Frak this & jammer dat er maar 2 afleveringen over Pegasus gaan, ze hadden er een mooi seizoen van 13 afleveringen van kunnen maken. Verhalen genoeg aan boord . . .quote:GALACTICA Will End After Fourth Season
Sci Fi Channel and the producers of BATTLESTAR GALACTICA have announced the show will end after the upcoming fourth season -- 22 episodes.
Ronald Moore and David Eick said in a joint statement, "This show was always meant to have a beginning, a middle and finally, an end. Over the course of the last year, the story and the characters have been moving strongly toward that end and we've decided to listen to those internal voices and conclude the show on our own terms. And while we know our fans will be saddened to know the end is coming, they should brace themselves for a wild ride getting there - we're going out with a bang."
The fourth and final season of GALACTICA will start this November.
Caprica staat voorlopig "on hold", Razor is daar min of meer voor in de plaats gekomen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:09 schreef Madine het volgende:
Iemand enig idee of die serie 'Caprica' nog in de pijpleiding zit?
Kut! Ik had toch echt gehoopt op minimaal 5 seasons en het liefst gewoon 10. Maar jah. Eruit gaan met een bang, is ook cool!quote:
Ja WATT??!?!!? Start of Shooting of start of airing?quote:The fourth and final season of GALACTICA will start this November
TIEN SEIZOENEN!?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kut! Ik had toch echt gehoopt op minimaal 5 seasons en het liefst gewoon 10. Maar jah. Eruit gaan met een bang, is ook cool!
[..]
Ja WATT??!?!!? Start of Shooting of start of airing?!
Ach, X-Files was in mijn ogen ook nog cool met 9 seizoenenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:07 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
TIEN SEIZOENEN!?
Kenker zolang kan ik mijn aandacht echt niet bij die verhaallijn houden.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:25 schreef Madine het volgende:
Oeh, dan gaat het te veel richting Friends.
Lee: " We were on a break!"
Tigh: "Could I be more drunk?!"
Als het de hele tijd zo leuk en spannend blijft als tot nu toe, Zou ik ook nog heel wat seizoenen kunnen kijken. Ben nog steeds in seizoen 2 dus heb nog heel wat in te halen voordat seizoen 4 uitkomt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kut! Ik had toch echt gehoopt op minimaal 5 seasons en het liefst gewoon 10. Maar jah. Eruit gaan met een bang, is ook cool!
[..]
Ja WATT??!?!!? Start of Shooting of start of airing?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens weet ik bijna zeker wie de 5e is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het einde is idd bruut al vind ik het wel een beetje erg veel fictie worden.He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
Nouja dit zie ik allemaal nog wel in een vorm terugkomen in de toekomst maar een schip dat de duisternis in wordt getrokken om vervolgens te exploderen en dan weer vrolijk rondvliegt en 1 of andere messiah wordt vind ik te ver gaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:40 schreef Madine het volgende:
Ze vliegen door de ruimte met gigantische schepen achtervolgd door robots. En de president is een vrouw. Tuurlijk is het fictie![]()
Liever op een hoogtepunt eindigen dan de verhaallijn eindeloos uitmelken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is men na de val van het Romeinse Rijk 1000 jaar lang in Europa ook niet, daar hebben we zelfs heel wat technologie verloren, dus zo vreemd is het allemaal niet als dat het klinkt hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:00 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Tevens, als ik het goed begrijp is de 13e kolonie 4000 jaar geleden vertrokken. Dus toen vlogen ze al door space. Dan zijn ze in die tijd niet echt veel opgeschoten als je het mij vraagt.
lol ik vind een Joint Strike Fighter toch wel erg veel vooruitgang als ik kijk naar paard en wagen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:24 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Dat is men na de val van het Romeinse Rijk 1000 jaar lang in Europa ook niet, daar hebben we zelfs heel wat technologie verloren, dus zo vreemd is het allemaal niet als dat het klinkt hoor.
Ronde II alweer en al 1 BSG afgevallen! Voor uw gemak:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[Tournament] Gaafste Televisiemoment 06/07 [USA] (ronde 1)
Hier moet BSG natuurlijk winnen!
Je kan tot morgenochtend stemmen, dus help ff aub!![]()
Nieuwe info over seizoen 4 op ign.com vooral het razor stukje (Pegasus film) is interessant.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:39 schreef Ulreazj het volgende:
Jammer dat het maar 4seizoenen duurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:00 schreef Ulreazj het volgende:
Hmm, klinkt inderdaad. Maar ik hoop dat seizoen dan wel waardig wordt afgesloten. Dat ze aarde vinden en de Cylons tot een vrede worden gedwongen ofzo. Gewoon een happy end.
De Cylons hebben de aarde eerder gevonden en alles ligt plat daar . . .quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Doe mij maar een goede mind-fuck als einde.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:40 schreef Madine het volgende:
En de president is een vrouw. Tuurlijk is het fictie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ongepaste smilie! Heb je Michelle Forbes in 24 gezien? Ik bedoel maar, ik zou er iig niet overheen gaan*.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeweetz
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:51 schreef Zhenar het volgende:
OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:05 schreef Madine het volgende:
[..]Nee, dat komt nog door haar val in 24.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeweetz
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:05 schreef Madine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scissoring
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:08 schreef DooD het volgende:
Dames en heren
De teaser voor Razor (peggy movie) 10 juli volgt er meer bij Eureka op scifi
http://bsg.ricany.net/video/s4/401_teaser.avi
Eventjes terug naar je eigen post denk ik -> Battlestar Galactica (USA) - #13 - All Along The Watchtowerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik kan het niet goed zien, maar is dit nou Cain en een nieuw karakter?
Yepquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik kan het niet goed zien, maar is dit nou Cain en een nieuw karakter?
Lijkt wel of die in een display case staat.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:16 schreef FoXje het volgende:
Was dat nou een oude Centurion die aan staat ???![]()
![]()
![]()
Daar achter Adama??
Als het een flashback is naar de periode van de decommisionning kan het prima.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:58 schreef Rock-shocker het volgende:
Het zal wel moeten. Maar was dat ondertussen niet al opgeruimd of zo? Dat ding was namelijk in een van de Launch Bays.
Bron!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:42 schreef Dizer het volgende:
WTF, lees ik net dat Jamie Bamber gay is.
Plus dat er misschien in seizoen 4 ruimte komt voor een gay verhaal![]()
.
I hate to break this to you.... maar hij is getrouwd met atrice Kerry Norton en heeft een aantal koters op de wereld gezet.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:42 schreef Dizer het volgende:
WTF, lees ik net dat Jamie Bamber gay is.
Plus dat er misschien in seizoen 4 ruimte komt voor een gay verhaal![]()
.
Fuck, was een of andere Blog.. dat ie in een of andere Coming Out magazine was of zo...quote:
<insert bierreclame>quote:Op maandag 2 juli 2007 00:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
I hate to break this to you.... maar hij is getrouwd met atrice Kerry Norton en heeft een aantal koters op de wereld gezet.
"He married actress Kerry Norton in September 2003, and they have three daughters: Isla Elizabeth Angela Griffith, and twins Darcy and Ava.
Bamber's wife, Kerry Norton, has made several appearances as Paramedic Layne Ishay in Battlestar Galactica. (Unlike Bamber, her character retains her native English, specifically Received Pronunciation, accent.)"
Ja, maarquote:Op maandag 2 juli 2007 11:28 schreef Dizer het volgende:
Trouwens ik zie die discussie hier niet, maar als Chief inderdaad een cylon is, dan betekent dat hun baby half human half cylon is... FUCK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
Bijna elke zichzelf respecterende Hollywood acteur en actrice heeft wel een keer in een gay magazine gestaan. Dat wil niks meer zeggen tegenwoordig.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fuck, was een of andere Blog.. dat ie in een of andere Coming Out magazine was of zo...
We waren er met z'n allen al uit dat Cally een slet is, dus geen half bloedjequote:Op maandag 2 juli 2007 11:28 schreef Dizer het volgende:
Trouwens ik zie die discussie hier niet, maar als Chief inderdaad een cylon is, dan betekent dat hun baby half human half cylon is... FUCK
Ja.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:17 schreef Pikkebaas het volgende:
Admiral Caine is toch doodvermoord door een Cylon ?
WTF?!?!?!? Dat is een super toffe episode en bovendien ook nog eens rete belangrijk voor de verhaallijn!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:36 schreef Symer het volgende:
Net de finale gezien![]()
Ik kijk eigenlijk vooral om de Aarde-verhaallijn, dus heb ik flink wat scčnes gefastforward (die aflevering over dat ze boksen en die ep dat ze naar die algen-planeet moeten heb ik zelfs compleet over geslagen).
Er waren meerdere aflevering over zo'n algenplaneet toch? Je had sowieso The Eye of Jupiter (die was idd tof en bedoelde ik niet) en nog eentje over dat de hele vloot door zo'n straling-wolk moest en waar een heldhaftige piloot haar leven opoffert en postuum CAG wordt. Bij die laatste heb ik bijna continu het FF-knopje ingedrukt gehouden. Ik zag alleen maar geklets en drama-gedoe.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?!?!?!? Dat is een super toffe episode en bovendien ook nog eens rete belangrijk voor de verhaallijn!![]()
![]()
Welk deel vanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:36 schreef Symer het volgende:
En nog iets, die 4 cylons kunnen toch geen cylons zijn? Waarom hebben ze anders de vloot zo lang hun gang laten gaan terwijl ze gewoon op dag 1 al de boel van binnenuit hadden kunnen torpederen?
De antwoorden staan vast wel ergens in een vorig topic hier, dus ga ik die binnenkort maar eens lezen.
Oh ja, die met die storm. Die was inderdaad minder relevant.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Er waren meerdere aflevering over zo'n algenplaneet toch? Je had sowieso The Eye of Jupiter (die was idd tof en bedoelde ik niet) en nog eentje over dat de hele vloot door zo'n straling-wolk moest en waar een heldhaftige piloot haar leven opoffert en postuum CAG wordt. Bij die laatste heb ik bijna continu het FF-knopje ingedrukt gehouden. Ik zag alleen maar geklets en drama-gedoe.
A) Die intro heb ik ook steeds overgeslagen met die corny teksten en samenvatting van de afl. voordat de afl begint (wtf is dat voor nodig trouwens?)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Welk deel van
They look and feel human
Some are programmed to think they are human
heb je niet begrepen? Kwam alleen maar elke aflevering langs tijdens de intro![]()
A) Ik haat jequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:04 schreef Symer het volgende:
[..]
A) Die intro heb ik ook steeds overgeslagen met die corny teksten en samenvatting van de afl. voordat de afl begint (wtf is dat voor nodig trouwens?)
B) Waarom worden ze dan nu pas geactiveerd? Hadden ze toch meteen op dag 1 kunnen doen en zich zo een heleboel ongemak kunnen besparen?
quote:
Kun je niet gewoon de A-Team kijken ofzo?quote:
WTF!quote:dus heb ik flink wat scčnes gefastforward
Voor de mythologie (en de gevechten natuurlijk)quote:
A)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
A) Ik haat je![]()
B) Welk ongemak hadden ze kunnen besparen? Die "nieuwe" Cylons horen niet bij de andere Cylons, voor zover we weten. Aangezien we hun plan niet eens weten, is het ook een beetje voorbarig om te stellen dat ze beter veel eerder geactiveerd hadden kunnen worden![]()
In conclusie:
[..]
Die heb ik allemaal al gezienquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon de A-Team kijken ofzo?
Kolonel Eénoogquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:18 schreef Symer het volgende:
Kolonel Eénoog (of hoe die ook heet) zei dat ze vanaf dag 1 al Cylons waren en hun plan leek me wel duidelijk gezien de originele aanval en de achtervolgingen en gevechten met de mensheid sindsdien (het vernietigen van de mensheid dus). Maar de nieuwe cylons horen dus misschien niet bij de oude cylonsDus er is een derde groep (niet mens, niet cylon) die hen activeert enzo?
HEB JE DAT NOG NIET GEDAAN!?!?!!?!???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Misschien moet ik de vorige seizoenen ook maar eens gaan kijken![]()
[..]
Who cares...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:32 schreef Madine het volgende:
Ik heb zojuist de laatste star wars gezien. Kan iemand me uitleggen waarom die zwarte jurk en die nerd zo'n ruzie hebben?
Begin eens heel vlug met de miniserie dan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:18 schreef Symer het volgende:
Ik wou BSG nou niet direct vergelijken met Pulp Fiction eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:16 schreef Madine het volgende:
Heiden! Je gaat toch ook niet naar Pulp Fiction kijken en spoelt de dialogen door? Nou ja, als je maar 5 min. de tijd hebt wel natuurlijk.
Dat de final five niet direct bij de overige 7 hoorden was me wel duidelijk. Ik ging er gewoon van uit dat cylons cylondingen doen ongeacht bij welke cylongroep ze horen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:29 schreef Madine het volgende:
[..]
Kolonel Eénoog![]()
Het was trouwens niet Tigh die dat zei, maar Chief Tyrol (d'n dikk'n). En ja, de nieuwe Cylons (laatste 5 waaronder Kolonel Eénoog, d'n dikk'n, mevr. curry, strompelpoot en ene mr/mrs X.) horen niet echt bij de 7 modelen die al bekend waren, maar dat wordt ook maar enkele honderden keren duidelijk gemaakt gedurende seizoen 3. En wie of wat die 4 van de laatste 5 nu activeerde is niet duidelijk, dat krijgen we volgend seizoen te zien.
Gun mij m'n kijkplezier!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:29 schreef Ulreazj het volgende:
Prutser.
Ik heb die mini-serie gezien en daarna heb ik nog een aantal afleveringen gekeken. Volgens mij was ik al ergens in seizoen 2 want ik denk dat ik gestopt ben omdat er geen nieuwe afleveringen meer waren. Maar ik wou dus niet allerlei afleveringen downloaden die ik al gezien had, dus heb ik een samenvatting gekeken en toen seizoen 3quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
HEB JE DAT NOG NIET GEDAAN!?!?!!?!???![]()
![]()
![]()
!!!!!
Die heb ik wel gezien en was tofquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Begin eens heel vlug met de miniserie dan!![]()
Hier zakte mijn broek toch wel vanafquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al gezien![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:18 schreef Symer het volgende:
Ik noem het schandelijk!quote:
quote:
quote:
quote:
Ik dacht dat ik het met die samenvatting wel af kon, maar nu blijkt dus dat daar een heleboel dingen uit weggelaten zijn?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:59 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hier zakte mijn broek toch wel vanaf:D
quote:
Natuurlijk, wat dacht jij dan, dat ze twee seizoenen verhaallijn allemaal in een minuut konden proppen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:11 schreef Symer het volgende:
Ik dacht dat ik het met die samenvatting wel af kon, maar nu blijkt dus dat daar een heleboel dingen uit weggelaten zijn?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:05 schreef Madine het volgende:
Soundtrack seizoen 3 is nog niet uit. Kan niet wachten op Bt4 - All along the Watchtower.
Waar wacht je dan nog op? Seizoen 3 is allang uitquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik moet seizoen 3 nog kijken, maar het wachten word nu wel vrij ondraagelijk...
Tsja, dat kun je ook doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hij wacht misschien op de DVD release?
Ik ben niet zo van het downloaden van zulke gruwelijke serie.quote:
Ik heb Seizoen 1 inclusief de miniserie + seizoen 2 voor 25 euro per box bij de Fame in Amsterdam gehaald. Dus als iemand in Amsterdam is, is dat natuurlijk een koopjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:11 schreef Migue het volgende:
S02 voor 25 euro+btw bij de Macro. Maar S01 hadden ze niet meer, en daarvoor was ik daar![]()
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:02 schreef Zhenar het volgende:
Op Ain't It Cool News stonden een paar spoilers over seizoen 4. Vond het zelf niets schokkends, maar het geeft wel aan welke verhaallijnen ze verder willen gaan verkennen. Ook gaven ze wat meer info over de Final Five en de centurions:WOW! Klinkt goed allemaal. Ben benieuwd hoe ze het gaan uitwerken en zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Friends don't let friends remain beardless...
Ik vind het idee vanquote:Op zondag 8 juli 2007 23:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mwa... het blaast mij nog niet omver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel erg tof eigenlijk![]()
Past ook wel in mijn theorie dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Zow dan, en terechtquote:Battlestar Galactica has been nominated for four EmmyŽ awards. The episode" Exodus, Part II" has been nominated for "Outstanding Directing For A Drama Series", "Outstanding Sound Editing For A Series" and "Outstanding Special Visual Effects For A Series". Together, "Occupation" and "Precipice" have been nominated for "Outstanding Writing For A Drama Series". A list of all the nominations can be seen here.
This video has been removed due to terms of use violation.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er is een nieuwe 30 seconden durende teaser voor Razor beschikbaar:
http://www.youtube.com/watch?v=ShOls47ha1s
Cain is baaaaaaaaaaaaaaaack!!!!!!!!!
http://nl.youtube.com/watch?v=AwruKvEKfvk&mode=related&search=quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:54 schreef Crazykill het volgende:
[..]
This video has been removed due to terms of use violation.
Heb je misschien een andere linkje ?![]()
Die nieuwe zijn leuker.quote:Op zondag 29 juli 2007 08:22 schreef FoXje het volgende:
Ik wil die old school Cylons zien!
BY YOUR COMMAND
Heb je Jammer afgelopen weekend gezien?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:21 schreef Ulreazj het volgende:
Kijk op het moment Painkiller Jane
Nee heb het nog niet gezien, van de week even kijken op de pc. MAar ik vind ook niet jammer dat PKJ niet verlengd wordt. Is niet zo'n bijzondere serie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef Migue het volgende:
[..]
Heb je Jammer afgelopen weekend gezien?Beetje matige aflevering was dat, had zo veel meer in gezeten, gaan ze het zo verprutsen, erg jammer. Maargoed, PKJ is niet voor niets niet verlengd.
De MLB play-offs komen eraan, en het seizoen is in volle gang. Ik vermaak me dus prima met een hele reeks goede potten baseball!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat kijken jullie zoal in de tussentijd?
Absoluut. Ik heb het vanaf seizoen 1 al gevolgd, en toen 7 jaar later het laatste seizoen ten einde was heb ik ze allemaal nog eens bekeken, vanaf het eerste seizoen. Geweldige serie, kwalitatief zeer goed, en je leert ook nog eens hoe bepaalde zaken in de Amerikaanse politiek in elkaar zitten.quote:Ik ben ergens in mei begonnen aan The West Wing (geweldige serie )
Baseball is nou echt één van die sporten die je hier in Nederland vrijwel niet ziet, hoewel de NOS, na het verliezen van de Eredivisie-voetbal rechten, meer aandacht is gaan besteden aan andere sporten (waaronder ook baseball).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:09 schreef maartena het volgende:
[..]
De MLB play-offs komen eraan, en het seizoen is in volle gang. Ik vermaak me dus prima met een hele reeks goede potten baseball!
[afbeelding]
Wel handig dat baseball voornamelijk in de zomer wordt gespeeld (seizoen April tot September, Playoffs in October), dus ik vermaak me altijd prima. Vanavond om 19:00 Angels vs. Yankees.Er loopt trouwens ook een goedlopende topicreeks over op FOK!
Bartlet ja, Martin Sheen zelf lijkt me niet zo'n verstandig idee. Die schijnt zeer links te zijn voor Amerikaanse begrippen? Althans.. dat meen ik ooit gelezen te hebben.quote:Absoluut. Ik heb het vanaf seizoen 1 al gevolgd, en toen 7 jaar later het laatste seizoen ten einde was heb ik ze allemaal nog eens bekeken, vanaf het eerste seizoen. Geweldige serie, kwalitatief zeer goed, en je leert ook nog eens hoe bepaalde zaken in de Amerikaanse politiek in elkaar zitten.
Sterker nog, ik zou zo Bartlett het Witte Huis in willen sturen.
quote:Dog The Bounty Hunter (is dat bekend in Nederland?)
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Seizoen 2 had toch één van m'n favoriete Bartlet/Sheen momenten:
http://www.youtube.com/watch?v=xWqgD7lGneU
"One last thing, while you may be mistaking this for your monthly meeting of the Ignorant Tightass Club, in this building, when the President stands, nobody sits."
OMG, er zijn nu ook kikker-Cylons!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het DVD-cover materiaal van Razor
Stemmen voor de cover op sci-fi
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cain is back baby!!!
Die eerste vind ik het tofst. Dan zie je duidelijk wie de hoofdrollen hebben en dat de "echte cast" slechts supporting is.quote:
Kendra Shaw, nieuw personage.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:05 schreef outcast_within het volgende:
he nu volg ik de serie al vanaf het begin maar wie is die vrouw met die dikke lippen naast roslin
ze staar er iedere keer nog groot op ook nog
Yes, nog meer geile chicas!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:32 schreef Madine het volgende:
[..]
Kendra Shaw, nieuw personage.
http://en.battlestarwiki.org/wiki/Kendra_Shaw
Een groot deel van de main cast heeft slechts een kleine ondersteunende rol in Razor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef sampoo het volgende:
Is Grace Park tegenwoordig gedegradeerd of zo? Had haar ook wel verwacht op de cover.
Cover 1quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het DVD-cover materiaal van Razor
Stemmen voor de cover op sci-fi
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cain is back baby!!!
Het Pegasus logo klopt niet trouwens. Pegasus hoorde tot de 62ste battlestar group en galactica is 75.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:41 schreef Madine het volgende:
Ik heb voor de eerste gekozen, maar nu ik nog eens kijk vind ik die Pegasus logo's op de tweede en derde wel erg mooi.
Viel me idd ook op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:12 schreef DooD het volgende:
[..]
Het Pegasus logo klopt niet trouwens. Pegasus hoorde tot de 62ste battlestar group en galactica is 75.
quote:September 3, 2007
Rumors are spreading fast and furious that Sci Fi Channel maybe looking to get the most out of Battlestar Galactica's final season. Several of Galactica's actors were on hand this past weekend for the annual Dragoncon convention. At the panel, the actors lamented over Sci Fi's inability to properly handle authentic hit programming, punctuating the point by revealing that the Sci Fi channel plans to cut the final season of Battlestar Galactica into two ten episode seasons, one to air in 2008, and the other in 2009.
At present there is no official confirmation that this was the case, and some fans in attendance that I spoke with earlier said the whole roast on Sci Fi and the splitting of the season thing was a joke. One attendee I spoke with, however, was completely convinced otherwise.
“There was a huge reaction from the audience. There is no way they would have allowed the fans to leave that bummed out if it wasn't true.” Fan Ron Estes told me this afternoon. “Really, it is wishful thinking to assume otherwise.”
Around the net, the news is not being met with much enthusiasm. Fans are already enduring a tremendous hiatus between seasons, splitting the final season in two will likely result in an enormously vocal fan backlash.
If the reports are true, Sci Fi will air the first 10 episodes in February 2008, then put the show on ice until February 2009, when the final 10 episodes of Battlestar Galactica would air.
This would not be the first time that Battlestar Galactica Actors have been the ones to break major news concerning the production. Before the final season deal was in ink, actors Edward James Olmos and Katee Sackhoff both told reporters that the next season would be the last. This was at first denied, but confirmed a few weeks later.
Tighquote:Op zondag 2 september 2007 17:07 schreef Zhenar het volgende:
Iemand de laatste ep van Robot Chicken gezien? (s3e3)
Zit een Battlestar Galactica spoof in. Niet heel geweldig, wel geinigVooral omdat de acteurs zelf er in meespelen
![]()
Seizoen 1 was 12 afleveringen en is nog altijd het beste seizoen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Twee keer een run van 10 afleveringen zou een lachtertje zijn.
Zo dom zal SciFi toch niet zijn?
Vergis je niet, SciFi heeft The Dresden Files ook al niet verlengd, dus het zal niet de eerste keer dit seizoen zijn dat SciFi zich (wederom) om in de voet schiet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo dom zal SciFi toch niet zijn?
Ik vond seizoen 2 en de eerste paar afleveringen van seizoen 3 het beste.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Seizoen 1 was 12 afleveringen en is nog altijd het beste seizoen.
Ik wil op zich best tekenen voor twee korte topseizoenen in plaats van één matig lang seizoen.
Maar het liefst heb ik nog twee lange topseizoenen![]()
![]()
Terwijl deze move de serie juist zou doodmakenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:57 schreef Madine het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 2 en de eerste paar afleveringen van seizoen 3 het beste.
Maar dit gaat helemaal niet over kwaliteit, ze willen het uitmelken.
Januari 2008 kerel... staat hier zo ongeveer om de 3 postsquote:Op maandag 10 september 2007 11:28 schreef outcast_within het volgende:
ik dacht dat we nu onderhand wel weer een aflevering kregen
Uuhm... dat is Kyra Thrace nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:16 schreef Ulreazj het volgende:
Hmm een gewapende Kyra Thrace. Ze speelt trouwens ook in de nieuwe sci fi serie Bionic Woman.
Nee, het is Kara.quote:
Neen.quote:
Ja, maar bij hem was het een FOUT en hij had toegang tot super kritieke systemen. Ik niet.quote:Op zondag 30 september 2007 20:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Neen.
Vanwege een 'foutje' van Baltar werd de mesnheid (bijna) uitgeroeid.
Maar hij heeft Six wel geneukt.quote:Op zondag 30 september 2007 20:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Neen.
Vanwege een 'foutje' van Baltar werd de mesnheid (bijna) uitgeroeid.
Beide tegelijk zelfs.quote:Op zondag 30 september 2007 23:18 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
En ook nog die andere Cylon, die Xena speelde.
quote:Op maandag 17 september 2007 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
10 afleveringen zou idd een beetje erg weinig zijn voor.
Thanx!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:42 schreef martinev2 het volgende:
Volgens mij werkt deze nog:
http://download.yousendit.com/4ED971652F036A7F
Let op, je hebt een flashplayer nodig om te kunnen afspelen. Download hier een (gratis) flashplayer:
http://www.downen.nl/download/flvplayer.php
Teaser seizoen 4!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=VysVxz2_rQg
That's Tigh alright.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:50 schreef Migue het volgende:
Check deze promo voor S04: http://www.youtube.com/watch?v=VysVxz2_rQg
Is dat Tigh die daar een pistool op Adama richt, of is het Karl "Treason" Agathon?
Speaking of which, komt Aaron Dakloos nog terug? Hij had zo'n misterieuze rol in de pilot, maar in de reguliere serie heb ik hem nog niet gezien..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:23 schreef DarkChylde het volgende:
Is starbuck nou bionisch of een cylon
Woeiii... had deel drie ook nog niet gezien. Top om die oude basestars en raiders terug te zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:31 schreef Migue het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lTk-XRdw4iI
oldskool Centurions! En gelukkig zien ze er geloofwaardig uit
Hmmm ja. Ze wilden voor realistische sci-fi gaan en daar hoorden lasers blijkbaar niet bij. En ze hebben geen draadloos prul aan boord omdat Galactica een oud model waarvan de commanders wilden dat het niet gemoderniseerd zou worden. Ook de enige reden waarom ze de Cylon-aanval hebben overleefd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:24 schreef Klummie het volgende:
Miniserie en seizoen 1t/m 3 ff gedownload en bekeken de afgelopen weken. Ik ben een kind van de eerste BSG dus ik had best veel moeite met deze remake. Vandaar dat het ff duurde eer ik 'm echt wilde kijken.
Het begin was overdonderend goed, alhoewel de beschikbare technologie mij wel es doet fronsen. Wel FTL motoren maar geen draadloze intercom? En ook het ontbreken van laserguns bevreemdt me.
Maar goed, dat zijn futiliteiten. Ik vind het wel aardig, wel erg langdradig zo nu en dan, en een veels te weinig actie. Overkill wat de drama betreft en William"Castillo"Adama zou je zo terug zien in Miami Vice, de serie, niet die baggerfilm. De man praat nog steeds alsof hij een kilo slijm vast heeft zitten in zijn keel.
Jammer dat die orginele tune niet gebruikt wordt als leader, maar nogmaals ik ben opgegroeid met BSG 1978, wanneer dat niet het geval zou zijn zou ik ook deze serie ook waanzinnig goed vinden.
Ik ook ik ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:06 schreef Pikkebaas het volgende:
Misschien offtopic... Ik ben op zoek naar de fluittoon die op BSG wordt gebruikt om mededelingen over de intercom aan te kondigen. Andere BSG audio bestanden zijn ook goed.
Hij is goed. Maar er wordt iets te veel doorheen geluld om te kunnen gebruiken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:15 schreef Migue het volgende:
http://media.battlestarwiki.org/images/4/48/Condition1.mp3
lolquote:
Opvallend genoeg is iedereen die ik in Nederland over BSG spreek niet nerd. En uiteraard ben ik zelf ook vrij coolquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:55 schreef MuKe het volgende:
[..]
lol
Alleen ik denk dat ik rijen supernerds voor de bios ga tegenkomen![]()
Helaas zijn shows als BG (lees: shows die zich (gedeeltelijk) afspelen in de ruimte) meestal populair bij dat soort volk. En vooral hier in de US kunnen ze nogal extreme vormen aannemen: Halloween was a week ago moron
Maar goed, ik ga het wel checken en hopelijk zijn er normale mensen en is het niet te druk![]()
Nogal kut dit, ik wist dus niet dat er een registratie voor dat hele voorpremiere gebeuren van Razor was, dus nu blijkt dat de 2 bioscopen die het dichtst bij me zitten zijn uitverkochtquote:Congratulations. You are now registered for the BattleStar Galactica Razor Event on Monday November 12th at 7:00 PM at Ventura Statium 16 in Ventura, CA.
NOTE: Seating is not guaranteed, please arrive early to get your seat. Your registration is valid for one admission ticket.
A confirmation email will be sent to you within 24 hours.
En de benzine is al zo duur in de VS.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:35 schreef MuKe het volgende:
[..]
Nogal kut dit, ik wist dus niet dat er een registratie voor dat hele voorpremiere gebeuren van Razor was, dus nu blijkt dat de 2 bioscopen die het dichtst bij me zitten zijn uitverkochtDus nou moet ik helemaal naar Ventura rijden iets van 50 miles verderop
![]()
I smell sarcasmquote:Op donderdag 1 november 2007 09:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En de benzine is al zo duur in de VS.![]()
Je hebt het maar zwaar!
Jaloers?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gave special verder.
When all else fails, you always have delusion.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kleffe_Dop op 02-11-2007 09:14:19 ]
Alleen wat betreft dat soort dingen.quote:
Ja ik weet, maar kwam uit, waar ik moet registreren. Die waren alleen invitation only.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:13 schreef Jarno het volgende:
Mensen, kom op, de eerste de beste public torrentsite waar ik 'razor' als zoekopdracht inklop, heeft 'm.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:06 schreef Migue het volgende:
Hier ga ik mij vanavond dus even hard op aftrekken, dan maar wat later de stad in![]()
Ik typ dit nu ook met 1 hand terwijl mijn andere hand mijn ballen aan het masseren zijn. De intro van BG draait nu!quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:06 schreef Migue het volgende:
Sample ziet er goed uit, snap niet helemaal waar die oude Raider vandaan komt maar dat zal tijdens de film wel duidelijk worden.
Hier ga ik mij vanavond dus even hard op aftrekken, dan maar wat later de stad in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waren zeer interessant, ben benieuwd wat dat gaat betekenen voor S04.
Hoe indrukwekkend was de aanval op Scorpion Fleetyard ook, die gaat morgenochtend nog een keer bekeken worden, een goed begin van de dag![]()
Verder, heeft iemand Aaron Doral gezien? Matthew Bennett stond wel bij de Guest stars, maar ik kan me toch echt niet herinneren hem te hebben gezien?
Hij stond ergens op de achtergrond voordat dat wijntje gedronken werd. Was vaag te zien, maar volgens mij was dat hem (waarschijnlijk een extended scene in stukken gehakt) . . .quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:05 schreef Migue het volgende:
Verder, heeft iemand Aaron Doral gezien? Matthew Bennett stond wel bij de Guest stars, maar ik kan me toch echt niet herinneren hem te hebben gezien?
Ik heb hem al besteld bij Amazon. Al die kleine Razor filmpjes die nu op Youtube staan, staan daar ook op.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:33 schreef dapluiz het volgende:
Beter komt die dvd snel uit, als ik dat interview goed gelezen heb staan daar langere battle scenes op
Nee, bijna alle afleveringen zijn al geschoten, dus ze kunnen gewoon beginnen met uitzenden. SciFi begint in April met S4.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:21 schreef Zhenar het volgende:
Wordt het nieuwe seizoen BSG nu nķg verder vertraagd door de Hollywoodstaking?![]()
Ja dat was een beetje teleurstellend. Ik had toch minstens 1 lesbo scene verwachtquote:Op donderdag 1 november 2007 22:27 schreef Mirel het volgende:
SPOILERRRRRR ik heb niks lesbo achtig gemerkt in razor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |