Wil iemand dit morgenochtend even quoten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey DaD, je moet niet vergeten om vandaag de ortho te bellen om je afspraak van maandag te verzetten, anders kun je dit weekend niet naar Breda.
Jazeker. Home town van mijn geliefde. Ik zou bijna zeggen helaas, want het is zo verdomd ver weg.quote:
Ja nou, ik ken je helemaal niet en zo eigenlijk, maar tuurlijk joh!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:42 schreef fridiot het volgende:
[..]
bewaar je de volgende keer een stukje?asjeblief?
![]()
verkapte manier om te zeggen dat ergeen volgende keer komtquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja nou, ik ken je helemaal niet en zo eigenlijk, maar tuurlijk joh!.
Partners naar it heitelân importeren is OKquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:44 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ach joh, liefde overbrugt alle afstanden
Wheheh, mag ik?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Alleen Sebasser was wel opvallend stil! Had ik helemaal niet verwacht
.
En ik moest maar raden dat het Sebasser was. Hij kwam later aanlopen, zei geen hoi en gaf ook geen handje ofzo
.
Ja jammer, ach volgende keer kom je wel gewoon gezellig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hoi, tvp
meetinkje gemist hoor ik...
Echte liefde? waar? daar? oh, ok. paiqquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Was waarschijnlijk ook geen echte liefde dan![]()
Maar ik ga naar bed, truste allemaal.
Alexxxxx![]()
Oeh, je maakt me nieuwsgierigquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is veel te fucking warm op mijn kamer om te gaan slapen. Ik heb kleding aan die nog te uitdagend voor de Playboy zou zijn, raam wijdopen, en ik verga van de hitte.
Trustequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Was waarschijnlijk ook geen echte liefde dan![]()
Maar ik ga naar bed, truste allemaal.
Alexxxxx![]()
Vidn ik ook, zie zn onderschrit!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Normaal is Sebasser heeeeeeeeeel lief..
Hey, zo'n verhaal heb ik ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Truste
En het was meer sex dan liefde ja, achteraf....
* freecell pakt de deegroller...quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Oeh, je maakt me nieuwsgierig
Nou, haar raam staat wijd open, grijp je kans!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Oeh, je maakt me nieuwsgierig
Ohja, nog ff snel posten van dat ik zei dat ik zou posten dat de koude salade zeer smakelijk was.quote:
Als alex nou even een textje vormt waarbij alletwee die quotes goed instaan, ofzo, dan kan ik hem er in zetten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja verdomme, die plek verdien ik nu!
Trusten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef Faelivrin het volgende:
Ik ga ook maar eens richting bed. Trusten en tot morgen, ofzo.![]()
Weetje?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef Faelivrin het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh maak je geen zorgen, ik heb het al uit.
Ze verdiend er geld mee, goede reden me dunkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weetje?
Heel leuk en al dat je van paarden houdt, dat is okay, jouw keuze.
Maar dat je er foto's van maakt? van die nutteloze objecten cq. dieren?
Dat gaat wel heel ver hoor, erg gedurft.
Maar dat ik dan nergens een foto van jou kan vinden op je site? pfft. jammer..
Trustequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef Faelivrin het volgende:
Zet er nou even een hartje bij ja!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
DaD en ondergetekende vinden dat Sebasser een puikende kerel is, en lief!
Ha! okay.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
DaD en ondergetekende vinden dat Sebasser een puikende kerel is, en lief!
donequote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zet er nou even een hartje bij ja!
Dat wilde ik ook al voorstellen. Niet dat dan wél iemand weet wie ik ben, maar toch.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:02 schreef Sebasser het volgende:
Ja! en doe DaD niet als DaD maar als DevilsAndDust.
Je hoort mij niet klagenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh maak je geen zorgen, ik heb het al uit.
Juist, vlucht maar, goede keuze.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef Faelivrin het volgende:
Iedereen zou dat eigelijk wel moeten weten .quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook al voorstellen. Niet dat dan wél iemand weet wie ik ben, maar toch.
In dat geval moet ik mijn neus misschien eens buiten Groningen laten zien...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iedereen zou dat eigelijk wel moeten weten .
Ja? wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, Sebasser, je mag.
Welke hitte?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ha! Dan ga ik nu slapen. Of een poging doen tot iig, in deze hitte.
Trusten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
perfect geisloeerde huizen zijn OK
* Alexxxxx gaat richting zn koele bed
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey DaD, je moet niet vergeten om vandaag de ortho te bellen om je afspraak van maandag te verzetten, anders kun je dit weekend niet naar Breda.
[..]
Wil iemand dit morgenochtend even quoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |