Wil je even aangeven waar we wel over mogen praten Juf?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:48 schreef lienelien het volgende:
Niet douchen/wel douchen![]()
Biermerken![]()
'Ik wil de Charlie/ander podium teruhug'![]()
'Die rij is veel te lahang'![]()
Camping is viesch![]()
'Radiohead!!!!'![]()
'Pinkpop is toffur'![]()
Oja, en dat de everzwijnhammetjes lekker schijnen te zijn weten we nu ook wel.![]()
Wat wil kleur code oranje zeggen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef vanBnaarC het volgende:
Is al bijna uitverkocht, aan de kassa was de kleur code al oranje![]()
Dat het bijna uitverkocht isquote:
Owhhh, nog 10k is nog zo'n 15% van de kaarten, vind ik nog wel aardig wat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:57 schreef vanBnaarC het volgende:
Nou als die oranje is zijn er nog maar 10.000 kaarten beschikbaar en zwart is uitverkocht
Binnenkort maar kaartje scoren dan.quote:
Was jij ff lekker op pinkpop gebleven gesealde hippiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gothics
Hippies
Emo's
vanBnaarC [afbeelding]
Is rood niet de kleur voor een uitverkocht evenement?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:57 schreef vanBnaarC het volgende:
Nou als die oranje is zijn er nog maar 10.000 kaarten beschikbaar en zwart is uitverkocht
neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:01 schreef tomttt het volgende:
[..]
Is rood niet de kleur voor een uitverkocht evenement?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wil je even aangeven waar we wel over mogen praten Juf?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:53 schreef lienelien het volgende:
hoi.
Dat soort posts, die voegen pas écht iets toe.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:01 schreef lienelien het volgende:
hoi.
Ga jij is lekker op je knietjes een dagje aarbeien plukken, dan piep je wel ff andersquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat soort posts, die voegen pas écht iets toe.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:03 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Ga jij is lekker op je knietjes een dagje aarbeien plukken, dan piep je wel ff anders![]()
Ik maak alleen uitzonderingen voor Roellio als ie online isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:01 schreef alkaholic63 het volgende:
kut al jaar jaar aan het azen op een openingstopic pis ik weer langs de pot ;-)
Heb er nu al zin in...
Er is niks mee om eens is iets te betekenen voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:06 schreef nipeng het volgende:
Zeg doe eens ontspannen hier.
Manson zit dan in Amerikaquote:
SLEEEEEEEEEEEEEEEËEEEEEEEEEEEERRRRR!!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:09 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Manson zit dan in Amerika
Aug 16 2007 8:00P tba w/ SLAYER tba
Aug 18 2007 8:00P Coors Amphitheatre w/SLAYER Denver, CO
Aug 21 2007 8:00P Sleep Train Amphitheatre w/ SLAYER Sacramento, CA
Ja, nog ff een praatje gemaakt. Hij was er de laatste keer in de HMH ook, toffe ventquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:11 schreef icebliss het volgende:
Toen Manson er was liep er zo'n kerel rond die er echt precíes op leek. Heeft iemand die toen (2005) ook gezien?
Na een kwartier ben ik afgehaakt en bier gaan drinken, dus nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:11 schreef icebliss het volgende:
Toen Manson er was liep er zo'n kerel rond die er echt precíes op leek. Heeft iemand die toen (2005) ook gezien?
Ik, op pinkpop?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:50 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon slaapt te kort van Pinkpop, ga slapen idioot
![]()
Voor 's nachts moeten ze die Abba coverband, Bjorn Again, uit 2004 weer boeken. Dat was een groot feest. Er waren zelfs mensen aan het crowdsurfen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik wens eigenlijk alleen nog dat er een flink deel van de plaatjesdraaiers op Pukkelpop ook op Lowlands komen..als er nu allemaal toffe bands komen, spelen ze waarschijnlijk toch tegelijk en die kans is 's nachts minder![]()
Maar een paar toffe bandjes erbij sla ik ook niet af, hoor..maar eigenlijk kan het me niet meer zoveel schelen wie er nog bij komen..
Is ook leuk hoorquote:
eens, al heeft iedereen zijn/haar voorkeuren voor wat erbij mag komenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Verder maakt het mij geen reet uit. Al genoeg leuks qua bands en d'r komt vast nog wel wat aardigs bij. En de DJ's zullen wel voor een groot deel dezelfde zijn als Pukkelpop, dus dat zit ook wel snor.
MSTRKRFTquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ze moeten gewoon Motor boeken. Verder maakt het mij geen reet uit. Al genoeg leuks qua bands en d'r komt vast nog wel wat aardigs bij. En de DJ's zullen wel voor een groot deel dezelfde zijn als Pukkelpop, dus dat zit ook wel snor.
En die natuurlijkquote:
quote:
ook maar even mijn onrealistische lijstjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:16 schreef Litso het volgende:
Oh, nog even mijn wishlist:
Prodigy (ja alweer), Mindless Self Indulgence, Modest Mouse, 16 Horse Power (speciale Lowlands reünie), KoRn (ja alweer
), Millencolin, Goldfinger (en dan weer als afsluiter in de Charlie), Atom and his Package, Slipknot
oh, en Roosbeef uiteraard
Ik vind vreselijk tegenvallen nog zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:37 schreef peaceman het volgende:
Matisyahu vonden wij vreselijk tegenvallen vorig jaar...
ach ik ben een zachtmoedig mensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vind vreselijk tegenvallen nog zacht uitgedrukt.
Beastie Boysquote:
Je bent in ieder geval al verder dan ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De wegwerp poncho's heb ik al iig, nu de rest nog (dus ook het kaartje).
lag dat aan geluid, show of vind je de muziek gewoon niets?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:37 schreef peaceman het volgende:
Ja, over een weekje of 2, maar dat is weer een ander festival.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
SLEEEEEEEEEEEEEEEËEEEEEEEEEEEERRRRR!!!!
[afbeelding]
1e en 2e, in principe trekt zijn muziek ons wel aan...maar helaas was het niet de moeite waard.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
lag dat aan geluid, show of vind je de muziek gewoon niets?
ik gok dat het half juni uitverkocht isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:45 schreef Nosh het volgende:
Eind juni kaartje halen, dan heb ik mijn laatste studievergoeding. Moet goedkomen, toch?
Sssht. Komt goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik gok dat het half juni uitverkocht is
Bedoel je niet half augustus? Ik kan me niet herinneren dat het al zo vroeg uitverkocht was, volgens mij pas op het laatste moment. Vlak voordat een vriend nog even een kaartje wilde halen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sssht. Komt goed.
Slapeloze nachten vorig jaar gehad, omdat ik half juli geld had, en het toen nét volledig uitverkocht was.
EENSquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:16 schreef Litso het volgende:
Oh, nog even mijn wishlist:
oh, en Roosbeef uiteraard
Klopt, je hebt gelijk. Was nog deprimerender, bij nader inzien.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bedoel je niet half augustus? Ik kan me niet herinneren dat het al zo vroeg uitverkocht was, volgens mij pas op het laatste moment. Vlak voordat een vriend nog even een kaartje wilde halen.
Ja idd, was wel erg jammer maar op Rock Werchter vorig jaar was het wel erg tofquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:37 schreef peaceman het volgende:
Het is echt goddelijk.. ik kijk er nu alweer naar uit..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef Roellio het volgende:
[..]
Al verkeek ik me vorig jaar wel ernstig op de gerechten die als "Pittig" stonden aangegeven.![]()
quote:
Ik vond ze 's avonds ook prima binnen te houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:54 schreef Roellio het volgende:
Ik ben wel zeer content met de La Place. Die tosti's, 's ochtends!
Ik kan mijn ontbijt - lunch - avondeten idee een beetje moeilijk loslaten!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vond ze 's avonds ook prima binnen te houden.
als ze de zalmpasta eens terughaalden van 2005quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vond ze 's avonds ook prima binnen te houden.
Inderdaad, die waren erg lekkernquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:54 schreef Roellio het volgende:
Ik ben wel zeer content met de La Place. Die tosti's, 's ochtends!
Een hele grote leeggezogen duim.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:26 schreef tomttt het volgende:
Bron?
Ja ik ook!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:31 schreef kciR het volgende:
Mijn wenslijstje dan maar gelijk..
The Strange Death of Liberal England
Adult. (voor in de avond)
iets van dit en ik ben blij..
Vergelijk hem maar eens met die van Dour Festivalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:47 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik durf m al helemaal niet te vergelijken met die van Werchter ...![]()
Ik heb wel iemand gezien met een MM masker achterop zijn hoofd, die stond voor mij tijdens het optreden van Incubus..die was ook wel erg creepy zo in het half donker.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:11 schreef icebliss het volgende:
Justice MOET naar LL imhoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik wens eigenlijk alleen nog dat er een flink deel van de plaatjesdraaiers op Pukkelpop ook op Lowlands komen..
chemical brothers!!!!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:28 schreef tomttt het volgende:
Op het Grazforum zegt iemand, dat gisteren op de radio is gezegd. dat ze nog bezig zijn met een grote dance act. Deze act zou niet Daft Punk zijn.
Voor de 10000000000000000000000000ste keer.... er komt nog veel meer bij...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:20 schreef Leonos het volgende:
Komen er nou nog meer bands bij of is dit het?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef Leonos het volgende:
Oke, maar dan veranderen ze die poster ook weer die op pinkpop hing?
1 ding is in elk geval wel duidelijk: je bent een LL-newbiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:36 schreef Leonos het volgende:
Ja, die poster hangen ze toch ook nog wel ergens anders
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
1 ding is in elk geval wel duidelijk: je bent een LL-newbie![]()
weuw ik kan niet anders zeggen dan dat ik het hier 100% mee eens benquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:16 schreef Leeee het volgende:
Ik hoop dat Tokyo Police Club ook naar Lowlands komen. Ze staan ook op Pukkelpop namelijk. Verder mogen Albert Hammond Jr en The Rakes ook komen!
Hoofdletters?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:49 schreef Bellah het volgende:
[..]
weuw ik kan niet anders zeggen dan dat ik het hier 100% mee eens bentokyo police club is echt tof.
sunshine underground zou ook leuk zijn, pigeon detectives, maximo park (ik heb ze twee jaar geleden gemist omdat ik ze nog niet kende en daar heb ik nu zooo'n spijt van), the kooks en hot hot heat..
(dat was het wel zo'n beetje, de rest ligt teveel voor de hand of komt toch niet- arctic monkeys oid)
verder ooit nog een keer the strokes en we are scientists, maar die komen allebei ook niet verwacht ik.
laat het dan the ed banger crew zijn of digitalism of simian mobile disco.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:28 schreef tomttt het volgende:
Op het Grazforum zegt iemand, dat gisteren op de radio is gezegd. dat ze nog bezig zijn met een grote dance act. Deze act zou niet Daft Punk zijn.
Nee, het was zo'n gast die zichzelf helemaal geschminkt had. Ik stond zowat naast hem (helemaal vooraan) en halverwege de show bezweek hij tegen de hekken en werd ie naar de ziekenboeg afgevoerd. 10 minuten later kwam ie weer als een gek naar voren stormen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb wel iemand gezien met een MM masker achterop zijn hoofd, die stond voor mij tijdens het optreden van Incubus..die was ook wel erg creepy zo in het half donker.![]()
lees terugquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:28 schreef tomttt het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:29 schreef zebaz het volgende:
Wir sind Helden mag nog wel een keer (was vorig jaar erg leuk, en er is een nieuw album...)
Ik was al een tijdje in het topic hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eindelijk iemand in het topic die er ook bij was
Hoi.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik was al een tijdje in het topic hoor.
Gisteren op de radio (3FM) is gezegd dat men nog komt met een aantal dance-namen. Welke wel, of welke niet, daar is helemaal geen uitspraak over gedaan. Wél werd gezegd dat alles in één bats bekend gemaakt zou worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:28 schreef tomttt het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:23 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik wil van Pukkelpop trouwens nog op Lowlands zien:
- Peter Pan Speedrock
- Trentemoller
- DJ Jazzy Jeff
- Felix da Housecat
En ik wil REGGAE en SKA verdoeme!
Nu ben ik al helemaal geen fan van deze lineup (wat mij niet zoveel uitmaakt), maar de Foo Fighters zouden goed in die, voor mij toch al waardeloze, lineup passen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:18 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Gisteren op de radio (3FM) is gezegd dat men nog komt met een aantal dance-namen. Welke wel, of welke niet, daar is helemaal geen uitspraak over gedaan. Wél werd gezegd dat alles in één bats bekend gemaakt zou worden.
Vandaag komt de Metro met geruchten over de Foo Fighters (again...) die zouden 17 augustus nog een gaatje hebben en Mojo zou in gesprek zijn met de heren...
Hoi.quote:
Helemaal mee eens. 2004 was heerlijk met Rude Rich en de Tokyo Ska Paradise Orchestra.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:23 schreef SKa_BoSS het volgende:
- Peter Pan Speedrock
- Trentemoller
- DJ Jazzy Jeff
- Felix da Housecat
Met een beetje herhaling is niets mis meequote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ook maar even mijn onrealistische lijstje
Chemical Brothers
quote:Underworld
quote:Faithless
quote:Air
quote:2 Many DJ's
En daar heb je niks aan gemist ook, ben een groot reggaeliefhebber, maar ben na een kwartier weg gegaan, het was dodelijk saai.quote:Matisyahu (vorig jaar gemist)
Eens, Matisyahu was kut...quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:43 schreef Luni het volgende:
En daar heb je niks aan gemist ook, ben een groot reggaeliefhebber, maar ben na een kwartier weg gegaan, het was dodelijk saai.
Je moet het toch een naam geven. En hardcore is voor Enter Shikari vrij gangbaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:20 schreef SicSicSics het volgende:
Alleen Enter Shikari "hardcore" noemen op de LL site is weer een beetje jammer!
Trentemoller staat op z'n Myspace TBA op 19 augustus in Nederland, dus dat komt denk ik wel goed. The Cat mag ook wel weer eens komen inderdaad, en gewoon lekker mee zingen met The Wailers!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:23 schreef SKa_BoSS het volgende:
- Trentemoller
- Felix da Housecat
Klopt, maar ook een beetje electro, trance, metal etc.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:23 schreef Sloavink het volgende:
Zit af en toe wel een beetje hardcore in hoor.
De rest van het programma wordt volgezet met Geer en Goor, Jannus en Wolter Kroes! Zijn toch hele grote namen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:31 schreef Bigfoot414 het volgende:
Iemand enig idee of er nog wat grote namen bijkomen?
Ik ga hoe dan ook, maar toch zou het wel leuk zijn als er nog een zwik bekende artiesten bijkomt:)
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:31 schreef Bigfoot414 het volgende:
Iemand enig idee of er nog wat grote namen bijkomen?
Ik ga hoe dan ook, maar toch zou het wel leuk zijn als er nog een zwik bekende artiesten bijkomt:)
Leuk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:31 schreef kciR het volgende:
CSS staat nu ook op Lowlands.nl, en twee 'nieuwe' namen: Brand New en Rodrigo Y Gabriela
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:34 schreef kciR het volgende:
[..]
.. dit zijn alle namen, misschien dat er nog 10 kleine bandjes bijkomen, maar dan heb je het wel gehad..
zucht..
...And you will know us by the trail of dead. Dat is een grote naam.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De rest van het programma wordt volgezet met Geer en Goor, Jannus en Wolter Kroes! Zijn toch hele grote namen!![]()
Helaas niet, maar The Beatles komen wel!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:51 schreef pfaf het volgende:
Ik heb Nirvana 3 jaar terug op Lowlands gemist, is er nog een kans dat zij komen?
Brand New!! Daar hoopte ik al op.......zal hopelijk ook een kwestie van tijd zijn voordat Funeral For A Friend bekend wordt gemaakt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:31 schreef kciR het volgende:
CSS staat nu ook op Lowlands.nl, en twee 'nieuwe' namen: Brand New en Rodrigo Y Gabriela
Die van mij ook wel mogen komen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
...And you will know us by the trail of dead. Dat is een grote naam.
Duidelijk! Rude Rich was zo mooi! Die gasten stonden overduidelijk zwaar te genieten! Was écht een mooi optreden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. 2004 was heerlijk met Rude Rich en de Tokyo Ska Paradise Orchestra.
Ultieme festivalmuziek.
Hard is het niet, maar voor SicSicSic toch iets met roots in de metal.quote:
Podia is meervoud van podium, podia's is wat dubbelquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:30 schreef Mathijz het volgende:
After forever is bevestigd. Gelukkig zijn er nog zat andere podia's
quote:18 augustus 2007
Lowlands Festival Biddinghuizen Holland
Ik ga het bekijken en horen zodra ik thuis ben!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hard is het niet, maar voor SicSicSic toch iets met roots in de metal.
Dat wordt meestal pas kort voor het festival zelf bekend gemaakt, geloof ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:41 schreef rubbereend het volgende:
is er misschien iemand die, voor zover bekend een overzicht kan maken welke bands welke dag staan.
Hij bedoelt: heeft er iemand zin om alle websites van bands af te lopen en te noteren op welke datum ze spelen op lowlands en deze dan te sorteren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat wordt meestal pas kort voor het festival zelf bekend gemaakt, geloof ik.
Heb lang niet alle bands gechecked (beetje op mijn eigen favorieten gelet), maar alle beetjes helpen:quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:41 schreef rubbereend het volgende:
is er misschien iemand die, voor zover bekend een overzicht kan maken welke bands welke dag staan.
Heideroosjes bij vrijdag toegevoegd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:17 schreef Apasha het volgende:
[..]
Heb lang niet alle bands gechecked (beetje op mijn eigen favorieten gelet), maar alle beetjes helpen:
vrijdag:
Kasabian
Editors
Killers
Basement Jaxx
The Good, the Bad and the Queen
Heideroosjes
zaterdag:
Kaiser Chiefs
zondag:
LCD Soundsystem
Motorhead
Sonic Youth
Arcade Fire
Trentemoller (TBA op zijn site)
Tool
Verder staan Klaxons iig niet op vrijdag.
ik ben zo'n fanaticus die de sites afstruint en een lijstje bijhoudt jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:15 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Hij bedoelt: heeft er iemand zin om alle websites van bands af te lopen en te noteren op welke datum ze spelen op lowlands en deze dan te sorteren.
Overigens, ik niet.
dat bedoel ik jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:17 schreef Apasha het volgende:
[..]
Heb lang niet alle bands gechecked (beetje op mijn eigen favorieten gelet), maar alle beetjes helpen:
vrijdag:
Heideroosjes
Kasabian
Editors
Killers
Basement Jaxx
The Good, the Bad and the Queen
Alternative 90's now
zaterdag:
Kaiser Chiefs
90's now
zondag:
LCD Soundsystem
Motorhead
Sonic Youth
Arcade Fire
Tool
Verder staan Klaxons iig niet op vrijdag.
Aiaiaiaiai...ik zie alweer allemaal dingen tegenover geprogrammeerd staanquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:17 schreef Apasha het volgende:
[..]
zondag:
LCD Soundsystem
Motorhead
Sonic Youth
Arcade Fire
Tool
ja nogalquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat wordt weer lekker uitslapen op zaterdag
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je kan ook gewoon jatten van andere sites natuurlijk:
inderdaad, en rennen op vrijdag en zondagquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat wordt weer lekker uitslapen op zaterdag
Zaterdag is wel de dag dat er nog wat metal (voor zover aanwezig op Lowlands) speelt meestal. Zoals vorig jaar met Mastodon en Ministry. In 2001 After Forever, System of a down en Fear factory. In 2003 Autumn. In 2005 Nightwish.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zaterdag is altijd al de minste dag geweest..ik heb een vermoeden dat dat altijd de topdag op Pukkelpop is..
I feel your fearquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:06 schreef Grobbel het volgende:
k hoop maar dat Sonic Youth en Arcade Fire niet tegenover elkaar worden geprogrammeerd, want dat zijn toch de twee meest aantrekkelijke bands van de hele lineup.
edit: LCD Soundsystem en Interpol ook al op zondag?Dat kan of de beste concertdag ooit worden, of een enorme teleurstelling omdat alles tegelijk speelt.
![]()
Ik heb het ook maar gehoord..was er zelf, uiteraard, niet bijquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Niet dat ik weet. Maar ik was duf, moe en had koppijn, dus ik stond vrij ver achteraan, kwam wat bekenden tegen, dus lette niet erg op (die band had ook al jaren zijn beste tijd gehad). Ik heb ook het begin gemist (3 metalbands, allemaal lekker overlappen).
Maar ik heb er van vrienden niks over gehoord destijds, volgens mij.
Tool kan me daarentegen gestolen worden, dus alles wat tegelijk met hen speelt, is meegenomen.quote:
Heb ergens gelezen dat Arcade Fire, Sonic Youth en TOOL de laatste 3 bands in de Alpha zijn zondag. Weet niet meer waar, maar het klonk betrouwbaar (goedgelovig typje)quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:06 schreef Grobbel het volgende:
k hoop maar dat Sonic Youth en Arcade Fire niet tegenover elkaar worden geprogrammeerd, want dat zijn toch de twee meest aantrekkelijke bands van de hele lineup.
ja dat wordt ... kiezenquote:edit: LCD Soundsystem en Interpol ook al op zondag?Dat kan of de beste concertdag ooit worden, of een enorme teleurstelling omdat alles tegelijk speelt.
![]()
Arcade Fire, Sonic Youth en Tool achter elkaar kan ik wel mee leven.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:14 schreef Apasha het volgende:
[..]
Meen te hebben gelezen dat Arcade Fire, Sonic Youth en TOOL de laatste 3 bands in de Alpha zijn zondag. Weet niet meer waar het klonk betrouwbaar (goedgelovig ei dat ik ben)
[..]
ja dat wordt ... kiezen![]()
Ben trouwens benieuwd waar Interpol op zondag vandaan komt. Ze staan op het Sonomora festival in Spanje op vrijdag of zaterdag. Dan staan ze op Highfield en op Lowlands, allebei van vrijdag t/m zondag. Blijf hopen dat ze op zaterdag op Lowlands staan.
Maar toch zijn we al aardig op weg. Ieman die even een begin maakt voor het blokkenschema?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik verwacht iig dat Motörhead en Nine Inch Nails in het avondprogramma van de Grolsch zitten (en later dan Interpol)..Maar 1 van die 3 eerder in de Alpha is natuurlijk ook mogelijk..(of Arcade Fire in de Grolsch)...naja, whatever, het is nog niet eens juni
Digimortal vind ik kut. Archetype is wat beter dan Digimortal, maar valt me ook tegen. Obsolete en Demanufacture zijn de enige cd's van ze die ik echt goed vind.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:26 schreef SicSicSics het volgende:
En heb je de nieuwe albums van Fear Factory wel gehoord Angel_of_Dth?![]()
Archetype vond ik weer een verademing! Maar probeer ook Transgression is een keertje! Echt waar, een stuk sneller, rauwer en harder! Maargoed, ik geloo fniet dat ze op Lowlands staan dit jaar!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Digimortal vind ik kut. Archetype is wat beter dan Digimortal, maar valt me ook tegen. Obsolete en Demanufacture zijn de enige cd's van ze die ik echt goed vind.
De rest heb ik overgeslagen.
Eens. Behalve dat Soul of a New Machine ook de moeite waard isquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Digimortal vind ik kut. Archetype is wat beter dan Digimortal, maar valt me ook tegen. Obsolete en Demanufacture zijn de enige cd's van ze die ik echt goed vind.
De rest heb ik overgeslagen.
Hear hear. Hoor dit aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tool kan me daarentegen gestolen worden, dus alles wat tegelijk met hen speelt, is meegenomen.
Jij en 40000 anderen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, ga maar allemaal ergens anders kijken, dan ga ik wel naar Tool.
Ja, kut is dat. Ik ben groot liefhebber van hun muziek en zal ook zeker gaan kijken. Maar ik heb een pesthekel aan dergelijke drukte. Nu hoef ik het niet te zien, ik wil het alleen wel fatsoenlijk horen. Wat dat betreft was Pinkpop prima vorig jaar. Dagkaartje voor de zondag, niet zo druk als de maandag. Of het concert in de HMH, wel uitverkocht, maar toch goed te doen.quote:
Yeah, en toch gewoon doorbeuqen... Zo cool! Prodigy liep toen tenminste pissig van het podium...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bij Fear Factory viel toch de stroom uit?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:11 schreef lienelien het volgende:
Nah, ik hoef Tool ook niet te zien, hoor.![]()
Goed is niet het juist woord. Vermakelijk wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:27 schreef tomttt het volgende:
Weet iemand eigenlijk of Turbonegro live een beetje goed is?
Lowlands is toch echt een week later, dus wellicht gaat het je nog wel lukken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:36 schreef Leonos het volgende:
Reactie op mijn vrij aanvraag
het weekend van 10 , 11 en 12 augustus is eigenlijk niet mogelijk.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:36 schreef Leonos het volgende:
Reactie op mijn vrij aanvraag
het weekend van 10 , 11 en 12 augustus is eigenlijk niet mogelijk.
jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:42 schreef MaJo het volgende:Waarom duurt het nog zo lang tot Lowlands
Ik ga dan wel eerst naar Sziget, maar dat is ook maar een week ervoor
Voor mij staan verder de vierdaagsefeesten in Nijmegen op het programma (en dan met name de Valkhof-Affaire, uiteraardquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:42 schreef MaJo het volgende:Waarom duurt het nog zo lang tot Lowlands
Ik ga dan wel eerst naar Sziget, maar dat is ook maar een week ervoor
Hmm, idd dat is dus me andere vakantiequote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Lowlands is toch echt een week later, dus wellicht gaat het je nog wel lukken.
ik ken iemand die enrom supergraag Sonic Youth, Tool en Arcade Fire wil zien........ en ik voorzie best dat ze redelijk tegelijk gaan staanquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:06 schreef Grobbel het volgende:
edit: LCD Soundsystem en Interpol ook al op zondag?Dat kan of de beste concertdag ooit worden, of een enorme teleurstelling omdat alles tegelijk speelt.
![]()
Stond ook in de Metro.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:30 schreef Mathijz het volgende:
Onderhandelingen met foo fighters volgens festival info....
één podium, 2 podiaquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:30 schreef Mathijz het volgende:
Onderhandelingen met foo fighters volgens festival info....
Dat kan nooit goed gaan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zondag:
Arcade Fire
Interpol
LCD Soundsystem
Motorhead
Nine Inch Nails
Sonic Youth
Tool
D'r zal toch nog wel een fatsoenlijke afsluiter bijkomen voor de zaterdag?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:57 schreef toolhead het volgende:
alle grote namen zijn al bekend gemaakt, volgens een vriend van me die op pinkpop backstage met een paar mojo mensen heeft gepraat. Ergens ook wel logisch gezien die poster
ik zou niet gaan als ik jou wasquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:14 schreef Bog het volgende:
wat een kutlineup dan, afgezien van tool dan
en damien rice is ook nog wel koddig ofzo
maar de rest
tevens tvp
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:52 schreef viagraap het volgende:
Line up valt me wat tegen als het hierbij blijft, maar toch ook weer niet.
Het lijstje lijkt nog zo kort...quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:10 schreef rubbereend het volgende:
er komt nog een grote dance act bij en dan zijn ze klaar.
Ik ga werken tijdens Damien Rice.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:14 schreef Bog het volgende:
wat een kutlineup dan, afgezien van tool dan
en damien rice is ook nog wel koddig ofzo
maar de rest
tevens tvp
"BEENHAM, LEKKERE BROODJES BEENHAM, HAAL ZE NU ZE NOG WARM ZIJN", als Damien nét grienend in een foetushouding op de grond ligt te rollen door zijn eigen emoties.quote:
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef Nosh het volgende:
"BEENHAM, LEKKERE BROODJES BEENHAM, HAAL ZE NU ZE NOG WARM ZIJN", als Damien nét grienend in een foetushouding op de grond ligt te rollen door zijn eigen emoties.
Ik zal de organisatie even doorgeven dat ze 'm in de India programmeren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef Nosh het volgende:
"BEENHAM, LEKKERE BROODJES BEENHAM, HAAL ZE NU ZE NOG WARM ZIJN", als Damien nét grienend in een foetushouding op de grond ligt te rollen door zijn eigen emoties.
Nee toch???quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:10 schreef rubbereend het volgende:
Hoax.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:24 schreef crossover het volgende:
Nee toch???
Nee man, er komt vast nog wat bij.
Ja, ik schijn altijd overal in te trappenquote:
Same here. Hondenstront uitgezonderd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:29 schreef crossover het volgende:
Ja, ik schijn altijd overal in te trappen
En dat is niet de Chemical Brothers:quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:10 schreef rubbereend het volgende:
Liam heeft afgelopen week gezegd dat het nieuwe album pas voorjaar 2008 uitkomt met 1 single ervoor. Ze doen komende zomer de minder bekende festivals en staan mogelijk op 10 Augustus op de lokeren feesten in Belgie. Denk niet dat ze op LL staan zonder nieuw materiaal, enige nieuwe wat ze op dit moment spelen is een cover van DOG - War.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:17 schreef AFX. het volgende:
Prodigy.. Nieuw album enzo?
Again? Noooo.... Bad Mojo! Bad bad Mojo!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef icebliss het volgende:
Faithless? Het zal toch niet..
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:56 schreef mouzzer het volgende:
[..]
En dat is niet de Chemical Brothers:
De hele show is echter toch wat meer ingetogen dan wat we gewend zijn van de Chemical Brothers. Aan de nummers op het nieuwe album zijn disco- nog meer (Kraftwerkachtige) electro en sferische Rai invloeden toegevoegd. Een nieuw Chemical tijdperk? Ed Simons heeft zijn lange haren kortgewiekt en een aanvraag voor Lowlands 2007 werd vriendelijk doch beslist afgeslagen, dit vanwege een verjaardagspartijtje van een van de kinderen van het duo...
Bron
Klinkt een beetje alsof ze het uit hun duim hebben gezogen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:56 schreef mouzzer het volgende:
[..]
een aanvraag voor Lowlands 2007 werd vriendelijk doch beslist afgeslagen, dit vanwege een verjaardagspartijtje van een van de kinderen van het duo...
Nee de directeur van Lowlands zei bij Rob Stenders in de uitzending na de bekendmaking van de namen dat ze nog in onderhandeling waren met een grote dance act.... en dat was niet Daft Punk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:57 schreef Irien het volgende:
Jongens die grote dans act is toch gewoon Basement Jaxx?
En Moby? Leeft die nog?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:29 schreef rubbereend het volgende:
Faithless staat in het Gelredome dus die zullen niet naar Lowlands komen....
maarja wie dan? Toch Fatboy Slim? Reunie van Orbital?of toch Underworld
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wordt DJ Tiësto niet ook dance genoemd?
quote:
Zou goed kunnen. Jammer dat ik alleen nog "Feeling so real" dansbaar vindquote:
Hij doet voorlopig alleen wat DJ sets begin juli, dus hij leeft nog en hij heeft tijd over. 't Zou dus best kunnenquote:
maar hoe vet is het om kei hard in de Alpha los te gaan op de rave hit Feeling so realquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hij doet voorlopig alleen wat DJ sets begin juli, dus hij leeft nog en hij heeft tijd over. 't Zou dus best kunnen
jammer genoeg heeft ie al meer dan 10 jaar niets meer gemaakt wat me ook maar enigsinds kan boeien![]()
De extended-hour-and-a-half-version dan, want na zijn rave-periode haakte ik af.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar hoe vet is het om kei hard in de Alpha los te gaan op de rave hit Feeling so real
mijn kaartje ligt klaarquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef moemoe het volgende:
Oeh tvp! Ik wil! Niemand heeft geld om te gaan, maar ok.
hoe scene is dat, klaxons met cssquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:57 schreef Irien het volgende:
Jongens die grote dans act is toch gewoon Basement Jaxx?
Haha LL site:![]()
Heb je ook de roddel gehoord over CSS en Klaxons? Zangeres Lovefoxx van CSS zou het doen met Simon Taylor van Klaxons!
Wie weet komt er op Lowlands wel een duet, want CSS komt namelijk ook naar Biddinghuizen!
Staat mega groot op cover NME + groot artikel binnenin.Duet zou wel interessant zijn trouwens! Nieuwsgierig naar deze acts...
![]()
ik voorzie daar een serieus probleem, van de groep Sonic Youth, Tool en Arcade Fire zal er toch één de Grolsch afsluiten en LCD zie ik rond die tijd wel in de Bravo staanquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik word heel boos als Tool en LCD tegelijk spelen
Tool zal echt niet in de Grolsch staan. Die staan op de Alpha en waarschijnlijk als afsluiter. Arcade Fire zal ook wel niet de Grolsch afsluiten, ik heb een beetje een vermoeden dat die band vooral internetgrootheden zijn en gruwelijk overschat worden qua aanhang aldaar, die zullen echt niet zo'n prominent tijdsslot krijgen. Blijven Sonic Youth en LCD Soundsystem over.....en die laatste schat ik wel hoog in als afsluiter van de Bravo (of Grolsch).....tegenover Toolquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik voorzie daar een serieus probleem, van de groep Sonic Youth, Tool en Arcade Fire zal er toch één de Grolsch afsluiten en LCD zie ik rond die tijd wel in de Bravo staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |