Wil je even aangeven waar we wel over mogen praten Juf?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:48 schreef lienelien het volgende:
Niet douchen/wel douchen![]()
Biermerken![]()
'Ik wil de Charlie/ander podium teruhug'![]()
'Die rij is veel te lahang'![]()
Camping is viesch![]()
'Radiohead!!!!'![]()
'Pinkpop is toffur'![]()
Oja, en dat de everzwijnhammetjes lekker schijnen te zijn weten we nu ook wel.![]()
Wat wil kleur code oranje zeggen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef vanBnaarC het volgende:
Is al bijna uitverkocht, aan de kassa was de kleur code al oranje![]()
Dat het bijna uitverkocht isquote:
Owhhh, nog 10k is nog zo'n 15% van de kaarten, vind ik nog wel aardig wat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:57 schreef vanBnaarC het volgende:
Nou als die oranje is zijn er nog maar 10.000 kaarten beschikbaar en zwart is uitverkocht
Binnenkort maar kaartje scoren dan.quote:
Was jij ff lekker op pinkpop gebleven gesealde hippiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gothics
Hippies
Emo's
vanBnaarC [afbeelding]
Is rood niet de kleur voor een uitverkocht evenement?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:57 schreef vanBnaarC het volgende:
Nou als die oranje is zijn er nog maar 10.000 kaarten beschikbaar en zwart is uitverkocht
neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:01 schreef tomttt het volgende:
[..]
Is rood niet de kleur voor een uitverkocht evenement?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wil je even aangeven waar we wel over mogen praten Juf?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:53 schreef lienelien het volgende:
hoi.
Dat soort posts, die voegen pas écht iets toe.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:01 schreef lienelien het volgende:
hoi.
Ga jij is lekker op je knietjes een dagje aarbeien plukken, dan piep je wel ff andersquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat soort posts, die voegen pas écht iets toe.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:03 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Ga jij is lekker op je knietjes een dagje aarbeien plukken, dan piep je wel ff anders![]()
Ik maak alleen uitzonderingen voor Roellio als ie online isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:01 schreef alkaholic63 het volgende:
kut al jaar jaar aan het azen op een openingstopic pis ik weer langs de pot ;-)
Heb er nu al zin in...
Er is niks mee om eens is iets te betekenen voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:06 schreef nipeng het volgende:
Zeg doe eens ontspannen hier.
Manson zit dan in Amerikaquote:
SLEEEEEEEEEEEEEEEËEEEEEEEEEEEERRRRR!!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:09 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Manson zit dan in Amerika
Aug 16 2007 8:00P tba w/ SLAYER tba
Aug 18 2007 8:00P Coors Amphitheatre w/SLAYER Denver, CO
Aug 21 2007 8:00P Sleep Train Amphitheatre w/ SLAYER Sacramento, CA
Ja, nog ff een praatje gemaakt. Hij was er de laatste keer in de HMH ook, toffe ventquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:11 schreef icebliss het volgende:
Toen Manson er was liep er zo'n kerel rond die er echt precíes op leek. Heeft iemand die toen (2005) ook gezien?
Na een kwartier ben ik afgehaakt en bier gaan drinken, dus nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:11 schreef icebliss het volgende:
Toen Manson er was liep er zo'n kerel rond die er echt precíes op leek. Heeft iemand die toen (2005) ook gezien?
Ik, op pinkpop?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:50 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon slaapt te kort van Pinkpop, ga slapen idioot
![]()
Voor 's nachts moeten ze die Abba coverband, Bjorn Again, uit 2004 weer boeken. Dat was een groot feest. Er waren zelfs mensen aan het crowdsurfen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik wens eigenlijk alleen nog dat er een flink deel van de plaatjesdraaiers op Pukkelpop ook op Lowlands komen..als er nu allemaal toffe bands komen, spelen ze waarschijnlijk toch tegelijk en die kans is 's nachts minder![]()
Maar een paar toffe bandjes erbij sla ik ook niet af, hoor..maar eigenlijk kan het me niet meer zoveel schelen wie er nog bij komen..
Is ook leuk hoorquote:
eens, al heeft iedereen zijn/haar voorkeuren voor wat erbij mag komenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Verder maakt het mij geen reet uit. Al genoeg leuks qua bands en d'r komt vast nog wel wat aardigs bij. En de DJ's zullen wel voor een groot deel dezelfde zijn als Pukkelpop, dus dat zit ook wel snor.
MSTRKRFTquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ze moeten gewoon Motor boeken. Verder maakt het mij geen reet uit. Al genoeg leuks qua bands en d'r komt vast nog wel wat aardigs bij. En de DJ's zullen wel voor een groot deel dezelfde zijn als Pukkelpop, dus dat zit ook wel snor.
En die natuurlijkquote:
quote:
ook maar even mijn onrealistische lijstjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:16 schreef Litso het volgende:
Oh, nog even mijn wishlist:
Prodigy (ja alweer), Mindless Self Indulgence, Modest Mouse, 16 Horse Power (speciale Lowlands reünie), KoRn (ja alweer
), Millencolin, Goldfinger (en dan weer als afsluiter in de Charlie), Atom and his Package, Slipknot
oh, en Roosbeef uiteraard
Ik vind vreselijk tegenvallen nog zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:37 schreef peaceman het volgende:
Matisyahu vonden wij vreselijk tegenvallen vorig jaar...
ach ik ben een zachtmoedig mensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vind vreselijk tegenvallen nog zacht uitgedrukt.
Beastie Boysquote:
Je bent in ieder geval al verder dan ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De wegwerp poncho's heb ik al iig, nu de rest nog (dus ook het kaartje).
lag dat aan geluid, show of vind je de muziek gewoon niets?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:37 schreef peaceman het volgende:
Ja, over een weekje of 2, maar dat is weer een ander festival.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
SLEEEEEEEEEEEEEEEËEEEEEEEEEEEERRRRR!!!!
[afbeelding]
1e en 2e, in principe trekt zijn muziek ons wel aan...maar helaas was het niet de moeite waard.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
lag dat aan geluid, show of vind je de muziek gewoon niets?
ik gok dat het half juni uitverkocht isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:45 schreef Nosh het volgende:
Eind juni kaartje halen, dan heb ik mijn laatste studievergoeding. Moet goedkomen, toch?
Sssht. Komt goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik gok dat het half juni uitverkocht is
Bedoel je niet half augustus? Ik kan me niet herinneren dat het al zo vroeg uitverkocht was, volgens mij pas op het laatste moment. Vlak voordat een vriend nog even een kaartje wilde halen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sssht. Komt goed.
Slapeloze nachten vorig jaar gehad, omdat ik half juli geld had, en het toen nét volledig uitverkocht was.
EENSquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:16 schreef Litso het volgende:
Oh, nog even mijn wishlist:
oh, en Roosbeef uiteraard
Klopt, je hebt gelijk. Was nog deprimerender, bij nader inzien.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bedoel je niet half augustus? Ik kan me niet herinneren dat het al zo vroeg uitverkocht was, volgens mij pas op het laatste moment. Vlak voordat een vriend nog even een kaartje wilde halen.
Ja idd, was wel erg jammer maar op Rock Werchter vorig jaar was het wel erg tofquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:37 schreef peaceman het volgende:
Het is echt goddelijk.. ik kijk er nu alweer naar uit..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef Roellio het volgende:
[..]
Al verkeek ik me vorig jaar wel ernstig op de gerechten die als "Pittig" stonden aangegeven.![]()
quote:
Ik vond ze 's avonds ook prima binnen te houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:54 schreef Roellio het volgende:
Ik ben wel zeer content met de La Place. Die tosti's, 's ochtends!
Ik kan mijn ontbijt - lunch - avondeten idee een beetje moeilijk loslaten!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vond ze 's avonds ook prima binnen te houden.
als ze de zalmpasta eens terughaalden van 2005quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vond ze 's avonds ook prima binnen te houden.
Inderdaad, die waren erg lekkernquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:54 schreef Roellio het volgende:
Ik ben wel zeer content met de La Place. Die tosti's, 's ochtends!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |