quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dan post ik ook even snel door. Dan staan er straks 4 Friezen in.
Dit is al de tweede keer dat Chipszak. icm wraps genoemd wordt (1e keer door Sebasser). Hoe zit dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wraps. Daar heeft Chipszak. nog wel wt over te vertellen
Kies ze dan ook op normale tijden!quote:
je verzint gewoon steeds smoesjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Deel 2 is slecht, haha... En ja, ik zal dan wel ff komen, als ik kan tenminste. Tot nu toe elke meet wat anders gehad...
quote:
Eigengemaakte saus, heb je een lekker recept? Iets met vis ofzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
Je kunt een aardappeltaart met groente erin maken.
Of een pasta met eigengemaakte saus
Of iets met rijst en groente
Ja hoor, ren maar weer weg.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:44 schreef S-Two het volgende:
ik ben eten trouwens....
Ik vind mezelf niet echt creatief in de keuken, maar ik verzin wel watquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigengemaakte saus, heb je een lekker recept? Iets met vis ofzo?
Italiaanse aardappelschotel van Aviko vind ik altijd wel lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten? Het moet wel goedkoop zijn..
Het was ff tijd voor een intermezzoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:01 schreef Viking84 het volgende:
DaD is weg en er valt meteen een stilte.
Ik neem vaak de Zwitserse! Maar die anderen zijn ook wel lekker.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Italiaanse aardappelschotel van Aviko vind ik altijd wel lekker(en goedkoop 1,80 voor een zak die ruim voldoende is voor 1 persoon)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:11 schreef Peterselieman het volgende:
Jij hebt het weer gemakkelijk hoor, omdat mams voor je kookt![]()
Ben je nu wel echte student
de helft opeten dan, sta je gemiddeld weer op 5 euro budgetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig maar dat ik uiteindelijk niet ¤11,70 kwijt was. Dat zou stom zijn geweest.
Vertel...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig maar dat ik uiteindelijk niet ¤11,70 kwijt was. Dat zou stom zijn geweest.
Ja nah. Zalm tikt wel aan, krentenbrood ook, en alles wat ik nodig heb om muffins te bakken ook. Verder natuurlijk de nodige pakken sinaasappelsap, daar kan ik niet zonder. Maar ik heb wel een zakje dropgum gewonnen, blijkbaar.quote:
Ik heb vanavond wel zin in een muffin. Kom je ze naar Loppersum brengen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja nah. Zalm tikt wel aan, krentenbrood ook, en alles wat ik nodig heb om muffins te bakken ook. Verder natuurlijk de nodige pakken sinaasappelsap, daar kan ik niet zonder. Maar ik heb wel een zakje dropgum gewonnen, blijkbaar.
Mensen die vanavond zin hebben in een muffin, als het goed is heb ik ze dan gebakken.
Horkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wel zin in een muffin. Kom je ze naar Loppersum brengen?
Nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wel zin in een muffin. Kom je ze naar Loppersum brengen?
quote:
krijg ik dat verhaal nou nog eens te horen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wraps. Daar heeft Chipszak. nog wel wt over te vertellen
Geen idee, maar ze moest steeds lachen daarom. het verhaal ken ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
krijg ik dat verhaal nou nog eens te horen?.
Ik had ineens zo'n enorme behoefte om iets vrouwelijk te doen, dus vandaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:07 schreef teigan het volgende:
Hm, muffins zijn wel lekker om te bakken..
Ik heb zelf elke keer dat ik aan het bakken sla, dat ik aan Izzy denk....(Grey's Anatomy)
Het is voor mij ook wel een manier om bezig te blijven soms..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |