Klopt helemaalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
stropdassen zijn voor CDA-ers
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Potige smurf is de sterkste smurf van alle smurfen. Hij is heel erg sterk. Echt STERK gewoon. Maar op een dag, dan ineens, is potige smurf niet sterk meer! Hij is zwak! Schrikken joh. Nou, potige smurf op hoge poten (ha! een woordgrap!) naar de opperblauwe, what's his name. We noemen hem nu even The Boss, ik ben z'n echte naam even kwijt. In ieder geval, The Boss die zegt tegen hem: 'Potige smurf, ik heb hier iets voor je, het is rood, en als je dat op je neus smeert, elke dag een beetje, dan krijg je langzamerhand je kracht terug.' Nou, zo gezegd, zo gedaan, en potige smurf, met z'n ijzeren discipline, smeert elke dag dat rode goedje op zijn neus. En na een poosje, geloof het of niet, maar na een poosje is potige smurf weer even sterk als dat ie was voor dit hele gedoe! Even sterk, minstens! Dus potige smurf is natuurlijk helemaal blij, en gaat terug naar The Boss. 'The Boss, je bent geweldig, door jouw rode smeerseltje heb ik nu mijn kracht weer terug!' Maar, en nu komt het, nu komt het hoor, opletten, The Boss antwoordt: 'Nee potige smurf, dat komt niet door mijn smeerseltje. Want wat jij elke dag op je neus smeerde, dat was aardbeienjam! Dat je je kracht terug hebt, komt helemaal door jezelf!'
Dus, wat leren we hier van? We leren hier van dat we op onszelf moeten vertrouwen, en dat we moeten weten wat we kunnen, en niet onzeker over onszelf moeten zijn.
En ik heb het 22 jaar geleden gezien, deze aflevering, toen ik 8 was, en nog, NOG weet ik het hele verhaal. Mooi hè?
dasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie de stropdas verzonnen heeft, verdient de strop.
Maar lieverd...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie de stropdas verzonnen heeft, verdient de strop.
Hmz...Ja, bij vrouwen zou het zomaar eens kunnen werken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, ik zie jou ook niet met een stropdas. Had ik al verteld dat ze mij wel leuk staan?
En naakt, met alleen een stropdas?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar lieverd....
Nee, ik zie jou ook niet met een stropdas. Had ik al verteld dat ze mij wel leuk staan?
Goed bezig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:56 schreef Peterselieman het volgende:
Alex, gooi de OP er nu nog maar een keer in. De wiki is namelijk weer bijgewerkt.
Dan ga ik lachen, denk ik. Do2 is niet het type voor een stropdas, moet je weten.quote:
Ja, Plantsoenmeet!!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:06 schreef Wiets het volgende:
Welterusten iedereen!
Ik moet morgen weer supervroeg
Kusje voor Nietzman, ik zal aan je denken vannacht
Ja. Of niet natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:09 schreef MaxMark het volgende:
Er had even iets in de TT moeten staan over dat we Breda voorbij zijn
zo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:09 schreef MaxMark het volgende:
Willen alle mensen die vóór een stropdas zijn links gaan staan en de mensen die tégen een stropdas zijn rechts? Zo kunnen we de boel beter gescheiden houden.
had je m zelf moeten startenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Had de TT geen verwijzing naar Breda moeten hebben?
Het gaat hier zo snel, dat ik dat niet kan bijhoudenquote:
Ik vin 't mooiquote:
Jaaaa, leuk!1quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:29 schreef Renesite het volgende:
Perfect
En nu een Plantsoenmeet met een kleed en spelende kinderen bij de klimrekken *sigh*
Rozenburglaan..quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:38 schreef Rekkie het volgende:
TVP vanaf de Rozenburglaan....
(alsof ik daar nu ben)
Hallo !quote:
Ik ook...quote:
Veel plezier!quote:
Moet je doen, ik denk dat ik jou wel herkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Veel plezier!
Misschien kom ik wel even kijken..
Waarschijnlijk heb je het toch te druk om op me te letten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Moet je doen, ik denk dat ik jou wel herken
Cool!quote:
Wel beetje fris, maar zonnigquote:
Ja, maar ik had ook nog helemaal geen tijd gehad om bij te slapen van het weekend. De laatse nacht gingen onze buren om half 5 's nachts voetballen en met lege wodka flessen naar onze tent gooien.quote:
Zijn ze daar ook al zo enthosiast met de weg bezig?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:21 schreef Rekkie het volgende:
Emmen - Groningen vanmorgen in 50 minuten rond
(Dat is tegenwoordig al een prestatie )
volgens mij een weekje ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand hoe lang het Damsterdiep eruit blijft?
De N34 op meerdere plekken.... alles wordt ongelijkvloers (op den duur)quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:24 schreef maok het volgende:
[..]
Zijn ze daar ook al zo enthosiast met de weg bezig?. Richting Stadskanaal wel (op 3 plekken waar ik langs moet)
![]()
Dat zijn ze op de N? (vergeet altijd welk nummer dat is) tussen Veendam en Stadskanaal ook aan het doen, daar wordt ook alles ongelijkvloers, daar zijn 2 van 3 wegwerkzaamheden van, de 3e is de A7 die ze opnieuw aan het asfalteren zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De N34 op meerdere plekken.... alles wordt ongelijkvloers (op den duur)
Ik rij nu via Beilen, Assen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:35 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben gek op wegwerkzaamheden
Het industrieterrein waar ik werk ligt er zo ongeveer helemaal uit btw
Heerlijk! Dat lieve eendje is weer op Tv.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!
Ik heb altijd een enorme, gruwelijk hekel gehad aan Alfred J. Kwak, geen idee waarom. Het kon me niet bekoren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heerlijk! Dat lieve eendje is weer op Tv.
M'n kids vinden het prachtig.terwijl het helemaal niet leuk is meestal.
Ik had vroeger een tekenleraar op de middelbare school. Die man heette kwak van achternaam en z'n initialen waren A.J.Prachtvent was dat. Helaas overleden.
omdat je weet dat ik bij wegwerkzaamheden de terreineigenschappen van mn auto test?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Ik weet niet waarom, maar ik moest heel hard lachen.
Ik zag jou al helemaal staan, met een verrukt gezichtje en glanzende ogen, naast die grote wegwerkmeneren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat je weet dat ik bij wegwerkzaamheden de terreineigenschappen van mn auto test?
Misschien door het feit dat in een van de eerste afleveringen z'n hele familie doodgereden wordt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb altijd een enorme, gruwelijk hekel gehad aan Alfred J. Kwak, geen idee waarom. Het kon me niet bekoren.
Wat zonde voor die man... ik zou zeggen, hoe krijg je het als ouders voor elkaar, maar zijn naam was waarschijnlijk eerder dan de eend.
Het gaat.quote:
Hehe, obsess much?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zag jou al helemaal staan, met een verrukt gezichtje en glanzende ogen, naast die grote wegwerkmeneren..
M'n moeder heeft een heleboel lp's, te veel gehoord dus. Al hadden we ook een lp van Afred Jodocus Kwak waarop Herman van Veen het verhaal verteld, die was dan wel weer leuk.quote:
Thuis!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:53 schreef Jesse-- het volgende:
Vanavond is het weer bazes, waar gaan jullie bier drinken
Goh, waar en wanneer wordt dat dan weer uitgezonden tegenwoordig?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heerlijk! Dat lieve eendje is weer op Tv.
M'n kids vinden het prachtig.terwijl het helemaal niet leuk is meestal.
Ik had vroeger een tekenleraar op de middelbare school. Die man heette kwak van achternaam en z'n initialen waren A.J.Prachtvent was dat. Helaas overleden.
Toevallig! Ik drink nooit alleen, bijna nooitquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Thuis!.
Kreeg net een sms dat de voorraad bier met heineken en corona's is aangevuld.
Ik drink alleen nooit. Nouja, bijna nooit.
Ik hoop voor Freecell niet 's nachtsquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Goh, waar en wanneer wordt dat dan weer uitgezonden tegenwoordig?
nee, smorgens ergens, ben het al een paar keer tegen gekomenquote:
Nadat je thuis hebt gedronken danquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Thuis!.
Kreeg net een sms dat de voorraad bier met heineken en corona's is aangevuld.
Ik drink alleen nooit. Nouja, bijna nooit.
Dat gezicht en die ogen kun jij helemaal niet zien bij wegwerkzaamheden....quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zag jou al helemaal staan, met een verrukt gezichtje en glanzende ogen, naast die grote wegwerkmeneren..
Ik sliep pas rond 5 uur ofzo, en dan gaat astrid mij om 8 uur ofzo smsen dat ik wel geld moet meenemen.quote:
Nu?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier iemand die iets weet van fonologie, dan?
heeft geen wielen he?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, en ook geen vrouwelijke geslachtskenmerken.quote:
Viking weet wel iets van fonologie!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:36 schreef Viking84 het volgende:
Viking says hi!
Wat moet je weten?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Viking weet wel iets van fonologie!
Nou jaaaaa zeg!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, en ook geen vrouwelijke geslachtskenmerken.
Ja, kutvak. Ik heb wel het idee dat ik het wel ken, en het komt me ook echt de neus uit, maar ik haal echt elke keer weer een 5.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat moet je weten?.
Ik weet er niet heel veel van, maar ik haalde wel een 7 bij de eerste keer. Het lukt je maar niet om het te halen hè, heb ik begrepen.
Neen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey wacht, je zegt verkapt dat ik verstand heb van vrouwen
Vrouwelijke lichamen op z'n minst.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey wacht, je zegt verkapt dat ik verstand heb van vrouwen
Hij weet vast wel waar de voeten zitten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vrouwelijke lichamen op z'n minst.
Nee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:43 schreef Grulez het volgende:
Zozo gewoon 1,5 topic gemist...
ik weet het niet heel zeker (het staat ook niet in mijn boek), maar is alternantie niet de afwisseling van sterke en zwakke syllabes? (het staat ook in de van dale trouwens).quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, kutvak. Ik heb wel het idee dat ik het wel ken, en het komt me ook echt de neus uit, maar ik haal echt elke keer weer een 5.
Maar iig, weet jij wat alternanties en fusie is?
Alternanties snap ik nu dan wel denk ik, als het 'zoiets' is, weet ik voldoende, met de genoemde voorbeelden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik weet het niet heel zeker (het staat ook niet in mijn boek), maar is alternantie niet de afwisseling van sterke en zwakke syllabes? (het staat ook in de van dale trouwens).
fusie weet ik zo niet. Samengaan van twee klanken oid? Bijv dat de ene klank opgaat in de andere. Staat het niet in de sheets van Gilbers? Lijkt me niet dat 'ie termen bevraagt die 'ie niet uitgelegd heeft.
eetsmakelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alternanties snap ik nu dan wel denk ik, als het 'zoiets' is, weet ik voldoende, met de genoemde voorbeelden.
Fusie staat wel op de sheets, maar alleen als term, met als voorbeeldwoorden: regen, tegen, zegen en vaasje, katje. Verder zegt het me helemaal niets.
Maar iig bedankt voor het nadenken en de moeite.. Ik ga lunchen.
Nee, ik bedoelde meer van er zijn toch geen zinvolle berichten gepost, alsin niks gemist dus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet dat ik gemist ben, maar dat ik er niet in gepost heb![]()
ik heb je wel gemist.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet dat ik gemist ben, maar dat ik er niet in gepost heb![]()
Lunchen, een goed idee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alternanties snap ik nu dan wel denk ik, als het 'zoiets' is, weet ik voldoende, met de genoemde voorbeelden.
Fusie staat wel op de sheets, maar alleen als term, met als voorbeeldwoorden: regen, tegen, zegen en vaasje, katje. Verder zegt het me helemaal niets.
Dat is niets, maar okay.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:59 schreef Grulez het volgende:
Het vorig topic in minder dan 3 uur volgeluld...![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vrouwelijke lichamen op z'n minst.
Ik kan er niet tegen als ik geen bevredigend antwoord geefquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
nee, das al weer een tijdje geleden. 4 broodjes hamquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wat heb je op?
een vrouwlijk lichaam?
okay.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, das al weer een tijdje geleden. 4 broodjes ham
Tja, dan krijg je ineens teveel "intelligentie" binnen, dat kan een mannen lichaam niet aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wat heb je op?
een vrouwlijk lichaam?
Hm, dit soort grapjes zijn niet leuk hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Tja, dan krijg je ineens teveel "intelligentie" binnen, dat kan een mannen lichaam niet aan![]()
En Bredaenaar in het Groningen topic!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Tja, dan krijg je ineens teveel "intelligentie" binnen, dat kan een mannen lichaam niet aan![]()
Ik heb op mn vroezer een magneet met de text: "katten zijn slimmer dan mannen". Moet je voorstellen hoeveel slimmer vrouwen dan wel niet moeten zijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, dit soort grapjes zijn niet leuk hoor.
Vrouwen met intelligentie.. wat een grap.
Heel veel slimmerquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb op mn vroezer een magneet met de text: "katten zijn slimmer dan mannen". Moet je voorstellen hoeveel slimmer vrouwen dan wel niet moeten zijn
S'morgens, weet alleen niet welke dag. In het weekend denk ik, want ik ben thuis als het erop komt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Goh, waar en wanneer wordt dat dan weer uitgezonden tegenwoordig?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Toevallig! Ik drink nooit alleen, bijna nooit.
Ik ga niet meer weg ofzo,quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En Bredaenaar in het Groningen topic!
Een what?!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:58 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik woon hier nog maar net hoor.
In hart en nieren ben ik nog steeds een Mayenairinneke![]()
Een Mayenairinnekequote:
Ah, ok.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Een Mayenairinneke![]()
Ik kom uit Made, afgekort de May.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, tof, daar zit ik over anderhalve week, in Made
*kijkt in agenda*quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
Dan is er vast iets te doen met dingen op vier wielen![]()
Als het de 9 de is ben ik er ook, heeft ook iets te maken met vier wielen maar dan in een andere context dan die van jou![]()
Is het weer zover?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*kijkt in agenda*
ja, klopt, is een heel weekend, maar ik ben er alleen de zaterdag. Tractorpulling
Hehehe, niet eens met die zelfde achterbuurman in z'n nakie erbij?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Is het weer zover?
De tijd van een hoop herrie, stuifzand en stank en op zondagmorgen het bord "Te Koop" van je achterburen bij jou in de voortuin vinden![]()
Ik geloof niet dat ik die achterbuurman in z'n nakie wil zienquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehehe, niet eens met die zelfde achterbuurman in z'n nakie erbij?.
ff het homo topic checken, misschien willen die het wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik die achterbuurman in z'n nakie wil zien![]()
Tis maar net waar je opvalt maar zelfs dat lijkt me stugquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ff het homo topic checken, misschien willen die het wel.
herrie? Muziek!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Is het weer zover?
De tijd van een hoop herrie, stuifzand en stank en op zondagmorgen het bord "Te Koop" van je achterburen bij jou in de voortuin vinden![]()
You never knowquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herrie? Muziek!
stuifzand? Lensdop mee!
stank? Diesel! Rubber! verbrande koppelingen! Dat is geen stank
En wat voor vierwielgs ga jij doen? Ik neem niet aan dat jij zelf een full pull gaat proberen te maken?
Mijn autootje is een Citroën Visa.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:59 schreef Sebasser het volgende:
Maar alex, wat was dat visa nou dan?
Want het enige waar ik de naam visa van ken zijn toch echt cc's..
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
En het is meervoud van visum
Hmmm, sorry. Can't help you there.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:28 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
geluid raakt steeds out of sync als ik het ga editen, rotzooi
Nee, valt niet mee op dat terrein denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn autootje is een Citroën Visa.
En LW, is dat rolstoeldansen ook op het tractorpullterrein? Gok zomaar van niet he? Heb in het verleden wel foto's gemaakt bij volksdansen ( oa http://www.sandraugiga.com/images/Volksdansen/ ) maar rolstoeldansen nog nooit foto's van gemaaktProbeer tegenwoordig van wat meer dan vehikels alleen foto's te maken
Als ik alleen was geweest was ik van te voren (pulling is pas vrij laat) ff in t centrum gekeken, maar ik ben helaas dit keer afhankelijk van iemand waar ik meerijd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, valt niet mee op dat terrein denk ik, ik heb nogal wat kleine wieltjes voor.
Het is in het "centrum" van Made, bij 't Trefpunt.
Jeetje, wat enorm lief van je.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik geen bevredigend antwoord geef. Ik bedacht me net dat ik ook bij Engels phonology heb gedaan en daar heb ik ook een boekje van. Daar staat wel een omschrijving van alternation in
:
het is het verschijnsel dat bijvoorbeeld de fonologische vorm 'in' verschillende fonetische oppervlaktevormen heeft, bijvoorbeeld: inactief vs inpopulair ('in' wordt dan 'im' ivm assimilatie). Je kent ongetwijfeld meerdere voorbeelden.
de verschillende verschijningsvormen van 'in' worden alternanten genoemd.
En ik denk vrijwel zeker te weten dat fusie betekent dat klanken ingeslikt worden als je snel praat.
Ik heb even met verschillende termen gezocht op google:
fonologie fusie
fonetiek fusie
phonology fusion
phonetics fusion
rapid speech fusion.
En nu ben ik uitgeput en heb ik erge honger gekregen van dat harde werk, dus ga ik even een eitje koken.
Kom maar op met die foto'squote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zomer, kom maar! Ik heb shorts en een minirokje gekocht, ik ben er helemaal klaar voor..
Volgens mij is het best lekker weer, altans zo lijkt het van achter mijn buro als ik door het raam naar buiten kijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zomer, kom maar! Ik heb shorts en een minirokje gekocht, ik ben er helemaal klaar voor..
Ik heb zonet ff liggen dutten op mn bruggetje, en wat foto's van de bloemen in mn tuin gemaakt, is heerlijk buiten hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:41 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij is het best lekker weer, altans zo lijkt het van achter mijn buro als ik door het raam naar buiten kijk.
Zijn niet gemaakt, en zullen niet worden gemaakt. Niet sexy ofzo hoor, gewoon zomerkleertjes.quote:
He, je had ook gewoon kunnen zeggen dat het lekker weer was, je hoeft het niet nog eens extra in te wrijvenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb zonet ff liggen dutten op mn bruggetje, en wat foto's van de bloemen in mn tuin gemaakt, is heerlijk buiten hoor
Ik heb de tuin van de vorige eigenaars in stand gehoudenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:52 schreef maok het volgende:
[..]
He, je had ook gewoon kunnen zeggen dat het lekker weer was, je hoeft het niet nog eens extra in te wrijven![]()
Ik heb ook bloemen in mijn tuin, ik heb geen idee wat voor soort het is en hoe ze er gekomen zijn maar ze zijn leuk![]()
(ik heb een wilde, natuurlijke tuin, dat klinkt leuker dan, er groeit onkruid)
Ik zal het voor deze keer door de vingers zien. Ik moet er nog even aan wennen dat ik niet meer de belangrijkste vrouw in je leven ben, naast je moeder.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik voel me nu helemaal schuldig, Dûveltsje
Sorry
Nu al weer terug?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zal het voor deze keer door de vingers zien. Ik moet er nog even aan wennen dat ik niet meer de belangrijkste vrouw in je leven ben, naast je moeder..
Lijkt me ook wel wennen voor jou jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zal het voor deze keer door de vingers zien. Ik moet er nog even aan wennen dat ik niet meer de belangrijkste vrouw in je leven ben, naast je moeder..
Leukquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:31 schreef giemiebier666 het volgende:
gaat weer lekker snel hier ff 6 dagen weg meteen weer 7 topics vol. geen tijd om dat allemaal nog door te lezen.
Hoe was de meet donderdag.
(sorry dat ik er niet was)
Het was een grapje lieverd, ik gun het je zo enorm.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wennen voor jou jaMaar je hebt Do2 toch?
quote:De Grote Markt in Groningen wordt van 6 tot en met 10 juni omgetoverd in één groot, wit strand. Vijf dagen lang vinden er dan, in het kader van de City Beach Tour, tal van festiviteiten op het strand plaats. City Beach! Tour Groningen is dit jaar een maand eerder te gast in Groningen dan voorgaande jaren gebruikelijk was. Door het evenement een maand naar voren te schuiven, valt City Beach! Tour Groningen nu gelijk met het UEFA EK onder 21. Vanwege dit EK is City Beach! Tour Groningen uitgebreid met een Top Beach Footvolley Toernooi, wat door de komst van de Braziliaanse ex-wereldkampioenen de naam World mag dragen.
Naast het Braziliaanse teams nemen ook de topteams uit Portugal, Spanje, Frankrijk, Zwitserland, Engeland, Duitsland én natuurlijk Nederland deel aan het toernooi.
In aanloop naar het NK Beach Volleyball dat in augustus plaatsvindt op het Scheveningse strand strijdt de Nederlandse dames- en herentop van het Nederlandse beach volleyball op 9 en 10 juni in Groningen om de punten en het prijzengeld. De kwalificaties staan zaterdag 9 juni op het programma; de acht beste heren- en damesteams plaatsen zich voor de finales op zondag 10 juni.
Braziliaanse topspelers: Marcelo en Odilon
Met dank aan Fly Brazil is het mogelijk geworden “Marcelo” Freire de Lima en “Odilon”de Carvalho Supra naar Nederland te halen. Deze Braziliaanse toppers hebben in de loop der jaren een geweldige erelijst opgebouwd: Vice-kampioen tijdens het eerste wereldkampioenschap in Miami, Braziliaans kampioen, 30 keer toernooiwinnaar tijdens de Braziliaanse competitie, drievoudig winnaar International Dutch Championship, Winnaar International Thai Open en dit jaar winnaar van de Oman Open.
Grote Markt, zaterdag 9 en zondag 10 juni
Het toernooi is onderdeel van City Beach! Tour Groningen. De teams spelen op zaterdag 9 juni de voorronden voor de op 10 juni te spelen finaledag. Deze twee dagen vormt de Grote Markt het toneel voor top beach footvolley wedstrijden op wereldniveau.
Met name in het weekend is er voor de kinderen veel te doen, waaronder Actie4Kids en Power Bungee. Voor de volwassenen staan onder andere ook nog Studenten Beach Volleyball en Bedrijven Beach Volleyball op het programma.
Meer info via www.citybeachtour.nl
Waar???quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zien jullie dat! Kijk! Hoe ontopic ik postte!
Het is geweldigquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zien jullie dat! Kijk! Hoe ontopic ik postte!
Boven die post waarin ik zei hoe ontopic ik postte! Wen er maar niet aan hoor, zo vaak zal het wel niet meer voor komen.quote:
Nooit je frietpan proberen te blussen met waterquote:
NIETES!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, het was mijn schuld.
Ik was mn koekenpan in gebruik aan het nemen, en had er flink wat slaolie in gemikt.. en dat vloog dus in de brand. En dat heb ik NIET met water geblust, uiteraard.. eerst nagedacht of ik er een deksel bij had, heb ik niet, dus toen met de brandende pan naar buiten gerend en de olie over het terras gegooid, complet met pan. en daarvan ging het uit, laatste restej uitgestampt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nooit je frietpan proberen te blussen met water.
Naast m'n moeder, he.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik voor hem maar wel eerste blijf ja.
Daar heb ik afgestudeerd (altans geprobeerd)quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef Grulez het volgende:
Zo naar de Bessemoerstraat van alle plekken...
Spannend zeg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef maok het volgende:
[..]
Daar heb ik afgestudeerd (altans geprobeerd)
(trouwens om de hoek bij tara en freecell)
Dan kan je je kamer afstaan aan Nietz!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:43 schreef Xebrozius het volgende:
Weet iemand nog een kamer toevallig? Ik ben weer toe aan wat nieuws... Woon meer dan 5 jaar op dit adres. Change of scenery...
Ik zag vandaag toevallig toen ik door de Oosterstraat liep dat er een kamer te huur is bij dat restaurant Gunes en Co. Er hing een briefje, geen idee of het wat is..quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:43 schreef Xebrozius het volgende:
Weet iemand nog een kamer toevallig? Ik ben weer toe aan wat nieuws... Woon meer dan 5 jaar op dit adres. Change of scenery...
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Apart zeg. Ik heb gewoon helemaal niets te vertellen.
Zag je het wel? Alex zag niets. Niemand, eigenlijk.quote:
Het is ZO natuurlijk!quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zag je het wel? Alex zag niets. Niemand, eigenlijk..
Like, wtf?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vagina dentalis?
oh wacht ik las inwendig
Ja, jij stond meteen met je gezicht in m'n mond, zo ongeveer.quote:
Tuurlijk had ik het wel gezien, maar ook pas in 300e instantie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zag je het wel? Alex zag niets. Niemand, eigenlijk..
Je liegt!quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tuurlijk had ik het wel gezien, maar ook pas in 300e instantie.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, jij stond meteen met je gezicht in m'n mond, zo ongeveer..
Echt wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo vaak heb je niet naar me gekeken.
Je had je broer ingeseind hè? Want die zei het wel vrijwel meteen.quote:
Jij hebt niet op zitten letten afgelopen donderdag...quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo vaak heb je niet naar me gekeken.
Ja, iedereen zo'n beetje, geloof ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je had je broer ingeseind hè? Want die zei het wel vrijwel meteen.
True. Ik weet ook hoe Bokito zich voelde.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, iedereen zo'n beetje, geloof ik.
Communiceer jij nu ook al met apen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
True. Ik weet ook hoe Bokito zich voelde.
Ik werd door iedereen aangestaard terwijl ik m'n tanden liet zien. Maar ik ben geen 4 meter gesprongen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Communiceer jij nu ook al met apen?
Nee, vertel?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt niet op zitten letten afgelopen donderdag...
Elke keer nadat peterselie man weer een kwartier naar je had lopen staren ging hij ff naar de wc en kwam hij met een rode kop en een dubieuze geur om zich heen weer terug.quote:
Nee, dat is me niet opgevallen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Elke keer nadat peterselie man weer een kwartier naar je had lopen staren ging hij ff naar de wc en kwam hij met een rode kop en een dubieuze geur om zich heen weer terug.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Elke keer nadat peterselie man weer een kwartier naar je had lopen staren ging hij ff naar de wc en kwam hij met een rode kop en een dubieuze geur om zich heen weer terug.
Klopt, t was druk op de WC. En op wat er naast de pot lag is de gemiddelde spermabank jaloers.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat effect heb ik blijkbaar op mannen.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, t was druk op de WC. En op wat er naast de pot lag is de gemiddelde spermabank jaloers.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, heren...Zo kan ie wel weer, he.
*Burpquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
10 van de 12 muffins van gisteravond zijn al op, trouwens. All by myself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |