Euh.......... een liefje lover dinges van iemand?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:05 schreef Faelivrin het volgende:
Hahahaha. Da's nog eens een warm welkom.![]()
Thanks!
En hoi allemaal.![]()
Even voorstellen: ik ben DaD, you must be Faelivrin.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:05 schreef Faelivrin het volgende:
Hahahaha. Da's nog eens een warm welkom.![]()
Thanks!
En hoi allemaal.![]()
Nou!quote:
Een heule dag zoetquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou!
Verdomme zeg, die Disney-filmpjes op youtube zijn te leuk.. Wat een jeugdsentiment. Ik voel me direct oud.
Ja nou bij jou werkte het. Ik werd alleen maar meteen weer weggedoeid.quote:
Psst, zij.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja waarom denk je dat ie anders een naamtopic krijgt?.
Oorlog is niet goed hè meid.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:11 schreef Faelivrin het volgende:
Ja, dat verteld Alex me net. Hééle eer!![]()
(Had even oorlog op een ander forum.)
Ze.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja waarom denk je dat ie anders een naamtopic krijgt?.
Hi ho, hi ho, hi ho, it's home from work we go. *fluit*. hi ho, hi ho, hi ho. Geweldig.quote:
Ik wou weg gaan. Dus ik zei doei.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja nou bij jou werkte het. Ik werd alleen maar meteen weer weggedoeid.
uh, DaD heeft besloten dat Faeveledinges en naamtopic krijgt en DaD is een Friezin.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze.
En waarom?
Wij Groningers zijn enorm tolerant en sluiten een ieder met veel lof en plezier in onze behaarde armen.
Waarom? Was er in den beginne oorlog? Niet vrede? Beetje een kip en het ei verhaal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar je moet wel eerst oorlog voeren voor er vrede kan komen.
bla bla, doe niet zo filosofisch zo laat in de avondquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom? Was er in den beginne oorlog? Niet vrede? Beetje een kip en het ei verhaal.
Nou, inderdaad zeg. Je kunt op z'n minst proberen om een username goed te typen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uh, DaD heeft besloten dat Faeveledinges en naamtopic krijgt en DaD is een Friezin.
Puh.
Ik ben in een rebelse bui, dus beware.
Behaard zijn de mijne niet, maar iedereen mag er in.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze.
En waarom?
Wij Groningers zijn enorm tolerant en sluiten een ieder met veel lof en plezier in onze behaarde armen.
Ja, ze willen het maar niet accepteren, maar de Friezen zijn natuurlijk nog steeds de baas in dit opstandige deel van Fryslân.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:16 schreef Faelivrin het volgende:
Geroddel om niks. Ach, whatever. Tis weer opgelost.
Dus. Groningen.En ik als fries sta in de titel van het groningentopic.
Oei, die is best wel dubbel interpretabel hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Behaard zijn de mijne niet, maar iedereen mag er in..
Als je een keertje mee komt met Alex, bak ik een cake.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:16 schreef Faelivrin het volgende:
Geroddel om niks. Ach, whatever. Tis weer opgelost.
Dus. Groningen.En ik als fries sta in de titel van het groningentopic.
ja, ik herinner me dat jij het niet zo leuk vond om devildinges genoemd te worden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zeg. Je kunt op z'n minst proberen om een username goed te typen.
Armen hè. Daar ging het om.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oei, die is best wel dubbel interpretabel hoor
Chocoladecake.quote:
Zou je denken? Zou je de eerste zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo, nu heb ik het zo vaak getypt dat ik haar naam nu nooit meer fout zal typen.
Ja, die optie heb ik nèt gevonden. Even wennen allemaal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Chocoladecake.
Het is misschien handig om te weten dat je kunt quoten. Dan raak je niet in de war. Meest rechtse icoontje boven elke post.
Ik noem je gewoon F. Mag dat?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:19 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Zou je denken? Zou je de eerste zijn.![]()
Fem / Femke mag ook hoor. Is wat simpeler. F. luister ik ook wel naar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik noem je gewoon F. Mag dat?. Ik ben best lief. Toch, Alex?
Afblijven jij.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:21 schreef nietzman het volgende:
Is ze vrijgezel?
DaD is lief!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik noem je gewoon F. Mag dat?. Ik ben best lief. Toch, Alex?
Thats so funny!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:21 schreef nietzman het volgende:
Is ze vrijgezel?
Hoezeu, ze komt uit mijn deel Friesland.quote:
Nee, ik heb wel al m'n kleding terugverhuisd vandaag, slopend.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Thats so funny!!!!
Heb je nou al een kamer?![]()
O blondheid?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe kan ik in je armen, o blondheid
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel al m'n kleding terugverhuisd vandaag, slopend.
* DevilsAndDust laat los.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:27 schreef Renesite het volgende:
hehehe
Nou, ik ga nu trachten om wat slaap te vatten enzo
Laat ik nou niet in Groningen zitten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoezeu, ze komt uit mijn deel Friesland.. Als ze in Groningen zit neemt ze ws zelfs dezelfde bus.
.
En altijd.
Trusten!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:27 schreef Renesite het volgende:
hehehe
Nou, ik ga nu trachten om wat slaap te vatten enzo
Ja, René is the life of the party.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:33 schreef Faelivrin het volgende:
En nu is iedereen meteen verdwenen?
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:33 schreef Faelivrin het volgende:
En nu is iedereen meteen verdwenen?
hier ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is veel te fucking warm op mijn kamer om te gaan slapen.
Nou euh, daar heb ik de helft die ik nog niet gisteravond in 10 minuten op had, vanavond voor het eten in 10 minuten opgegeten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:36 schreef fridiot het volgende:
[..]
hier ookkan maar niet in slaap komen
![]()
is er nog wat chocoladecake ergens daaro?![]()
*pruil*quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou euh, daar heb ik de helft die ik nog niet gisteravond in 10 minuten op had, vanavond voor het eten in 10 minuten opgegeten..
Wil iemand dit morgenochtend even quoten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey DaD, je moet niet vergeten om vandaag de ortho te bellen om je afspraak van maandag te verzetten, anders kun je dit weekend niet naar Breda.
Jazeker. Home town van mijn geliefde. Ik zou bijna zeggen helaas, want het is zo verdomd ver weg.quote:
Ja nou, ik ken je helemaal niet en zo eigenlijk, maar tuurlijk joh!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:42 schreef fridiot het volgende:
[..]
bewaar je de volgende keer een stukje?asjeblief?
![]()
verkapte manier om te zeggen dat ergeen volgende keer komtquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja nou, ik ken je helemaal niet en zo eigenlijk, maar tuurlijk joh!.
Partners naar it heitelân importeren is OKquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:44 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ach joh, liefde overbrugt alle afstanden
Wheheh, mag ik?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Alleen Sebasser was wel opvallend stil! Had ik helemaal niet verwacht
.
En ik moest maar raden dat het Sebasser was. Hij kwam later aanlopen, zei geen hoi en gaf ook geen handje ofzo
.
Ja jammer, ach volgende keer kom je wel gewoon gezellig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hoi, tvp
meetinkje gemist hoor ik...
Echte liefde? waar? daar? oh, ok. paiqquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Was waarschijnlijk ook geen echte liefde dan![]()
Maar ik ga naar bed, truste allemaal.
Alexxxxx![]()
Oeh, je maakt me nieuwsgierigquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is veel te fucking warm op mijn kamer om te gaan slapen. Ik heb kleding aan die nog te uitdagend voor de Playboy zou zijn, raam wijdopen, en ik verga van de hitte.
Trustequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Was waarschijnlijk ook geen echte liefde dan![]()
Maar ik ga naar bed, truste allemaal.
Alexxxxx![]()
Vidn ik ook, zie zn onderschrit!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Normaal is Sebasser heeeeeeeeeel lief..
Hey, zo'n verhaal heb ik ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Truste
En het was meer sex dan liefde ja, achteraf....
* freecell pakt de deegroller...quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Oeh, je maakt me nieuwsgierig
Nou, haar raam staat wijd open, grijp je kans!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Oeh, je maakt me nieuwsgierig
Ohja, nog ff snel posten van dat ik zei dat ik zou posten dat de koude salade zeer smakelijk was.quote:
Als alex nou even een textje vormt waarbij alletwee die quotes goed instaan, ofzo, dan kan ik hem er in zetten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja verdomme, die plek verdien ik nu!
Trusten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef Faelivrin het volgende:
Ik ga ook maar eens richting bed. Trusten en tot morgen, ofzo.![]()
Weetje?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef Faelivrin het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh maak je geen zorgen, ik heb het al uit.
Ze verdiend er geld mee, goede reden me dunkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weetje?
Heel leuk en al dat je van paarden houdt, dat is okay, jouw keuze.
Maar dat je er foto's van maakt? van die nutteloze objecten cq. dieren?
Dat gaat wel heel ver hoor, erg gedurft.
Maar dat ik dan nergens een foto van jou kan vinden op je site? pfft. jammer..
Trustequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef Faelivrin het volgende:
Zet er nou even een hartje bij ja!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
DaD en ondergetekende vinden dat Sebasser een puikende kerel is, en lief!
Ha! okay.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
DaD en ondergetekende vinden dat Sebasser een puikende kerel is, en lief!
donequote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zet er nou even een hartje bij ja!
Dat wilde ik ook al voorstellen. Niet dat dan wél iemand weet wie ik ben, maar toch.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:02 schreef Sebasser het volgende:
Ja! en doe DaD niet als DaD maar als DevilsAndDust.
Je hoort mij niet klagenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh maak je geen zorgen, ik heb het al uit.
Juist, vlucht maar, goede keuze.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef Faelivrin het volgende:
Iedereen zou dat eigelijk wel moeten weten .quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook al voorstellen. Niet dat dan wél iemand weet wie ik ben, maar toch.
In dat geval moet ik mijn neus misschien eens buiten Groningen laten zien...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iedereen zou dat eigelijk wel moeten weten .
Ja? wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, Sebasser, je mag.
Welke hitte?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ha! Dan ga ik nu slapen. Of een poging doen tot iig, in deze hitte.
Trusten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
perfect geisloeerde huizen zijn OK
* Alexxxxx gaat richting zn koele bed
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey DaD, je moet niet vergeten om vandaag de ortho te bellen om je afspraak van maandag te verzetten, anders kun je dit weekend niet naar Breda.
[..]
Wil iemand dit morgenochtend even quoten?
Daar is Isa al als je d'r nodig hebt.quote:
het viel bij mij nog een beetje mee, maar echt lekker was het niet inderdaad...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
In mijn bed kan ook gezwommen worden.. Ik werd zo'n beetje letterlijk badend in het zweet wakker.
. Bah.
.
Ik heb echt meteen m'n beddegoed afgehaald en m'n dekbed uit het raam gehangen... Vorig weekend vond ik het ook al zo heet, maar toen dacht ik dat het was omdat Do2 naast me lag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:07 schreef teigan het volgende:
[..]
het viel bij mij nog een beetje mee, maar echt lekker was het niet inderdaad...
ik moet ons bed ook maar even afhalen, het rook gisteravond al niet echt fris meer, maar toen vond ik het al te laat..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb echt meteen m'n beddegoed afgehaald en m'n dekbed uit het raam gehangen... Vorig weekend vond ik het ook al zo heet, maar toen dacht ik dat het was omdat Do2 naast me lag..
Goedemorgen lieverd! Zo vroeg? Ik ga eventjes douchen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, geef mij maar weer de schuld.
Goedemorgen,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd! Zo vroeg? Ik ga eventjes douchen.. Raad ns wat ik aantrek vandaag?
.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Goedemorgen,!
Uhm...Kleren. Maar da's te makkelijk natuurlijk.
Ik ga voor een rokje.
Maar ik heb meer jurkjes en shorts dan rokjes. Knap zeg. Met dat zwarte strapless ding.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, hallo...Het wordt vandaag 30 graden.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar ik heb meer jurkjes en shorts dan rokjes. Knap zeg. Met dat zwarte strapless ding.
Gaan jullie nog skaten vanavond (als het tenminste niet gaat regenen?)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:12 schreef teigan het volgende:
[..]
ik moet ons bed ook maar even afhalen, het rook gisteravond al niet echt fris meer, maar toen vond ik het al te laat..
Ook de katten liggen hier voor pampus....
Ja, dat was wel de bedoeling... Ga je mee?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:46 schreef maok het volgende:
[..]
Gaan jullie nog skaten vanavond (als het tenminste niet gaat regenen?)
Ja wel zin in. Ik heb alleen nog een paar korstjes van de vorige keer, ik moet even kijken of ik ze kan afplakken met een gaasje en wat sporttape ofzo. Die moeten niet weer open gaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:47 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, dat was wel de bedoeling... Ga je mee?
Nee, we blijven in de stadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:53 schreef teigan het volgende:
Dat is wel zo handig ja... Dus vanavond lekker tochtje met de FFS doen...
Even kijken of ze nog bij de hoornsemeer stoppen, kunnen we bij de pauze het water inspringen...
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:59 schreef teigan het volgende:
Het is 25 kilometer, en dan langzamer dan wij zondag hebben gedaan.. Dus dat is wel vol te houden..
Zo te zien komen we bij freecell en Tara langs...
You've got a point therequote:
O helpquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:59 schreef teigan het volgende:
Het is 25 kilometer, en dan langzamer dan wij zondag hebben gedaan.. Dus dat is wel vol te houden..
Zo te zien komen we bij freecell en Tara langs...
www.inlinesport.nlquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:15 schreef Tangarine het volgende:
Owja, good point, zal dit weekend ff kijken of er binnenkort nog iets begintBen nu nog een gevaar voor mezelf en anderen om me heen
Leuk toch, in plaats van auto's en brommers die over de drempel stuiteren, een keertje skaters.quote:
Mik_infra + drempels = springen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:21 schreef maok het volgende:
[..]
Leuk toch, in plaats van auto's en brommers die over de drempel stuiteren, een keertje skaters.
3 is toch gewoon die weg die er tussen door loopt, 4 geen ideequote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bij 3 en 4, gaan jullie nu dwars door het UMCG heen?
En dan petrus Campersingel op en neer?
Wat? alcohol mee naar een tentamen? zo'n .75l flesje?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:32 schreef Tangarine het volgende:
Komt wel goed, neem sws zo'n .75l flesje mee naar tentamen, en die gaat wel leeg
wrom?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:13 schreef MaxMark het volgende:
Ik moet verplicht in spijkerbroek de hele dag
Whehehe, jullie komen voor mijn huis langs.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:02 schreef maok het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Zijn er nog meer mensen die aan deze route wonen? Wel even zwaaien dan.
[afbeelding]
Pfft, nou zeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:23 schreef freecell het volgende:
Sebasser! Postverbod van een uur! Minstens...
Kledingvoorschriftquote:
ik moest je verhaal effe 3 keer lezen iddquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:28 schreef Sebasser het volgende:
ohja, net niet op wat ik typ, net wakker. verhalen kloppen voor geen kant qua volgorde en weet ik veel wat.
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kledingvoorschrift
Maar ik krijg vanavond wel een UEFA-auto die ik voor privé mag gebruiken om naar huis en werk in Drenthe te rijden
Aflevering van house.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:29 schreef fridiot het volgende:
[..]
ik moest je verhaal effe 3 keer lezen iddmaar t gaat over een film?
Word je net pas wakker in deze hitte of kwam je gewoon een beetje laat goedemorgen roepen? Ook goede morgen trouwens zo ver deze morgen nog rest.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:49 schreef du_ke het volgende:
Ik waai weg op m'n kamer. Alles tegen elkaar open kunnen zetten is best ok
.
Ben rond 11 uur opgestaan en heb daarna even een heerlijke douche genomen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:42 schreef maok het volgende:
[..]
Word je net pas wakker in deze hitte of kwam je gewoon een beetje laat goedemorgen roepen? Ook goede morgen trouwens zo ver deze morgen nog rest.
In ieder geval beter dan in de sauna zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:49 schreef du_ke het volgende:
Ik waai weg op m'n kamer. Alles tegen elkaar open kunnen zetten is best ok
.
Ik werd zonet ook nog aangehouden door de politie, op straat.quote:
Wat had je dan gedaan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik werd zonet ook nog aangehouden door de politie, op straat.
Rijden onder invloed?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik werd zonet ook nog aangehouden door de politie, op straat.
en al die voetgangers op de weg zeggen ze nooit wat overquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik fietste over de stoep. De breedste van heel Groningen. En dat vond meneer agent niet goed.
Heb je een waarschuwing of en boete gekregen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik fietste over de stoep. De breedste van heel Groningen. En dat vond meneer agent niet goed.
poekiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:49 schreef freecell het volgende:
Wij krijgen een kitten!Een meisje! En aan de foto's te zien best lelijk
Hij liet me gewoon doorfietsen. Toen ik hem vertelde dat ik beter over die heel brede stoep dan over het smalle fietspad tegen het verkeer in kon fietsen, was ie dat ook wel met me eens. Maar ik moest me wel identificeren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je een waarschuwing of en boete gekregen?
Welke?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:01 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon je charmes is de strijd gooien.
Hey, leest mijn avontuur.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:03 schreef Dangel het volgende:
heet.
ergens tussen 8 en half 11 komen wij langs.. Je hoort ons wel aankomen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehehe, jullie komen voor mijn huis langs.
jaja, stiekem aan het bijlezen. zijn hier 2 man in de fabriek, en 3 in het magazijnquote:
Is de muziek al weer heel dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:06 schreef teigan het volgende:
[..]
ergens tussen 8 en half 11 komen wij langs.. Je hoort ons wel aankomen...
Duurt vast ook niet lang meerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:08 schreef Dangel het volgende:
freecell zwanger?
Hou je muil eens te slijmen bij DaD. Daar zijn anderen veel beter in.quote:
We kunnen haar vanavond tussen 6 en 7 ophalen in Beijum. Beetje onhanig, aangezien we geen auto hebben, dus ik probeer nu iemand met auto te ronselen om ons te helpen ophalen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:07 schreef teigan het volgende:
freecell, foto!!! Wanneer krijg je haar?
M<n ex en ik wilden ook hele graag kids, enm waren min of meer getrouwd, maar ze is nooit zwanger geweest hoor...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:09 schreef maok het volgende:
[..]
Duurt vast ook niet lang meer![]()
Ze is immers net getrouwd![]()
Welneequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:08 schreef Dangel het volgende:
freecell zwanger?
Beetje beschermend, schat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:10 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hou je muil eens te slijmen bij DaD. Daar zijn anderen veel beter in.
Heb je zin om tegen 6 uur naar Beijum te karren?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:12 schreef teigan het volgende:
freecell, hier staat ook een auto hoor...
Beetje in mnrol blijven. Plus het is heet en ik had een kutochtend, dus dan ben ik wat sneller geïirteerdquote:
We gaan zometeen shoppenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:12 schreef teigan het volgende:
Heb je alle spullen dan al in huis eigenlijk?
Nietes, geen bereikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:11 schreef freecell het volgende:
[..]
We kunnen haar vanavond tussen 6 en 7 ophalen in Beijum. Beetje onhanig, aangezien we geen auto hebben, dus ik probeer nu iemand met auto te ronselen om ons te helpen ophalen.
Met foto wacht ik even tot vanavond, dan maak ik er zelf één.
(en Maok, je telefoon staat uit)
jawel hoor, geen probleem.. Als jij navigeert, want beijum is een doolhof...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je zin om tegen 6 uur naar Beijum te karren?
Ja, doe dat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:13 schreef Dangel het volgende:
of Astrid
Slijmt psm wel tegen mij? Psm?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
Beetje in mnrol blijven. Plus het is heet en ik had een kutochtend, dus dan ben ik wat sneller geïirteerd
Heul niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:18 schreef teigan het volgende:
[..]
jawel hoor, geen probleem.. Als jij navigeert, want beijum is een doolhof...
Dat was waar ik op zat te doelen idd. Die is ook kittig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, doe dat.
Vernoem haar naar Chipszak. ook wel bekend als astrid.
teveel lettergfrepen voor een poes, perfect voor een vrouw.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou ik dat poesje niet aan doen.
Lelijke naam.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
teveel lettergfrepen voor een poes, perfect voor een vrouw.
Ik moet straks bancardschalen (zware grote metalen dingen) gaan versjouwen. Ruilen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:21 schreef Tangarine het volgende:
bleaaahghgrrblrllltentamenzogeenzininwieverzintditmetditweer?
Ik noem je zo. Maar niet op Fok.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lelijke naam.. Misschien dat daarom niemand me ooit zo noemt.
Nee, een lapje. En lelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:21 schreef Dangel het volgende:
Als het een kale kitten is moet je haar Danny noemen.
Als ik direct door rij naar jullie ben ik er precies ongeveer om 6 uurquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:24 schreef freecell het volgende:
Jeeeeej, twee aanbiedingen
Ik wil het liefste ongeveer om 6 uur weg. Maok, ben je dan al terug?
Zo ja: kar maar ff langs, je bent dan toch al aan het rijden.
Zo nee: Teigan, kan jij tegen 6 uur?
Dit voelt zo decadent
Wehhehe.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welke?
Ik vertelde Do2 als grapje aan de telefoon dat ie me nog had gefouilleerd. Zijn reactie: "Godverdomme, de klootzak!" Whehe.
Hoi. Dat is mooi. Haha.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoi, F. Ik hâld fan DaD.
Werkzaamheden aan het spoor tussen Hoogeveen en Meppel hebben ze idd dit weekend ingepland.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Godverdomme zeg. Er ligt iets uit tussen Hoogeveen en Meppel blijkbaar, waardoor ik er zondag niet minder dan 4 fucking uren over doe in zowel bus als trein om in Breda te komen, met 3 of 4 overstappen. Wie verzint dat?
Grrrrrrr.
Hoi, Faelnogwa,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:27 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Hoi. Dat is mooi. Haha.
Ohja, Sebasnogwat, paarden zijn erg leuk, hoor.
Goeiemiddaag!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |