Vond het vanochtend toen ik naar de supermarkt fietste nogal koud.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ha, dus het lag helemaal niet aan mij.
Daar had ik het niet over.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vond het vanochtend toen ik naar de supermarkt fietste nogal koud.
Ik ging eigenlijk gewoon door waar we gebleven waren.quote:
met http://www.tinypic.com/ daar krijg je ook een regel met [img] er voor (wel eerst op je eigen schijf opslaan)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:40 schreef teigan het volgende:
Ik vind het niet zo koud..
Aryon, ik heb nog wel een paar ontwikkelingsverslagen liggen, met POP en al....
Hier de foto's van de buggy
buggy in de plomp
http://images4.fotopic.net/?iid=yn66d1&noresize=1&nostamp=1&quality=70
bestuurder lag er ook in
http://images1.fotopic.net/?iid=yn66d3&noresize=1&nostamp=1&quality=70
en de buggy weer op het droge
http://images4.fotopic.net/?iid=yn66ds&noresize=1&nostamp=1&quality=70
Ik krijg ze weer niet werkend, iemand anders die weet hoe het moet?![]()
Het zijn in ieder geval leuke platenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:40 schreef teigan het volgende:
buggy in de plomp
http://images4.fotopic.net/?iid=yn66d1&noresize=1&nostamp=1&quality=70
bestuurder lag er ook in
http://images1.fotopic.net/?iid=yn66d3&noresize=1&nostamp=1&quality=70
http://images4.fotopic.net/?iid=yn66ds&noresize=1&nostamp=1&quality=70
voelde je je toch een beetje schuldig dat je me had weggejaagd?quote:
Ja heel erg schuldig hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
voelde je je toch een beetje schuldig dat je me had weggejaagd?
Ik ga ermee kappen voor vandaag. (met studiedingetjes dan). Ben al sinds 8 uur bezig met korte tussenpozen en nu is het wel weer leuk geweest
. Morgen verder.
[/quote]quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:53 schreef teigan het volgende:
Ik heb in mijn eerste post de linkjes aangepast, deze zouden wel moeten werken..
quote]Op dinsdag 29 mei 2007 13:40 schreef teigan het volgende:
buggy in de plomp
http://rvs01.fotopic.net/p41749813.html
bestuurder lag er ook in
http://rvs01.fotopic.net/p41749815.html
http://rvs01.fotopic.net/p41749818.html
Aha. Ik ga donderdag denk ik maar eens kijken naar nieuwe skeelers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:58 schreef teigan het volgende:
neppistool, het thema was maffia namelijk..
Nu je zin?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:03 schreef Luco het volgende:
Doe eens rustig met die topics!!!
"Hoi, jij bent toch van FOK!" werd me gevraagd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe weet je dat het een fokker was?
Een logische vervolgvraag van jou kant zou dan zijn geweest: "En wie ben jij dan?"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Hoi, jij bent toch van FOK!" werd me gevraagd.
"Ja! Klopt
"
Ja, dat dus.
Och, ik had meer de enorme drukte - waardoor ik voor wel 1.5 uur bijdraaide - aan mijn hoofd. Het werd net ff wat rustigerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een logische vervolgvraag van jou kant zou dan zijn geweest: "En wie ben jij dan?"
Op mezelf. Maar vooral op m'n hoofd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
op wie?
Ik ga stad zo weer onveilig maken met mij ge-autostuntel.quote:
Dan ga ik voorlopig de weg niet opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga stad zo weer onveilig maken met mij ge-autostuntel.
Waar werk je dan? Denk iets van een tuinwinkel ofzo. Maar kan verkeerd hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och, ik had meer de enorme drukte - waardoor ik voor wel 1.5 uur bijdraaide - aan mijn hoofd. Het werd net ff wat rustiger!
En een klant "Meneeeeeheeeer, mag ik dit tomatenplantje even daar neerzetten?"
"Ja hoor!"
"Mag dat?"
"Is goed! "
En vervolgens begon hij over een jumpstyle topic ofzo, naja, whatever.
Ik heb afgelopen weekend gejumpstyled met tienduizenden mensen tegelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och, ik had meer de enorme drukte - waardoor ik voor wel 1.5 uur bijdraaide - aan mijn hoofd. Het werd net ff wat rustiger!
En een klant "Meneeeeeheeeer, mag ik dit tomatenplantje even daar neerzetten?"
"Ja hoor!"
"Mag dat?"
"Is goed! "
En vervolgens begon hij over een jumpstyle topic ofzo, naja, whatever.
Nee, Appie Geijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:46 schreef Aryon het volgende:
[..]
Waar werk je dan? Denk iets van een tuinwinkel ofzo. Maar kan verkeerd hebben.
Inderdaad, dat er een in groningen woonachtige fries op 1 staat, a la, maar een fries die in friesland woont, dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, eindelijk bijgelezen. en op een heleboel dingen waar ik op wilde reageren niet gereageerd. Want anders ben ik straks nummer 1 van deze reeks. n dan kan deo beol net zo goed dicht hier.
Ow zit het zo, hoe meer fries je bent hoe hoger in de top. Ik ben maar een kwart fries, ik kan dus nooit boven aankomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:17 schreef Peterselieman het volgende:
Als ik even doorpost, dan staan er 3 Friezen in de top 4 van deze topicreeks![]()
Iedereen in deze topicreeks mag natuurlijk door blijven postenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:26 schreef teigan het volgende:
Hm, mijn ouders wonen sinds 2 of 3 jaar in Friesland, mag ik blijven?
Ook mensen zonder Frysk bloed of connectie kunnen tof zijn. Volgens mij ben jij dar wel één van hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:28 schreef du_ke het volgende:
0,0% Fries voor zover ik na kan gaan.
Dan kruip ik wel weg in een ver hoekje.
Er is in de loop der jaren zoveel alcohol in gegoten dat ik vast niet snel bevriesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ook niks fries in m'n bloed, hoewel antifries misschien.
Dat kan ik me nou niet voorstellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gewoon geen leven.
Het was ook niet veel boeiends hoor Taraquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Pff, ben ff weg, weer een topic vol
Ik heb echt niets meegekregen van wat er allemaal gepost is
gelukkig maarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef teigan het volgende:
[..]
Het was ook niet veel boeiends hoor Tara
Je bent er wel vaak ja.. Maarja, dat ben ik ook wel...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je ziet toch zo dat ik lééf achter m'n pc?
Ja, en daarom heb je een leven. Je leeft. Al die duizenden mensen die de hele dag voor hun TV hangen, DIE hebben geen leven. En zeg nou niet dat de hele dag achter de PC zitten stom is. Zonder de hele dag achter de PC, geen Do2, geen minimeets, geen veel andere dingen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je ziet toch zo dat ik lééf achter m'n pc?
Ja, en laten we het ook een beetje relativeren hè. Ik zit eigenlijk alleen maar achter de pc als ik iets beters te doen heb. Verder niet vaak.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, en daarom heb je een leven. Je leeft. Al die duizenden mensen die de hele dag voor hun TV hangen, DIE hebben geen leven. En zeg nou niet dat de hele dag achter de PC zitten stom is. Zonder de hele dag achter de PC, geen Do2, geen minimeets, geen veel andere dingen.
ach, ik zat vroeger 20 uurper dag op internet, dus t kan altijd erger.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, en laten we het ook een beetje relativeren hè. Ik zit eigenlijk alleen maar achter de pc als ik iets beters te doen heb. Verder niet vaak.
Damn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, ik zat vroeger 20 uurper dag op internet, dus t kan altijd erger.
Vond de PTT wel leuk geloof ik, want we hadden teon nog internet via de telefoon
Wij hadden zo'n inlog programma op de pc die bij hield hoe lang je op internet zat en dan moest je zelf betalen. Alleen voor school mocht het gratis. Ik heb best vaak voor school in de 538 chatbox rondgehangenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:46 schreef teigan het volgende:
Ik zal ook nooit de reactie van mijn vader vergeten toen hij zo'n rekening openmaakte..
(mijn broertje zat heel veel stiekum op het internet)
En wat voor!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:48 schreef Alexxxxx het volgende:
zonder internet was ik nog steds een nerd geweest, maar dan ging ik met mn analoge foto's alle ruilbeurzen af ipv mn digitale foto's op alle websites te spammen
Alleen op vrachtwagenfotoruilbeurzen komen geen vrouwen, en op intenret wel
Ga maar lekker liggen lieverd... Met de omputer uit, en ALLE stekkers er uit. Want dan kom je pas weer online als je puf hebt al die zooi weer aan te sluiten en weer je zeker dat je fit bentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En wat voor!
Ik wil heel graag met je bijpraten eigenlijk, maar ik weet dat ik dan blijf hangen, en ik wilde eigenlijk mezelf even met een paracetamolletje richting de bank begeven. Vanavond, ok?
Internet Kosten Beheer van de KPN?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:49 schreef maok het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n inlog programma op de pc die bij hield hoe lang je op internet zat en dan moest je zelf betalen. Alleen voor school mocht het gratis. Ik heb best vaak voor school in de 538 chatbox rondgehangen![]()
Oh, tof, ik ken mn ex (en een heleboel vrienden) van de 3fm chatboxquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:49 schreef maok het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n inlog programma op de pc die bij hield hoe lang je op internet zat en dan moest je zelf betalen. Alleen voor school mocht het gratis. Ik heb best vaak voor school in de 538 chatbox rondgehangen![]()
Er was toen ook 1 die samen werkte met de verbinding. Die had m'n neef. Alleen als je het programma niet afsloot, dus gewoon de pc uitdrukken, bleef de verbinding open. Die was ook best nijdig toen hij de rekening kreeg, en dacht, och een paar euro. Bleek om meer dan 150 euro te gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:55 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
Internet Kosten Beheer van de KPN?
prachtig was dat :p
Ik heb er ooit 1 iemand van irl ontmoet, maar daarna ook nooit meer gezien. Ik weet m'n nick van toen ook niet meer. Is ook al best lang geleden, volgens mij was dat in ('96?) '97 '98 ofzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, tof, ik ken mn ex (en een heleboel vrienden) van de 3fm chatboxwaar ik dus ook 20 uur per dag zat
guldens?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Er was toen ook 1 die samen werkte met de verbinding. Die had m'n neef. Alleen als je het programma niet afsloot, dus gewoon de pc uitdrukken, bleef de verbinding open. Die was ook best nijdig toen hij de rekening kreeg, en dacht, och een paar euro. Bleek om meer dan 150 euro te gaan..
voor mij was het 2001 geloof ik, en heb dus zo ongeveer iedereen van die chat wel ontmoet, ben een echt meeter. Eerst heette ik Alexande, want mn naam paste niet in de naambalk (en ik noemde mezelf nog geen Alex destijds) later ben ik mezelf Alex gananoemen, waarbij het aantal x-jes mn humeur aangaf, hoe meer, hoe beter... Later is dat gestabiliseerd op 5 toen mIRC in beeld kwam. Nu vind ik het een achterlijke kutnaam, maar ja op Fok mag je t niet veranderenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:00 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb er ooit 1 iemand van irl ontmoet, maar daarna ook nooit meer gezien. Ik weet m'n nick van toen ook niet meer. Is ook al best lang geleden, volgens mij was dat in ('96?) '97 '98 ofzo.
ja, deel 51 en 52quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:11 schreef S-Two het volgende:
* S-Two is na een aantal topics weer van de partij
Nog iets gemist?
Waren ze spannend?quote:
Dat dumpen gaf mooie herinneringenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben heus niet nummer 1 omdat ik Fries ben hoor.
Ik heb gewoon geen leven.
Best leuk om eens iets terug te lezen trouwens. In deel 20 werd ik gedumpt en meteen daarna begonnen de minimeets.. Met René z'n mooie gifje.
Ik heb honger en geen geld, kom maar hier. Gaan wenaar Anna's patat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb honger. Wie neemt mij mee uit eten?
.
Ik ben net naar Simons patat gegaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb honger en geen geld, kom maar hier. Gaan wenaar Anna's patat.
Kom je langs mij klappen geven?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
René, gevoelloze hork, n00b van het leven
Friet van Pietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Anna's patat.
Hier hebben we hendig sjieke namen zoals 'Quick 'n Tasty'.
Wij hebben 'de sportvriend' en 'panda' en 'snack kiosk'quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Anna's patat.
Hier hebben we hendig sjieke namen zoals 'Quick 'n Tasty'.
Als ik naar 'mijn' snackbar 't hofje ga vragen ze; 1 lamachun met kaas? (ik kom er helemaal niet vaak hoorquote:
nietes, jullie hebben ook Sammy, toch? Die bakken beste friet en krokettenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben 'de sportvriend' en 'panda' en 'snack kiosk'![]()
De chinees heet Kota RadjaOf 'vietnamees eten'
Ik ben niet gegaan, hele tijd gepokerd enzo.. het was dus wel tof?quote:
oh, kut, mn moeder heeft me ook een stel planten gegeven (ze heeft vast eenhekel aan die dingen of zo, ze een langzame pijnlijke dood te wensen), even water geven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:55 schreef Renesite het volgende:
Hehehe, nu ik langs mijn plantjes loop zien ze er best dorstig uitff dat fiksen
Je hebt zeker iets gemistquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben niet gegaan, hele tijd gepokerd enzo.. het was dus wel tof?
En als je dan onverhoopt WEL planten hebt, eten de katten ze gewoon op!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb helemaal geen planten in huis. Die gaan toch altijd dood.
Katten zijn wat dat betreft wel handig: die herinneren je er zelf aan dat ze eten willen hebben.
Alleen dan dat grote nadeel: haarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb helemaal geen planten in huis. Die gaan toch altijd dood.
Katten zijn wat dat betreft wel handig: die herinneren je er zelf aan dat ze eten willen hebben.
Hmmsz.. jammer! Najah heb me wel vermaakt in Delfzijlquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt zeker iets gemist
Nog wat gewonnen met pokeren?
Als je hulp nodg hebt zeg je het he?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Nu ben ik me aan het uitkleden om te gaan douchen. 1 schoen is uit. Nog 1 schoen, 2 sokken, een broek, een t-shirt en een beha te gaan.
Sure.quote:
'onderbroek'quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb je geen onderbroek aan of douche je met je onderbroek aan?
ik ben douchen. Dahaagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
ja weet ik veel misshcien heb je ook wl een boxershort aan, vind ik persoonlijk wel sexy staan bij vrouwen
en het rijmt op zonder broek
Ik kijk met warme gevoelens op die tijd terug.quote:
Ik heb jou gemist!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:11 schreef S-Two het volgende:
* S-Two is na een aantal topics weer van de partij
Nog iets gemist?
Ja klopt.quote:
Dat is goed om te horenquote:
Pirates of the Caribbean deel 2 op dvd kijken bij teigan thuis. Tenminste, daar heb ik iets over gehoord. Verder staat er nog niets vast. Wel komen jij dan hè.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen. Staan er nog meets in de planning trouwens?
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:22 schreef du_ke het volgende:
Net frambozen op de markt gehaald, hoe lekker![]()
![]()
.
quote:
Wraps. Daar heeft Chipszak. nog wel wt over te vertellenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik moet Mark nog even naar de Plus schoppen voor gehakt voor de wraps.
Deel 2 is slechtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Pirates of the Caribbean deel 2 op dvd kijken bij teigan thuis. Tenminste, daar heb ik iets over gehoord. Verder staat er nog niets vast. Wel komen jij dan hè.
Zeker, euro voor een bakje (dat nu bijna leeg is) maar ik was er dan ook net voor het sluiten van de markt. Dat kan ook schelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Waren ze wel een beetje betaalbaar? Dan ga ik vrijdag ook even halen!
Schandaligquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Deel 2 is slecht, haha... En ja, ik zal dan wel ff komen, als ik kan tenminste. Tot nu toe elke meet wat anders gehad...
Oh, dan post ik ook even snel door. Dan staan er straks 4 Friezen inquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:17 schreef Peterselieman het volgende:
Als ik even doorpost, dan staan er 3 Friezen in de top 4 van deze topicreeks![]()
Wat is je budget ongeveer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten? Het moet wel goedkoop zijn..
Wraps zijn wel lekker!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dan post ik ook even snel door. Dan staan er straks 4 Friezen in.
Dit is al de tweede keer dat Chipszak. icm wraps genoemd wordt (1e keer door Sebasser). Hoe zit dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wraps. Daar heeft Chipszak. nog wel wt over te vertellen
Kies ze dan ook op normale tijden!quote:
je verzint gewoon steeds smoesjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Deel 2 is slecht, haha... En ja, ik zal dan wel ff komen, als ik kan tenminste. Tot nu toe elke meet wat anders gehad...
quote:
Eigengemaakte saus, heb je een lekker recept? Iets met vis ofzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
Je kunt een aardappeltaart met groente erin maken.
Of een pasta met eigengemaakte saus
Of iets met rijst en groente
Ja hoor, ren maar weer weg.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:44 schreef S-Two het volgende:
ik ben eten trouwens....
Ik vind mezelf niet echt creatief in de keuken, maar ik verzin wel watquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigengemaakte saus, heb je een lekker recept? Iets met vis ofzo?
Italiaanse aardappelschotel van Aviko vind ik altijd wel lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het was ff tijd voor een intermezzoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:01 schreef Viking84 het volgende:
DaD is weg en er valt meteen een stilte.
Ik neem vaak de Zwitserse! Maar die anderen zijn ook wel lekker.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Italiaanse aardappelschotel van Aviko vind ik altijd wel lekker(en goedkoop 1,80 voor een zak die ruim voldoende is voor 1 persoon)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:11 schreef Peterselieman het volgende:
Jij hebt het weer gemakkelijk hoor, omdat mams voor je kookt![]()
Ben je nu wel echte student
de helft opeten dan, sta je gemiddeld weer op 5 euro budgetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig maar dat ik uiteindelijk niet ¤11,70 kwijt was. Dat zou stom zijn geweest.
Vertel...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig maar dat ik uiteindelijk niet ¤11,70 kwijt was. Dat zou stom zijn geweest.
Ja nah. Zalm tikt wel aan, krentenbrood ook, en alles wat ik nodig heb om muffins te bakken ook. Verder natuurlijk de nodige pakken sinaasappelsap, daar kan ik niet zonder. Maar ik heb wel een zakje dropgum gewonnen, blijkbaar.quote:
Ik heb vanavond wel zin in een muffin. Kom je ze naar Loppersum brengen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja nah. Zalm tikt wel aan, krentenbrood ook, en alles wat ik nodig heb om muffins te bakken ook. Verder natuurlijk de nodige pakken sinaasappelsap, daar kan ik niet zonder. Maar ik heb wel een zakje dropgum gewonnen, blijkbaar.
Mensen die vanavond zin hebben in een muffin, als het goed is heb ik ze dan gebakken.
Horkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wel zin in een muffin. Kom je ze naar Loppersum brengen?
Nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wel zin in een muffin. Kom je ze naar Loppersum brengen?
quote:
krijg ik dat verhaal nou nog eens te horen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wraps. Daar heeft Chipszak. nog wel wt over te vertellen
Geen idee, maar ze moest steeds lachen daarom. het verhaal ken ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
krijg ik dat verhaal nou nog eens te horen?.
Ik had ineens zo'n enorme behoefte om iets vrouwelijk te doen, dus vandaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:07 schreef teigan het volgende:
Hm, muffins zijn wel lekker om te bakken..
Ik heb zelf elke keer dat ik aan het bakken sla, dat ik aan Izzy denk....(Grey's Anatomy)
Het is voor mij ook wel een manier om bezig te blijven soms..
Dan had ik vast het toetje van vorige maand vorige weekquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:29 schreef teigan het volgende:
Nee, ik had de bananenpudding met aloe verasaus... Die was best lekker.
Whehehe.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze moest steeds lachen daarom. het verhaal ken ik niet
Dat was toch die band met die covers van rammstein?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:34 schreef teigan het volgende:
Apocalyptica komt naar Groningen![]()
* teigan is helemaal hyper
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:34 schreef teigan het volgende:
Apocalyptica komt naar Groningen![]()
* teigan is helemaal hyper
Hoi.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gezocht: sterke man, om mijn beslag glad te kloppen.
vraag het een de bassist van Apocalyptica!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gezocht: sterke man, om mijn beslag glad te kloppen.
9 december!!quote:
Kun je hier binnen 2 minuten zijn? M'n adres heb je.quote:
2 minuten gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je hier binnen 2 minuten zijn? M'n adres heb je.
zover wil ik helemaal niet vooruit plannen, daarvoor is mn leven veel te vriabelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:39 schreef teigan het volgende:
[..]
9 december!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga echt morgen even kaartjes halen..
Ja, zo ben je hippie, en zo niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zover wil ik helemaal niet vooruit plannen, daarvoor is mn leven veel te vriabel
Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben nog kameleoneriger dan Hielke en Sietse bij elkaar!
Mental imagequote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, DaD bakt muffins..
Resultaat tot nu toe:
Een keuken die eruit ziet alsof Napoleon er zijn Waterloo heeft gevonden.
Een duim vol bloed (wtf?).
Gevoelloze armen van het beslag kloppen bij gebrek aan een mixer.
Maar ook:
Een beslagkom om uit te likken.
Een gevoel dat ik een echte vrouw ben - al was dat gevoel op zijn hoogtepunt toen ik de hulp van een man inriep.
Prison Breakquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:58 schreef Renesite het volgende:
hmm...bijna 6 seiZoenen scrubs gezien... welke serie moet ik nu plat downloaden!
American Dad! en Family Guyquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:58 schreef Renesite het volgende:
hmm...bijna 6 seiZoenen scrubs gezien... welke serie moet ik nu plat downloaden!
Zij zijn in de boeken bijna getrouwd met die boot. Zelfs met verkleedacties kom je er niet in de buurtquote:
In gedachten hè. Ken je die grote tafel in het midden van de eerste verdieping van de UB? Daar ben ik tegenaan gelopen vandaag.quote:
Zo maak je nog eens wat meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In gedachten hè. Ken je die grote tafel in het midden van de eerste verdieping van de UB? Daar ben ik tegenaan gelopen vandaag..
Was je afgeleid?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In gedachten hè. Ken je die grote tafel in het midden van de eerste verdieping van de UB? Daar ben ik tegenaan gelopen vandaag..
is wel een totaal andere serie dan scrubsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:08 schreef teigan het volgende:
Heroes schijnt ook leuk te zijn, die ben ik nu aan het downloaden
Gewoon klunzig as ever. Vlak daarvoor was ik al bijna van de trap geflikkerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was je afgeleid?
Ik kom nooit in de UB, dus die tafel ken ik ook niet![]()
Ik noem het toevalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gewoon klunzig as ever. Vlak daarvoor was ik al bijna van de trap geflikkerd.
Het mag een wonder heten dat jij de 21 gehaald hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gewoon klunzig as ever. Vlak daarvoor was ik al bijna van de trap geflikkerd.
Wie heeft het over die kutboot manquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zij zijn in de boeken bijna getrouwd met die boot. Zelfs met verkleedacties kom je er niet in de buurt
Dat mag het zeker. Ik bedoel, muffins bakken en eindigen met een duim vol bloed? Hoe krijg ik het voor elkaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het mag een wonder heten dat jij de 21 gehaald hebt.
(. )
Ik sta er niet eens meer van te kijken, lieverd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat mag het zeker. Ik bedoel, muffins bakken en eindigen met een duim vol bloed? Hoe krijg ik het voor elkaar.
(. )
oooo zou je die op dvd kunnen branden?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:08 schreef teigan het volgende:
Heroes schijnt ook leuk te zijn, die ben ik nu aan het downloaden
geloof 5 4,3 Gb oid, en dat is dan alleen maar aflevering 1-12quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:24 schreef Tangarine het volgende:
[..]
oooo zou je die op dvd kunnen branden?(kweenie hoe groot die is
)
WHEHEHEHEHEEEHEHHEHEquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:24 schreef Tangarine het volgende:
[..]
oooo zou je die op dvd kunnen branden?(kweenie hoe groot die is
)
Maak je wille muffins?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom worden mijn muffins niet goudbruin? Waarom niet? WAAROM NIET? Mijn muffins! Goudbruin moeten ze!
Of een beetje boter of olie wil ook helpenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:27 schreef Tangarine het volgende:
broodjes krijg je altijd mooi bruin met een beetje water, miss werkt het met muffins net zo?
eiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of een beetje boter of olie wil ook helpen
Whehehe, anders kom jij maar de volgende keer kjken ofzoot bij koken met astrid und sebassert.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als er al mensen waren die zich wilden wagen aan een muffin van mij...
IK RAAD HET JULLIE TEN STRENGSTE AF.
Dan ben ik wel erg benieuwd wat je er van gemaakt hebtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als er al mensen waren die zich wilden wagen aan een muffin van mij...
IK RAAD HET JULLIE TEN STRENGSTE AF.
nouja, genoeg dingen die je door een muffin kunt doen waardoor je hem niet overleefd.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan ben ik wel erg benieuwd wat je er van gemaakt hebt![]()
Wedden dat je nog liever naar tubgirl kijkt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan ben ik wel erg benieuwd wat je er van gemaakt hebt![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
De volgende keer als ik de behoefte heb om vrouwelijk te doen, wil iemand me dan ALSJEBLIEFT een minirokje, pushup-beha en mascara in m'n handen duwen? Laat me alleen geen muffins meer bakken, ok?
Hangt er van afquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wedden dat je nog liever naar tubgirl kijkt?
Zie jij een rokje? Zie je een pushup-beha? Nee hè?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.hotvideostore.(...)2200592230_small.jpg
Nee, maar is dit niet goed dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zie jij een rokje? Zie je een pushup-beha? Nee hè?
Een wijs man.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
MIjn vader zei vroeger al; 'Met een kromme keu kan je geen rechte stoot maken.'
De eerste muffin is op, en smaakte best goed! Ik ga nog eens muffins bakken! Alles beter dan een stel touwtjes over m'n borsten moeten spannen.quote:
"Onze melkboer zei vroeger al..."quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb 't niet van een vreemde.
Nou....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De eerste muffin is op, en smaakte best goed! Ik ga nog eens muffins bakken! Alles beter dan een stel touwtjes over m'n borsten moeten spannen..
Nee, die smaakte niet goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De eerste muffin is op, en smaakte best goed! Ik ga nog eens muffins bakken! Alles beter dan een stel touwtjes over m'n borsten moeten spannen..
Moet je ook niet doenquote:
Zo ken ik er nog een paarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
"Onze melkboer zei vroeger al..."
Ha. Een echte vrouw.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zie je wel. Ze is op en top vrouw.
"Mot er nog iemand melk hebbe, of oe zit da!?"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
"ik ben geen melkboer, ik men versman! of zuivelondernemer! of SRV-ranchisenemer! maar GEEN melkboer! "quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Melk is goed voor elkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
"Mot er nog iemand melk hebbe, of oe zit da!?"
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ha. Een echte vrouw.
Wat is een echte vrouw?
Ja, muffins bakken dus, dan ben je een echte vrouw blijkbaar.quote:Alles beter dan een stel touwtjes over m'n borsten moeten spannen.
En nog wat anderen die regelmatig in dit topic postenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:48 schreef Sebasser het volgende:
Binnenkort gaan we weer meeten, maar dan moet wiets ook komen.
Ik bestel wel een buitje voor onderweg. Werkt lekker verkoelendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:49 schreef Tangarine het volgende:
*hardlopen gaat, please geen regen!!!
gewoon de vaste meeters, tof zat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En nog wat anderen die regelmatig in dit topic posten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |