Uuhm... dat is Kyra Thrace nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:16 schreef Ulreazj het volgende:
Hmm een gewapende Kyra Thrace. Ze speelt trouwens ook in de nieuwe sci fi serie Bionic Woman.
Nee, het is Kara.quote:
Neen.quote:
Ja, maar bij hem was het een FOUT en hij had toegang tot super kritieke systemen. Ik niet.quote:Op zondag 30 september 2007 20:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Neen.
Vanwege een 'foutje' van Baltar werd de mesnheid (bijna) uitgeroeid.
Maar hij heeft Six wel geneukt.quote:Op zondag 30 september 2007 20:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Neen.
Vanwege een 'foutje' van Baltar werd de mesnheid (bijna) uitgeroeid.
Beide tegelijk zelfs.quote:Op zondag 30 september 2007 23:18 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
En ook nog die andere Cylon, die Xena speelde.
quote:Op maandag 17 september 2007 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
10 afleveringen zou idd een beetje erg weinig zijn voor.
Thanx!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:42 schreef martinev2 het volgende:
Volgens mij werkt deze nog:
http://download.yousendit.com/4ED971652F036A7F
Let op, je hebt een flashplayer nodig om te kunnen afspelen. Download hier een (gratis) flashplayer:
http://www.downen.nl/download/flvplayer.php
Teaser seizoen 4!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=VysVxz2_rQg
That's Tigh alright.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:50 schreef Migue het volgende:
Check deze promo voor S04: http://www.youtube.com/watch?v=VysVxz2_rQg
Is dat Tigh die daar een pistool op Adama richt, of is het Karl "Treason" Agathon?
Speaking of which, komt Aaron Dakloos nog terug? Hij had zo'n misterieuze rol in de pilot, maar in de reguliere serie heb ik hem nog niet gezien..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:23 schreef DarkChylde het volgende:
Is starbuck nou bionisch of een cylon
Woeiii... had deel drie ook nog niet gezien. Top om die oude basestars en raiders terug te zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:31 schreef Migue het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lTk-XRdw4iI
oldskool Centurions! En gelukkig zien ze er geloofwaardig uit
Hmmm ja. Ze wilden voor realistische sci-fi gaan en daar hoorden lasers blijkbaar niet bij. En ze hebben geen draadloos prul aan boord omdat Galactica een oud model waarvan de commanders wilden dat het niet gemoderniseerd zou worden. Ook de enige reden waarom ze de Cylon-aanval hebben overleefd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:24 schreef Klummie het volgende:
Miniserie en seizoen 1t/m 3 ff gedownload en bekeken de afgelopen weken. Ik ben een kind van de eerste BSG dus ik had best veel moeite met deze remake. Vandaar dat het ff duurde eer ik 'm echt wilde kijken.
Het begin was overdonderend goed, alhoewel de beschikbare technologie mij wel es doet fronsen. Wel FTL motoren maar geen draadloze intercom? En ook het ontbreken van laserguns bevreemdt me.
Maar goed, dat zijn futiliteiten. Ik vind het wel aardig, wel erg langdradig zo nu en dan, en een veels te weinig actie. Overkill wat de drama betreft en William"Castillo"Adama zou je zo terug zien in Miami Vice, de serie, niet die baggerfilm. De man praat nog steeds alsof hij een kilo slijm vast heeft zitten in zijn keel.
Jammer dat die orginele tune niet gebruikt wordt als leader, maar nogmaals ik ben opgegroeid met BSG 1978, wanneer dat niet het geval zou zijn zou ik ook deze serie ook waanzinnig goed vinden.
Ik ook ik ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:06 schreef Pikkebaas het volgende:
Misschien offtopic... Ik ben op zoek naar de fluittoon die op BSG wordt gebruikt om mededelingen over de intercom aan te kondigen. Andere BSG audio bestanden zijn ook goed.
Hij is goed. Maar er wordt iets te veel doorheen geluld om te kunnen gebruiken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:15 schreef Migue het volgende:
http://media.battlestarwiki.org/images/4/48/Condition1.mp3
lolquote:
Opvallend genoeg is iedereen die ik in Nederland over BSG spreek niet nerd. En uiteraard ben ik zelf ook vrij coolquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:55 schreef MuKe het volgende:
[..]
lol
Alleen ik denk dat ik rijen supernerds voor de bios ga tegenkomen![]()
Helaas zijn shows als BG (lees: shows die zich (gedeeltelijk) afspelen in de ruimte) meestal populair bij dat soort volk. En vooral hier in de US kunnen ze nogal extreme vormen aannemen: Halloween was a week ago moron
Maar goed, ik ga het wel checken en hopelijk zijn er normale mensen en is het niet te druk![]()
Nogal kut dit, ik wist dus niet dat er een registratie voor dat hele voorpremiere gebeuren van Razor was, dus nu blijkt dat de 2 bioscopen die het dichtst bij me zitten zijn uitverkochtquote:Congratulations. You are now registered for the BattleStar Galactica Razor Event on Monday November 12th at 7:00 PM at Ventura Statium 16 in Ventura, CA.
NOTE: Seating is not guaranteed, please arrive early to get your seat. Your registration is valid for one admission ticket.
A confirmation email will be sent to you within 24 hours.
En de benzine is al zo duur in de VS.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:35 schreef MuKe het volgende:
[..]
Nogal kut dit, ik wist dus niet dat er een registratie voor dat hele voorpremiere gebeuren van Razor was, dus nu blijkt dat de 2 bioscopen die het dichtst bij me zitten zijn uitverkochtDus nou moet ik helemaal naar Ventura rijden iets van 50 miles verderop
![]()
I smell sarcasmquote:Op donderdag 1 november 2007 09:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En de benzine is al zo duur in de VS.![]()
Je hebt het maar zwaar!
Jaloers?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gave special verder.
When all else fails, you always have delusion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kleffe_Dop op 02-11-2007 09:14:19 ]
Alleen wat betreft dat soort dingen.quote:
Ja ik weet, maar kwam uit, waar ik moet registreren. Die waren alleen invitation only.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:13 schreef Jarno het volgende:
Mensen, kom op, de eerste de beste public torrentsite waar ik 'razor' als zoekopdracht inklop, heeft 'm.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:06 schreef Migue het volgende:
Hier ga ik mij vanavond dus even hard op aftrekken, dan maar wat later de stad in![]()
Ik typ dit nu ook met 1 hand terwijl mijn andere hand mijn ballen aan het masseren zijn. De intro van BG draait nu!quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:06 schreef Migue het volgende:
Sample ziet er goed uit, snap niet helemaal waar die oude Raider vandaan komt maar dat zal tijdens de film wel duidelijk worden.
Hier ga ik mij vanavond dus even hard op aftrekken, dan maar wat later de stad in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waren zeer interessant, ben benieuwd wat dat gaat betekenen voor S04.
Hoe indrukwekkend was de aanval op Scorpion Fleetyard ook, die gaat morgenochtend nog een keer bekeken worden, een goed begin van de dag![]()
Verder, heeft iemand Aaron Doral gezien? Matthew Bennett stond wel bij de Guest stars, maar ik kan me toch echt niet herinneren hem te hebben gezien?
Hij stond ergens op de achtergrond voordat dat wijntje gedronken werd. Was vaag te zien, maar volgens mij was dat hem (waarschijnlijk een extended scene in stukken gehakt) . . .quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:05 schreef Migue het volgende:
Verder, heeft iemand Aaron Doral gezien? Matthew Bennett stond wel bij de Guest stars, maar ik kan me toch echt niet herinneren hem te hebben gezien?
Ik heb hem al besteld bij Amazon. Al die kleine Razor filmpjes die nu op Youtube staan, staan daar ook op.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:33 schreef dapluiz het volgende:
Beter komt die dvd snel uit, als ik dat interview goed gelezen heb staan daar langere battle scenes op
Nee, bijna alle afleveringen zijn al geschoten, dus ze kunnen gewoon beginnen met uitzenden. SciFi begint in April met S4.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:21 schreef Zhenar het volgende:
Wordt het nieuwe seizoen BSG nu nóg verder vertraagd door de Hollywoodstaking?![]()
Ja dat was een beetje teleurstellend. Ik had toch minstens 1 lesbo scene verwachtquote:Op donderdag 1 november 2007 22:27 schreef Mirel het volgende:
SPOILERRRRRR ik heb niks lesbo achtig gemerkt in razor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |