Hmmm, sorry. Can't help you there.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:28 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
geluid raakt steeds out of sync als ik het ga editen, rotzooi
Nee, valt niet mee op dat terrein denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn autootje is een Citroën Visa.
En LW, is dat rolstoeldansen ook op het tractorpullterrein? Gok zomaar van niet he? Heb in het verleden wel foto's gemaakt bij volksdansen ( oa http://www.sandraugiga.com/images/Volksdansen/ ) maar rolstoeldansen nog nooit foto's van gemaaktProbeer tegenwoordig van wat meer dan vehikels alleen foto's te maken
Als ik alleen was geweest was ik van te voren (pulling is pas vrij laat) ff in t centrum gekeken, maar ik ben helaas dit keer afhankelijk van iemand waar ik meerijd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, valt niet mee op dat terrein denk ik, ik heb nogal wat kleine wieltjes voor.
Het is in het "centrum" van Made, bij 't Trefpunt.
Jeetje, wat enorm lief van je.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik geen bevredigend antwoord geef. Ik bedacht me net dat ik ook bij Engels phonology heb gedaan en daar heb ik ook een boekje van. Daar staat wel een omschrijving van alternation in
:
het is het verschijnsel dat bijvoorbeeld de fonologische vorm 'in' verschillende fonetische oppervlaktevormen heeft, bijvoorbeeld: inactief vs inpopulair ('in' wordt dan 'im' ivm assimilatie). Je kent ongetwijfeld meerdere voorbeelden.
de verschillende verschijningsvormen van 'in' worden alternanten genoemd.
En ik denk vrijwel zeker te weten dat fusie betekent dat klanken ingeslikt worden als je snel praat.
Ik heb even met verschillende termen gezocht op google:
fonologie fusie
fonetiek fusie
phonology fusion
phonetics fusion
rapid speech fusion.
En nu ben ik uitgeput en heb ik erge honger gekregen van dat harde werk, dus ga ik even een eitje koken.
Kom maar op met die foto'squote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zomer, kom maar! Ik heb shorts en een minirokje gekocht, ik ben er helemaal klaar voor..
Volgens mij is het best lekker weer, altans zo lijkt het van achter mijn buro als ik door het raam naar buiten kijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zomer, kom maar! Ik heb shorts en een minirokje gekocht, ik ben er helemaal klaar voor..
Ik heb zonet ff liggen dutten op mn bruggetje, en wat foto's van de bloemen in mn tuin gemaakt, is heerlijk buiten hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:41 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij is het best lekker weer, altans zo lijkt het van achter mijn buro als ik door het raam naar buiten kijk.
Zijn niet gemaakt, en zullen niet worden gemaakt. Niet sexy ofzo hoor, gewoon zomerkleertjes.quote:
He, je had ook gewoon kunnen zeggen dat het lekker weer was, je hoeft het niet nog eens extra in te wrijvenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb zonet ff liggen dutten op mn bruggetje, en wat foto's van de bloemen in mn tuin gemaakt, is heerlijk buiten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |