Ik heb de tuin van de vorige eigenaars in stand gehoudenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:52 schreef maok het volgende:
[..]
He, je had ook gewoon kunnen zeggen dat het lekker weer was, je hoeft het niet nog eens extra in te wrijven![]()
Ik heb ook bloemen in mijn tuin, ik heb geen idee wat voor soort het is en hoe ze er gekomen zijn maar ze zijn leuk![]()
(ik heb een wilde, natuurlijke tuin, dat klinkt leuker dan, er groeit onkruid)
Ik zal het voor deze keer door de vingers zien. Ik moet er nog even aan wennen dat ik niet meer de belangrijkste vrouw in je leven ben, naast je moeder.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik voel me nu helemaal schuldig, Dûveltsje
Sorry
Nu al weer terug?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zal het voor deze keer door de vingers zien. Ik moet er nog even aan wennen dat ik niet meer de belangrijkste vrouw in je leven ben, naast je moeder..
Lijkt me ook wel wennen voor jou jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zal het voor deze keer door de vingers zien. Ik moet er nog even aan wennen dat ik niet meer de belangrijkste vrouw in je leven ben, naast je moeder..
Leukquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:31 schreef giemiebier666 het volgende:
gaat weer lekker snel hier ff 6 dagen weg meteen weer 7 topics vol. geen tijd om dat allemaal nog door te lezen.
Hoe was de meet donderdag.
(sorry dat ik er niet was)
Het was een grapje lieverd, ik gun het je zo enorm.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wennen voor jou jaMaar je hebt Do2 toch?
quote:De Grote Markt in Groningen wordt van 6 tot en met 10 juni omgetoverd in één groot, wit strand. Vijf dagen lang vinden er dan, in het kader van de City Beach Tour, tal van festiviteiten op het strand plaats. City Beach! Tour Groningen is dit jaar een maand eerder te gast in Groningen dan voorgaande jaren gebruikelijk was. Door het evenement een maand naar voren te schuiven, valt City Beach! Tour Groningen nu gelijk met het UEFA EK onder 21. Vanwege dit EK is City Beach! Tour Groningen uitgebreid met een Top Beach Footvolley Toernooi, wat door de komst van de Braziliaanse ex-wereldkampioenen de naam World mag dragen.
Naast het Braziliaanse teams nemen ook de topteams uit Portugal, Spanje, Frankrijk, Zwitserland, Engeland, Duitsland én natuurlijk Nederland deel aan het toernooi.
In aanloop naar het NK Beach Volleyball dat in augustus plaatsvindt op het Scheveningse strand strijdt de Nederlandse dames- en herentop van het Nederlandse beach volleyball op 9 en 10 juni in Groningen om de punten en het prijzengeld. De kwalificaties staan zaterdag 9 juni op het programma; de acht beste heren- en damesteams plaatsen zich voor de finales op zondag 10 juni.
Braziliaanse topspelers: Marcelo en Odilon
Met dank aan Fly Brazil is het mogelijk geworden “Marcelo” Freire de Lima en “Odilon”de Carvalho Supra naar Nederland te halen. Deze Braziliaanse toppers hebben in de loop der jaren een geweldige erelijst opgebouwd: Vice-kampioen tijdens het eerste wereldkampioenschap in Miami, Braziliaans kampioen, 30 keer toernooiwinnaar tijdens de Braziliaanse competitie, drievoudig winnaar International Dutch Championship, Winnaar International Thai Open en dit jaar winnaar van de Oman Open.
Grote Markt, zaterdag 9 en zondag 10 juni
Het toernooi is onderdeel van City Beach! Tour Groningen. De teams spelen op zaterdag 9 juni de voorronden voor de op 10 juni te spelen finaledag. Deze twee dagen vormt de Grote Markt het toneel voor top beach footvolley wedstrijden op wereldniveau.
Met name in het weekend is er voor de kinderen veel te doen, waaronder Actie4Kids en Power Bungee. Voor de volwassenen staan onder andere ook nog Studenten Beach Volleyball en Bedrijven Beach Volleyball op het programma.
Meer info via www.citybeachtour.nl
Waar???quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zien jullie dat! Kijk! Hoe ontopic ik postte!
Het is geweldigquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zien jullie dat! Kijk! Hoe ontopic ik postte!
Boven die post waarin ik zei hoe ontopic ik postte! Wen er maar niet aan hoor, zo vaak zal het wel niet meer voor komen.quote:
Nooit je frietpan proberen te blussen met waterquote:
NIETES!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, het was mijn schuld.
Ik was mn koekenpan in gebruik aan het nemen, en had er flink wat slaolie in gemikt.. en dat vloog dus in de brand. En dat heb ik NIET met water geblust, uiteraard.. eerst nagedacht of ik er een deksel bij had, heb ik niet, dus toen met de brandende pan naar buiten gerend en de olie over het terras gegooid, complet met pan. en daarvan ging het uit, laatste restej uitgestampt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nooit je frietpan proberen te blussen met water.
Naast m'n moeder, he.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik voor hem maar wel eerste blijf ja.
Daar heb ik afgestudeerd (altans geprobeerd)quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef Grulez het volgende:
Zo naar de Bessemoerstraat van alle plekken...
Spannend zeg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef maok het volgende:
[..]
Daar heb ik afgestudeerd (altans geprobeerd)
(trouwens om de hoek bij tara en freecell)
Dan kan je je kamer afstaan aan Nietz!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:43 schreef Xebrozius het volgende:
Weet iemand nog een kamer toevallig? Ik ben weer toe aan wat nieuws... Woon meer dan 5 jaar op dit adres. Change of scenery...
Ik zag vandaag toevallig toen ik door de Oosterstraat liep dat er een kamer te huur is bij dat restaurant Gunes en Co. Er hing een briefje, geen idee of het wat is..quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:43 schreef Xebrozius het volgende:
Weet iemand nog een kamer toevallig? Ik ben weer toe aan wat nieuws... Woon meer dan 5 jaar op dit adres. Change of scenery...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |