 jaar dus wie weetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga iig met een vriendin, weet nog niet wie er allemaal mee gaan dus misschien zit daar wel iemand leuks bij of @kroeg/discoquote:Op zondag 10 juni 2007 22:14 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Oeh vertel, met wat voor iemand, en ben je er blij mee of is het meer van: ff weer uitproberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop