quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:18 schreef Symer het volgende:
Misschien moet ik de vorige seizoenen ook maar eens gaan kijken![]()
Ik noem het schandelijk!quote:
quote:
quote:
quote:
Ik dacht dat ik het met die samenvatting wel af kon, maar nu blijkt dus dat daar een heleboel dingen uit weggelaten zijn?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:59 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hier zakte mijn broek toch wel vanaf:D
quote:
Natuurlijk, wat dacht jij dan, dat ze twee seizoenen verhaallijn allemaal in een minuut konden proppen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:11 schreef Symer het volgende:
Ik dacht dat ik het met die samenvatting wel af kon, maar nu blijkt dus dat daar een heleboel dingen uit weggelaten zijn?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:05 schreef Madine het volgende:
Soundtrack seizoen 3 is nog niet uit. Kan niet wachten op Bt4 - All along the Watchtower.
Waar wacht je dan nog op? Seizoen 3 is allang uitquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik moet seizoen 3 nog kijken, maar het wachten word nu wel vrij ondraagelijk...
Tsja, dat kun je ook doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hij wacht misschien op de DVD release?
Ik ben niet zo van het downloaden van zulke gruwelijke serie.quote:
Ik heb Seizoen 1 inclusief de miniserie + seizoen 2 voor 25 euro per box bij de Fame in Amsterdam gehaald. Dus als iemand in Amsterdam is, is dat natuurlijk een koopjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:11 schreef Migue het volgende:
S02 voor 25 euro+btw bij de Macro. Maar S01 hadden ze niet meer, en daarvoor was ik daar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:02 schreef Zhenar het volgende:
Op Ain't It Cool News stonden een paar spoilers over seizoen 4. Vond het zelf niets schokkends, maar het geeft wel aan welke verhaallijnen ze verder willen gaan verkennen. Ook gaven ze wat meer info over de Final Five en de centurions:WOW! Klinkt goed allemaal. Ben benieuwd hoe ze het gaan uitwerken en zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Friends don't let friends remain beardless...
Ik vind het idee vanquote:Op zondag 8 juli 2007 23:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mwa... het blaast mij nog niet omver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel erg tof eigenlijk![]()
Past ook wel in mijn theorie dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Zow dan, en terechtquote:Battlestar Galactica has been nominated for four Emmy® awards. The episode" Exodus, Part II" has been nominated for "Outstanding Directing For A Drama Series", "Outstanding Sound Editing For A Series" and "Outstanding Special Visual Effects For A Series". Together, "Occupation" and "Precipice" have been nominated for "Outstanding Writing For A Drama Series". A list of all the nominations can be seen here.
This video has been removed due to terms of use violation.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er is een nieuwe 30 seconden durende teaser voor Razor beschikbaar:
http://www.youtube.com/watch?v=ShOls47ha1s
Cain is baaaaaaaaaaaaaaaack!!!!!!!!!
http://nl.youtube.com/watch?v=AwruKvEKfvk&mode=related&search=quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:54 schreef Crazykill het volgende:
[..]
This video has been removed due to terms of use violation.
Heb je misschien een andere linkje ?![]()
Die nieuwe zijn leuker.quote:Op zondag 29 juli 2007 08:22 schreef FoXje het volgende:
Ik wil die old school Cylons zien!
BY YOUR COMMAND
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |