Ohja, nog ff snel posten van dat ik zei dat ik zou posten dat de koude salade zeer smakelijk was.quote:
Als alex nou even een textje vormt waarbij alletwee die quotes goed instaan, ofzo, dan kan ik hem er in zetten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja verdomme, die plek verdien ik nu!
Trusten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef Faelivrin het volgende:
Ik ga ook maar eens richting bed. Trusten en tot morgen, ofzo.![]()
Weetje?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef Faelivrin het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh maak je geen zorgen, ik heb het al uit.
Ze verdiend er geld mee, goede reden me dunkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weetje?
Heel leuk en al dat je van paarden houdt, dat is okay, jouw keuze.
Maar dat je er foto's van maakt? van die nutteloze objecten cq. dieren?
Dat gaat wel heel ver hoor, erg gedurft.
Maar dat ik dan nergens een foto van jou kan vinden op je site? pfft. jammer..
Trustequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef Faelivrin het volgende:
Zet er nou even een hartje bij ja!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
DaD en ondergetekende vinden dat Sebasser een puikende kerel is, en lief!
Ha! okay.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
DaD en ondergetekende vinden dat Sebasser een puikende kerel is, en lief!
donequote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zet er nou even een hartje bij ja!
Dat wilde ik ook al voorstellen. Niet dat dan wél iemand weet wie ik ben, maar toch.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:02 schreef Sebasser het volgende:
Ja! en doe DaD niet als DaD maar als DevilsAndDust.
Je hoort mij niet klagenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh maak je geen zorgen, ik heb het al uit.
Juist, vlucht maar, goede keuze.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef Faelivrin het volgende:
Iedereen zou dat eigelijk wel moeten weten .quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook al voorstellen. Niet dat dan wél iemand weet wie ik ben, maar toch.
In dat geval moet ik mijn neus misschien eens buiten Groningen laten zien...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iedereen zou dat eigelijk wel moeten weten .
Ja? wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, Sebasser, je mag.
Welke hitte?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ha! Dan ga ik nu slapen. Of een poging doen tot iig, in deze hitte.
Trusten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
perfect geisloeerde huizen zijn OK
* Alexxxxx gaat richting zn koele bed
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey DaD, je moet niet vergeten om vandaag de ortho te bellen om je afspraak van maandag te verzetten, anders kun je dit weekend niet naar Breda.
Hey DaD, je moet niet vergeten om vandaag de ortho te bellen om je afspraak van maandag te verzetten, anders kun je dit weekend niet naar Breda.
[..]
Wil iemand dit morgenochtend even quoten?
Daar is Isa al als je d'r nodig hebt.quote:
het viel bij mij nog een beetje mee, maar echt lekker was het niet inderdaad...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
In mijn bed kan ook gezwommen worden.. Ik werd zo'n beetje letterlijk badend in het zweet wakker.
. Bah.
.
Ik heb echt meteen m'n beddegoed afgehaald en m'n dekbed uit het raam gehangen... Vorig weekend vond ik het ook al zo heet, maar toen dacht ik dat het was omdat Do2 naast me lag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:07 schreef teigan het volgende:
[..]
het viel bij mij nog een beetje mee, maar echt lekker was het niet inderdaad...
ik moet ons bed ook maar even afhalen, het rook gisteravond al niet echt fris meer, maar toen vond ik het al te laat..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb echt meteen m'n beddegoed afgehaald en m'n dekbed uit het raam gehangen... Vorig weekend vond ik het ook al zo heet, maar toen dacht ik dat het was omdat Do2 naast me lag..
Goedemorgen lieverd! Zo vroeg? Ik ga eventjes douchen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, geef mij maar weer de schuld.
Goedemorgen,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd! Zo vroeg? Ik ga eventjes douchen.. Raad ns wat ik aantrek vandaag?
.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Goedemorgen,!
Uhm...Kleren. Maar da's te makkelijk natuurlijk.
Ik ga voor een rokje.
Maar ik heb meer jurkjes en shorts dan rokjes. Knap zeg. Met dat zwarte strapless ding.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, hallo...Het wordt vandaag 30 graden.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar ik heb meer jurkjes en shorts dan rokjes. Knap zeg. Met dat zwarte strapless ding.
Gaan jullie nog skaten vanavond (als het tenminste niet gaat regenen?)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:12 schreef teigan het volgende:
[..]
ik moet ons bed ook maar even afhalen, het rook gisteravond al niet echt fris meer, maar toen vond ik het al te laat..
Ook de katten liggen hier voor pampus....
Ja, dat was wel de bedoeling... Ga je mee?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:46 schreef maok het volgende:
[..]
Gaan jullie nog skaten vanavond (als het tenminste niet gaat regenen?)
Ja wel zin in. Ik heb alleen nog een paar korstjes van de vorige keer, ik moet even kijken of ik ze kan afplakken met een gaasje en wat sporttape ofzo. Die moeten niet weer open gaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:47 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, dat was wel de bedoeling... Ga je mee?
Nee, we blijven in de stadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:53 schreef teigan het volgende:
Dat is wel zo handig ja... Dus vanavond lekker tochtje met de FFS doen...
Even kijken of ze nog bij de hoornsemeer stoppen, kunnen we bij de pauze het water inspringen...
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:59 schreef teigan het volgende:
Het is 25 kilometer, en dan langzamer dan wij zondag hebben gedaan.. Dus dat is wel vol te houden..
Zo te zien komen we bij freecell en Tara langs...
You've got a point therequote:
O helpquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:59 schreef teigan het volgende:
Het is 25 kilometer, en dan langzamer dan wij zondag hebben gedaan.. Dus dat is wel vol te houden..
Zo te zien komen we bij freecell en Tara langs...
www.inlinesport.nlquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:15 schreef Tangarine het volgende:
Owja, good point, zal dit weekend ff kijken of er binnenkort nog iets begintBen nu nog een gevaar voor mezelf en anderen om me heen
Leuk toch, in plaats van auto's en brommers die over de drempel stuiteren, een keertje skaters.quote:
Mik_infra + drempels = springen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:21 schreef maok het volgende:
[..]
Leuk toch, in plaats van auto's en brommers die over de drempel stuiteren, een keertje skaters.
3 is toch gewoon die weg die er tussen door loopt, 4 geen ideequote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bij 3 en 4, gaan jullie nu dwars door het UMCG heen?
En dan petrus Campersingel op en neer?
Wat? alcohol mee naar een tentamen? zo'n .75l flesje?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:32 schreef Tangarine het volgende:
Komt wel goed, neem sws zo'n .75l flesje mee naar tentamen, en die gaat wel leeg
wrom?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:13 schreef MaxMark het volgende:
Ik moet verplicht in spijkerbroek de hele dag
Whehehe, jullie komen voor mijn huis langs.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:02 schreef maok het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Zijn er nog meer mensen die aan deze route wonen? Wel even zwaaien dan.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |