S'morgens, weet alleen niet welke dag. In het weekend denk ik, want ik ben thuis als het erop komt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Goh, waar en wanneer wordt dat dan weer uitgezonden tegenwoordig?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Toevallig! Ik drink nooit alleen, bijna nooit.
Ik ga niet meer weg ofzo,quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En Bredaenaar in het Groningen topic!
Een what?!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:58 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik woon hier nog maar net hoor.
In hart en nieren ben ik nog steeds een Mayenairinneke![]()
Een Mayenairinnekequote:
Ah, ok.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Een Mayenairinneke![]()
Ik kom uit Made, afgekort de May.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, tof, daar zit ik over anderhalve week, in Made
*kijkt in agenda*quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
Dan is er vast iets te doen met dingen op vier wielen![]()
Als het de 9 de is ben ik er ook, heeft ook iets te maken met vier wielen maar dan in een andere context dan die van jou![]()
Is het weer zover?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*kijkt in agenda*
ja, klopt, is een heel weekend, maar ik ben er alleen de zaterdag. Tractorpulling
Hehehe, niet eens met die zelfde achterbuurman in z'n nakie erbij?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Is het weer zover?
De tijd van een hoop herrie, stuifzand en stank en op zondagmorgen het bord "Te Koop" van je achterburen bij jou in de voortuin vinden![]()
Ik geloof niet dat ik die achterbuurman in z'n nakie wil zienquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehehe, niet eens met die zelfde achterbuurman in z'n nakie erbij?.
ff het homo topic checken, misschien willen die het wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik die achterbuurman in z'n nakie wil zien![]()
Tis maar net waar je opvalt maar zelfs dat lijkt me stugquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ff het homo topic checken, misschien willen die het wel.
herrie? Muziek!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Is het weer zover?
De tijd van een hoop herrie, stuifzand en stank en op zondagmorgen het bord "Te Koop" van je achterburen bij jou in de voortuin vinden![]()
You never knowquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herrie? Muziek!
stuifzand? Lensdop mee!
stank? Diesel! Rubber! verbrande koppelingen! Dat is geen stank
En wat voor vierwielgs ga jij doen? Ik neem niet aan dat jij zelf een full pull gaat proberen te maken?
Mijn autootje is een Citroën Visa.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:59 schreef Sebasser het volgende:
Maar alex, wat was dat visa nou dan?
Want het enige waar ik de naam visa van ken zijn toch echt cc's..
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
En het is meervoud van visum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |