quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:18 schreef Symer het volgende:
Misschien moet ik de vorige seizoenen ook maar eens gaan kijken![]()
Ik noem het schandelijk!quote:
quote:
quote:
quote:
Ik dacht dat ik het met die samenvatting wel af kon, maar nu blijkt dus dat daar een heleboel dingen uit weggelaten zijn?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:59 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hier zakte mijn broek toch wel vanaf:D
quote:
Natuurlijk, wat dacht jij dan, dat ze twee seizoenen verhaallijn allemaal in een minuut konden proppen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:11 schreef Symer het volgende:
Ik dacht dat ik het met die samenvatting wel af kon, maar nu blijkt dus dat daar een heleboel dingen uit weggelaten zijn?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:05 schreef Madine het volgende:
Soundtrack seizoen 3 is nog niet uit. Kan niet wachten op Bt4 - All along the Watchtower.
Waar wacht je dan nog op? Seizoen 3 is allang uitquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik moet seizoen 3 nog kijken, maar het wachten word nu wel vrij ondraagelijk...
Tsja, dat kun je ook doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hij wacht misschien op de DVD release?
Ik ben niet zo van het downloaden van zulke gruwelijke serie.quote:
Ik heb Seizoen 1 inclusief de miniserie + seizoen 2 voor 25 euro per box bij de Fame in Amsterdam gehaald. Dus als iemand in Amsterdam is, is dat natuurlijk een koopjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:11 schreef Migue het volgende:
S02 voor 25 euro+btw bij de Macro. Maar S01 hadden ze niet meer, en daarvoor was ik daar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |