Uiteindelijk draait het natuurlijk allemaal om geld, maar er is nog een factor die zwaar kan wegen en dat is de uitstraling van de show voor het network.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar het is ook geen liefdadigheidsproject.
Het is een commercieel televisieprogramma dat maar om één reden inspeelt op de wensen/behoeftes van de kijkers en dat is: meer kijkers = duurdere commercials = meer winst.
Het was ook mijn gok dat ze voor de 100 afleveringen zouden gaan voor syndication.quote:Een vijfde seizoen zou de serie volgens mij op 100 episodes brengen, wat het geschikt maakt voor syndication (wat doorgaans veel meer winst oplevert dan de oorspronkelijke uitzendingen!)
Dus ik zou nog maar even afwachten of dat vijfde seizoen er echt niet komt...![]()
Jaquote:
Heroes pulp? ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:27 schreef the_mind het volgende:
Ik heb een paar afleveringen van Torchwood en Heroes gekeken, om de wekelijkse BSG dosis te vervangen. Maar het is allemaal ondermaatse pulp. Ik denk dat ik maar gewoon een half jaar (?) wacht met series kijken tot het vierde seizoen begint.
Neequote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:30 schreef ThunderChild het volgende:
Ben ik nou de enige die Heroes nog niet gezien heeft ??![]()
![]()
Herhalingen. In de VS vinden ze series met minstens 100 episodes ideaal daarvoor. Het is geen vereiste overigens. Ik verwacht dat BSG ook wel in aanmerking komt daarvoor zonder die 100 te halen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:08 schreef Rock-shocker het volgende:
Syndication?
Heroes heeft nog nieteens één compleet seizoen en draait nu al op andere kanalen (waaronder SciFi), dus BSG zal dan idd ook vast wel aantrekkelijk zijn om te herhalen.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:20 schreef Madine het volgende:
[..]
Herhalingen. In de VS vinden ze series met minstens 100 episodes ideaal daarvoor. Het is geen vereiste overigens. Ik verwacht dat BSG ook wel in aanmerking komt daarvoor zonder die 100 te halen.
Die aflevering is ook echt wel tofheid-overkillquote:Op zondag 13 mei 2007 19:23 schreef Dizer het volgende:
Season 3, Episode 4: Exodus: Part 2
OMG ik heb gewoon zowat lopen janken. Mooiste aflevering uit de hele serie.
Ja man. Ik kon het amper droog houden. Ik had echt niet verwacht dat het allemaal ging lukken. En oh wat was ik blij dat Sharon weer helemaal terug isquote:Op zondag 13 mei 2007 19:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die aflevering is ook echt wel tofheid-overkill![]()
Dat fragment was zo frakking briljant... ik vond het FTL jump vlak boven de planeet al meesterlijk, maar dit was nog net effe een tandje beter.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:27 schreef Madine het volgende:
Mijn absolute favoriete stukje uit die aflevering, en misschien wel uit de hele serie, is het moment dat Galatica zwaar op de zak krijgt, ze uitzoomen onder zo'n droevig muziekje, je een paar missiles door het beeld ziet vliegen en Battlestar Pegasus onder tromgeroffel komt aanstormen. Damn, damn, damn. Dat fragmentje heb ik echt 20 keer opnieuw gekeken. Iedereen die Exodus pt. 2 aan het kijken was wist gewoon dat Pegasus Galactica te hulp zou komen, maar omdat ze het zo geweldig in beeld wisten te brengen zat ik gewoon te juichen achter mijn beeldscherm.
Die ken ik nog wel ja, staat nog steeds op m'n usb stick.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:26 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb nog een muziekvideo gemaakt van die eerste vier episodes!Heb 'em nog hier gepost geloof ik; vond 'em best geslaagd
![]()
Ik heb snel gepost en ik ben gelijk weggegaan. Damn wat een hoop spoilersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:16 schreef Zhenar het volgende:
[Tournament] Gaafste Televisiemoment 06/07[USA] (nominaties)
BSG is nog ondervertegenwoordigd...
Nomineren maar!![]()
Dapper!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb snel gepost en ik ben gelijk weggegaan. Damn wat een hoop spoilers
Mogen klonen meedoen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dapper!![]()
![]()
BSG heeft nog maar 1 moment dat door is naar de eerste ronde en drie momenten die slechts 1 ondersteuning van die ronde verwijderd zijn... Wie helpt verder nog?!![]()
Nee!quote:
Ik vrees dat je mijn klonen wel kentquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee!![]()
Tenzij ik niet weet dat het een kloon is natuurlijk![]()
Dat vrees ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vrees dat je mijn klonen wel kent.
Sorry, ik tikte te snel. Dat was dus Kat. zonder equote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:45 schreef Madine het volgende:
Kate? Heb je het nog steeds over BSG en bedoel je Starbuck/Kara Thrace/Katee Sackhoff ?
Ik denk het wel.
Ok, nog 7 afleveringen en dan weet ik het ook. Het zijn er geloof ik 4 die bekend worden als ik het goed heb begrepen. Ik speculeer het volgende:quote:Op zondag 27 mei 2007 01:05 schreef Madine het volgende:
Ze is verdacht ja. Misschien te verdacht. Who knows? Er zijn nu Cylons bekend die waarschijnlijk op weinig lijstjes van mensen hebben gestaan.
R.D. Moore heeft altijd gezegd dat Bill Adama en Laura Roslin geen Cylons zouden zijn.. maar goed, die kerel zegt veel.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:15 schreef Dizer het volgende:Ik speculeer het volgende:
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef Rhinestone het volgende:
Geen Painkiller Jane deze week?Of ben ik hier de enige die dat volgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |