ik weet het niet heel zeker (het staat ook niet in mijn boek), maar is alternantie niet de afwisseling van sterke en zwakke syllabes? (het staat ook in de van dale trouwens).quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, kutvak. Ik heb wel het idee dat ik het wel ken, en het komt me ook echt de neus uit, maar ik haal echt elke keer weer een 5.
Maar iig, weet jij wat alternanties en fusie is?
Alternanties snap ik nu dan wel denk ik, als het 'zoiets' is, weet ik voldoende, met de genoemde voorbeelden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik weet het niet heel zeker (het staat ook niet in mijn boek), maar is alternantie niet de afwisseling van sterke en zwakke syllabes? (het staat ook in de van dale trouwens).
fusie weet ik zo niet. Samengaan van twee klanken oid? Bijv dat de ene klank opgaat in de andere. Staat het niet in de sheets van Gilbers? Lijkt me niet dat 'ie termen bevraagt die 'ie niet uitgelegd heeft.
eetsmakelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alternanties snap ik nu dan wel denk ik, als het 'zoiets' is, weet ik voldoende, met de genoemde voorbeelden.
Fusie staat wel op de sheets, maar alleen als term, met als voorbeeldwoorden: regen, tegen, zegen en vaasje, katje. Verder zegt het me helemaal niets.
Maar iig bedankt voor het nadenken en de moeite.. Ik ga lunchen.
Nee, ik bedoelde meer van er zijn toch geen zinvolle berichten gepost, alsin niks gemist dus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet dat ik gemist ben, maar dat ik er niet in gepost heb![]()
ik heb je wel gemist.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet dat ik gemist ben, maar dat ik er niet in gepost heb![]()
Lunchen, een goed idee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alternanties snap ik nu dan wel denk ik, als het 'zoiets' is, weet ik voldoende, met de genoemde voorbeelden.
Fusie staat wel op de sheets, maar alleen als term, met als voorbeeldwoorden: regen, tegen, zegen en vaasje, katje. Verder zegt het me helemaal niets.
Dat is niets, maar okay.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:59 schreef Grulez het volgende:
Het vorig topic in minder dan 3 uur volgeluld...![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vrouwelijke lichamen op z'n minst.
Ik kan er niet tegen als ik geen bevredigend antwoord geefquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
nee, das al weer een tijdje geleden. 4 broodjes hamquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wat heb je op?
een vrouwlijk lichaam?
okay.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, das al weer een tijdje geleden. 4 broodjes ham
Tja, dan krijg je ineens teveel "intelligentie" binnen, dat kan een mannen lichaam niet aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wat heb je op?
een vrouwlijk lichaam?
Hm, dit soort grapjes zijn niet leuk hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Tja, dan krijg je ineens teveel "intelligentie" binnen, dat kan een mannen lichaam niet aan![]()
En Bredaenaar in het Groningen topic!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Tja, dan krijg je ineens teveel "intelligentie" binnen, dat kan een mannen lichaam niet aan![]()
Ik heb op mn vroezer een magneet met de text: "katten zijn slimmer dan mannen". Moet je voorstellen hoeveel slimmer vrouwen dan wel niet moeten zijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, dit soort grapjes zijn niet leuk hoor.
Vrouwen met intelligentie.. wat een grap.
Heel veel slimmerquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb op mn vroezer een magneet met de text: "katten zijn slimmer dan mannen". Moet je voorstellen hoeveel slimmer vrouwen dan wel niet moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |