Mogen klonen meedoen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dapper!![]()
![]()
BSG heeft nog maar 1 moment dat door is naar de eerste ronde en drie momenten die slechts 1 ondersteuning van die ronde verwijderd zijn... Wie helpt verder nog?!![]()
Nee!quote:
Ik vrees dat je mijn klonen wel kentquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee!![]()
Tenzij ik niet weet dat het een kloon is natuurlijk![]()
Dat vrees ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vrees dat je mijn klonen wel kent.
Sorry, ik tikte te snel. Dat was dus Kat. zonder equote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:45 schreef Madine het volgende:
Kate? Heb je het nog steeds over BSG en bedoel je Starbuck/Kara Thrace/Katee Sackhoff ?
Ik denk het wel.
Ok, nog 7 afleveringen en dan weet ik het ook. Het zijn er geloof ik 4 die bekend worden als ik het goed heb begrepen. Ik speculeer het volgende:quote:Op zondag 27 mei 2007 01:05 schreef Madine het volgende:
Ze is verdacht ja. Misschien te verdacht. Who knows? Er zijn nu Cylons bekend die waarschijnlijk op weinig lijstjes van mensen hebben gestaan.
R.D. Moore heeft altijd gezegd dat Bill Adama en Laura Roslin geen Cylons zouden zijn.. maar goed, die kerel zegt veel.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:15 schreef Dizer het volgende:Ik speculeer het volgende:
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef Rhinestone het volgende:
Geen Painkiller Jane deze week?Of ben ik hier de enige die dat volgt?
Je gaat vast flippen zoquote:Op zondag 27 mei 2007 18:26 schreef Dizer het volgende:
Chips? Check!
Nootjes? Check!
Cola? Check!
Laatste twee episodes? Check!
Tot over twee uurtjes.
Welkom bij de 'club'quote:Op zondag 27 mei 2007 18:40 schreef SaskiaR het volgende:
Hier nog een nieuwe fan! Gisteren 1e seizoen gekocht en heb nu de miniserie + eerste 5 afleveringen gezien, geweldig!!! Deze week snel de rest bekijken, en dan seizoen 2 en 3 aanschaffen
Probeer over de spoilers heen te lezen. Heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:40 schreef SaskiaR het volgende:
Hier nog een nieuwe fan! Gisteren 1e seizoen gekocht en heb nu de miniserie + eerste 5 afleveringen gezien, geweldig!!! Deze week snel de rest bekijken, en dan seizoen 2 en 3 aanschaffen
Laatste afledveringquote:
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 13:52 schreef PPL het volgende:
Voor de liefhebber die lezen leuk vind.
http://www.fanfiction.net/s/3514068/1/
De tofheidquote:Op zondag 27 mei 2007 20:03 schreef Dizer het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
Holy cow crap my ass wtf![]()
!
De laatste vier van de vijf![]()
Kara terugWTF!!!!!!!!
!
Earth![]()
![]()
De muziek![]()
FRACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!!!!!!!!1
Daar kan zelfs Buffy niet voor zorgen. Damn... de spanningquote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De tofheid![]()
BSG is echt Heer en Meester in het bezorgen van briljante season finales![]()
Oh ja! Die tv movie zou al in september komen ofzo!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar kan zelfs Buffy niet voor zorgen. Damn... de spanningde sensatie
.
Frack. Ik kan niet wachten. En wanneer komt die fracking tv-movie??????
Ja, in 2007 nog. Iets van twee tot drie episodes die tot een tv-film gevormd werden. Het zou de gap tussen seizoen 3 en 4 moeten vullen. Ik ben benieuwdquote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja! Die tv movie zou al in september komen ofzo!![]()
Amen als ik de Heroes finale bekeek afgelopen week dan was dat een zeer slechte seizoensfinale. ik hoorde dat Lost ook flink uitpakte dit seizoen, moet seizoen 3 nog helemaal kijken dus dat is voor de zomer en de SGA seizoensfinale vond ik ook aardig. BSG inderdaad heer en meester in seizoens finale'squote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De tofheid![]()
BSG is echt Heer en Meester in het bezorgen van briljante season finales![]()
Volgens mij zou het een prequel worden. Iets overquote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, in 2007 nog. Iets van twee tot drie episodes die tot een tv-film gevormd werden. Het zou de gap tussen seizoen 3 en 4 moeten vullen. Ik ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
En ze zetten dingen in de Pegasus film op die in seizoen vier een belangrijke rol gaan spelen.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, in 2007 nog. Iets van twee tot drie episodes die tot een tv-film gevormd werden. Het zou de gap tussen seizoen 3 en 4 moeten vullen. Ik ben benieuwd.
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij zou het een prequel worden. Iets overOh ja, Frack! Het was iets met Pegasus. Wordt het echt een Prequel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?!
Friends don't let friends remain beardless...
Ik heb ze op Soulseek gevonden. Maar het meeste is gewoon troep. Dus echt alleen maar achtergrondmuziekjes waar op zichzelf niet zo veel aan is.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:40 schreef Dizer het volgende:
Ik kan nergens de soundtracks vinden van seizoen 2 en 3. Alleen seizoen 1.
Doe maar niet. Anders moet ik je laten bannenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ze op Soulseek gevonden. Maar het meeste is gewoon troep. Dus echt alleen maar achtergrondmuziekjes waar op zichzelf niet zo veel aan is.
De 3 nummers die ik hier net noem zijn de stukken:
Kara Thrace in apartment on earth
Music in the opera visions
En een soortgelijk stuk dat wordt gespeeld tijdens terug -en vooruitblikken
Ik kan je wel een linkje PM-en?
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe maar niet. Anders moet ik je laten bannen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
The Shape of Things to Come
De avonturen van Battlestar Pegasus van het moment dat de Colonies werden aangevallen tot het moment dat ze Galactica tegen het lijf liepen, en dan in de vorm van flashbacks vanaf Galactica, en ik neem dan aan dat Galactica zich dan ergens in de periode tussen de ontdekking van Pegasus en de season finale van seizoen 3 bevindt. De personages van Pegasus (Cain, Fisk, Laird, Garner, Fisk, Gina?) zullen dan centraal staan, maar de rest van de cast zal in mindere mate ook aanwezig zijn. De gebeurtenissen aan boord van Pegasus zullen weer van belang zijn in seizoen 4.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ja, Frack! Het was iets met Pegasus. Wordt het echt een Prequel?!
3 is nog niet uit, 2 heb ik wel ergens op mp3 voor je. Aangezien je mod bent, kan je die natuurlijk "kopen" in mijn online retailshop op rapidfiledingequote:Op zondag 27 mei 2007 20:40 schreef Dizer het volgende:
Ik kan nergens de soundtracks vinden van seizoen 2 en 3. Alleen seizoen 1.
Het is typisch zo'n under-the-radar serie, die een beetje wegvalt in de hype die om series als 24, Heroes en PB ontstaat en die ook door de titelnaam een beetje afschrikt ('óhnee al weer zo'n flauwe sci-fi serie')quote:Op zondag 27 mei 2007 21:29 schreef Madine het volgende:
Ik moet overigens zeggen dat ik het leuk vind dat we nu een hoop mensen in het topic mogen verwelkomen die BSG pas sinds kort ontdekt hebben, zo blijft het hier tenminste wat levendig![]()
Bron: mania.comquote:GALACTICA Will End After Fourth Season
Sci Fi Channel and the producers of BATTLESTAR GALACTICA have announced the show will end after the upcoming fourth season -- 22 episodes.
Ronald Moore and David Eick said in a joint statement, "This show was always meant to have a beginning, a middle and finally, an end. Over the course of the last year, the story and the characters have been moving strongly toward that end and we've decided to listen to those internal voices and conclude the show on our own terms. And while we know our fans will be saddened to know the end is coming, they should brace themselves for a wild ride getting there - we're going out with a bang."
The fourth and final season of GALACTICA will start this November.
Vroeger werden series gecancelled vanwege uitmelkerij en het wegvallen van commercieel succes. Het lijkt erop dat schrijvers en makers dit tegenwoordig voor willen zijn, m.i. een zeer postiieve ontwikkeling. Hoe jammer het ook is als een serie als BSG afgelopen is, schrijvers van dit caliber komen wel weer met iets anders.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:14 schreef dapluiz het volgende:
Begint een beetje rage te worden, dat "ending on our own terms"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |