Nooit je frietpan proberen te blussen met waterquote:
NIETES!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, het was mijn schuld.
Ik was mn koekenpan in gebruik aan het nemen, en had er flink wat slaolie in gemikt.. en dat vloog dus in de brand. En dat heb ik NIET met water geblust, uiteraard.. eerst nagedacht of ik er een deksel bij had, heb ik niet, dus toen met de brandende pan naar buiten gerend en de olie over het terras gegooid, complet met pan. en daarvan ging het uit, laatste restej uitgestampt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nooit je frietpan proberen te blussen met water.
Naast m'n moeder, he.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik voor hem maar wel eerste blijf ja.
Daar heb ik afgestudeerd (altans geprobeerd)quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef Grulez het volgende:
Zo naar de Bessemoerstraat van alle plekken...
Spannend zeg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef maok het volgende:
[..]
Daar heb ik afgestudeerd (altans geprobeerd)
(trouwens om de hoek bij tara en freecell)
Dan kan je je kamer afstaan aan Nietz!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:43 schreef Xebrozius het volgende:
Weet iemand nog een kamer toevallig? Ik ben weer toe aan wat nieuws... Woon meer dan 5 jaar op dit adres. Change of scenery...
Ik zag vandaag toevallig toen ik door de Oosterstraat liep dat er een kamer te huur is bij dat restaurant Gunes en Co. Er hing een briefje, geen idee of het wat is..quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:43 schreef Xebrozius het volgende:
Weet iemand nog een kamer toevallig? Ik ben weer toe aan wat nieuws... Woon meer dan 5 jaar op dit adres. Change of scenery...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |