Ik heb honger en geen geld, kom maar hier. Gaan wenaar Anna's patat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb honger. Wie neemt mij mee uit eten?
.
Ik ben net naar Simons patat gegaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb honger en geen geld, kom maar hier. Gaan wenaar Anna's patat.
Kom je langs mij klappen geven?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
René, gevoelloze hork, n00b van het leven
Friet van Pietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Anna's patat.
Hier hebben we hendig sjieke namen zoals 'Quick 'n Tasty'.
Wij hebben 'de sportvriend' en 'panda' en 'snack kiosk'quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Anna's patat.
Hier hebben we hendig sjieke namen zoals 'Quick 'n Tasty'.
Als ik naar 'mijn' snackbar 't hofje ga vragen ze; 1 lamachun met kaas? (ik kom er helemaal niet vaak hoorquote:
nietes, jullie hebben ook Sammy, toch? Die bakken beste friet en krokettenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben 'de sportvriend' en 'panda' en 'snack kiosk'![]()
De chinees heet Kota RadjaOf 'vietnamees eten'
Ik ben niet gegaan, hele tijd gepokerd enzo.. het was dus wel tof?quote:
oh, kut, mn moeder heeft me ook een stel planten gegeven (ze heeft vast eenhekel aan die dingen of zo, ze een langzame pijnlijke dood te wensen), even water geven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:55 schreef Renesite het volgende:
Hehehe, nu ik langs mijn plantjes loop zien ze er best dorstig uitff dat fiksen
Je hebt zeker iets gemistquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben niet gegaan, hele tijd gepokerd enzo.. het was dus wel tof?
En als je dan onverhoopt WEL planten hebt, eten de katten ze gewoon op!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb helemaal geen planten in huis. Die gaan toch altijd dood.
Katten zijn wat dat betreft wel handig: die herinneren je er zelf aan dat ze eten willen hebben.
Alleen dan dat grote nadeel: haarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb helemaal geen planten in huis. Die gaan toch altijd dood.
Katten zijn wat dat betreft wel handig: die herinneren je er zelf aan dat ze eten willen hebben.
Hmmsz.. jammer! Najah heb me wel vermaakt in Delfzijlquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt zeker iets gemist
Nog wat gewonnen met pokeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |