Heb je Jammer afgelopen weekend gezien?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:21 schreef Ulreazj het volgende:
Kijk op het moment Painkiller Jane
Nee heb het nog niet gezien, van de week even kijken op de pc. MAar ik vind ook niet jammer dat PKJ niet verlengd wordt. Is niet zo'n bijzondere serie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef Migue het volgende:
[..]
Heb je Jammer afgelopen weekend gezien?Beetje matige aflevering was dat, had zo veel meer in gezeten, gaan ze het zo verprutsen, erg jammer. Maargoed, PKJ is niet voor niets niet verlengd.
De MLB play-offs komen eraan, en het seizoen is in volle gang. Ik vermaak me dus prima met een hele reeks goede potten baseball!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat kijken jullie zoal in de tussentijd?
Absoluut. Ik heb het vanaf seizoen 1 al gevolgd, en toen 7 jaar later het laatste seizoen ten einde was heb ik ze allemaal nog eens bekeken, vanaf het eerste seizoen. Geweldige serie, kwalitatief zeer goed, en je leert ook nog eens hoe bepaalde zaken in de Amerikaanse politiek in elkaar zitten.quote:Ik ben ergens in mei begonnen aan The West Wing (geweldige serie )
Baseball is nou echt één van die sporten die je hier in Nederland vrijwel niet ziet, hoewel de NOS, na het verliezen van de Eredivisie-voetbal rechten, meer aandacht is gaan besteden aan andere sporten (waaronder ook baseball).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:09 schreef maartena het volgende:
[..]
De MLB play-offs komen eraan, en het seizoen is in volle gang. Ik vermaak me dus prima met een hele reeks goede potten baseball!
[afbeelding]
Wel handig dat baseball voornamelijk in de zomer wordt gespeeld (seizoen April tot September, Playoffs in October), dus ik vermaak me altijd prima. Vanavond om 19:00 Angels vs. Yankees.Er loopt trouwens ook een goedlopende topicreeks over op FOK!
Bartlet ja, Martin Sheen zelf lijkt me niet zo'n verstandig idee. Die schijnt zeer links te zijn voor Amerikaanse begrippen? Althans.. dat meen ik ooit gelezen te hebben.quote:Absoluut. Ik heb het vanaf seizoen 1 al gevolgd, en toen 7 jaar later het laatste seizoen ten einde was heb ik ze allemaal nog eens bekeken, vanaf het eerste seizoen. Geweldige serie, kwalitatief zeer goed, en je leert ook nog eens hoe bepaalde zaken in de Amerikaanse politiek in elkaar zitten.
Sterker nog, ik zou zo Bartlett het Witte Huis in willen sturen.
quote:Dog The Bounty Hunter (is dat bekend in Nederland?)
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Seizoen 2 had toch één van m'n favoriete Bartlet/Sheen momenten:
http://www.youtube.com/watch?v=xWqgD7lGneU
"One last thing, while you may be mistaking this for your monthly meeting of the Ignorant Tightass Club, in this building, when the President stands, nobody sits."
OMG, er zijn nu ook kikker-Cylons!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het DVD-cover materiaal van Razor
Stemmen voor de cover op sci-fi
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cain is back baby!!!
Die eerste vind ik het tofst. Dan zie je duidelijk wie de hoofdrollen hebben en dat de "echte cast" slechts supporting is.quote:
Kendra Shaw, nieuw personage.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:05 schreef outcast_within het volgende:
he nu volg ik de serie al vanaf het begin maar wie is die vrouw met die dikke lippen naast roslin
ze staar er iedere keer nog groot op ook nog
Yes, nog meer geile chicas!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:32 schreef Madine het volgende:
[..]
Kendra Shaw, nieuw personage.
http://en.battlestarwiki.org/wiki/Kendra_Shaw
Een groot deel van de main cast heeft slechts een kleine ondersteunende rol in Razor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef sampoo het volgende:
Is Grace Park tegenwoordig gedegradeerd of zo? Had haar ook wel verwacht op de cover.
Cover 1quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het DVD-cover materiaal van Razor
Stemmen voor de cover op sci-fi
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cain is back baby!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |