Als je hulp nodg hebt zeg je het he?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Nu ben ik me aan het uitkleden om te gaan douchen. 1 schoen is uit. Nog 1 schoen, 2 sokken, een broek, een t-shirt en een beha te gaan.
Sure.quote:
'onderbroek'quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb je geen onderbroek aan of douche je met je onderbroek aan?
ik ben douchen. Dahaagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
ja weet ik veel misshcien heb je ook wl een boxershort aan, vind ik persoonlijk wel sexy staan bij vrouwen
en het rijmt op zonder broek
Ik kijk met warme gevoelens op die tijd terug.quote:
Ik heb jou gemist!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:11 schreef S-Two het volgende:
* S-Two is na een aantal topics weer van de partij
Nog iets gemist?
Ja klopt.quote:
Dat is goed om te horenquote:
Pirates of the Caribbean deel 2 op dvd kijken bij teigan thuis. Tenminste, daar heb ik iets over gehoord. Verder staat er nog niets vast. Wel komen jij dan hè.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen. Staan er nog meets in de planning trouwens?
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:22 schreef du_ke het volgende:
Net frambozen op de markt gehaald, hoe lekker![]()
![]()
.
quote:
Wraps. Daar heeft Chipszak. nog wel wt over te vertellenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik moet Mark nog even naar de Plus schoppen voor gehakt voor de wraps.
Deel 2 is slechtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Pirates of the Caribbean deel 2 op dvd kijken bij teigan thuis. Tenminste, daar heb ik iets over gehoord. Verder staat er nog niets vast. Wel komen jij dan hè.
Zeker, euro voor een bakje (dat nu bijna leeg is) maar ik was er dan ook net voor het sluiten van de markt. Dat kan ook schelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Waren ze wel een beetje betaalbaar? Dan ga ik vrijdag ook even halen!
Schandaligquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Deel 2 is slecht, haha... En ja, ik zal dan wel ff komen, als ik kan tenminste. Tot nu toe elke meet wat anders gehad...
Oh, dan post ik ook even snel door. Dan staan er straks 4 Friezen inquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:17 schreef Peterselieman het volgende:
Als ik even doorpost, dan staan er 3 Friezen in de top 4 van deze topicreeks![]()
Wat is je budget ongeveer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten? Het moet wel goedkoop zijn..
Wraps zijn wel lekker!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten? Het moet wel goedkoop zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |