quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ook weer eens wat aangeschaft van de week:
Cilvaringz -- Cilvaringz
Juggaknots -- Use Your Confusion
J Dilla -- Ruff Draft
Kidz In The Hall (Naledge & Double O) -- School Was My Hustle
Marco Polo -- Port Authority
Talib Kweli & Madlib -- Liberation
Nog niet echt veel van geluisterd though.
achja, ik kon hem toen niet dllen aangezien mn comp toen stuk was, en het maakt mij ook niet gek veel uit btwquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:48 schreef S-Two het volgende:
Die van Talib en Madlib was rond de jaarwisseling dacht ik gratis te downloaden, daar staan in ieder geval wel een aantal aardige nummers op.
vet toch, zo'n low budget clipquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:
tvp
Whut Thee en Muddy Waters zijn m'n favorieten though...
ohja en wtf is er met die nieuwe Redman clip? Hij zit toch op Def Jam? Waarom moet ie dan een clip maken met een budget van $100.
deze blijft wel vet iig, een van de tracks van 't jaar!
Die heb ik ook een keertje meegenomen. Ik vond er echter niet zo veel aan, beetje te standaard.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ben nu trouwens die plaat van kidz in the hall aan het luisteren , wel een aardige plaat, geen scratches ofzo, maar de producties klinken aardig goed tot op dit moment.(Hier wat samples)
Ik vind de low budget clip van Tonight's Da Night vetter bijvorbeeld. Hij bespaard bovendien zelf al genoeg cash op z'n huis (check z'n cribs aflevering maarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vet toch, zo'n low budget clip
vind t nummer ook beter dan die andere.
vette trackquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:
deze blijft wel vet iig, een van de tracks van 't jaar!
Ben ik ook al een tijdje aan het beluisteren. Vette plaatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:55 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Gisteren het nieuwe album van Wax Tailor gekocht. Meer triphop dan hiphop, maar het klonk zo op het eerste gehoor wel erg lekker.
Kut dan ben ik net nog niet terug in Nederland, had ze graag willen zien!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:15 schreef S-Two het volgende:
Iemand nog naar The Clipse trouwens? Wil eigenlijk wel heen, maar Amsterdam is ver voor mij.
Achja Muddy Waters was al geweest in een topic en Whut is ook sterker dan dit album hoor, maar ik vind dare wel een vette plaat .quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:
tvp
Whut Thee en Muddy Waters zijn m'n favorieten though...
Hee Le-Knightclub, heb je die track met Methodman en Redman al eens gecheckt: How High?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik vind de low budget clip van Tonight's Da Night vetter bijvorbeeld. Hij bespaard bovendien zelf al genoeg cash op z'n huis (check z'n cribs aflevering maar)
Ik ga helemaal los nu met al die Redman clips op youtube, de helft had ik nog niet gezien zoals Whateva Man. Zo'n vet nummer, die productie op Muddy Waters is echt goed, stuk subtieler dan op Whut Thee, allemaal van die beats die elke keer dat je ze luistert weer beter klinken.
Ik heb die film zelfs gezien, echte cliche humor, maar om sommige scenes valt zeker te lachenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:35 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hee Le-Knightclub, heb je die track met Methodman en Redman al eens gecheckt: How High?
Ik weet zeker dat je die gaat graven!
Laters!!
AA
Die heb ik ook. Wat je zegt, er staan een aantal dope tracks op.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:34 schreef Hellrazor het volgende:
Iemand hier bekent met tony touch ? is een producer en rapper
hoorde een verse van heb op een track met boot camp clik
ik heb een album van hem the piece maker 1 en er staan we een aantal dope tracks op![]()
tuurlijk, heb er zelfs verschillende mixtapes (dus op tape) van. De laatste jaren brengt hij ze op CD uit, zit nu aan nummer 50 of zo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:34 schreef Hellrazor het volgende:
Iemand hier bekent met tony touch ?
Zeker, vette track! Er is ook een dope Audio Bullys remix van, maar ik weet niet of die ooit officieel is uitgekomen. Die film is ook lachen idd, al een paar keer gezien, aan het eind wordt het wel erg flauw, maar tegen die tijd ben ik vaak zo stoned dat ik het wel weer kan waarderen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:35 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hee Le-Knightclub, heb je die track met Methodman en Redman al eens gecheckt: How High?
Ik weet zeker dat je die gaat graven!
Laters!!
AA
voorsl dat gedeelte met die pimp en zn hulpjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Zeker, vette track! Er is ook een dope Audio Bullys remix van, maar ik weet niet of die ooit officieel is uitgekomen. Die film is ook lachen idd, al een paar keer gezien, aan het eind wordt het wel erg flauw, maar tegen die tijd ben ik vaak zo stoned dat ik het wel weer kan waarderen.![]()
Ik ben toch maar niet heen gegaan, was me te duur. Ga woensdag denk ik wel naar Delniquent Habits, jij?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
Gister Nas gezien in Groningen, was erg dope, hij deed veel classics van verschillende albums, jammer dat het alleen vrij kort was, en het voorprogramma was ook geen fuck aan. 2 van die wannabe rappers die dachten dat ze wat te zeggen hadden.
Geef het een 8 omdat hij toch veel dope classics deed.
TVP.quote:Descendent of the kings and queens, the overseer
The overlord, cream of the crop, creme de la creme
Spent years buildin with cats in the streets, so they my men
Again, GangStarr has done it
Remember too much jewels back in the days? You'd have to run it
Check it, the ground be hot under our feet
So we be listening to beats to keep the cypher complete
Wether you kids be holdin, on the block all day
Or you be puffing lye, out in the back hallway
Or whether you being schooled, or in the library
Wherever you are Baby Pah, realize that your essence
is divine son, and let it shine son
As we refine son, aiyyo, this shit'll blow your mind son
We're royalty
OK, heb er even een wat duidelijker mp3'tje van gemaakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:14 schreef cosmick het volgende:
Vannochtend heb ik altijd een cassettebandje meelopen onder het douchen, en hoorde
dit nummer (snel opgenomen met m'n telefoon, dus je moet wel goed luisteren).
Iemand enig idee wat het is? Is iig niet zo heel oud (dwz uit de 80's).
Dope thxquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:11 schreef Cubewoods het volgende:
Retail album van Talib - Ear Drum is nu ook uit
30 minuten? Da's idd wel heel erg kort!quote:Op zondag 10 juni 2007 12:36 schreef matthijst het volgende:
Gisteren Das EFX in Tivoli, geinig om die gasten live te zien, maar wel ranzige oplichtertjes: krap 30 minuten en op de klok kijken of ze al weg mochten
Waar?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:36 schreef S-Two het volgende:
Ze komen vanavond in Groningen maar ik denk ook niet dat ik heen ga.
Natuurlijk is het zo dat ze toevallig allebei dezelfde beat gesampeld hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:39 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Ik heb ook een track gehoord van dat Common album, maar zat er nou onder een zo'n nummer een beat van The Opposites in een ander jasje gestoken![]()
Weet ik niet. Ik check die Opposites niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:39 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Ik heb ook een track gehoord van dat Common album, maar zat er nou onder een zo'n nummer een beat van The Opposites in een ander jasje gestoken![]()
Ze waren dus in de Oosterpoort.quote:
Yo Double A!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:28 schreef AboruAsli het volgende:
Hee Cos (en anderen),
Als je wat eigentijdse shit wilt horen die fonky fresh scratches bevatten, check dan Marco Polo's 'Port Authority'. Een moddervet album met o.a. bijdragen van Masta Ace, OC en Kardinal Offishal.
Supervet!!
Laters!!
AA
De cuts zijn idd supercool. Over de rappers en de beats ben ik iets minder enthousiast. Beetje zoutloosquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yo Double A!
Hij staat in de 'bestelling'. Ben benieuwd!
't Was Weebeefoolish trouwensquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:15 schreef Mar10Segovia het volgende:
Het zegt mij in ieder geval niets Cos.
Nope. Ben waarschijnlijk nog bij ouderlijk huis, moet leren en ben niet zo fan van the opposites. Maar als ik tegen die tijd wel in Groningen ben en zat ben van het leren fiets ik misschien nog wel ff langs. Hoe laat dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:22 schreef MMaRsu het volgende:
S-Two ga je morgen toevallig opposites nog ff checken? Gratis op de vismarkt
Ik heb die kids in the hall gechecked en hij klinkt wel dopequote:
Ik vind Push van MED vooral vet, die beat van Dilla komt lekker hard. Die Just Blaze beat aan het eind van de video ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:53 schreef Cubewoods het volgende:
Iemand die MED kent hier? Zat beetje MF-Doom vids te checke op youtube, en zag dit en die beat komt wel hard
Andere nummers op ze album ook wat?
Hier trouwens volledige vid.
Ik vind hem een kinderstem hebben man, hoe stoer die ook probeert te rappen het blijft mietjesachtig klinken vind ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:25 schreef MMaRsu het volgende:
Het album van Typhoon is ook erg vet, voor de gene die misschien geinteresseerd zijn.
ik vind zijn stem juist erg vet, lekker raar.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef Leia het volgende:
[..]
Ik vind hem een kinderstem hebben man, hoe stoer die ook probeert te rappen het blijft mietjesachtig klinken vind ik. Hij heeft misschien wel dope beats en teksten maar zijn stem weerhoudt mij van het luisteren.
Luister nu Poison Pen van Immortal Technique, ook weer fijn.
Blaxtar is 10x erger met zijn maffe 'Zwolse' 'r'.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:19 schreef Leia het volgende:
Nah ik niet, ik probeer het nog wel eens te luisteren maar klik 't al snel weer weg. Ligt niet me niet.
Misschien kwam het door dat K3-achtige refrein van Boemajeequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef Leia het volgende:
[..]
Ik vind hem een kinderstem hebben man, hoe stoer die ook probeert te rappen het blijft mietjesachtig klinken vind ik. Hij heeft misschien wel dope beats en teksten maar zijn stem weerhoudt mij van het luisteren.
Luister nu Poison Pen van Immortal Technique, ook weer fijn.
ik luister ook weinig Blax.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:35 schreef Skic. het volgende:
[..]
Blaxtar is 10x erger met zijn maffe 'Zwolse' 'r'.
Bumaye is vet jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:19 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Misschien kwam het door dat K3-achtige refrein van Boemajee![]()
quote:A Tribe Called Quest-If The Papes Come
The Beatnuts-No Equal
Brand Nubian-Slow Down
Nas-Half Time
MC Mell O-Mek Dem Know
Schooly D-Saturday Night
Lord Finesse-Funky Technician
Showbiz and AG ft. Diamond D and Lord Finesse-Diggin In The Crates
Diamond D-Step To Me
A Tribe Called Quest ft Busta Rhymes-1-2 Shit
Brand Nubian-Punks Jump Up To Get Beat Down
EPMD-So Watcha Sayin
Black Moon-Who Got Da Props
Demon Boyz-Rougher Than An Animal
Main Source-Live At The Barbeque
Hijack-Style Warriors Revenge
Ze heten al ruim 20 jaar Beastie Boys.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:37 schreef nipeng het volgende:
Ik zal morgen eens het Beasty Boys album luisteren. Ben eigenlijk wel benieuwd.
Ik doelde meer op de nummers die hij in dat nummer opsomt. 'That's the oldskool to me!'.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
maakt niet zoveel uit hoor skic , vorige keer kwam eminem ook niet door de kwartfinale heen doordat hij tegenover krs geloot had
daarnaast is All Eyez On Me toch eilk best wel een lekker album naar mijn mening
Where Are They Now? van Nas geeft ook behoorlijk wat content voor zo'n tounament.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:26 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de nummers die hij in dat nummer opsomt. 'That's the oldskool to me!'.
en de rest van de genoemde rappers dan? btw JB heeft indirect zeker wel wat met hiphop te maken, er is zoveel van zn materiaal is gesampled in de hiphop.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:40 schreef Skic. het volgende:
Sjah, James Brown heeft voor mijn niks met old skool hiphop te maken ..
De rest zeker wel, daarom vond ik het maf van James Brown. Soul is soul.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en de rest van de genoemde rappers dan? btw JB heeft indirect zeker wel wat met hiphop te maken, er is zoveel van zn materiaal is gesampled in de hiphop.
Ik schrok al, dacht even dat ik het verkeerd had geschrevenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze heten al ruim 20 jaar Beastie Boys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |