Alleen wat betreft dat soort dingen.quote:
Ja ik weet, maar kwam uit, waar ik moet registreren. Die waren alleen invitation only.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:13 schreef Jarno het volgende:
Mensen, kom op, de eerste de beste public torrentsite waar ik 'razor' als zoekopdracht inklop, heeft 'm.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:06 schreef Migue het volgende:
Hier ga ik mij vanavond dus even hard op aftrekken, dan maar wat later de stad in![]()
Ik typ dit nu ook met 1 hand terwijl mijn andere hand mijn ballen aan het masseren zijn. De intro van BG draait nu!quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:06 schreef Migue het volgende:
Sample ziet er goed uit, snap niet helemaal waar die oude Raider vandaan komt maar dat zal tijdens de film wel duidelijk worden.
Hier ga ik mij vanavond dus even hard op aftrekken, dan maar wat later de stad in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waren zeer interessant, ben benieuwd wat dat gaat betekenen voor S04.
Hoe indrukwekkend was de aanval op Scorpion Fleetyard ook, die gaat morgenochtend nog een keer bekeken worden, een goed begin van de dag![]()
Verder, heeft iemand Aaron Doral gezien? Matthew Bennett stond wel bij de Guest stars, maar ik kan me toch echt niet herinneren hem te hebben gezien?
Hij stond ergens op de achtergrond voordat dat wijntje gedronken werd. Was vaag te zien, maar volgens mij was dat hem (waarschijnlijk een extended scene in stukken gehakt) . . .quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:05 schreef Migue het volgende:
Verder, heeft iemand Aaron Doral gezien? Matthew Bennett stond wel bij de Guest stars, maar ik kan me toch echt niet herinneren hem te hebben gezien?
Ik heb hem al besteld bij Amazon. Al die kleine Razor filmpjes die nu op Youtube staan, staan daar ook op.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:33 schreef dapluiz het volgende:
Beter komt die dvd snel uit, als ik dat interview goed gelezen heb staan daar langere battle scenes op
Nee, bijna alle afleveringen zijn al geschoten, dus ze kunnen gewoon beginnen met uitzenden. SciFi begint in April met S4.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:21 schreef Zhenar het volgende:
Wordt het nieuwe seizoen BSG nu nóg verder vertraagd door de Hollywoodstaking?![]()
Ja dat was een beetje teleurstellend. Ik had toch minstens 1 lesbo scene verwachtquote:Op donderdag 1 november 2007 22:27 schreef Mirel het volgende:
SPOILERRRRRR ik heb niks lesbo achtig gemerkt in razor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |