quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:18 schreef Symer het volgende:
Misschien moet ik de vorige seizoenen ook maar eens gaan kijken![]()
Ik noem het schandelijk!quote:
quote:
quote:
quote:
Ik dacht dat ik het met die samenvatting wel af kon, maar nu blijkt dus dat daar een heleboel dingen uit weggelaten zijn?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:59 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hier zakte mijn broek toch wel vanaf:D
quote:
Natuurlijk, wat dacht jij dan, dat ze twee seizoenen verhaallijn allemaal in een minuut konden proppen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:11 schreef Symer het volgende:
Ik dacht dat ik het met die samenvatting wel af kon, maar nu blijkt dus dat daar een heleboel dingen uit weggelaten zijn?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:05 schreef Madine het volgende:
Soundtrack seizoen 3 is nog niet uit. Kan niet wachten op Bt4 - All along the Watchtower.
Waar wacht je dan nog op? Seizoen 3 is allang uitquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik moet seizoen 3 nog kijken, maar het wachten word nu wel vrij ondraagelijk...
Tsja, dat kun je ook doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hij wacht misschien op de DVD release?
Ik ben niet zo van het downloaden van zulke gruwelijke serie.quote:
Ik heb Seizoen 1 inclusief de miniserie + seizoen 2 voor 25 euro per box bij de Fame in Amsterdam gehaald. Dus als iemand in Amsterdam is, is dat natuurlijk een koopjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:11 schreef Migue het volgende:
S02 voor 25 euro+btw bij de Macro. Maar S01 hadden ze niet meer, en daarvoor was ik daar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:02 schreef Zhenar het volgende:
Op Ain't It Cool News stonden een paar spoilers over seizoen 4. Vond het zelf niets schokkends, maar het geeft wel aan welke verhaallijnen ze verder willen gaan verkennen. Ook gaven ze wat meer info over de Final Five en de centurions:WOW! Klinkt goed allemaal. Ben benieuwd hoe ze het gaan uitwerken en zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Friends don't let friends remain beardless...
Ik vind het idee vanquote:Op zondag 8 juli 2007 23:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mwa... het blaast mij nog niet omver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel erg tof eigenlijk![]()
Past ook wel in mijn theorie dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Zow dan, en terechtquote:Battlestar Galactica has been nominated for four Emmy® awards. The episode" Exodus, Part II" has been nominated for "Outstanding Directing For A Drama Series", "Outstanding Sound Editing For A Series" and "Outstanding Special Visual Effects For A Series". Together, "Occupation" and "Precipice" have been nominated for "Outstanding Writing For A Drama Series". A list of all the nominations can be seen here.
This video has been removed due to terms of use violation.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er is een nieuwe 30 seconden durende teaser voor Razor beschikbaar:
http://www.youtube.com/watch?v=ShOls47ha1s
Cain is baaaaaaaaaaaaaaaack!!!!!!!!!
http://nl.youtube.com/watch?v=AwruKvEKfvk&mode=related&search=quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:54 schreef Crazykill het volgende:
[..]
This video has been removed due to terms of use violation.
Heb je misschien een andere linkje ?![]()
Die nieuwe zijn leuker.quote:Op zondag 29 juli 2007 08:22 schreef FoXje het volgende:
Ik wil die old school Cylons zien!
BY YOUR COMMAND
Heb je Jammer afgelopen weekend gezien?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:21 schreef Ulreazj het volgende:
Kijk op het moment Painkiller Jane
Nee heb het nog niet gezien, van de week even kijken op de pc. MAar ik vind ook niet jammer dat PKJ niet verlengd wordt. Is niet zo'n bijzondere serie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef Migue het volgende:
[..]
Heb je Jammer afgelopen weekend gezien?Beetje matige aflevering was dat, had zo veel meer in gezeten, gaan ze het zo verprutsen, erg jammer. Maargoed, PKJ is niet voor niets niet verlengd.
De MLB play-offs komen eraan, en het seizoen is in volle gang. Ik vermaak me dus prima met een hele reeks goede potten baseball!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat kijken jullie zoal in de tussentijd?
Absoluut. Ik heb het vanaf seizoen 1 al gevolgd, en toen 7 jaar later het laatste seizoen ten einde was heb ik ze allemaal nog eens bekeken, vanaf het eerste seizoen. Geweldige serie, kwalitatief zeer goed, en je leert ook nog eens hoe bepaalde zaken in de Amerikaanse politiek in elkaar zitten.quote:Ik ben ergens in mei begonnen aan The West Wing (geweldige serie )
Baseball is nou echt één van die sporten die je hier in Nederland vrijwel niet ziet, hoewel de NOS, na het verliezen van de Eredivisie-voetbal rechten, meer aandacht is gaan besteden aan andere sporten (waaronder ook baseball).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:09 schreef maartena het volgende:
[..]
De MLB play-offs komen eraan, en het seizoen is in volle gang. Ik vermaak me dus prima met een hele reeks goede potten baseball!
[afbeelding]
Wel handig dat baseball voornamelijk in de zomer wordt gespeeld (seizoen April tot September, Playoffs in October), dus ik vermaak me altijd prima. Vanavond om 19:00 Angels vs. Yankees.Er loopt trouwens ook een goedlopende topicreeks over op FOK!
Bartlet ja, Martin Sheen zelf lijkt me niet zo'n verstandig idee. Die schijnt zeer links te zijn voor Amerikaanse begrippen? Althans.. dat meen ik ooit gelezen te hebben.quote:Absoluut. Ik heb het vanaf seizoen 1 al gevolgd, en toen 7 jaar later het laatste seizoen ten einde was heb ik ze allemaal nog eens bekeken, vanaf het eerste seizoen. Geweldige serie, kwalitatief zeer goed, en je leert ook nog eens hoe bepaalde zaken in de Amerikaanse politiek in elkaar zitten.
Sterker nog, ik zou zo Bartlett het Witte Huis in willen sturen.
quote:Dog The Bounty Hunter (is dat bekend in Nederland?)
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Seizoen 2 had toch één van m'n favoriete Bartlet/Sheen momenten:
http://www.youtube.com/watch?v=xWqgD7lGneU
"One last thing, while you may be mistaking this for your monthly meeting of the Ignorant Tightass Club, in this building, when the President stands, nobody sits."
OMG, er zijn nu ook kikker-Cylons!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het DVD-cover materiaal van Razor
Stemmen voor de cover op sci-fi
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cain is back baby!!!
Die eerste vind ik het tofst. Dan zie je duidelijk wie de hoofdrollen hebben en dat de "echte cast" slechts supporting is.quote:
Kendra Shaw, nieuw personage.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:05 schreef outcast_within het volgende:
he nu volg ik de serie al vanaf het begin maar wie is die vrouw met die dikke lippen naast roslin
ze staar er iedere keer nog groot op ook nog
Yes, nog meer geile chicas!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:32 schreef Madine het volgende:
[..]
Kendra Shaw, nieuw personage.
http://en.battlestarwiki.org/wiki/Kendra_Shaw
Een groot deel van de main cast heeft slechts een kleine ondersteunende rol in Razor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef sampoo het volgende:
Is Grace Park tegenwoordig gedegradeerd of zo? Had haar ook wel verwacht op de cover.
Cover 1quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het DVD-cover materiaal van Razor
Stemmen voor de cover op sci-fi
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cain is back baby!!!
Het Pegasus logo klopt niet trouwens. Pegasus hoorde tot de 62ste battlestar group en galactica is 75.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:41 schreef Madine het volgende:
Ik heb voor de eerste gekozen, maar nu ik nog eens kijk vind ik die Pegasus logo's op de tweede en derde wel erg mooi.
Viel me idd ook op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:12 schreef DooD het volgende:
[..]
Het Pegasus logo klopt niet trouwens. Pegasus hoorde tot de 62ste battlestar group en galactica is 75.
quote:September 3, 2007
Rumors are spreading fast and furious that Sci Fi Channel maybe looking to get the most out of Battlestar Galactica's final season. Several of Galactica's actors were on hand this past weekend for the annual Dragoncon convention. At the panel, the actors lamented over Sci Fi's inability to properly handle authentic hit programming, punctuating the point by revealing that the Sci Fi channel plans to cut the final season of Battlestar Galactica into two ten episode seasons, one to air in 2008, and the other in 2009.
At present there is no official confirmation that this was the case, and some fans in attendance that I spoke with earlier said the whole roast on Sci Fi and the splitting of the season thing was a joke. One attendee I spoke with, however, was completely convinced otherwise.
“There was a huge reaction from the audience. There is no way they would have allowed the fans to leave that bummed out if it wasn't true.” Fan Ron Estes told me this afternoon. “Really, it is wishful thinking to assume otherwise.”
Around the net, the news is not being met with much enthusiasm. Fans are already enduring a tremendous hiatus between seasons, splitting the final season in two will likely result in an enormously vocal fan backlash.
If the reports are true, Sci Fi will air the first 10 episodes in February 2008, then put the show on ice until February 2009, when the final 10 episodes of Battlestar Galactica would air.
This would not be the first time that Battlestar Galactica Actors have been the ones to break major news concerning the production. Before the final season deal was in ink, actors Edward James Olmos and Katee Sackhoff both told reporters that the next season would be the last. This was at first denied, but confirmed a few weeks later.
Tighquote:Op zondag 2 september 2007 17:07 schreef Zhenar het volgende:
Iemand de laatste ep van Robot Chicken gezien? (s3e3)
Zit een Battlestar Galactica spoof in. Niet heel geweldig, wel geinigVooral omdat de acteurs zelf er in meespelen
![]()
Seizoen 1 was 12 afleveringen en is nog altijd het beste seizoen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Twee keer een run van 10 afleveringen zou een lachtertje zijn.
Zo dom zal SciFi toch niet zijn?
Vergis je niet, SciFi heeft The Dresden Files ook al niet verlengd, dus het zal niet de eerste keer dit seizoen zijn dat SciFi zich (wederom) om in de voet schiet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo dom zal SciFi toch niet zijn?
Ik vond seizoen 2 en de eerste paar afleveringen van seizoen 3 het beste.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Seizoen 1 was 12 afleveringen en is nog altijd het beste seizoen.
Ik wil op zich best tekenen voor twee korte topseizoenen in plaats van één matig lang seizoen.
Maar het liefst heb ik nog twee lange topseizoenen![]()
![]()
Terwijl deze move de serie juist zou doodmakenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:57 schreef Madine het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 2 en de eerste paar afleveringen van seizoen 3 het beste.
Maar dit gaat helemaal niet over kwaliteit, ze willen het uitmelken.
Januari 2008 kerel... staat hier zo ongeveer om de 3 postsquote:Op maandag 10 september 2007 11:28 schreef outcast_within het volgende:
ik dacht dat we nu onderhand wel weer een aflevering kregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |