Een wijs man.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
MIjn vader zei vroeger al; 'Met een kromme keu kan je geen rechte stoot maken.'
De eerste muffin is op, en smaakte best goed! Ik ga nog eens muffins bakken! Alles beter dan een stel touwtjes over m'n borsten moeten spannen.quote:
"Onze melkboer zei vroeger al..."quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb 't niet van een vreemde.
Nou....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De eerste muffin is op, en smaakte best goed! Ik ga nog eens muffins bakken! Alles beter dan een stel touwtjes over m'n borsten moeten spannen..
Nee, die smaakte niet goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De eerste muffin is op, en smaakte best goed! Ik ga nog eens muffins bakken! Alles beter dan een stel touwtjes over m'n borsten moeten spannen..
Moet je ook niet doenquote:
Zo ken ik er nog een paarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
"Onze melkboer zei vroeger al..."
Ha. Een echte vrouw.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zie je wel. Ze is op en top vrouw.
"Mot er nog iemand melk hebbe, of oe zit da!?"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
"ik ben geen melkboer, ik men versman! of zuivelondernemer! of SRV-ranchisenemer! maar GEEN melkboer! "quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Melk is goed voor elkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
"Mot er nog iemand melk hebbe, of oe zit da!?"
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ha. Een echte vrouw.
Wat is een echte vrouw?
Ja, muffins bakken dus, dan ben je een echte vrouw blijkbaar.quote:Alles beter dan een stel touwtjes over m'n borsten moeten spannen.
En nog wat anderen die regelmatig in dit topic postenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:48 schreef Sebasser het volgende:
Binnenkort gaan we weer meeten, maar dan moet wiets ook komen.
Ik bestel wel een buitje voor onderweg. Werkt lekker verkoelendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:49 schreef Tangarine het volgende:
*hardlopen gaat, please geen regen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |